Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z zaproszeniem na webinar JDP Koszty związane z przedłużeniem czasu realizacji kontraktów – przygotowanie i dochodzenie roszczeń:
Archiwa: Aktualności członków
Zapisz się do newslettera i uzyskaj 15% rabatu na wszystkie nasze szkolenia
Subskrybenci naszego newslettera otrzymują nie tylko regularne, eksperckie analizy i praktyczne porady, które pomagają uniknąć kosztownych błędów, ale także 15% zniżki na wszystkie szkolenia organizowane przez naszą kancelarię!
Dlaczego warto?
- Nasz newsletter to skondensowana wiedza dostarczona prosto do Twojej skrzynki – bez konieczności przeszukiwania dziesiątek źródeł.
- Dowiesz się, jak zabezpieczyć swoje interesy w umowach, uniknąć pułapek prawnych i skutecznie reagować na zmiany legislacyjne.
- Otrzymasz dostęp do warsztatów, które zmienią Twoje podejście do zarządzania ryzykiem prawnym w firmie, a teraz z dodatkowym rabatem!
- Będziesz miał dostęp do e-booków, infografik, artykułów premium, raportów, czy innego rodzaju treści wcześniej niż inni.
Kliknij tutaj, aby zapisać się na newsletter i skorzystać ze zniżki👇
https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/newsletter/
Zapoznaj się z naszą ofertą👇
https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/szkolenia/
Zespół Kancelarii Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.
Webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców?
W dniu 3 września 2024 r. opublikowany został finalny projekt ustawy zmieniającej podatek od nieruchomości. Pierwszy projekt wywołał wiele emocji i obaw wśród przedsiębiorców – wiele rozwiązań pojawiających się w nim mogło skutkować znacznym zwiększeniem ciężarów podatkowych ponoszonych przez biznes.
Dlatego już w najbliższą środę zapraszamy na webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców?
Webinarium, które odbędzie się 12 września br. w godzinach 10:00 – 11:00.
Wszystkie szczegóły znajdują się pod linkiem:
Webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców? – CRIDO
Zwiedzanie hotelu Polonia Palace połączone z wykładem historycznym o czasie walk powstańczych
Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem hotelu Polonia Palace TUTAJ.
Promocja aktywności PwC | Sierpień 2024
- CFO Compass Connect Forum
Szanowni Państwo,
Z przyjemnością zapraszamy na trzecią edycję “CFO Compass Connect Forum” – wydarzenie, którego głównym celem jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i inspiracji dla polskich CFOs.
Konferencja odbędzie się we wtorek 17 września 2024 r. od godziny 14:00, w Hotelu VERTE w Warszawie, ul. Podwale 3/5. Spotykamy się na żywo. Spotkanie rozpoczniemy lunchem od g. 14:00, a zakończymy koktajlem networkingowym.
Prosimy o potwierdzenie przybycia poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
Główną osią dyskusji będzie poszukiwanie sposobów na to jak kontrolować chaos. Podczas popołudniowego spotkania będziemy mówić o tym, jak ustalać priorytety, jak uniknąć niepotrzebnego zamieszania i jak wspierać się sztuczną inteligencją. Będziemy się inspirować sposobami na podnoszenie efektywności pracy, zobaczymy, jak może wyglądać miejsce pracy przyszłości, w jaki sposób będziemy zdobywać i wykorzystywać informacje i kiedy będziemy mogli ufać wiadomościom otrzymanym od GenAI. Porozmawiamy o znaczeniu motywacji i psychologii w biznesie, a zaproszeni goście i praktycy podpowiedzą jak współpracować i zarządzać dużymi projektami w firmie, aby uniknąć chaosu.
Zachęcam do zapoznania się z ramową agendą wydarzenia, a więcej informacji już wkrótce.
Kontakt organizacyjny: Eliza Mróz, eliza.mroz@pwc.com, 519 507 489.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Udział możliwy po otrzymaniu zaproszenia. Liczba miejsc jest ograniczona. Do udziału zapraszamy CFOs organizacji z różnych branż, zainteresowanych lub mających doświadczenie w transformacji funkcji finansowych.
- Webinarium: ““Rozporządzenie w sprawie degradacji lasów Co już wiemy i jak przygotować się przed 30 grudnia 2024 r.?
Szanowni Państwo
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium “Dotacje dla przedsiębiorstw Jak wykorzystać szanse w najbliższym czasie?”
Podczas spotkania omówimy kluczowe z perspektywy przedsiębiorcy zagadnienia dotyczące m.in.:
🔸Ścieżki SMART,
🔸projektów związanych z Gospodarką Obiegu Zamkniętego,
🔸efektywności energetycznej oraz nowego konkursu wspierającego budowę magazynów energii.
Webinarium odbędzie się 9 września o godz. 10:00.
Aby otrzymać dostęp do transmisji, uprzejmie prosimy o rejestrację pod adresem:
Serdecznie pozdrawiamy,
Zespół PwC Polska
- Webinarium: “Dotacje dla przedsiębiorstw – jak wykorzystać szanse w najbliższym czasie?”
