Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza




Projektowanie, sprzedaż i instalacja wind osobowych, panoramicznych, towarowych oraz schodów, chodników ruchomych marki Schindler; konserwacja i modernizacja istniejących urządzeń.

PROGRAM STAŻOWY – WYŻSZE PIĘTRO DOŚWIADCZEŃ

Aplikuj
Wybrane miasto
Warszawa

DLACZEGO WARTO?

Jesteś osobą energiczną i ambitną, a do tego nie boisz się wyzwań i potrafisz dobrze komunikować się w zespole? Świetnie trafiłe(a)ś!
Zapraszamy Cię na staż do Schindler Polska – międzynarodowej firmy będącej ekspertem w dziedzinie miejskiej mobilności!

Rozwijamy talenty w obszarach:

  • dokumentacji technicznej
  • projektowania
  • administracji umów (dział wsparcia sprzedaży i montażu)
  • administracji (dział doskonalenia procesów realizacji)
  • prawa
  • marketingu i komunikacji
  • księgowości
  • zakupów

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Chęci zdobycia nowego doświadczenia przy ciekawych projektach
  • Optymizmu i pozytywnej energii
  • Zaangażowania i gotowości do przejawiania inicjatywy – wspieramy nieszablonowe podejście do zadań i kreatywne pomysły
  • Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku przez co najmniej jeden z wakacyjnych miesięcy (lipiec – wrzesień)

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?

  • Przyjazną atmosferę w codziennej pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Wsparcie ekspertów – stawiamy na szczere i partnerskie relacje, dzielimy się wiedzą i inspirujemy do rozwoju
  • Zdobycie cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie będącej liderem w swojej branży
  • Aromatyczną kawę i herbatę
  • Spotkania integracyjne
  • Referencje po zakończeniu programu stażowego

Brzmi jak plan? Aplikuj i rozwijaj się z Schindler Polska!

Zadania, które będziesz mógł(a) realizować w trakcie trwania stażu:

Dokumentacja techniczna – przygotowywanie dokumentacji technicznej do standardowych dźwigów, wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej, archiwizacja dokumentacji, wsparcie zespołu w bieżących zadaniach.

Projektowanie – wprowadzanie korekt do projektów montażowych dźwigów, wykonywanie rysunków technicznych, wykonywanie korekt założeń technicznych, praca w programie AutoCad.

Administracja umów – wsparcie działu sprzedaży i montażu w zapewnieniu właściwego obiegu umów i dokumentów, archiwizacja oraz nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów, weryfikacja kompletności umów w systemie, prowadzenie rejestru dat zaliczek.

Administracja – wsparcie działu doskonalenia procesów realizacji w zakresie wprowadzenia danych do baz danych, analizy, uporządkowania i archiwizacji papierowych wersji dokumentów.

Prawo – wsparcie działu prawnego w bieżących projektach, przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, pozwów, wezwań do zapłaty i pism procesowych oraz analiza umów.

Marketing i komunikacja – wsparcie w organizacji wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych, analiza działalności spółki oraz konkurencji w social media, pisanie i edycja tekstów, wsparcie w prowadzeniu profilu na LinkedIn oraz wykonywanie zadań administracyjnych.

Księgowość – pomoc przy rozliczaniu delegacji, weryfikacja potwierdzeń sald, weryfikacja niezaksięgowanych faktur.

Zakupy – wsparcie działu zakupów w bieżących projektach, obsługa zamówień, praca w systemie SAP, w tym zakładanie nowych materiałów, tworzenie, blokowanie i odblokowywanie Vendorów.