08.03.2019, 09:00 - 12:00
Lokalizacja:
Roche Polska, ul. Domaniewska 39B, Warszawa
Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z cyklu HR-Forum nt. “Jak zatrudnić wirtualnego pracownika/robota w HR?” Partnerem merytorycznym wydarzenia będzie firma Rhenus Data Office Polska.
Podczas spotkania poruszone zostaną, między innymi, nastepujące kwestie automatyzacji procesów:
– Selekcji i rekrutacji kandydatów
– Wysyłki pasków wynagrodzeń
– Zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach (np. na cele kredytowe)
– Wypłaty wynagrodzeń
– Zarządzania urlopami
Spotkanie odbędzie się 8 marca w godzinach 9:00-12:00 w siedzibie Roche Polska (ul. Domaniewska 39B, Warszawa).
Prosimy o potwierdzenie obecności do 28 lutego na adres at@swisschamber.pl