Czwartek, 29 czerwca 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Dlaczego kolory mają tak duże znaczenie w marketingu i reklamie?
Okazuje się, że komunikują się z nami na poziomie emocjonalnym. To dlatego są tak skuteczne w perswazji. Kolor produktu może nas przekonać, że produkt jest świeższy i smakuje lepiej. Może nawet sprawić, że leki będą bardziej skuteczne.
O tym, jak barwy są wykorzystywane w reklamie, porozmawiamy na Śniadaniu on-line „Kolor w przekazie marketingowym” w czwartek 29 czerwca o godz. 8:00.
Powiemy między innymi:
- jak kolor wpływa na wizerunek marki
- czy, czytając kolorową ulotkę, zapamiętamy więcej
- dlaczego czerwone opakowanie pobudza apetyt
- czym jest adekwatność koloru w reklamie
- jak źle dobrane kolory mogą zniszczyć przekaz reklamy
- dlaczego szybciej naciskamy przycisk czerwony niż zielony
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446