Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza
BALAJCZA Linguistic Services

Śniadanie online z BALAJCZA – „Kolor w przekazie marketingowym”

Czwartek, 29 czerwca 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Dlaczego kolory mają tak duże znaczenie w marketingu i reklamie?

Okazuje się, że komunikują się z nami na poziomie emocjonalnym. To dlatego są tak skuteczne w perswazji. Kolor produktu może nas przekonać, że produkt jest świeższy i smakuje lepiej. Może nawet sprawić, że leki będą bardziej skuteczne.

O tym, jak barwy są wykorzystywane w reklamie, porozmawiamy na Śniadaniu on-line „Kolor w przekazie marketingowym” w czwartek 29 czerwca o godz. 8:00.

Powiemy między innymi:

  • jak kolor wpływa na wizerunek marki
  • czy, czytając kolorową ulotkę, zapamiętamy więcej
  • dlaczego czerwone opakowanie pobudza apetyt
  • czym jest adekwatność koloru w reklamie
  • jak źle dobrane kolory mogą zniszczyć przekaz reklamy
  • dlaczego szybciej naciskamy przycisk czerwony niż zielony

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.