📆 Data: 25 lutego
🕙 Godzina: 10:00-11:00
🔗 Zapisy i więcej szczegółów: https://crido.pl/events/webinar-wdrozenie-ksef-w-mniej-niz-rok-jak-wznowic-prace-aby-nie-pominac-aspektow-kluczowych-dla-biznesu-dobre-praktyki-i-pulapki/
Zapraszamy na webinar poświęcony praktycznym aspektom wdrożenia KSeF. Eksperci CRIDO podzielą się doświadczeniami z różnych projektów, omówią wyzwania związane z wdrożeniem oraz wskażą najlepsze praktyki, które pomogą przygotować organizację do zmian. Podpowiedzą też, jak najefektywniej wznowić lub rozpocząć proces przygotowań.
Tylko 11 miesięcy pozostało do wejścia w życie nowych przepisów dotyczących KSeF. Czy to dużo czasu? Zdecydowanie nie! Przygotowania należy rozpocząć już teraz.
Dla przedsiębiorstw to duże wyzwanie – konieczne będzie nie tylko zapewnienie prawidłowych i kompletnych danych, ale także dostosowanie systemów informatycznych.
Wdrożenie KSeF to czasochłonny proces, który wymaga uprzedniego uporządkowania danych i procesów biznesowych. Pomimo braku uchwalenia wszystkich przepisów prace przygotowawcze należy rozpocząć już teraz, aby zdążyć na czas.
Dlaczego warto wziąć udział?
Przez ostatni rok KSeF pozostawał w zawieszeniu. Dziś znamy już wiele szczegółów, które pozwolą na rozpoczęcie lub kontynuowanie przygotowań. To właściwy moment, aby przygotować swoją firmę i uniknąć potencjalnych problemów.
W przeciwieństwie do wielu nowych obowiązków raportowych, KSeF, który obejmie m.in. proces wystawiania faktur, może istotnie wpłynąć na efektywność działania biznesu oraz relacje z kontrahentami. W czasie spotkania pojawią się praktyczne wskazówki i przykłady z dotychczasowych wdrożeń. Pomogą one w skutecznym przygotowaniu się do obowiązków wynikających z jednego z najważniejszych projektów transformacyjnych dla polskiej administracji skarbowej.
Zapraszamy do rejestracji już teraz: https://crido.pl/events/webinar-wdrozenie-ksef-w-mniej-niz-rok-jak-wznowic-prace-aby-nie-pominac-aspektow-kluczowych-dla-biznesu-dobre-praktyki-i-pulapki/