Promocja wydarzeń PwC | Czerwiec 2025

1 Webinarium: Sankcje ekonomiczne w praktyce – przygotuj swoją firmę

Termin: 26 czerwca 2025 r. godz. 10:00

Grupa docelowa: To wydarzenie jest szczególnie przydatne dla przedsiębiorców działających na rynkach międzynarodowych, w szczególności importerów, eksporterów oraz osób odpowiedzialnych za compliance, zarządzanie ryzykiem i obsługę transakcji międzynarodowych.

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/sankcje-ekonomiczne-w-praktyce-webinar-2025

2 Webinarium: Dyrektywa Women on Boards – od ustawy do polityki równości płci

Termin: 25 czerwca 2025 r. godz. 10:00 – 11:30

Grupa docelowa: Członkowie rad nadzorczych, zarządów i działów HR spółek notowanych

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/dyrektywa-women-on-boards-webinar-czerwiec-2025

3 Webinarium: Automatyzacja raportowania zintegrowanego dzięki Workiva

Termin: 24 czerwca 2025 r. godz. 10:00 – 11:30

Grupa docelowa: wszystkie firmy liczące +100 osób.

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/webinar-automatyzacja-raportowania-zintegrowanego-z-workiva

4 Spotkanie stacjonarne: Konferencja Forum Rad Nadzorczych

Termin: 26 czerwca 2025 r. godz. 14:30 – 20:30

Miejsce: Giełda Papierów Wartościowych

Grupa docelowa: członkowie forum rad nadzorczych

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/konferencja-forum-rad-nadzorczych-czerwiec-2025

„Szkolenia w organizacji – 2 korzyści w jednym: rozwój zespołu i realizacja obowiązków ESG (litera S)”

Szanowni Państwo,

w imieniu kancelarii VON ZANTHIER & DACHOWSKI serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnym webinarze pt.:
„Szkolenia w organizacji – 2 korzyści w jednym: rozwój zespołu i realizacja obowiązków ESG (litera S)”,
który odbędzie się już w najbliższy czwartek, 12 czerwca 2025 r. o godz. 10:00.

Szkolenie kierujemy do osób zarządzających organizacjami oraz odpowiedzialnych za obszary compliance, HR i ESG. Chcemy pokazać, jak szkolenia mogą jednocześnie rozwijać kompetencje zespołów i wspierać budowę kultury organizacyjnej zgodnej z zasadami ESG – szczególnie w zakresie aspektów społecznych („S” w ESG).

Link do rejestracji:
🔗 https://tiny.pl/vvvhr4m0

Link do wydarzenia na LinkedIn:
👉 https://www.linkedin.com/events/7259947466865737732

Prelegentki:

“Finansowanie innowacji i wdrożeń: STEP i Ścieżka SMART – szansa dla Twojego Biznesu”

PwC Polska serdecznie zaprasza na webinarium pt. “Finansowanie innowacji i wdrożeń: STEP i Ścieżka SMART – szansa dla Twojego Biznesu”.

📅 Data: 11 czerwca 2025
🕒 Godzina: 10:00
📍 Miejsce: Online (link otrzymają Państwo po rejestracji)

To wydarzenie skierowane jest do firm, instytucji badawczych, jednostek naukowych, klastrów i innych podmiotów zainteresowanych pozyskaniem finansowania na projekty innowacyjne.

Podczas webinarium:

🟧 Przedstawimy najważniejsze założenia Ścieżki SMART oraz omówimy zmiany względem poprzednich edycji.
🟧 Zaprezentujemy nowy instrument – STEP, wspierający projekty kluczowe dla strategicznych interesów UE.
🟧 Pomożemy wybrać odpowiedni konkurs: SMART vs STEP, skupiając się na wymaganiach formalnych, finansowaniu i praktycznych szansach na sukces.
🟧 Na koniec będzie można dowiedzieć się, jak duże przedsiębiorstwa mogą skorzystać z nowych możliwości dotacji inwestycyjnych w ramach STEP, bez konieczności realizacji prac B+R.

