Promocja wydarzeń PwC | Maj

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium w dniu 20.05.2024 r. (poniedziałek) w godzinach 10.00 – 11.00, które będzie poświęcone projektowi polskich przepisów wdrażających globalny podatek minimalny znany również jako Pillar 2.

Nasi eksperci będa rozmawiac m.in o:

  • Czym jest Pillar 2?
  • Statusie implementacji przepisów Pillar 2 w Polsce
  • Zakresie i mechanizmach działania Pillar 2 w Polsce
  • Zasadach kalkulacji podatku wyrównawczego
  • Kluczowych wyzwaniach wdrożenia w praktyce i jak sobie z nimi radzić?

Zapraszamy do uczestnictwa w webinarium, podczas którego opowiemy, jaki jest cel i zakres powyższej regulacji oraz jak możemy Państwu pomóc w przygotowaniu się do nowych obowiązków i wyzwań.

Szczegóły organizacyjne:

  • wydarzenie odbędzie się 20 maja 2024 r. (poniedziałek) w godzinach 10:00-11:00;
  • webinarium zostanie przeprowadzone w języku polskim;
  • możliwość zadawania pytań w trakcie webinarium, na które postaramy się odpowiedzieć na bieżąco lub – jeśli czas na to nie pozwoli – wrócić do Państwa w późniejszym terminie;
  • udział w spotkaniu jest bezpłatny;
  • formularz rejestracyjny jest tutaj.
    ———————————————–

Zapraszamy na Kongres Liderów Finansowych 2024 – dwudniową konferencję organizowaną przez @Dziennik Rzeczpospolita, która koncentruje się na kluczowej roli, jaką odgrywają finanse w erze nowych technologii.

📅 Kiedy: 23-24.05.2024 r.

🔍 Gdzie: Warszawa, Muzeum Gazowni Warszawskiej

📝 Rejestracja: https://bit.ly/3WomNJH

Podczas wydarzenia swoją ekspertyzą podzielą się również eksperci PwC Polska:

✔️ 23.05 @Magdalena Brzuszczyńska weźmie udział w panelu dyskusyjnym na temat implementacji nowoczesnych technologii w finansach.

✔️ 24.05 @Andrzej Zubik opowie o sposobach na rozwiązywanie sporów podatkowych. @Dorota Bokszczanin wprowadzi do tematu Programu Współdziałania oraz poprowadzi panel dyskusyjny.

Zachęcamy do udziału.

#KongresLiderówFinansowych2024 #PwCPolska #finance #technology #AI #innovation #networking #meeting #tax #financeofthefuture business

———————————–

Webinarium – Jak przygotować się na kolejną edycję Programu rekompensat dla przedsiębiorstw energochłonnych |27.05.2024 r., godz. 10:00

Nowa edycja rekompensat dla firm energochłonnych? To może być przełomowe dla sektora energetycznego w Polsce! Zapisz się na webinarium ➡️rejestracja

Podczas bezpłatnego spotkania nasi prelegenci Joanna Frąckiewicz i Daniel Maryjosz porozmawiają  o:

  • Zasadniczych wymaganiach oraz korzyściach, jakie przyniosły przedsiębiorstwom uczestnictwo w poprzednich edycjach programu rekompensat.
  • Trudnościach, z jakimi borykały się firmy podczas wcześniejszych edycji programu, aby lepiej przygotować się na ewentualne problemy w kolejnej odsłonie.
  • Nowościach jakie mogą pojawić się w nadchodzącej edycji programu rekompensat i jakie korzyści mogą wyniknąć dla przedsiębiorstw.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami i przygotować się na możliwości, jakie niesie ze sobą program.


Webinarium – Graniczny podatek węglowy (CBAM) – Czy jesteś gotowy na nadchodzące zmiany i wyzwania w raportowaniu?|04.06.2024 r., godz. 10:00

Po przejściu przez dwa pierwsze okresy raportowania CBAM, nadszedł czas na podsumowanie dotychczasowych doświadczeń i przygotowanie się na nadchodzące wyzwania.

Już 4 czerwca 2024 zapraszamy na bezpłatne webinarium, które będzie pełne wartościowych informacji i wskazówek dotyczących systemu raportowania CBAM.

