Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza




METTLER TOLEDO to szwajcarska firma, założona w 1945r. przez Erharda Mettlera, konstruktora pierwszej na świecie jednoszalkowej wagi analitycznej i elektronicznej wagi precyzyjnej. Naszym priorytetem jest wysoka jakość i innowacyjność. METTLER TOLEDO jest wiodącym producentem i dostawcą wag i precyzyjnych instrumentów analitycznych oraz usług serwisowych do laboratorium i przemysłu. Oferujemy rozwiązania w zakresie ważenia, pomiarów analitycznych oraz kontroli produktów zgodnie z potrzebami biznesowymi klientów, aby pomóc im usprawnić procesy, zwiększyć wydajność, osiągnąć zgodność z normami branżowymi, a także zoptymalizować koszty.

IT Service Desk Analyst

Aplikuj
Wybrane miasto
Warszawa / zdalnie

Our Opening and Your Responsibilities
In this role you will provide 1st and 2nd level support for METTLER TOLEDO users in Poland, Switzerland, Germany, Holland, France, Spain and USA in daily IT related issues. You will collaborate with other teams across units around the globe.

Key Tasks and Responsibilities:

  • Act as a single point of contact for phone calls and tickets;
  • Troubleshoot and resolve IT related problem from software to hardware via phone/e-mail;
  • Log all phone calls in ServiceNow;
  • Escalate unresolved tickets to next level support teams.

IMPORTANT: WORKING HOURS 16-24 CET
(Additional bonus for night shift will be paid)

Onboarding and training for the first 1-2 months will take place in our office (Poleczki 21).

What You Need to Succeed

  • IT related studies or 1-2 years of IT support experience;
  • Proficient verbal and written communication skills in English;
  • Excellent Customer Service skills;
  • Problem-Solving Abilities.
  • Would be a plus:
  • Knowledge of any additional language would be an asset, preferably Spanish or German;
  • Knowledge of: Service Now, Active Directory Services, MS Exchange, VPN, Network, MS Office Suite, Windows 10, Microsoft Office 365.

Our Offer to You

  • Stable employment conditions based on the contract of employment;
  • Annual bonus;
  • 100% remote work model;
  • Medical care (Medicover) with the basic dental package, with possibility to extend medical care to Centrum Medyczne Damiana;
  • Life insurance;
  • Flexible working hours;
  • Sport card and benefit platform;
  • Language courses;
  • Paid referral program;
  • Wellbeing activities and work-life balance attitude;
  • An interesting and challenging career in a successful leading global organization.