Zapisz się już dziś i zyskaj przewagę w procesie aplikacyjnym.

https://wydarzenia.pwc.pl/finansowanie-innowacji-i-wdrozen-step-sciezka-smart-webinar-czerwiec-2025

Zapraszamy,
Zespół PwC

Śniadanie online z BALAJCZA – „Québec i Côte Est – Wschodnie Wybrzeże”

Czwartek, 26 czerwca 2025 r.

godz. 8:00-9:00

Zapraszamy na wspólne poznawanie Kanady w czasie Śniadania on-line „Québec i Côte Est – Wschodnie Wybrzeże” w czwartek 26 czerwca o godz. 8.00.

Wyjątkową atmosferę tego regionu buduje jego odrębność kulturowa, tworząc pomost między starym kontynentem a „Nowym Światem”. Płynąc legendarną rzeką Świętego Wawrzyńca odkrywamy wspaniałe miasta o bogatym dziedzictwie architektonicznym.

Opowiemy między innymi:

  • Kto odkrył Kanadę?
  • Jaką misję miały „córy królewskie”?
  • Skąd pochodzi nazwa „sos 1000 wysp”?
  • Jak przebiega francyzacja w Québecu?
  • Które miasto nazywane jest „ ville Reine” – Królową Miast?
  • Gdzie znajduje się najstarsza dzielnica handlowa w Ameryce Północnej?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: Zintegrowane wdrożenie KSeF w SAP. Technologia, procesy, podatki – klucz do zgodności

10 czerwca 2025, godz. 10:00-11:00, online

Zapraszamy na bezpłatny webinar, w czasie którego eksperci CRIDO i Apollogic omówią proces wdrażania Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) środowisku SAP.

Do wdrożenia nowego obowiązku pozostał mniej niż rok. Każda firma ma swoją specyfikę, a system, z którego na co dzień korzysta, determinuje proces implementacji oraz możliwe wyzwania, które pojawią się po drodze.

Termin: 10 czerwca 2025, godz. 10:00-11:00

Rejestracja: warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Agenda wydarzenia

  • KSeF 2.0 – aktualne informacje kluczowe dla środowiska SAP
  • Wyzwania wdrożenia KSeF w środowisku SAP
  • Kiedy jeden zespół to za mało. Jak zgrać biznes, podatki i IT?
  • KSeF a transformacja do S/4HANA: zagrożenia i synergie
  • Patrząc w przyszłość: KSeF, JPK_CIT i ich znaczenie dla SAP
  • Podsumowanie i sesja Q&A

Dla kogo

  • Właściciele/ Członkowie Zarządów
  • Dyrektorzy Finansowi/ Kontrolerzy Finansowi/ Menedżerowie Finansowi
  • Główni Księgowi
  • Osoby odpowiedzialne za system SAP
  • Osoby kierujące projektem wdrożenia KSeF

Prelegenci

  • Olga Langowska – ekspertka rozwiązań finansowych, konsultantka wdrożeniowa SAP FI w Apollogic
  • Michał Szwed – partner w zespole Business & Digital Services CRIDO
  • Szymon Kotowicz – starszy konsultant w zespole Business & Digital Services CRIDO

Jak zabezpieczyć RENTOWNOŚĆ kontraktów ? Pobierz BEZPŁATNY poradnik

Wojny handlowe, nieprzewidywalna gospodarka, gwałtowne wahania cen surowców i energii – brzmi znajomo? Zabezpieczenie rentowności kontraktów w przemyśle to dziś jedno z największych wyzwań.

Dlatego Kancelaria Radców Prawnych Tomasz Czapczyński przygotowała kompleksowy, bezpłatny poradnik dotyczący klauzul waloryzacyjnych w kontraktach.

Co w nim znajdziesz?
Gotowe wzory klauzul waloryzacyjnych – praktyczne przykłady do wykorzystania w kontraktach.
Praktyczną checklistę wdrożeniową – gotowe schematy wdrażania i zarządzania klauzulami w firmie krok po kroku.
Wzorcowe zapisy – zobaczysz, jak konkretnie formułować klauzule, by skutecznie chroniły Twoje interesy.
Omówienie najczęstszych błędów i pułapek – dowiesz się, jak ich unikać przy stosowaniu waloryzacji.