Podczas wydarzenia nasi eksperci omówią nie tylko dotychczasowy przebieg obowiązków, ale opowiedzą też o przewidywanych zmianach w raportowaniu CBAM i związanych z nimi potencjalnych trudnościach.

Będziemy dyskutować o dotychczasowych praktykach w raportowaniu i zmianach, których możemy się spodziewać począwszy od 3 kwartału 2024 roku.Webinarium odbędzie się 4 czerwca 2024 r. o godz. 10:00

Aby otrzymać dostęp do transmisji, uprzejmie prosimy o rejestrację tutaj.


Raport PwC Polska: “Wyboista droga do zrównoważonego rozwoju. Technologia, strategia i raportowanie, czyli ESG w dobrach konsumenckich i handlu detalicznym”

Najnowszy raport PwC Polska: “Wyboista droga do zrównoważonego rozwoju. Technologia, strategia i raportowanie, czyli ESG w dobrach konsumenckich i handlu detalicznym” jest już dostępny – zapraszamy do lektury.

👉Zobacz raport

Sektor dóbr konsumenckich i handlu detalicznego jest szczególnie wrażliwy na kwestie zrównoważonego rozwoju. Oczekiwania wobec firm są wysokie – dziś konsumenci, chociaż wciąż wrażliwi na czynnik cenowy, coraz większą uwagę przykładają do czynników środowiskowych i społecznych. Ich wybory są bardziej świadome niż jeszcze kilka lat temu.​

Kluczowe wnioski z raportu:

✔️20% z ankietowanych polskich firm deklaruje, że ich strategia biznesowa zawiera jasno określone cele zrównoważonego rozwoju. W przypadku firm z centralą zagraniczną procent firm wynosi aż 67%

✔️25% ankietowanych podmiotów zrealizowała lub realizuje znaczącą liczbę procesów związanych z raportowaniem zrównoważonego rozwoju

✔️78% ankietowanych firm nie przeprowadziło oceny ryzyk ESG w łańcuchu dostaw

✔️81% ​ankietowanych nie jest gotowych w aspekcie technologicznym na wyzwanie, jakim jest raportowanie zrównoważonego rozwoju wg CSRD i ESRS

Na co jeszcze wskazują wyniki? Jaki odsetek polskich firm z sektora R&C dokonuje analizy podwójnej istotności? Ile firm przygotowuje raport niefinansowy? Jakie elementy ESG profilu dostawcy są najczęściej brane pod uwagę? Jak firmy z sektora R&C integrują kwestie ESG ze strategią biznesową firmy? O tym przeczytasz w raporcie PwC Polska.

Zapraszam do lektury raportu i kontaktu z autorami:

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „Dlaczego mówimy, że japoński jest trudny” …czyli jak język ojczysty wpływa na naukę kolejnych.

Środa, 22 maja 2024 r.

godz. 11:00-12:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby dowiedzieć się, jakich narzędzi używamy do mierzenia trudności języków, jak na naukę języka obcego wpływa język ojczysty oraz poznać sposoby na unikanie kalek językowych.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz metody skutecznej nauki języków, które znacznie różnią się od polskiego.
  • Dowiesz się, w jakich aspektach języki się od siebie różnią i jakie ma to konsekwencje.
  • Opowiem też o tym, jak Twój drugi i kolejne języki mogą wpływać na to, jak posługujesz się językiem polskim.

Kim jest Izabela Chmiel?

Nazywam się Izabela Chmiel, na co dzień uczę języka angielskiego i japońskiego. Wspieram też expatów z Polski, Japonii i Hiszpanii w rozwoju kompetencji międzykulturowych i komunikacyjnych. Obecnie mieszkam w Granadzie, gdzie uczę się hiszpańskiego i bawię się w CrossFit, a w wolne dni zwiedzam Perły i Perełki Andaluzji.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zimmer Biomet otwiera Hub Innowacji dla Europy Środkowo-Wschodniej wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na nowe technologię medyczne

(Warszawa, Polska) 6 maja 2024— Zimmer Biomet Holdings, Inc. (NYSE i SIX: ZBH), światowy lider w technologii medycznej z szerokim portfolio zaprojektowanym w celu maksymalizacji mobilności i poprawy zdrowia, otworzył nowy Hub Innowacji w Warszawie, gdzie prezentuje swoje zaawansowane technologie w dziedzinie ortopedii oraz robotykę chirurgiczną.

