Poniedziałek, 5 czerwca 2023 r.
godz. 14:00-15:00
Stany Zjednoczone są niezwykłą mieszkanką kulturową. Dlatego mówi się o nich jako o tyglu narodów, w którym mieszają się wpływy niezliczonych kultur i narodowości.
Jimmy Carter wolał jednak nieco inne określenie. Mawiał on: „Stajemy się nie tyle wrzącym tyglem, co piękną mozaiką. Różni ludzie, różne przekonania, różne tęsknoty, różne nadzieje, różne marzenia”.
Jeśli no co dzień współpracujesz z Amerykanami, warto przyjrzeć się bliżej ich kulturze i zastanowić, które jej aspekty są znaczące dla lepszej współpracy biznesowej.
W trakcie spotkania dowiesz się:
- What’s up? Czyli small talk i konwersowanie o niczym – dlaczego jest tak ważne dla Amerykanów?
- Awesome, amazing, extra – dlaczego Amerykanie nadużywają tych pojęć? Czyli o narodowym optymizmie Amerykanów.
- Indywidualizm, czyli jak Amerykanie podchodzą do pracy zespołowej, współodpowiedzialności i podziału obowiązków?
A ponadto:
- Jak skutecznie komunikować się Amerykanami? I w jaki sposób Amerykanie udzielają feedbacku?
- Jak zbudować dobre relacje z Amerykanami?
- Czy faktycznie dla Amerykanina „czas to pieniądz”?
O efektywnej współpracy z Amerykanami opowie:
Magdalena Żymełka – trenerka biznesu i kompetencji międzykulturowych, konsultantka.
Jako trenerka i konsultantka pracuje od 2007 roku, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Pracowała w takich regionach jak: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Ukraina, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Niemcy, Hiszpania, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA) i szkoliła osoby z tych regionów.
Prowadzi szkolenia i konsultacje dla menedżerów oraz ich zespołów z tematów takich jak: wzmacnianie kompetencji i umiejętności menedżerskich, zarządzanie różnorodnymi zespołami, kultura feedbacku, efektywna komunikacja i współpraca międzykulturowa oraz praca w wirtualnym zespole.
Zrealizowała łącznie 7 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali, jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.