➡️ Pobierz bezpłatny e-book: www.tcrp.pl/klauzule

Jeśli po lekturze pojawią się pytania lub potrzebujesz indywidualnego wsparcia prawnego, zespół naszej Kancelarii chętnie o nich porozmawia.

Wiadomość prasowa – Od teraz jesteśmy Avenga 

Praga / Wrocław, 19 Maja, 2025 –  Z dumą informujemy, że od dziś, globalne spółki technologiczne Qinshift, Avenga i Clearcode, część Qinshift – firma specjalizująca się w tworzeniu oprogramowania AdTech i MarTech, oficjalnie rozpoczynają działalność w ramach globalnej marki: Avenga 

Dziś prezentujemy nowe oblicze Avenga: świeżą identyfikację marki, która odzwierciedla szeroką skalę działalności i ambicję napędzającą kolejny rozdział w naszej historii. Identyfikacja obejmuje nową stronę internetową, zaktualizowaną komunikację i ujednolicone materiały wizualne, które oddają energię i cel firmy zbudowanej z myślą o przyszłości. 

Dzisiejsze ogłoszenie to kolejny etap transformacji, zapoczątkowanej przejęciem Clearcode w 2022 roku i fuzją Qinshift i Avengi w 2024 roku. Zmiana odzwierciedla sposób, w jaki już pracujemy – ze zintegrowanymi zespołami, wspólnym przywództwem i jedną ambicją: pomagać naszym klientom w rozwiązywaniu realnych wyzwań biznesowych za pomocą nowoczesnych technologii. 

Avenga to dziś ponad 6,000 specjalistów działających w Europie, obu Amerykach i Azji. Obsługujemy globalne przedsiębiorstwa z branży finansowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, produkcyjnej i sektora life sciences, zapewniając dogłębną wiedzę branżową i bogate kompetencje w zakresie platform cyfrowych, danych, rozwoju strategii AI, modernizacji chmury i usług zarządzanych. 

Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na bardziej ukierunkowane, wydajne i skalowalne rozwiązania, Avenga dostarcza oprogramowanie tworzone na zamówienie,  połączone z zaawansowanym doradztwem w zakresie sztucznej inteligencji, aplikacjami do uczenia maszynowego i narzędziami do analizy predykcyjnej. Rozwiązania te pomagają klientom zwiększać wydajność operacyjną, umożliwiają podejmowanie decyzji na podstawie danych  i zapewniają spersonalizowane doświadczenia klientów. 

Ludovic Gaudé, CEO Avenga, powiedział: “Rebranding odzwierciedla sposób, w jaki działamy już teraz — zjednoczeni w ramach jednej organizacji, której przyświeca jasny cel: pomagać naszym klientom w wykorzystywaniu technologii do szybszego działania, podejmowania lepszych decyzji i zachowywania swojej konkurencyjności. W szczególności koncentrujemy się na efektywnym wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie — integrując ją z istniejącymi systemami, danymi i procesami w bezpieczny, skalowalny i użyteczny sposób. Stawiamy na wykorzystanie technologii, która ma znaczenie.” 

Rebranding to coś więcej niż tylko zmiana wizualna, to zobowiązanie do przejrzystości i spójności w działaniu Avenga wobec naszych klientów, partnerów i, co najważniejsze, naszych pracowników.

Karel Komárek, założyciel KKCG, grupy inwestycyjnej, w skład której wchodzi Avenga, powiedział: “W Avenga zebraliśmy odpowiednich ludzi, odpowiednią skalę i właściwy sposób myślenia, aby pomagać klientom w rozwiązywaniu kluczowych dla nich wyzwań.  Ujednolicona marka odzwierciedla siłę naszej długoterminowej wizji i wiarę w technologię jako siłę napędową postępu. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Avenga w jej drodze do stania się globalnym liderem w swojej kategorii.” 

Nowa identyfikacja marki Avenga rozpoczyna swoją historię już dziś, natomiast w nadchodzących miesiącach firma będzie nadal zwiększać obecność na kluczowych rynkach i pogłębiać swoje możliwości w zakresie danych, transformacji opartej na sztucznej inteligencji i inżynierii cyfrowej. Firma pozostaje skoncentrowana na dostarczaniu długoterminowej wartości dla klientów przez tworzenie technologii, która ma znaczenie.  

