Izba Gospodarcza
PROGRAM STAŻOWY – WYŻSZE PIĘTRO DOŚWIADCZEŃ
AplikujWarszawa
DLACZEGO WARTO?
Jesteś osobą energiczną i ambitną, a do tego nie boisz się wyzwań i potrafisz dobrze komunikować się w zespole? Świetnie trafiłe(a)ś!
Zapraszamy Cię na staż do Schindler Polska – międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie miejskiej mobilności!
Rozwijamy talenty w obszarach:
- dokumentacji technicznej
- projektowania
- administracji umów (dział wsparcia sprzedaży i montażu)
- administracji (dział doskonalenia procesów realizacji)
- prawa
- marketingu i komunikacji
- księgowości
- zakupów
CZEGO OCZEKUJEMY?
- Chęci zdobycia nowego doświadczenia przy ciekawych projektach
- Optymizmu i pozytywnej energii
- Zaangażowania i gotowości do przejawiania inicjatywy – wspieramy nieszablonowe podejście do zadań i kreatywne pomysły
- Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku przez co najmniej jeden z wakacyjnych miesięcy (lipiec – wrzesień)
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
- Przyjazną atmosferę w codziennej pracy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Wsparcie ekspertów – stawiamy na szczere i partnerskie relacje, dzielimy się wiedzą i inspirujemy do rozwoju
- Zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
- Aromatyczną kawę i herbatę
- Spotkania integracyjne
- Referencje po zakończeniu programu stażowego
Brzmi jak plan? Aplikuj i rozwijaj się z Schindler Polska!
Zadania, które będziesz mógł(a) realizować w trakcie trwania stażu:
Dokumentacja techniczna – przygotowywanie dokumentacji technicznej do standardowych dźwigów, wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej, archiwizacja dokumentacji, wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.
Projektowanie – wprowadzanie korekt do projektów montażowych dźwigów, wykonywanie rysunków technicznych, wykonywanie korekt założeń technicznych, praca w programie AutoCad.
Administracja umów – wsparcie działu sprzedaży i montażu w zapewnieniu właściwego obiegu umów i dokumentów, archiwizacja oraz nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, weryfikacja kompletności umów w systemie, prowadzenie rejestru dat zaliczek.
Administracja – wsparcie działu doskonalenia procesów realizacji w zakresie wprowadzenia danych do baz danych, analizy, uporządkowania i archiwizacji papierowych wersji dokumentów.
Prawo – wsparcie działu prawnego w bieżących projektach, przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, pozwów, wezwań do zapłaty i pism procesowych oraz analiza umów.
Marketing i komunikacja – wsparcie w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych, analiza działalności spółki oraz konkurencji w social media, pisanie i edycja tekstów, wsparcie w prowadzeniu profilu na LinkedIn oraz wykonywanie zadań administracyjnych.
Księgowość – pomoc przy rozliczaniu delegacji, weryfikacja potwierdzeń sald, weryfikacja niezaksięgowanych faktur.
Zakupy – wsparcie działu zakupów w bieżących projektach, obsługa zamówień, praca w systemie SAP, w tym zakładanie nowych materiałów, tworzenie, blokowanie i odblokowywanie Vendorów.