Webinaria – Sadkowski i Wspólnicy – 30.09., 8.10.

Estoński CIT coraz bliżej przygotuj się na zmiany
Data: 30 września 2020 r. (wtorek)
Godzina: 11:00 – 12:00

Na styczeń 2021 r. planowane jest wejście w życie nowelizacji ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, którą włącza do polskiego systemu podatkowego nowy, proinwestycyjny system opodatkowania, zwany estońskim CIT. To nowoczesny sposób opodatkowania, który promuje inwestycje i minimalizuje formalności przy rozliczeniu podatków.

Agenda:

• Podstawowe założenia;
• Podmioty objęte nowymi zasadami opodatkowania;
• Zagrożenia i wątpliwości wynikające z nowych regulacji

Spotkanie poprowadzi mec. Łukasz Koc

Rejestracja: https://zoom.us/webinar/register/WN_sst5IFIkTOyNUzwr21Ha4g

Webinar:
Projekt ustawy o rozpatrywaniu reklamacji i sporów klientów podmiotów rynku finansowego oraz o Funduszu Edukacji Finansowej

Termin:
8 października (czwartek), godzina 10:30

Kompetencje Rzecznika Finansowego ma przejąć Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Tak wynika z projektu ustawy autorstwa Ministerstwa Finansów, który opublikowano na stronie Rządowego Centrum Legislacji.
Chodzi o projekt ustawy o rozpatrywaniu reklamacji i sporów klientów – podmiotów rynku finansowego oraz o Funduszu Edukacji Finansowej, który przygotowało Ministerstwo Finansów. Jak wynika z informacji dostępnych na stronie Rządowego Centrum Legislacji, projekt trafił już do konsultacji i uzgodnień międzyresortowych. Uwagi do projektu można zgłaszać do 25 września.

Program ramowy

• Zmiany w stosunku do aktualnego stanu prawnego.
• Potencjalne zmiany w praktyce działania organów administracji w zw. z dotychczasową działalnością UOKiK.
• Propozycje zmian w regulacjach wewnętrznych.
• Podsumowanie praktycznych wskazówek dot. dotychczasowych i kontynuowanych w nowym projekcie rozwiązań prawnych.

Prowadzący: mec. Rafał Wojciechowski

Rejestracja: https://zoom.us/webinar/register/WN_G_SL6m3ZQ_KqZaV-ZOVY6A

Szkolenia są nieodpłatne i uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.

Jeśli nie możesz uczestniczyć we wskazanym terminie, po dokonaniu rejestracji otrzymasz nagranie oraz materiały ze szkolenia.

BUSINESS INSIDER Global Trends Festival

W imieniu Ringier Axel Springer Polska serdecznie zapraszamy na konferencję BUSINESS INSIDER Global Trends Festival, która odbędzie się w dniach 19-23 października. Jej głównym tematem będzie wpływ Covid-19 na to, co dzieje się wokół nas. Jest to pierwsza, w pełni online globalna konferencja, która odbędzie się w czterech strefach geograficznych i na wielu scenach: scenie globalnej i trzech regionalnych – United States Stage, European Stage (w Berlinie i Warszawie) oraz Asia / Pacific Stage (w New Delhi i Tokyo). Spodziewamy się co najmniej 10 000 uczestników z całego świata.

Podczas BUSINESS INSIDER Global Trends Festival będą toczyły się dyskusje wokół pięciu głównych tematów: Welcome to the Future, Shifting Societies, Sustainability, Technology, and Organizations. Wydarzenie będzie w pełni interaktywne, a do udziału zaproszeni są dyrektorzy, przedsiębiorcy i inwestorzy z całego świata. Obejmie ponad 60 godzin prezentacji, dyskusji i warsztatów, w tym, dzięki zaawansowanej technologii, bezpośrednich spotkań partnerów wydarzenia, prelegentów oraz uczestników w formie sesji przypominających webinary. Materiały będą dostępne przez 12 miesięcy po zakończeniu wydarzenia, może to być cenne źródło wiedzy o trendach nie tylko dla top managementu, ale całych zespołów.

Potwierdzonymi speakerami są uznani liderzy ze świata nauki i biznesu, w tym Reed Hastings, współzałożyciel i dyrektor generalny Netflix, Nouriel Roubini, ekonomista i profesor NYU; Sebastian Thrun, dyrektor generalny Kitty Hawk Corporation, prezes i współzałożyciel Udacity, były wiceprezes Google; Sergio P. Ermotti, CEO UBS Group AG i Christoph Franz, prezes zarządu Roche Holding AG; Carlos Watson, Co-Founder&CEO, OZY Media; Audrey Tang, Digital Minister z Taiwanu; Alexa von Bismarck, Country Manager Adyen Germany.