O Avenga: 

Avenga jest globalnym partnerem w zakresie doradztwa i rozwiązań technologicznych, tworzącym rozwiązania dostosowane do złożonych wyzwań biznesowych i społecznych.  

Dzięki ponad 6,000 naszych ekspertów na całym świecie zapewniamy pełen zakres usług, w tym doradztwo biznesowe i technologiczne, platformy korporacyjne, doświadczenie klienta (CX), projektowanie UX/UI, usługi zarządzane, inżynierię produktu i tworzenie oprogramowania na zamówienie. Wspieramy szeroki zakres branż, od telekomunikacji i operatorów satelitarnych po bankowość, produkcję, motoryzację i sektor life sciences, pomagając naszym klientom przejść przez etap transformacji opartej na sztucznej inteligencji.  

Nasze możliwości w zakresie AI są w pełni zintegrowane z oferowanym portfolio usług, co umożliwia organizacjom na inteligentną automatyzację, przyspieszenie podejmowania decyzji i zapewnienie wysoce spersonalizowanych doświadczeń użytkowników.  

Avenga jest częścią grupy KKCG. 

https://www.avenga.com/ 

O KKCG: 

KKCG to grupa inwestycyjna z doświadczeniem w sektorze energetycznym, technologicznym, hazardowym i nieruchomości. Grupa, założona przez przedsiębiorcę, inwestora i filantropa Karela Komárka, w ramach spółek ze swojego portfolio zatrudnia łącznie ponad 16,000 osób w 37 krajach. KKCG zarządza aktywami o wartości ponad 10 miliardów euro. 

Działalność KKCG obejmuje między innymi Allwyn, wielonarodowego operatora loterii; MND Group, międzynarodowego producenta i dostawcę energii tradycyjnej i odnawialnej; ARICOMA i Avenga, świadczące kompleksowe usługi IT i rozwój oprogramowania na zamówienie na całym świecie; oraz KKCG Real Estate Group. 

Prowadząc działalność na kilku kontynentach, firmy działające w ramach KKCG wykorzystują kapitał, kompetencje i wiedzę dostępną w ramach całej grupy, aby umożliwić zrównoważony wzrost w perspektywie długoterminowej. 

KKCG jest zaangażowana we wspieranie rozwoju lokalnych społeczności w miejscach, w których prowadzi swoją działalność. 

https://www.kkcg.com/en  

Media contact 

Marina Domazetovska  

Head of PR & External Communications, Avenga  

+38971229112 

marina.domazetovska@avenga.com 

Promocja aktywności PwC | Maj 2025

Webinarium: “MDR – nowe obowiązki – jak się poruszać w gąszczu zmian?”
Termin: 22 maja, godz. 10:00-11:00

Link do rejestracji: https://wydarzenia.pwc.pl/mdr-nowe-obowiazki-jak-sie-poruszac-w-gaszczu-zmian?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=tax-mdr&utm_content=webinar-mdr-nowe-obowiazki-jak-sie-poruszac-w-gaszczu-zmian-dla-izb-email-email-45874&utm_custom=email_email

Webinarim: “Zmieniamy perspektywę: Pełna kontrola produkcji i finansów z Jedox”
Termin: 20 maja, godz. 10:00 – 11:30

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/zmieniamy-perspektywe-pelna-kontrola-produkcji-i-finansow-z-jedox?utm_source=email&utm_medium=email-private&utm_campaign=cfo-compass-epm&utm_content=webinar-zmieniamy-perspektywe-pelna-kontrola-produkcji-i-finansow-z-jedox-zaproszenie-email-email-private-05-05-202

Webinarium: “Podatek u źródła (WHT) pod lupą fiskusa”
Termin: 26 maja, godz. 10:00 – 11:30

Link: https://wydarzenia.pwc.pl/podatek-u-zrodla-wht-pod-lupa-fiskusa?utm_source=haiilo&utm_medium=social-private&utm_campaign=tax-wht&utm_content=webinar-podatek-u-zrodla-wht-pod-lupa-fiskusa-haiilo-social-private-07-05-2025&utm_custom=haiilo_social-private

