Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza




FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, specjalizująca się w usługach z zakresu IT, finansów oraz księgowości. Zmotywowani i utalentowani pracownicy zapewniają wysoką jakość usług w siedmiu językach: niemieckim, francuskim, angielskim, włoskim, czeskim, słowackim i polskim. FRISTA dostarcza swoim klientom innowacyjne wsparcie, łącząc technologię z najlepszymi praktykami biznesu oraz elastyczne podejście.

Księgowa /-y Księgowy AP z językiem niemieckim

Aplikuj
Wybrane miasto
Warszawa

Jesteśmy nagradzaną szwajcarską firmą BPO i chcemy podzielić się z Tobą naszą przestrzenią w sercu Warszawy.
Wyobraź sobie mieć wszystko co najlepsze z dwóch światów – nieskończone możliwości rozwoju kariery w stabilnej, międzynarodowej strukturze i start-up’owy klimat (czyli brak dress code’u, kultura wspólnej nauki i prawdziwie przyjazna atmosfera). FRISTA oferuje to wszystko, a to tylko pakiet startowy do wędrówki na sam szczyt zrealizowania Twojego potencjału.

Rośniemy w zawrotnym tempie, cały czas budując zespoły dla naszych międzynarodowych klientów w wielu obszarach – HR, Księgowość, Customer Service, IT i wiele innych. Dlatego też stale poszukujemy zaangażowanych talentów, które dołączą do naszego zespołu!

Twój zakres obowiązków

  • Czynny udział w przeniesieniu procesów księgowych (tranzycji) od naszego klienta – niemieckiej firmy z branży technologicznej
  • Tworzenie, adaptacja procesów w Polsce
  • Rejestracja i księgowanie dokumentów kosztowych za pomocą systemu SAP
  • Przygotowanie i księgowanie comiesięcznych płatności
  • Uzgadnianie i potwierdzanie sald
  • Kontrola sald kont dostawców i zapewnianie ich terminowego rozliczenia
  • Zarządzanie elektronicznym systemem obsługi dokumentów (DMS) oraz udział we wdrożeniach automatyzacji
  • Miesięczne raportowanie

Nasze wymagania

  • Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości
  • Biegła znajomość języka niemieckiego
  • Doświadczenie w procesie tranzycji procesów finansowych
  • Dostępność do wyjazdu na dwutygodniową tranzycję do Niemiec (okolice Frankfurtu nad Menem)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Znajomość MS Excel w stopniu średnio-zaawansowanym
  • Znajomość systemu SAP (Fi/Co)

To oferujemy

  • Szansę długofalowego rozwoju zawodowego w wielokulturowym środowisku biznesowym.
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i inicjatyw.
  • Codzienne wyzwania w dynamicznym świecie branży retail.
  • Przyjazne i pozytywne środowisko pracy, w którym wspólnie się uczymy, wspieramy w codziennych wyzwaniach oraz świętujemy sukcesy.