Izba Gospodarcza
Digital Marketing Specialist
AplikujWarszawa
Kogo szukamy?
Szukamy energicznej, gotowej na wyzwania osoby, która dołączy do naszego działu marketingu.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
- Zarządzanie stroną hilti.pl w tym platformą zakupową Hilti Online.
- Aktywacja klientów z kontem Hilti Online, poprawa i automatyzacja samoobsługi poprzez Hilti Online.
- Współpraca i wspieranie obszaru sprzedaży bezpośredniej w zakresie Hilti Online.
- Zarządzanie wewnętrznymi stronami, platformami komunikacji na przykład strona intranetowa Hilti oraz Sharepoint.
- Zarządzanie i rozwój newsletterów dedykowanych dla klientów Hilti.
- Zarządzanie i rozwój newslettera do pracowników Hilti Poland, w ramach komunikacji wewnętrznej.
- Rozwój narzędzi eB2B.
- Prowadzenie projektów specjalnych dedykowanych dla obszaru sprzedaży.
- Monitorowanie działań konkurencji.
- Współpraca z zespołami z innych krajów w ramach regionu Hilti Poland.
- Współpraca z zespołami marketingu: trade, solution, engineering.
W Hilti będziesz mieć możliwości rozwoju takie jak w dużej korporacji, przy tym zachowując pełną samodzielność i niezależność.
Co oferujemy?
Równowaga między życiem prywatnym a zawodowym jest dla nas priorytetem. Dlatego wychodzimy naprzeciw Twoim oczekiwaniom dając możliwość wyboru modelu pracy zgodnego z indywidualnymi potrzebami i rodzajem wykonywanych zadań. Hilti daje Ci możliwość elastycznego dopasowania grafiku pracy gdy zmienia się Twoja sytuacja rodzinna lub prywatne plany. W Hilti możesz także wziąć urlop bezpłatny – nawet do 6 miesięcy, z gwarancją powrotu na równoważnych warunkach.
Dlaczego mam złożyć aplikację?
W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces umiejętnościom i pracy zespołowej. Mamy dla Ciebie przygotowany program wdrożeniowy, w którym m.in. nauczymy Cię naszego portfolio.
Stawiamy na różnorodność – co trzecia osoba zatrudniona u nas to kobieta, a co piąta w sprzedaży bezpośredniej.
Dołącz do zespołu, który nie tylko osiąga ponadprzeciętne wyniki, ale przede wszystkim wzajemnie troszczy się o siebie i najzwyczajniej w świecie bardzo się lubi. Nie musisz wierzyć nam na słowo – aplikuj, poznaj nas osobiście i poczuj tę atmosferę na własnej skórze!
Oczekujemy od Ciebie:
- Proaktywne działanie, zaangażowanie i kreatywność.
- Znajomość zasad działania kanałów komunikacji marketingowej.
- Praktyczna znajomość narzędzi, takich jak: Google Analytics, Google Ads, Google Tag Manager.
- Znajomość narzędzi do e-mail marketingu i inne.
- Znajomość zasad działań z zakresu SEO i SEM.
- Znajomość języka angielskiego.
- Chęć uczenia się oraz inicjowania nowych działań i aktywności.
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.