Izba Gospodarcza
Specjalista (ka) ds. Obsługi Klienta
AplikujWarszawa
Kogo szukamy?
Szukamy energicznej, zmotywowanej i z łatwością budującej relacje osoby, która dołączy do naszego Działu Obsługi Klienta.
Na czym polega praca na tym stanowisku?
- Telefoniczna obsługa klienta w zakresie oferowanych produktów i usług (połączenia przychodzące);
- Aktywna dosprzedaż osprzętu do elektronarzędzi;
- Budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami;
- Zapewnienie wysokiej jakości współpracy z klientem poprzez utrzymywanie stałego kontaktu i wsparcie klienta;
- Dbałość o wysoki standard obsługi i wzmacnianie pozytywnego wizerunku naszej marki;
Jesteśmy dumni z otrzymania nagrody Great Place to Work 2023 jako jedno z najlepszych międzynarodowych miejsc pracy na świecie.
Co oferujemy?
- Program wdrożenia, gdzie poznasz pełną ofertę naszych usług i produktów, a także dowiesz się, jak rozmawiać o niej z klientem;
- W programie wdrożenia poznasz też zespół, kulturę oraz nasze wartości;
- Umowę o pracę w stałych godzinach (pon. – pt.);
- Szeroki pakiet benefitów pracowniczych (tj. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport lub Artis Club, PPE, dostęp do platformy językowej, i inne);
- Rozwój zawodowy – w Hilti budujesz indywidualną ścieżkę zawodową w oparciu o swoje najmocniejsze strony i osiągnięcia;
- Równowagę pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym;
- Nowoczesne eco-biuro (z ulami na dachu, energooszczędne pomieszczenia i politykę zero-waste:);
Dlaczego warto do Nas aplikować?
W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces umiejętnościom i pracy zespołowej. Mamy dla Ciebie przygotowany program wdrożeniowy, w którym m.in. nauczymy Cię naszego portfolio.
Stawiamy na różnorodność – co trzecia osoba zatrudniona u nas to kobieta, a co piąta w sprzedaży bezpośredniej.
Dołącz do zespołu, który nie tylko osiąga ponadprzeciętne wyniki, ale przede wszystkim wzajemnie troszczy się o siebie i najzwyczajniej w świecie bardzo się lubi. Nie musisz wierzyć nam na słowo – aplikuj, poznaj nas osobiście i poczuj tę atmosferę na własnej skórze!
Oczekujemy od Ciebie:
- Doświadczenie w pracy z klientem;
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
- Dobra znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem;
- Chęć do rozwoju, otwartość na uczenie się i zdobywanie nowych doświadczeń;