Data wydarzenia:
13 marca 2019 r. (środa) w godzinach 10:00-10:45
Podczas najbliższego spotkania z cyklu EY StartUp Talk zaprezentujemy Ci narzędzie, które zna Twoich klientów – również tych, którzy jeszcze u Ciebie nie kupują. Dzięki niemu podejmiesz lepsze decyzje biznesowe, zweryfikujesz kampanie reklamowe prowadzone dla Twojej firmy i skorzystasz z unikalnej wiedzy analitycznej.
Biorąc udział w wydarzeniu, dowiesz się:
– Jak dotrzeć do klientów konkurencji?
– W jaki sposób mierzyć efektywność kampanii reklamowych lub jakość współpracy z domem mediowym/agencją?
– Jak poznać inne potrzeby klientów, aby zwiększyć wartość koszyka zakupowego?
Prowadzący:
Krzysztof Witkowski – Associate Partner, EYnovation, EY
Goście:
Edward Mężyk – CEO, Cluify
Gość specjalny:
Łukasz Mrowiński – Członek Zarządu, Etno Cafe
Rejestracja:
Aby zapisać się na bezpłatne wydarzenie online, wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://ey-people.pl/forms/registration.html?webid=130
O EY StartUp Talk
EY StartUp Talk to cykl spotkań z twórcami nowych technologii, podczas których prezentujemy sposoby na usprawnienie procesów z wykorzystaniem modeli biznesowych innowacyjnych firm. W ramach EYnovation współpracujemy ze startupami i scaleupami, które z powodzeniem wdrażają rozwiązania w Polsce i na całym świecie. Eksperci EY starannie wyselekcjonowali rozwiązania, które mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.