Szanowni Państwo,
serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium w dniu 10.09.2024 r. (wtorek) w godzinach 10.00 – 11.00, pt. Rozporządzeniu w sprawie degradacji lasów Co już wiemy i jak przygotować się przed 30 grudnia 2024 r.?
🌍 Z myślą o przyszłości naszej planety oraz wsparciu firm w dostosowaniu się do najnowszych regulacji, zapraszamy na cykl spotkań online “Eko Talks: Przegląd Regulacji Środowiskowych”, które odbywać się będą co miesiąc, w wybrany wtorek. Podczas webinarów, nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, omawiając kluczowe zmiany w prawie dotyczącym ochrony środowiska.
👥 Pierwsze spotkanie w ramach cyklu już 10 września o godz. 10.00, podczas którego nasi eksperci przybliżą, co w praktyce oznacza Rozporządzenie EUDR i jakie kroki należy podjąć, aby być gotowym na 30 grudnia 2024 roku.
Agenda:
🟨 Jaki jest cel wprowadzenia Rozporządzenia?
🟨 Jakie towary obejmuje Rozporządzenie?
🟨 Kogo dotknie Rozporządzenie?
🟨 Jak należy prawidłowo przygotować się na funkcjonowanie Rozporządzenia?
🟨 Sankcje za nieprzestrzeganie przepisów
Szczegóły organizacyjne:
- wydarzenie odbędzie się 10 września 2024 r. w godzinach 10:00-11:00;
- webinarium zostanie przeprowadzone w języku polskim;
- możliwość zadawania pytań w trakcie webinarium, na które postaramy się odpowiedzieć na bieżąco lub – jeśli czas na to nie pozwoli – wrócić do Państwa w późniejszym terminie;
- udział w spotkaniu jest bezpłatny;
- formularz rejestracyjny jest tutaj.
Liczymy na Państwa obecność.
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt.
Pozdrawiamy serdecznie,
Zespół PwC Polska
Webinar: JPK CIT – jak przygotować się do wdrożenia nowego obowiązku?
28 sierpnia 2024, godz. 11:00-12:00, online
Zapraszamy na bezpłatny webinar, w czasie którego nasi eksperci omówią finalny kształt rozporządzenia o JPK CIT, związane z tym wyzwania oraz podzielą się doświadczeniami z prowadzonych przez nas projektów.
Zgodnie z rozporządzeniem podpisanym przez Ministra Finansów 16 sierpnia br. duże firmy (powyżej 50 mln euro przychodu) rozpoczynające rok podatkowy 1 stycznia będą musiały przesłać elektroniczne pliki zgodne z nowymi schematami już za 2025 rok. Dla wielu organizacji oznacza to spore wyzwanie, gdyż oprócz konieczności zapewnienia prawidłowych i kompletnych danych niezbędne będzie również dostosowanie systemów informatycznych.
Termin: 28 sierpnia br., godz. 11:00 – 12:00
Rejestracja: warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Agenda wydarzenia
- JPK CIT – jak wyglądają ostateczne przepisy i wymogi dla firm
- Dostosowanie systemów IT i procesów księgowych
- Przemyślana strategia wdrożenia JPK CIT
Dla kogo
- Właściciele / Członkowie Zarządów
- Dyrektorzy Finansowi / Kontrolerzy Finansowi
- Główni Księgowi / Menedżerowie Finansowi
Prelegenci
Michał Szwed – Partner w Zespole Business & Digital Services
Tomasz Groszyk – Starszy Menedżer w zespole Business & Digital Services
Specjalistyczne szkolenia i warsztaty dla menedżerów
Jesteś menedżerem? Obawiasz się, że podejmując decyzje biznesowe możesz działać niezgodnie z przepisami prawa? Sprawdź ofertę naszych szkoleń i warsztatów dedykowanych menedżerom, którzy pragną działać świadomie, skutecznie i zgodnie z prawem. Prowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, zapewnią Ci praktyczne umiejętności oraz niezbędną wiedzę, aby działać z większą pewnością, unikając ryzyk prawnych.
Zobacz szczegółowe plany warsztatów i szkoleń.
Nasze warsztaty i szkolenia są prowadzone przez doświadczonych praktyków prawa, a ich celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy dostosowanej do potrzeb szczególnej grupy, jaką są menedżerowie. Nasza skuteczność wynika z wieloletniej obsługi tego typu osób.
Zapisy możliwe przez https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/szkolenia/ lub mailowo szkolenia@tcrp.pl.
Serdecznie zapraszamy do udziału!
Zespół Kancelarii Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.
Webinar: Raportowanie ESG – rewolucja dla firm od 2025 roku
21 sierpnia 2024, godz. 11:00-12:00, online
Zapraszamy na webinar, podczas którego omówimy, jak skutecznie przygotować się do raportowania ESG – spełnić wymagania regulacyjne, ale również osiągnąć wymierne korzyści dla swojego biznesu. Nasze doświadczenia pokazują, że przygotowania do raportowania zaczynają zarówno duże podmioty, spełniające kryteria wynikające z Dyrektywy, jak również mniejsze firmy – dane ESG są coraz częściej wymagane przez partnerów biznesowych (np. duże korporacje międzynarodowe) oraz instytucje finansowe.