Wszyscy członkowie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej otrzymują zniżkę 50% po podaniu przy rejestracji kodu RASP_FRIENDS (drukowanymi literami). Więcej informacji o konferencji oraz rejestrację znajdą Państwo pod tym linkiem: https://trendsfestival.com/

 

Komunikat – Swiss International Air Lines

Linie lotnicze SWISS mają świadomość tego, że możecie mieć Państwo pytania związane z kolejną podróżą lotniczą i możecie się zastanawiać, jak najlepiej się do niej przygotować. Krótki film, który prezentujemy zawiera przegląd najważniejszych rzeczy, na które należy zwrócić uwagę podczas przygotowań i w trakcie następnego rejsu.
Mamy nadzieję, że wkrótce znów powitamy Państwa na pokładzie, oferując bezpieczną i punktualną podróż w wybranym kierunku.

EN https://youtu.be/7ySoArmEn3w

What we do to keep you safe | SWISS

Komunikat – Swiss International Air Lines

Linie lotnicze SWISS mają świadomość tego, że możecie mieć Państwo pytania związane z kolejną podróżą lotniczą i możecie się zastanawiać, jak najlepiej się do niej przygotować. Krótki film, który prezentujemy zawiera przegląd najważniejszych rzeczy, na które należy zwrócić uwagę podczas przygotowań i w trakcie następnego rejsu.
Mamy nadzieję, że wkrótce znów powitamy Państwa na pokładzie, oferując bezpieczną i punktualną podróż w wybranym kierunku.

EN https://youtu.be/7ySoArmEn3w

What we do to keep you safe | SWISS

Najbliższe webinaria Rödl & Partner

9.09, godz. 11:30 

Sygnaliści – dlaczego o nich chcemy opowiadać – Wprowadzenie do cyklu webinariów

Compliance to m.in. narzędzia i procedury pomagające zapobiegać zachowaniom sprzecznym z prawem lub wewnętrznymi regulacjami organizacji – w tym ochrona sygnalistów. Obowiązki związane z zapewnieniem ochrony sygnalistom dotyczą coraz większego grona przedsiębiorców i stanowią istotny aspekt procedur compliance w firmie. Konieczność wdrożenia regulacji dotyczących zgłoszeń o nadużyciach (whistleblowing) oraz podejmowania działań w następstwie ich otrzymania powinni zrozumieć wszyscy przedsiębiorcy. Rödl & Partner zaprasza na cykl webinariów poświęconych tematowi sygnalistów. Zapisz się na pierwsze z nich. O kolejnych spotkaniach będziemy informować na bieżąco na naszych stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
ZAPISY >> https://www.roedl.pl/pl-pl/pl/event.aspx?ID=48

17.09, godz. 11.30

Wszystko co powinien wiedzieć przedsiębiorca o korzyściach wynikających z APA

31 grudnia 2020 r. upływa termin na złożenie wniosku o wydanie uprzedniego porozumienia cenowego (ang. advanced pricing agreement w skrócie: „APA”) za rok 2020. Zachęcamy do zapoznania się z tematem uprzednich porozumień cenowych (APA) i korzyściami jakie przynoszą podczas webinarium. Specjaliści opowiedzą m.in. o ich istocie, korzyściach z uzyskania, jak przebiega procedura ubiegania się o APA, ważnych terminach oraz formie złożenia wniosku.
ZAPISY >> https://www.roedl.pl/pl-pl/pl/event.aspx?ID=49

Najbliższe webinaria Rödl & Partner

9.09, godz. 11:30

Sygnaliści – dlaczego o nich chcemy opowiadać – Wprowadzenie do cyklu webinariów

Compliance to m.in. narzędzia i procedury pomagające zapobiegać zachowaniom sprzecznym z prawem lub wewnętrznymi regulacjami organizacji – w tym ochrona sygnalistów. Obowiązki związane z zapewnieniem ochrony sygnalistom dotyczą coraz większego grona przedsiębiorców i stanowią istotny aspekt procedur compliance w firmie. Konieczność wdrożenia regulacji dotyczących zgłoszeń o nadużyciach (whistleblowing) oraz podejmowania działań w następstwie ich otrzymania powinni zrozumieć wszyscy przedsiębiorcy. Rödl & Partner zaprasza na cykl webinariów poświęconych tematowi sygnalistów. Zapisz się na pierwsze z nich. O kolejnych spotkaniach będziemy informować na bieżąco na naszych stronach internetowych i w mediach społecznościowych.
ZAPISY >> https://www.roedl.pl/pl-pl/pl/event.aspx?ID=48