„Hub Innowacji ZB to przestrzeń do współpracy, w której nasi klienci i personel medyczny mogą przekonać się, jak rozwiązania Zimmer Biomet mogą poprawić efektywność procesu leczenia.” – powiedział Wilfred van Zuilen, Prezydent Grupy w regionie EMEA.

„Dzięki Hubowi możemy poszerzać dostęp do naszych innowacji i zwiększyć ofertę szkoleniową, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby pracowników medycznych. Prezentujemy tu nasze technologie, w tym robota chirurgicznego, nowe rozwiązania dla pacjentów czy urządzenia mieszanej rzeczywistości – powiedział Kamil Renyi, Dyrektor Generalny dla Europy Środkowo-Wschodniej i Izraela w Zimmer Biomet.

Robot chirurgiczny zapewnia wiarygodną informację na temat napięcia tkanek miękkich oraz dokładność przymiarowania w trakcie resekcji kości, a także zbiera dane w trakcie operacji, aby wspierać podejmowanie decyzji. Platforma wspierająca opiekę zdrowotną umożliwia pacjentom wykorzystanie telefonów i innych inteligentnych urządzeń podczas przygotowań do operacji oraz rekonwalescencji po zabiegu. Okulary do mieszanej rzeczywistości łączą realny i wirtualny świat umożliwiając współpracę całych zespołów medycznych.

W ciągu najbliższych pięciu lat Zimmer Biomet planuje przeszkolić ponad 1000 pracowników służby zdrowia w Hubie Innowacji, które zlokalizowane jest w oddziale Globalnych Usług Biznesowych firmy w Warszawie. Nowo otwarta przestrzeń szkoleniowa jest czwartą w regionie Rynków Wschodzących, obok Johannesburga w RPA, Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Ankary w Turcji. Lokalizacja Hubu jest łatwo dostępna dla profesjonalistów z krajów Europy Środkowo-Wschodniej.

Kontakt:

Melinda de Boer

Head of International Communications

Melinda.deBoer@zimmerbiomet.com

+41 (0)797 65 71 98

O firmie Zimmer Biomet

Zimmer Biomet to światowy lider technologii medycznych o wszechstronnym portfolio zaprojektowanym w celu zwiększenia mobilności i poprawy zdrowia. Płynnie zmieniamy doświadczenia pacjentów dzięki naszym innowacyjnym produktom i ofercie zintegrowanych technologii cyfrowych i zrobotyzowanych, wykorzystujących dane i ich analizę oraz sztuczną inteligencję.

Dzięki ponad 90-letniej, wiodącej i budzącej zaufanie pozycji oraz specjalistycznej wiedzy firma Zimmer Biomet zapewnia pacjentom i podmiotom świadczącym usługi medyczne rozwiązania najwyższej jakości. Dziedzictwo to trwa do dziś i jest realizowane za sprawą kultury postępu, ewolucji i innowacji.

Więcej informacji na temat naszego asortymentu produktów, działalności w ponad 25 krajach i sprzedaży w ponad 100 krajach oraz na temat dołączenia do naszego zespołu można znaleźć na stronie www.zimmerbiomet.com lub obserwując Zimmer Biomet na Twitterze pod adresem www.twitter.com/zimmerbiomet.

5 wyzwań organizacyjnych polskiej branży przemysłowej

Poznaj kluczowe wyzwania, przed którymi stoi polska branża przemysłowa!

Rynek przemysłowy rozwija się dynamicznie, a wraz z nim rosną również wyzwania organizacyjne, które mogą wpłynąć na efektywność i konkurencyjność Twojej firmy. Z myślą o liderach i specjalistach branży przemysłowej przygotowaliśmy raport “5 wyzwań organizacyjnych polskiej branży przemysłowej”, który dostarcza istotnych wskazówek i rozwiązań usprawniających biznes.

