Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza

Jak trafić z reklamą do osób kupujących u konkurencji?

Data wydarzenia:
13 marca 2019 r. (środa) w godzinach 10:00-10:45

Podczas najbliższego spotkania z cyklu EY StartUp Talk zaprezentujemy Ci narzędzie, które zna Twoich klientów – również tych, którzy jeszcze u Ciebie nie kupują. Dzięki niemu podejmiesz lepsze decyzje biznesowe, zweryfikujesz kampanie reklamowe prowadzone dla Twojej firmy i skorzystasz z unikalnej wiedzy analitycznej.

Biorąc udział w wydarzeniu, dowiesz się:
    –    Jak dotrzeć do klientów konkurencji?
    –    W jaki sposób mierzyć efektywność kampanii reklamowych lub jakość współpracy z domem mediowym/agencją?
    –    Jak poznać inne potrzeby klientów, aby zwiększyć wartość koszyka zakupowego?

Prowadzący:
Krzysztof Witkowski – Associate Partner, EYnovation, EY

Goście:
Edward Mężyk – CEO, Cluify

Gość specjalny:
Łukasz Mrowiński – Członek Zarządu, Etno Cafe

 

Rejestracja:
Aby zapisać się na bezpłatne wydarzenie online, wypełnij formularz zgłoszeniowy: https://ey-people.pl/forms/registration.html?webid=130


O EY StartUp Talk

EY StartUp Talk to cykl spotkań z twórcami nowych technologii, podczas których prezentujemy sposoby na usprawnienie procesów z wykorzystaniem modeli biznesowych innowacyjnych firm. W ramach EYnovation współpracujemy ze startupami i scaleupami, które z powodzeniem wdrażają rozwiązania w Polsce i na całym świecie. Eksperci EY starannie wyselekcjonowali rozwiązania, które mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.