WEBINARIUM | 1 października 2024 r. | 10:00 – JPK_CIT oraz KSeF – podsumowanie zmian, wdrożenie oraz funkcjonowanie w praktyce

Szanowni Państwo,

Zakończył się sezon urlopowy, a tym samym obserwujemy gwałtownie rosnący odsetek organizacji wracających do prac związanych z KSeF oraz JPK_CIT.

JPK_CIT będzie stanowiło preludium do dalszej, bieżącej cyfryzacji wymiany informacji podatkowych w formie KSeF. Obszary te będą się łączyły.

Podczas webinarium omówimy kwestie obecnego statusu prac związanych z obowiązkowym KSeF – zmian oraz wyzwań, które pojawiły się po stronie firm. Skupimy się także na praktycznych aspektach związanych z wdrożeniem JPK_CIT oraz ich wpływu na rozliczenia podatkowe u podatników.

W związku z powyższym mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w bezpłatnym webinarium pt. „KSeF i JPK_CIT – Podsumowanie konsultacji i zmian legislacyjnych, czyli gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy”.

  • Data: 1 października 2024 r. (wtorek)
  • Godz.: 10:00

Liczba miejsc jest ograniczona. Udział w wydarzeniu zostanie potwierdzony przez organizatora po otrzymaniu zgłoszenia. Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania zgłoszenia uczestnictwa

w stosunku do podmiotów konkurencyjnych wobec organizatora.

REJESTRACJA

Andersen Tax & Legal Matyka i Wspólnicy sp.k
Andersen Tax & Legal Matyka i Wspólnicy sp.k. jest firmą świadczącą usługi doradztwa podatkowego i prawnego. Poprzez inne podmioty z grupy Andersen Tax & Legal Matyka i Wspólnicy sp.k. oferuje także usługi księgowe, VAT compliance oraz przedstawicielstwo podatkowe VAT. Najwyższa jakość usług, szybkość działania, jasne i uczciwe zasady rozliczeń, w połączeniu z rzetelnym przygotowaniem do każdego realizowanego przez nas projektu pozwalają nam budować długotrwałe i partnerskie relacje z Klientami.
Andersen Tax & Legal Matyka i Wspólnicy sp.k. jest członkiem Andersen Global. Andersen Global to międzynarodowa organizacja, która zatrudnia blisko 17 000 pracowników i posiada biura w 475 lokalizacjach. Andersen Global jest budowany z myślą, aby zapewnić Klientom z całego świata najlepsze i najbardziej wszechstronne usługi świadczone przez najlepszych specjalistów o najwyższych standardach.

Webinar: Prowadzisz biznes w Internecie? Sprawdź czy dotyczy Cię DAC7

Szanowni Państwo, 

1 lipca 2024 r. weszły w życie przepisy dotyczące obowiązkowego raportowania przez operatorów platform cyfrowych – znane powszechnie jako DAC7 – które mogą dotyczyć Państwa biznesu w Internecie. Nowe regulacje mogą obowiązywać wielu przedsiębiorców, którzy sobie tego nie uświadamiają.

Sprawdź, czy jesteś w tym gronie i nie czekaj do ostatniej chwili, zwłaszcza, że niektórych obowiązków wynikających z DAC7 należy dopełnić już do 31 grudnia 2024 r.

Weź udział w naszym bezpłatnym webinarze, który odbędzie się dnia 25 września br. w godzinach 10:00 – 11:00 i dowiedz się, czy nowe przepisy mają wpływ na Twoją działalność. To ostatni dzwonek, aby się przygotować.

Agenda spotkania:

  • Wprowadzenie do DAC7 – co tak naprawdę kryje się za nowymi przepisami?
  • Czy każdy sklep internetowy będzie podlegał pod nowe regulacje?
  • Jakie jeszcze strony internetowe powinny przygotować się na DAC7?
  • Wyjątki i wyłączenia z raportowania – kiedy przepisy DAC7 nie mają zastosowania?
  • Raportowanie – co, kiedy i jak raportować?
  • Sankcje – jakie konsekwencje grożą za niedopełnienie obowiązków?

Prowadzący:

Iwona Jakubiak – starszy konsultant w CRIDO

Kiedy: 25 września 2024, godz. 10:00

REJESTRACJA

Zapisz się do newslettera i uzyskaj 15% rabatu na wszystkie nasze szkolenia

Subskrybenci naszego newslettera otrzymują nie tylko regularne, eksperckie analizy i praktyczne porady, które pomagają uniknąć kosztownych błędów, ale także 15% zniżki na wszystkie szkolenia organizowane przez naszą kancelarię!

Dlaczego warto?

