09.11.2021, 18:00 - 21:30
Lokalizacja:
InterContinental Hotel
Już tylko kilka dni zostało do wyjątkowego spotkania networkingowego, dzięki któremu będą Państwo mogli nawiązać nowe kontakty w środowisku biznesowym skupionym wokół międzynarodowych izb bilateralnych oraz znaleźć potencjalnych klientów i przyszłych partnerów. Do biznesowych rozmów przy stolikach siadają dojrzali przedsiębiorcy, małe i średnie firmy, przedstawiciele dużych korporacji oraz instytucji. Kilkunastominutowe serie spotkań pozwalają na wymianę doświadczeń, kontaktów i wizytówek.
Czym jest Speed Business Mixer?
Speed Business Mixer to spotkanie umożliwiające każdemu uczestnikowi dotarcie ze swoją ofertą do bardzo szerokiego grona odbiorców. Każdy zarejestrowany uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branży*.
Podczas spotkania rozmówcy podzieleni są na grupy utworzone na podstawie wypełnionego wcześniej online formularza zgłoszeniowego. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów, które odbędzie przydzielony do danych grup podczas 3 sesji: w każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie ze swoim harmonogramem.
AGENDA SPOTKANIA:
17:30 – 18:00 Rejestracja uczestników
18:00 – 18:30 Oficjalne otwarcie i debata
18:30 – 20:00 SPEED BUSINESS MIXER
20:00 – 21:30 Koktajl i networking
*Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
Rejestracja na wydarzenie jest możliwa tylko poprzez wypełnie nie formularza zgłoszeniowego. Przed rejestracją na spotkanie prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem wydarzenia.
REGULAMIN SPOTKANIA:
- Z każdej firmy zainteresowanej spotkaniem może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części spotkania – Business Mixerze – może wziąć udział druga dodatkowa osoba z firmy.
- Wydarzenie będzie miało formę stacjonarną.
- W dniu spotkania, po przybyciu każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z branży, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.
- Uczestnicy zostaną podzieleni na maks. 10-osobowe grupy. W każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie z przedstawionym na wstępie indywidualnym harmonogramem. Ilość grup, w których uczestnik będzie mógł przedstawić własną firmę uzależniona będzie od ilości zgłoszeń.
- Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Organizatorzy nie gwarantują jednakże spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu.
- Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/ lub angielskim.
- Udział w spotkaniu dla reprezentantów firm stowarzyszonych w Polsko – Szwajcarskiej Izbie Gospodarczej jest bezpłatny.
- Od osób, które potwierdzą swoja obecność, ale nie wezmą udziału i nie odwołają go do dnia 4.11.2021, zostanie pobrana opłata w wysokości 250 PLN + VAT.
- Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 4.11.2021.
- Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z oświadczeniem uczestnika, że nie jest osobą z objawami infekcji, na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. Obowiązek posiadania maseczki i środka do dezynfekcji rąk.
- Ze względu na obecnie znaczący wzrost zachorowań na covid19 oraz dbałość o Państwa bezpieczeństwo, wydarzenie podlega określonym wymogom bezpieczeństwa. Prosimy o przygotowanie oraz okazanie dowodu szczepienia (cyfrowego lub papierowego) przy wejściu na wydarzenie. W przypadku braku pełnego szczepienia/odporności udział w spotkaniu będzie możliwy po przedstawieniu negatywnego wyniku testu Covid, nie starszego niż 48 godzin.
- W przypadku odwołania wydarzenia w formie stacjonarnej z powodu siły wyższej, uczestnik otrzyma dane dostępu do wydarzenia w formie online. Zmianie ulegnie wtedy godzina wydarzenia – na godz. 13.00 – 15.00.
Rejestracja na wydarzenie została zamknięta w dniu 4 listopada.
W razie pytań, zapraszamy serdecznie do kontaktu: mb@swisschamber.pl