Zobacz raport: https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/wp-content/uploads/2024/03/5_wyzwan_organizacyjnych_polskiej_branzy_przemyslowej.pdf

Raport szczegółowo analizuje główne problemy, z którymi borykają się polskie przedsiębiorstwa przemysłowe, w tym związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi, optymalizacją procesów, czy wdrażaniem nowoczesnych technologii.Poznaj konkretne rekomendacje, jak Twoja firma może stawić czoła tym wyzwaniom, zwiększając efektywność operacyjną i redukując koszty.

Kancelaria Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Zbiorowe zaprogramowanie umysłu”

Czwartek, 16 maja 2024 r.

godz. 8:00-9:00

Z okazji zbliżającego się Światowego Dnia Różnorodności Kulturowej zapraszamy w czwartek 16 maja o godz. 8.00 na Śniadanie on-line „Zbiorowe zaprogramowanie umysłu”. Porozmawiamy o zjawiskach zachodzących na styku kultur. Czy kultura jest wrodzona? Czy jest dziedziczona? A może należy jej się wyuczyć?

Dowiedzą się Państwo również:

  • skąd wiemy, że coś jest dobre albo złe, normalne lub „nienormalne”
  • kto się ma do kogo dostosować
  • czym jest „tygiel narodów”
  • co znaczy, że kultura ma charakter arbitralny
  • dlaczego, mieszkając za granicą, przeżywamy szok kulturowy
  • jakie strategie wybieramy, by przetrwać w obcym kraju

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: Analiza cen transferowych? A może benchmark? Jak weryfikujemy rynkowość transakcji?

REJESTRACJA

Zapraszamy na najnowszy webinar zespołu Cen Transferowych CRIDO. Tym razem opowiemy Państwu o naszym podejściu do przygotowywania analiz cen transferowych (bardzo często niepoprawnie nazywanych „benchmarkami”) dla transakcji finansowych oraz transakcji towarowych i usługowych (metodą TNMM). Nie, to nie jest „błąd”… naszym zdaniem ”analiza cen transferowych” i „benchmark” nie są pojęciami równorzędnymi / tożsamymi. Dlaczego? Zapraszamy na spotkanie, aby poznać nasze argumenty oraz przedyskutować wspólnie to zagadnienie.

Dodatkowo porozmawiamy o innych, niezmiennie aktualnych zagadnieniach:

  • Kiedy i jak aktualizować analizy?
  • Czy teraz jest dobry moment na aktualizację takich analiz?
  • Jakie kryteria selekcji należy brać pod uwagę, aby analiza była rzetelnie przeprowadzona i jak najdokładniej odzwierciedlała badaną transakcję?
  • Jak duży wpływ na jakość analizy i otrzymane wyniki ma źródło danych porównawczych z którego skorzystamy?

Webinar pt. „Analiza cen transferowych? A może benchmark? Jak weryfikujemy rynkowość transakcji?”.

Data: 7 maja 2024 r.

Godzina: 11:00 [przewidujemy 50 min. webinaru + 10 min. na pytania]

Prowadzący:

  • Anna Wcisło – partner w CRIDO,
  • Michał Janowicz – manager w zespole TP,
  • Sebastian Deoniziak – manager w zespole TP.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona.

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Warunkiem otrzymania prezentacji ze spotkania jest uczestnictwo w webinarze.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo *link niezbędny do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

*Uwaga: po weryfikacji zgłoszeń, link zostanie do Państwa przesłany w dzień poprzedzający webinar. Jeśli nie będzie znajdował się w Państwa skrzynce odbiorczej prosimy o:

  1. Sprawdzenie folderu SPAM w skrzynce mailowej
  2. Skontaktowanie się z osobą kontaktową podaną na dole strony

Warunki techniczne konieczne do dołączenia do webinaru:

  1. Podłączenie do sieci internetowej w dowolnej technologii – najlepiej jednak przez stałe łącze;
  2. Dostęp do Internetu o dobrej przepustowości – minimum 1Mbit/s. Można to sprawdzić na stronie www.speedtest.net;
  3. Zalecamy korzystać z najaktualniejszych wersji przeglądarki Chrome, Safari, Firefox, Opera lub Edge;
  4. Posiadanie głośnika lub słuchawek.