17.09, godz. 11.30

Wszystko co powinien wiedzieć przedsiębiorca o korzyściach wynikających z APA

31 grudnia 2020 r. upływa termin na złożenie wniosku o wydanie uprzedniego porozumienia cenowego (ang. advanced pricing agreement w skrócie: „APA”) za rok 2020. Zachęcamy do zapoznania się z tematem uprzednich porozumień cenowych (APA) i korzyściami jakie przynoszą podczas webinarium. Specjaliści opowiedzą m.in. o ich istocie, korzyściach z uzyskania, jak przebiega procedura ubiegania się o APA, ważnych terminach oraz formie złożenia wniosku.
ZAPISY >> https://www.roedl.pl/pl-pl/pl/event.aspx?ID=49

Śniadanie online z BALAJCZA: „Jak zostać królem”

8 września 2020 r. firma BALAJCZA organizuje kolejne, tym razem siódme śniadanie online dla klientów, partnerów biznesowych i współpracowników firmy.

Temat spotkania brzmi: „Jak zostać królem”. Usłyszymy wciągającą opowieść o wyczuciu rynku i nowatorskich pomysłach marketingowych, które sprawiły, że:

  • niepozorny fryzjer z Sieradza stał się gwiazdą nożyczek, a francuskie sławy czekały na wizytę u niego po kilka tygodni;
  • augsburscy kupcy obsługiwali papieża, a w końcu rozwinęli interes nad Wisłą;
  • obrotna Chaja z krakowskiego Kazimierza stała się jedną z najbogatszych kobiet w historii;
  • skromny nauczyciel poezji stał się europejskim rekinem biznesu.

Jak zwykle nie zabraknie quizu, dzięki któremu udział w śniadaniu zmieni się w chwilę radosnej zabawy i pozwoli utrwalić nowe wiadomości.

Wykład poprowadzi Hanna Dzielińska – dziennikarka, przewodnik po Warszawie, autorka spacerów międzymiastowych (kwarantannowych) online, reportaży i książek o kulturze i mieście oraz spersonalizowanych publikacji firmowych, popularyzatorka kultury i sztuki.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

Czy jesteście zainteresowani udziałem w tym spotkaniu? Jeżeli tak, w celu potwierdzenia, prosimy o kontakt:

Timea Balajcza

📞 +48 601 913 446

📧 timea.balajcza@balajcza.pl

Śniadanie online z BALAJCZA: “Jak zostać królem”

8 września 2020 r. firma BALAJCZA organizuje kolejne, tym razem siódme śniadanie online dla klientów, partnerów biznesowych i współpracowników firmy.

Temat spotkania brzmi: „Jak zostać królem”. Usłyszymy wciągającą opowieść o wyczuciu rynku i nowatorskich pomysłach marketingowych, które sprawiły, że:

– niepozorny fryzjer z Sieradza stał się gwiazdą nożyczek, a francuskie sławy czekały na wizytę u niego po kilka tygodni;
– augsburscy kupcy obsługiwali papieża, a w końcu rozwinęli interes nad Wisłą;
– obrotna Chaja z krakowskiego Kazimierza stała się jedną z najbogatszych kobiet w historii;
– skromny nauczyciel poezji stał się europejskim rekinem biznesu.

Jak zwykle nie zabraknie quizu, dzięki któremu udział w śniadaniu zmieni się w chwilę radosnej zabawy i pozwoli utrwalić nowe wiadomości.

Wykład poprowadzi Hanna Dzielińska – dziennikarka, przewodnik po Warszawie, autorka spacerów międzymiastowych (kwarantannowych) online, reportaży i książek o kulturze i mieście oraz spersonalizowanych publikacji firmowych, popularyzatorka kultury i sztuki.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

Czy jesteście zainteresowani udziałem w tym spotkaniu? Jeżeli tak, w celu potwierdzenia, prosimy o kontakt:

Timea Balajcza
+48 601 913 446
timea.balajcza@balajcza.pl