  • Nasz newsletter to skondensowana wiedza dostarczona prosto do Twojej skrzynki – bez konieczności przeszukiwania dziesiątek źródeł.
  • Dowiesz się, jak zabezpieczyć swoje interesy w umowach, uniknąć pułapek prawnych i skutecznie reagować na zmiany legislacyjne.
  • Otrzymasz dostęp do warsztatów, które zmienią Twoje podejście do zarządzania ryzykiem prawnym w firmie, a teraz z dodatkowym rabatem!
  • Będziesz miał dostęp do e-booków, infografik, artykułów premium, raportów, czy innego rodzaju treści wcześniej niż inni.

Kliknij tutaj, aby zapisać się na newsletter i skorzystać ze zniżki👇

https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/newsletter/

Zapoznaj się z naszą ofertą👇

https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/szkolenia/

Zespół Kancelarii Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.

Webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców?

W dniu 3 września 2024 r. opublikowany został finalny projekt ustawy zmieniającej podatek od nieruchomości. Pierwszy projekt wywołał wiele emocji i obaw wśród przedsiębiorców – wiele rozwiązań pojawiających się w nim mogło skutkować znacznym zwiększeniem ciężarów podatkowych ponoszonych przez biznes.

Dlatego już w najbliższą środę zapraszamy na webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców?

Webinarium, które odbędzie się 12 września br. w godzinach 10:00 – 11:00.

Wszystkie szczegóły znajdują się pod linkiem:

Webinar: Podatek od nieruchomości – co finalny projekt MF oznacza dla przedsiębiorców? – CRIDO

Promocja aktywności PwC | Sierpień 2024

  1. CFO Compass Connect Forum

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością zapraszamy na trzecią edycję “CFO Compass Connect Forum” – wydarzenie, którego głównym celem jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i inspiracji dla polskich CFOs.

Konferencja odbędzie się we wtorek 17 września 2024 r. od godziny 14:00, w Hotelu VERTE w Warszawie, ul. Podwale 3/5. Spotykamy się na żywo. Spotkanie rozpoczniemy lunchem od g. 14:00, a zakończymy koktajlem networkingowym.

Prosimy o potwierdzenie przybycia poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

Główną osią dyskusji będzie poszukiwanie sposobów na to jak kontrolować chaos. Podczas popołudniowego spotkania będziemy mówić o tym, jak ustalać priorytety, jak uniknąć niepotrzebnego zamieszania i jak wspierać się sztuczną inteligencją. Będziemy się inspirować sposobami na podnoszenie efektywności pracy, zobaczymy, jak może wyglądać miejsce pracy przyszłości, w jaki sposób będziemy zdobywać i wykorzystywać informacje i kiedy będziemy mogli ufać wiadomościom otrzymanym od GenAI. Porozmawiamy o znaczeniu motywacji i psychologii w biznesie, a zaproszeni goście i praktycy podpowiedzą jak współpracować i zarządzać dużymi projektami w firmie, aby uniknąć chaosu.

Zachęcam do zapoznania się z ramową agendą wydarzenia, a więcej informacji już wkrótce.

Kontakt organizacyjny: Eliza Mróz, eliza.mroz@pwc.com, 519 507 489.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Udział możliwy po otrzymaniu zaproszenia. Liczba miejsc jest ograniczona. Do udziału zapraszamy CFOs organizacji z różnych branż, zainteresowanych lub mających doświadczenie w transformacji funkcji finansowych.

  1. Webinarium: ““Rozporządzenie w sprawie degradacji lasów Co już wiemy i jak przygotować się przed 30 grudnia 2024 r.?

Szanowni Państwo

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne webinarium “Dotacje dla przedsiębiorstw Jak wykorzystać szanse w najbliższym czasie?”

Podczas spotkania omówimy  kluczowe z perspektywy przedsiębiorcy zagadnienia dotyczące m.in.:

🔸Ścieżki SMART,

🔸projektów związanych z Gospodarką Obiegu Zamkniętego,

🔸efektywności energetycznej oraz nowego konkursu wspierającego budowę magazynów energii.

Webinarium odbędzie się  9 września o godz. 10:00.

Aby otrzymać dostęp do transmisji, uprzejmie prosimy o rejestrację pod adresem:

https://bit.ly/4dHhMSr

Serdecznie pozdrawiamy,

Zespół PwC Polska

  1. Webinarium: “Dotacje dla przedsiębiorstw – jak wykorzystać szanse w najbliższym czasie?”

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium w dniu 10.09.2024 r. (wtorek) w godzinach 10.00 – 11.00, pt. Rozporządzeniu w sprawie degradacji lasów Co już wiemy i jak przygotować się przed 30 grudnia 2024 r.?

