07.04.2016, 09:00 - 11:30
Lokalizacja:
Warszawa
Zapraszamy na śniadanie tematyczne nt. Jak neuronauka zmienia nasze podejście do Employer Brandingu? Partnerem merytorycznym spotkania jest firma Piasecka&Żylewicz.
Hasło Employer Branding stało się niezwykle popularne. Biorąc pod uwagę fakt, że prawie każda organizacja ma swoich specjalistów w tym temacie, tylko najlepsze oferty współpracy mają szansę przyciągnąć nowe talenty. Dziś neuronauka pozwala nam prowadzić dyskusję bezpośrednio z centrum motywacji każdej osoby, jej mózgiem. Dzięki zaawansowanym narzędziom, nie musimy już budować złożonych planów na bazie deklaracji danej osoby, ale brać pod uwagą jej prawdziwe emocjonalne potrzeby.
Eksperci Piasecka & Żylewicz Selective Training wraz z partnerem, Neurohm, przeprowadzili wywiad tego typu z najlepszymi sprzedawcami dużej organizacji, słuchając co ich motywuje, jakiej firmy szukają jako partnera do codziennej pracy i dlaczego osiągają świetne rezultaty. Wyniki były zaskakujące, a wnioski z nich płynące mogą bardzo zmienić sposób, w jaki prowadzi się Employer Branding.
Zapraszamy specjalistów z działu HR, PR i sprzedaży z firm członkowskich na interaktywny warsztat z Maciejem Żylewiczem. Więcej informacji w zaproszeniu poniżej.