Agencja kreatywna Betlej’sTools należąca do Grupy Komunikacyjnej Betlej&Partners wygrała konkurs organizowany przez Posti S.A. i stworzyła koncepcję kampanii internetowej herbat Herbusie wobec kobiet realizowaną w Internecie. Główną grupą docelową tej kampanii są kobiety posiadające dzieci w wieku 5 do 9 lat. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi kobiet na nowe herbaty dla dzieci i przekonanie ich do pozytywnego dla zdrowia działania „Herbusi”. Herbaty Herbusie stworzone są bez dodatku cukru z naturalnych ziół i owoców, dzięki którym posiadają słodki smak. „Herbusie” wprowadzane są w trzech wersjach smakowych.
Kampania przeprowadzana jest na portalu polki.pl, na którym inicjowany jest test konsumencki on-line „Herbusi”, zbierający opinie na temat nowych herbat pośród kobiet. Wyniki tego testu będą publikowane na polki.pl oraz w poradniku „Przyjaciółka”. Kampania inicjowana jest wieloma formami reklam zarówno na polki.pl, jak również na wizaz.pl oraz na babyonline.pl.
Kampania została zaplanowana i zakupiona przez agencję Betlej&Partners i została rozpoczęta 18. lutego trwając do ostatecznych wyników testu konsumenckiego on-line do końca kwietnia 2010.
Betlej&Partners jest Grupą Komunikacyjną tworzącą kreatywne kampanie zintegrowanej komunikacji oparte na autorskiej filozofii „human alive®”. Do Grypy należą kreatywne agencje Betlej&Partners oraz Betlej’sTools.