Inwestowanie w Polsce 2024: bezpłatny e-book o przepisach podatkowych i prawnych

Każdego roku getsix® opracowuje dla Państwa broszurę, która jest kompilacją aktualnych zagadnień podatkowych i prawnych. Poruszamy w niej najważniejsze zmiany i tematy, które kształtują Państwa bezpośrednie otoczenie biznesowe i mają realny wpływ na rozpoczęcie i prowadzenie działalności w Polsce.

Korzystanie ze strategicznych z punktu widzenia przedsiębiorstwa informacji, systematyzuje i ułatwia przystępny format e-booka.

Broszurę “Inwestowanie w Polsce” kierujemy do:

  • tych z Państwa, którzy prowadzą biznes w Polsce – to cenne kompendium bieżących informacji o najnowszych zmianach podatkowych, prawnych i księgowych;
  • potencjalnych inwestorów, którzy rozważają rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce – broszura jest nie tylko staranną analizą polskiego systemu podatkowego, ale szczegółowo objaśnia wszystkie prawno-kadrowe niuanse związane z inwestowaniem w Polsce.

Informacje podzielone są na cztery, przejrzyste grupy:

  • Rozpoczynanie działalności gospodarczej w Polsce
  • Podatki w Polsce
  • Leasing
  • System ubezpieczeń w Polsce

E-book “Inwestowanie w Polsce 2024” umożliwi podejmowanie właściwych decyzji z zakresu podatków lub prawa korporacyjnego!

Grupa getsix® to niezawodny i zaufany partner dla Państwa działalności. Oferujemy dopasowane do konkretnych potrzeb wsparcie biznesowe, które pomoże Państwu rozwijać się, rosnąć i odnosić sukcesy.

Nasze wieloletnie doświadczenie jest gwarancją najlepszych w swojej klasie usług w zakresie:

Nasze rozwiązania dla biznesu opieramy o najnowocześniejsze technologie IT oraz certyfikat ISO 9001.

Pobierz bezpłatny e-book

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją broszury na platformie YouTube: LINK

Zachęcamy do subskrybowania getsix® Information Service, aby być na bieżąco z publikowanymi przez nas informacjamiLINK

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące podatków, albo potrzebują Państwo dalszych informacji, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie: LINK

Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji.

Zespół getsix®

Warszawskie hotele Polonia Palace, Metropol oraz MDM z certyfikatem Green Key

Trzy obiekty, należące do grupy Hotele Warszawskie „Syrena” (HWS), pozytywnie przeszły procedurę certyfikacji i mogą się pochwalić ekologicznym oznakowaniem Green Key.

Certyfikat Green Key to międzynarodowy, wiodący standard doskonałości w zakresie odpowiedzialności za środowisko naturalne, a także zrównoważonego funkcjonowania obiektów branży turystycznej. W Polsce przyznawany jest prze Fundację Edukacji Ekologicznej. Celem działań FEE jest zwiększenie wykorzystania przyjaznych dla środowiska, zrównoważonych metod działania
i technologii w obiektach, co minimalizuje negatywny wpływ na środowisko naturalne oraz na ogólne wykorzystanie zasobów. Aktywności fundacji skupiają się na edukacji i innowacjach. Jej działania mają na celu podnoszenie świadomości personelu i turystów, a także wywoływanie pozytywnych zmian
w zachowaniu gości, pracowników i dostawców obiektów turystycznych. Fundacja poszukuje nowych i zrównoważonych metod eksploatacji oraz wykorzystania technologii, aby zmniejszyć wpływ
na środowisko naturalne poprzez mniejsze zużycie energii, wody i odpadów.