Termin: 21 sierpnia br. w godzinach 11:00 – 12:00
Agenda wydarzenia:
- CSRD / ESRS / Taksonomia UE – jakie wymagania stoją przed dużymi firmami od 2025 roku i dlaczego to nie tylko kwestia rozbudowania sprawozdania zarządu z działalności?
- Jak efektywnie wdrożyć system raportowania ESG?
- Kto powinien być członkiem zespołu projektowego?
- Jak wykorzystać proces, aby identyfikować i wykorzystywać szanse biznesowe oraz minimalizować ryzyka związane z kwestiami ESG?
- Praktyczne przykłady z raportów sporządzanych w oparciu o ESRS.
Dla kogo?
- Właściciele / Członkowie Zarządów
- Osoby odpowiedzialne za raportowanie ESG
- Menedżerowie kluczowych działów w organizacjach (finanse, HR, operacje, zakupy, sprzedaż)
Prelegenci :
- Tomasz Loose – Partner Zarządzający w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego
- Adam Grzymisławski – Menedżer w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego
- Mariana Batiuk – Starszy Konsultant w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego
Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Webinar: Regulacje środowiskowe a handel zagraniczny – CBAM i EUDR
Serdecznie zapraszamy na webinar poświęcony wpływowi nowych regulacji środowiskowych na handel międzynarodowy.
Prowadzące:
- Marta Kolbusz-Nowak – senior manager w CRIDO
- Aleksandra Andrzejewska – manager w CRIDO
Prelegenci opowiedzą o obowiązkach wynikających z CBAM (Carbon Border Adjustment Mechanism) oraz EUDR (EU Deforestation Regulation) i omówią kluczowe aspekty i wyzwania związane z wprowadzeniem regulacji, które znacząco wpłyną na działalność wielu przedsiębiorstw działających na rynkach międzynarodowych.
Agenda wydarzenia:
- Kogo dotyczy CBAM?
- Jakie są pierwsze wnioski z raportowania CBAM oraz co się zmieni w najbliższej przyszłości?
- Jak dostosować procesy i procedury w firmie, aby prawidłowo raportować CBAM i przygotować się na pełne wdrożenie?
- Jakie mogą być skutki braku lub błędnego raportowania?
- Kogo dotyczy EUDR?
- Co może czekać firmy, które nie dostosują się do nowych przepisów?
- Jak sprawnie przygotować przedsiębiorstwo do wypełniania obowiązków EUDR?
Zapraszamy do rejestracji.
Webinar: Regulacje środowiskowe a handel zagraniczny – CBAM i EUDR – CRIDO
Pobierz bezpłatny ebook i zadbaj o bezpieczeństwo swoich inwestycji przemysłowych
Przygotowaliśmy dla Państwa dwa darmowe ebooki, które ułatwią bezpieczne podejmowanie decyzji inwestycyjnych oraz zmniejszą prawne ryzyko związane z zakupem maszyny lub nieruchomości przemysłowej.
- E-book „Bezpieczny zakup maszyny przemysłowej”
Zakup maszyny przemysłowej to poważna inwestycja, która wymaga dokładnej analizy i staranności. Nasz ebook dostarczy Państwu niezbędnej wiedzy na temat kluczowych aspektów, na które warto zwrócić uwagę przed podjęciem decyzji. Dowiedzą się Państwo m.in.:
- na jakie kwestie należy zwrócić uwagę podpisując umowę sprzedaży,
- jak zmniejszyć ryzyko prawne przy zakupie nowej maszyny przemysłowej do swojej firmy,
- jak można zabezpieczyć swój interes przy zakupie,
- w jaki sposób rękojmia może pomóc w przypadku, gdy zakupiona maszyna ma wady.
Pobierz darmowy e-book „Bezpieczny zakup maszyny przemysłowej”
- E-book „Bezpieczny zakup i najem nieruchomości przemysłowej”
Inwestycja w nieruchomości przemysłowe, zarówno w kontekście zakupu, jak i najmu, wiąże się z wieloma wyzwaniami. Nasz ebook to kompendium wiedzy, które pomoże Państwu uniknąć ryzykownych decyzji. Dzięki niemu dowiedzą się Państwo:
- jak przeprowadzić dokładną analizę nieruchomości z pomocą audytu prawnego,
- jakie są kluczowe aspekty różnych umów kupna,
- jakie ryzyka prawne mogą pojawić się przy zakupie i jak ich unikać,
- jakie są zalety i wady najmu nieruchomości przemysłowej.
Pobierz darmowy e-book „Bezpieczny zakup i najem nieruchomości przemysłowej”
Oba ebooki zostały przygotowane przez naszych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży przemysłowej, dzięki czemu są one źródłem rzetelnych i praktycznych informacji.
Nasi specjaliści pomogą Państwu na każdym etapie zakupu nieruchomości lub maszyny przemysłowej. Skontaktuj się z nami
Kancelaria Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.