Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza




Założona w 1999 roku w Szwajcarii firma VISIONGROUP specjalizuje się w wynajmie najwyższej jakości umeblowanych apartamentów z obsługą. Firma w krótkim czasie stała się liderem na rynku szwajcarskim i obecnie sukcesywnie rozszerza swoją działalność w kraju oraz za granicą. Pod marką VISIONAPARTMENTS wynajmowane są ekskluzywne apartamenty w największych europejskich metropoliach, natomiast pod nazwą VISIONVILLAS kryją się luksusowe wille. Z kolei marka VISIONDESIGN oferuje internetową sprzedaż mebli oraz artykułów do wyposażenia i dekoracji wnętrz.

Customer Service Specialist z j. angielskim – zmiana weekendowa

Aplikuj
Wybrane miasto
Warszawa

Praca zmianowa: tak
Dni pracy: sobota/niedziela (w tym święta)
System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + premia za wyniki
Tryb wypłaty: miesięczna

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu e-maila w języku angielskim
  • Procesowanie i nadzorowanie rezerwacji w wewnętrznym systemie
  • Pomoc w kwestiach związanych z zameldowaniem, wymeldowaniem, dostępem do apartamentów oraz innymi aspektami pobytu
  • Współpraca z zespołami lokalnymi i technicznymi w celu szybkiego rozwiązywania zgłoszeń klientów
  • Wspieranie klientów w zakresie podstawowych informacji o ofercie firmy i zasadach wynajmu
  • Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klienta i przestrzeganie standardów obsługi VISIONAPARTMENTS
  • Praca z wieloma systemami i programami, m.in. MS Dynamics, VMS, Saferpay, Glutz, Assa Abloy

Nasze wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2/C1)
  • Gotowość do pracy w weekendy i dni wolne od pracy
  • Dyspozycyjność min. 2 weekendy w miesiącu
  • Wysoka kultura osobista i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Umiejętność pracy z komputerem i znajomość pakietu Microsoft 365

Mile widziane:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane w branży hotelarskiej, najmu lub call center)
  • Doświadczenie z systemami CRM, zwłaszcza Microsoft Dynamics

To oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
  • Dogodną lokalizację biura w ścisłym centrum Warszawy (okolice Dworca Centralnego)
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie próbnym
  • Możliwość skorzystania z darmowych noclegów w ramach oferty firmy w wybranych lokalizacjach
  • Szkolenie wprowadzające, za które otrzymasz wynagrodzenie, oraz wsparcie doświadczonego zespołu
  • Elastyczne godziny pracy dostosowane do weekendowej dostępności
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport – dostępne dla pracowników przepracowujących min. 100 godzin miesięcznie