Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza




Balajcza to firma lingwistyczna, która wspiera swoich klientów w prowadzeniu międzynarodowej działalności – oferuje tłumaczenia dokumentacji (w tym poświadczone) i tłumaczenia ustne na potrzeby konferencji i spotkań biznesowych. Balajcza specjalizuje się w szczególności w branżach takich jak finanse, prawo, technika, medycyna i marketing. A tłumaczenia przygotowuje w dowolnej kombinacji językowej. Misją firmy jest także budowanie porozumienia, dlatego w jej ofercie znalazły się również kursy językowe i organizowanie warsztatów/spotkań online o języku i różnicach kulturowych w biznesie. Balajcza działa na rynku polskim i międzynarodowym, współpracując przy tym z ponad 1,5 tys. tłumaczy na całym świecie.  

Specjalista ds. obsługi klienta międzynarodowego

Aplikuj
Wybrane miasto
Warszawa

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa i wsparcie klientów oraz tłumaczy
  • Negocjowanie warunków współpracy (ceny i terminy) z klientami oraz z tłumaczami
  • Obsługa zleceń: od przygotowania wyceny i zlecenia dla klienta poprzez organizację zamówienia dla tłumacza aż do rozliczenia finansowego zlecenia
  • Obsługa programów komputerowych: Adobe, Abbyy (OCR), Trados Studio, itp.
  • Prowadzenie i aktualizacja baz danych: tłumaczy, zleceń, rejestrów umów, itp.

Wymagania:

  • Minimum trzy letnie doświadczenie w dziale obsługi klienta w firmie o podobnym profilu i trybie działalności (szybkie zapytania, krótki czas na przygotowanie wyceny i zlecenia)
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, środowiska MS Office oraz Internetu (praca przed komputerem przez większość dnia)
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoka odporność na stres
  • Podzielność uwagi (prowadzenie kilku krótkich projektów równocześnie)
  • Postawa pełnego zaangażowania w powierzone obowiązki oraz poczucie odpowiedzialności
  • Efektywna organizacja pracy i duża skrupulatność
  • Samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego uczenia się
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, zwłaszcza w rozmowach przez telefon

Dodatkowe mile widziane kwalifikacje:

  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość drugiego języka europejskiego (mile widziana znajomość języka norweskiego lub innego języka skandynawskiego)

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin
  • Kartę sportową, pakiet medyczny Medicover
  • Odpowiedzialną pracę w firmie z dużym potencjałem rozwoju oraz o międzynarodowym zasięgu
  • Systematyczne pogłębianie wiedzy oraz umiejętności
  • Wyjątkową, partnerską kulturę współpracy
  • Stabilność zatrudnienia i komfortowe warunki pracy

Osoby zainteresowane podjęciem pracy na w/w stanowisku  prosimy o przesłanie CV na adres praca@balajcza.pl

W celu uzyskania dodatkowych informacji na nasz temat, odwiedź naszą stronę internetową: www.balajcza.pl

Prosimy także o dołączenie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy przez BALAJCZA sp. z o.o. lub inny podmiot grupy BALAJCZA w celach rekrutacyjnych oraz na umieszczenie i przetwarzanie przekazanych przeze mnie danych osobowych, również po okresie rekrutacji, w bazie danych firmy BALAJCZA sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie, 02-860, przy ul. Kotylion 2, lub innego podmiotu grupy BALAJCZA, a także na ich przekazywanie do państw trzecich w ramach grupy BALAJCZA, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.