„Green Key jest uznanym na świecie znakiem jakości, cenionym przez naszych gości, którzy coraz częściej przy wyborze hotelu kierują się jego polityką ekologiczną. Rozumiejąc te potrzeby i chcąc  sformalizować nasze dotychczasowe działania, przystąpiliśmy do certyfikacjimówi Paweł Lewtak, Członek Zarządu HWS. Oczywiście jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że wszystkie nasze hotele szybko i sprawnie przeszły pełną procedurę certyfikacji i że spełniliśmy nie tylko obligatoryjne kryteria, lecz także wiele alternatywnych. Udało nam się to dzięki wzorowemu współdziałaniu pracowników, którzy wykazali się niebywałym zaangażowaniem, merytoryczną wiedzą i otwartością. Tematy ekologiczne są im bardzo bliskie, spójne z ich przekonaniami, dlatego tak chętnie i licznie włączali się w cały proces certyfikacji. Wiele z naszych praktyk, stosowanych w trzech hotelach od lat, okazało się być standardem eko – tym łatwiej było nam przygotować się i przejść certyfikację. Green Key jest praktycznym wyrażeniem naszych zobowiązań ujętych w strategii ESG.

O HWS

Hotele Warszawskie „Syrena” to trzy historyczne obiekty w centrum Warszawy – zabytkowy Polonia Palace z 1913 roku, MDM oraz Metropol. Łącznie oferują ponad 550 pokojów, 12 sal na eventy, a także restauracje i bary z sezonowymi ofertami kulinarnymi. Wszystkie sukcesywnie przechodzą regularne remonty i modernizacje, aby zadowolić oczekiwania gości biznesowych i turystycznych.

Więcej informacji:
Agnieszka Naumiuk
agnieszka.naumiuk@syrena.com.pl

Śniadanie online z BALAJCZA – „Efekt kraju pochodzenia”

Czwartek, 25 kwietnia 2024 r.

godz. 8:00-9:00

Czy, wybierając produkty, sprawdzacie, w jakim kraju zostały wyprodukowane? Czy „made in China” i „made in Germany” ma znaczenie? Czy kraj pochodzenia jest dla Was równie ważny przy zakupie samochodu, jak i podkoszulka? Porozmawiamy o tym na Śniadaniu on-line „Efekt kraju pochodzenia” w czwartek 25 kwietnia o godz. 8.00. Zapraszamy nie tylko pracowników marketingu i reklamy, ale wszystkich, którzy chcą być świadomymi konsumentami.

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • jakie skróty na metkach towarowych warto znać
  • czy stereotypy międzykulturowe wpływają na decyzje zakupowe
  • w jaki sposób można promować kraj pochodzenia towaru
  • jak wytropić produkty hybrydowe
  • w których krajach dominuje etnocentryzm konsumencki
  • jak firmy ukrywają miejsce wyprodukowania towaru

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar CRIDO: Kredyt ekologiczny w teorii i praktyce – jak pozyskać wsparcie na poprawę efektywności energetycznej?

16 kwietnia, godz. 10:00-11:00, online

Transformacja energetyczna stanowi jedno z kluczowych wyzwań a zarazem stwarza istotną szansę zachowania konkurencyjności i dalszego rozwoju przedsiębiorców. Dodatkową zachętą do podjęcia działań inwestycyjnych są dostępne środki publiczne przeznaczone na realizację projektów prośrodowiskowych.

Zapraszamy na webinar, który odbędzie się 16 kwietnia br. w godzinach 10:00-11:00, podczas którego przedstawimy założenia programu Kredyt ekologiczny – jednego z kluczowych instrumentów wsparcia inwestycji zwiększających efektywność energetyczną. W ramach tego programu Bank Gospodarstwa Krajowego planuje przekazać przedsiębiorcom aż 660 mln złotych, a nabór wniosków potrwa do 25 lipca 2024 r.

O czym opowiemy?

Doradcy CRIDO i Audytel przedstawią kluczowe założenia i wymogi programu, a także praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem wniosku o dofinansowanie oraz przeprowadzeniem wymaganego w programie audytu efektywności energetycznej.

W trakcie spotkania odpowiemy na pytania:

  • dla jakich przedsiębiorstw przeznaczony jest program?
  • jakie są kluczowe warunki programu?
  • jakie działania mogą podlegać dofinansowaniu?
  • jak przygotować się do aplikowania o środki?
  • jakie są wymogi dotyczące audytu?
  • jak w praktyce wygląda przeprowadzenie audytu?
  • Na zakończenie spotkania przeprowadzimy sesję pytań i odpowiedzi.

Webinar organizowany jest wspólnie z firmą Audytel.

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.