Praga / Wrocław, 19 Maja, 2025 – Z dumą informujemy, że od dziś, globalne spółki technologiczne Qinshift, Avenga i Clearcode, część Qinshift – firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania AdTech i MarTech, oficjalnie rozpoczynają działalność w ramach globalnej marki: Avenga
Dziś prezentujemy nowe oblicze Avenga: świeżą identyfikację marki, która odzwierciedla szeroką skalę działalności i ambicję napędzającą kolejny rozdział w naszej historii. Identyfikacja obejmuje nową stronę internetową, zaktualizowaną komunikację i ujednolicone materiały wizualne, które oddają energię i cel firmy zbudowanej z myślą o przyszłości.
Dzisiejsze ogłoszenie to kolejny etap transformacji, zapoczątkowanej przejęciem Clearcode w 2022 roku i fuzją Qinshift i Avengi w 2024 roku. Zmiana odzwierciedla sposób, w jaki już pracujemy – ze zintegrowanymi zespołami, wspólnym przywództwem i jedną ambicją: pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu realnych wyzwań biznesowych za pomocą nowoczesnych technologii.
Avenga to dziś ponad 6,000 specjalistów działających w Europie, obu Amerykach i Azji. Obsługujemy globalne przedsiębiorstwa z branży finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, produkcyjnej i sektora life sciences, zapewniając dogłębną wiedzę branżową i bogate kompetencje w zakresie platform cyfrowych, danych, rozwoju strategii AI, modernizacji chmury i usług zarządzanych.
Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na bardziej ukierunkowane, wydajne i skalowalne rozwiązania, Avenga dostarcza oprogramowanie tworzone na zamówienie, połączone z zaawansowanym doradztwem w zakresie sztucznej inteligencji, aplikacjami do uczenia maszynowego i narzędziami do analizy predykcyjnej. Rozwiązania te pomagają klientom zwiększać wydajność operacyjną, umożliwiają podejmowanie decyzji na podstawie danych i zapewniają spersonalizowane doświadczenia klientów.
Ludovic Gaudé, CEO Avenga, powiedział: “Rebranding odzwierciedla sposób, w jaki działamy już teraz — zjednoczeni w ramach jednej organizacji, której przyświeca jasny cel: pomagać naszym klientom w wykorzystywaniu technologii do szybszego działania, podejmowania lepszych decyzji i zachowywania swojej konkurencyjności. W szczególności koncentrujemy się na efektywnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie — integrując ją z istniejącymi systemami, danymi i procesami w bezpieczny, skalowalny i użyteczny sposób. Stawiamy na wykorzystanie technologii, która ma znaczenie.”
Rebranding to coś więcej niż tylko zmiana wizualna, to zobowiązanie do przejrzystości i spójności w działaniu Avenga wobec naszych klientów, partnerów i, co najważniejsze, naszych pracowników.
Karel Komárek, założyciel KKCG, grupy inwestycyjnej, w skład której wchodzi Avenga, powiedział: “W Avenga zebraliśmy odpowiednich ludzi, odpowiednią skalę i właściwy sposób myślenia, aby pomagać klientom w rozwiązywaniu kluczowych dla nich wyzwań. Ujednolicona marka odzwierciedla siłę naszej długoterminowej wizji i wiarę w technologię jako siłę napędową postępu. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Avenga w jej drodze do stania się globalnym liderem w swojej kategorii.”
Nowa identyfikacja marki Avenga rozpoczyna swoją historię już dziś, natomiast w nadchodzących miesiącach firma będzie nadal zwiększać obecność na kluczowych rynkach i pogłębiać swoje możliwości w zakresie danych, transformacji opartej na sztucznej inteligencji i inżynierii cyfrowej. Firma pozostaje skoncentrowana na dostarczaniu długoterminowej wartości dla klientów przez tworzenie technologii, która ma znaczenie.
O Avenga:
Avenga jest globalnym partnerem w zakresie doradztwa i rozwiązań technologicznych, tworzącym rozwiązania dostosowane do złożonych wyzwań biznesowych i społecznych.
Dzięki ponad 6,000 naszych ekspertów na całym świecie zapewniamy pełen zakres usług, w tym doradztwo biznesowe i technologiczne, platformy korporacyjne, doświadczenie klienta (CX), projektowanie UX/UI, usługi zarządzane, inżynierię produktu i tworzenie oprogramowania na zamówienie. Wspieramy szeroki zakres branż, od telekomunikacji i operatorów satelitarnych po bankowość, produkcję, motoryzację i sektor life sciences, pomagając naszym klientom przejść przez etap transformacji opartej na sztucznej inteligencji.
Nasze możliwości w zakresie AI są w pełni zintegrowane z oferowanym portfolio usług, co umożliwia organizacjom na inteligentną automatyzację, przyspieszenie podejmowania decyzji i zapewnienie wysoce spersonalizowanych doświadczeń użytkowników.
Avenga jest częścią grupy KKCG.
O KKCG:
KKCG to grupa inwestycyjna z doświadczeniem w sektorze energetycznym, technologicznym, hazardowym i nieruchomości. Grupa, założona przez przedsiębiorcę, inwestora i filantropa Karela Komárka, w ramach spółek ze swojego portfolio zatrudnia łącznie ponad 16,000 osób w 37 krajach. KKCG zarządza aktywami o wartości ponad 10 miliardów euro.
Działalność KKCG obejmuje między innymi Allwyn, wielonarodowego operatora loterii; MND Group, międzynarodowego producenta i dostawcę energii tradycyjnej i odnawialnej; ARICOMA i Avenga, świadczące kompleksowe usługi IT i rozwój oprogramowania na zamówienie na całym świecie; oraz KKCG Real Estate Group.
Prowadząc działalność na kilku kontynentach, firmy działające w ramach KKCG wykorzystują kapitał, kompetencje i wiedzę dostępną w ramach całej grupy, aby umożliwić zrównoważony wzrost w perspektywie długoterminowej.
KKCG jest zaangażowana we wspieranie rozwoju lokalnych społeczności w miejscach, w których prowadzi swoją działalność.
Media contact
Marina Domazetovska
Head of PR & External Communications, Avenga
+38971229112