Śniadanie online z BALAJCZA – „Kanada – kraj nie na sprzedaż”

Czwartek, 22 maja 2025 r.

godz. 8:00-9:00

W ostatnich miesiącach słyszymy wyjątkowo dużo o Kanadzie. Chcielibyśmy  przybliżyć Państwu ten kraj oraz wyjaśnić dlaczego obecna administracja USA jest tak bardzo zainteresowana by Kanada stała się 51. stanem. Zapraszamy na mini-cykl  o Kraju Klonowego Liścia w ramach Śniadań on-line. Pierwsze spotkanie „Kanada  –  kraj nie na sprzedaż” odbędzie się w czwartek 22 maja o 8,00.

Opowiemy między innymi:

  • Dlaczego granice Kanady są takie proste?
  • Gdzie leży 0 Avenue (Zero Avenue)?
  • Czy w Kanadzie napijemy się „coffee Americano”?
  • Co upamiętnia Łuk Pokoju na równoleżniku 49° N?
  • Kiedy zaplanować wyprawę do Kraju Klonowego Liścia?
  • Dlaczego Kanada w oczach D. Trumpa jest „wielkim kranem”?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Pod lupą: umowa zlecenie kontra umowa o pracę- PRAWO, PODATKI, ZUS

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, podczas którego pomożemy zrozumieć różnice między umową zlecenia a umową o pracę z perspektywy prawa pracy, podatków i obowiązków wobec ZUS. Na konkretnych przykładach pokażemy, jakie błędy najczęściej popełniają pracodawcy i zleceniodawcy oraz jak uniknąć niepotrzebnych kosztów i sporów z organami kontrolnymi.  Webinar organizowany jest w ramach cyklu Akademia dla Produkcji. Prawo | Podatki | Księgowość.

Webinar “Pod lupą: umowa zlecenie kontra umowa o pracę- PRAWO, PODATKI, ZUS” odbędzie się w czwartek, 29 maja 2025 r., godz. 10:00-11:00.  Rejestracja na webinar jest możliwa TUTAJ.

Wielu przedsiębiorców postrzega wybór zatrudnienia jako elastyczne narzędzie kadrowe – tymczasem w praktyce każdy wybór niesie za sobą konkretne konsekwencje prawne, podatkowe i ubezpieczeniowe. Z pozoru korzystna umowa cywilnoprawna może okazać się kosztownym błędem – jeśli nie uwzględnimy wszystkich ryzyk i obowiązków. W trakcie naszego webinaru pokażemy, dlaczego warto podejść do tematu świadomie. Omówimy przypadki z naszej praktyki, gdzie wybór (lub błędna kwalifikacja) formy zatrudnienia doprowadził do kontroli ZUS, sporów z pracownikami, a nawet wysokich sankcji finansowych.

Szkolenie kierujemy do przedsiębiorców i właścicieli firm, osób zarządzających działami HR i kadr, specjalistów ds. płac i księgowości, doradców podatkowych i pracowników in-house, każdego, kto odpowiada za zawieranie umów o pracę i cywilnoprawnych w organizacji.

To wydarzenie jest idealne dla osób, które chcą świadomie zarządzać formami zatrudnienia, zrozumieć różnice w konsekwencjach prawnych i finansowych oraz nauczyć się, jak unikać pułapek przy stosowaniu umów zlecenia i umów o pracę. Uczmy się na cudzych błędach – zanim kontrola ZUS nauczy nas na własnych.

Dowiedz się więcej!

Akademia dla Produkcji. Prawo | Podatki | Księgowość to autorski cykl webinarów szkoleniowych, które poświęcone są wyzwaniom prawnym, podatkowym i księgowym, z jakimi mierzą się w szczególności firmy produkcyjne powiązane kapitałowo z regionem DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria). Akademia dla Produkcji. Prawo | Podatki | Księgowość to unikalna okazja, aby regularnie poszerzać swoją wiedzę i poznać najnowsze zmiany w przepisach, które mają bezpośredni wpływ na Państwa działalność.  Więcej o cyklu jak również o poszczególnych webinarach można dowiedzieć się na STRONIE INTERNETOWEJ CYKLU.