🌍 Z myślą o przyszłości naszej planety oraz wsparciu firm w dostosowaniu się do najnowszych regulacji, zapraszamy na cykl spotkań online “Eko Talks: Przegląd Regulacji Środowiskowych”, które odbywać się będą co miesiąc, w wybrany wtorek. Podczas webinarów, nasi eksperci podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem, omawiając kluczowe zmiany w prawie dotyczącym ochrony środowiska.

👥 Pierwsze spotkanie w ramach cyklu już 10 września o godz. 10.00, podczas którego nasi eksperci przybliżą, co w praktyce oznacza Rozporządzenie EUDR i jakie kroki należy podjąć, aby być gotowym na 30 grudnia 2024 roku.

Agenda:

🟨 Jaki jest cel wprowadzenia Rozporządzenia?

🟨 Jakie towary obejmuje Rozporządzenie?

🟨 Kogo dotknie Rozporządzenie?

🟨 Jak należy prawidłowo przygotować się na funkcjonowanie Rozporządzenia?

🟨 Sankcje za nieprzestrzeganie przepisów

Szczegóły organizacyjne:

  • wydarzenie odbędzie się 10 września 2024 r. w godzinach 10:00-11:00;
  • webinarium zostanie przeprowadzone w języku polskim;
  • możliwość zadawania pytań w trakcie webinarium, na które postaramy się odpowiedzieć na bieżąco lub – jeśli czas na to nie pozwoli – wrócić do Państwa w późniejszym terminie;
  • udział w spotkaniu jest bezpłatny;
  • formularz rejestracyjny jest tutaj.

Liczymy na Państwa obecność.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, uprzejmie prosimy o kontakt.

Pozdrawiamy serdecznie,

Zespół PwC Polska

Webinar: JPK CIT – jak przygotować się do wdrożenia nowego obowiązku?

28 sierpnia 2024, godz. 11:00-12:00, online

Zapraszamy na bezpłatny webinar, w czasie którego nasi eksperci omówią finalny kształt rozporządzenia o JPK CIT, związane z tym wyzwania oraz podzielą się doświadczeniami z prowadzonych przez nas projektów.

Zgodnie z rozporządzeniem podpisanym przez Ministra Finansów 16 sierpnia br. duże firmy (powyżej 50 mln euro przychodu) rozpoczynające rok podatkowy 1 stycznia będą musiały przesłać elektroniczne pliki zgodne z nowymi schematami już za 2025 rok. Dla wielu organizacji oznacza to spore wyzwanie, gdyż oprócz konieczności zapewnienia prawidłowych i kompletnych danych niezbędne będzie również dostosowanie systemów informatycznych.

Termin: 28 sierpnia br., godz. 11:00 – 12:00

Rejestracja: warunkiem dołączenia do webinaru jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Agenda wydarzenia

  1. JPK CIT – jak wyglądają ostateczne przepisy i wymogi dla firm
  2. Dostosowanie systemów IT i procesów księgowych
  3. Przemyślana strategia wdrożenia JPK CIT

Dla kogo

  • Właściciele / Członkowie Zarządów
  • Dyrektorzy Finansowi / Kontrolerzy Finansowi
  • Główni Księgowi / Menedżerowie Finansowi

Prelegenci 

Michał Szwed – Partner w Zespole Business & Digital Services

Tomasz Groszyk – Starszy Menedżer w zespole Business & Digital Services

Specjalistyczne szkolenia i warsztaty dla menedżerów

Jesteś menedżerem? Obawiasz się, że podejmując decyzje biznesowe możesz działać niezgodnie z przepisami prawa? Sprawdź ofertę naszych szkoleń i warsztatów dedykowanych menedżerom, którzy pragną działać świadomie, skutecznie i zgodnie z prawem. Prowadzone przez ekspertów z wieloletnim doświadczeniem, zapewnią Ci praktyczne umiejętności oraz niezbędną wiedzę, aby działać z większą pewnością, unikając ryzyk prawnych.

Zobacz szczegółowe plany warsztatów i szkoleń.

Nasze warsztaty i szkolenia są prowadzone przez doświadczonych praktyków prawa, a ich celem jest dostarczenie praktycznej wiedzy dostosowanej do potrzeb szczególnej grupy, jaką są menedżerowie. Nasza skuteczność wynika z wieloletniej obsługi tego typu osób.

Zapisy możliwe przez https://www.radca-prawny-czapczynski.pl/szkolenia/ lub mailowo szkolenia@tcrp.pl.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

Zespół Kancelarii Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.

 

Webinar: Raportowanie ESG – rewolucja dla firm od 2025 roku

21 sierpnia 2024, godz. 11:00-12:00, online

Zapraszamy na webinar, podczas którego omówimy, jak skutecznie przygotować się do raportowania ESG – spełnić wymagania regulacyjne, ale również osiągnąć wymierne korzyści dla swojego biznesu. Nasze doświadczenia pokazują, że przygotowania do raportowania zaczynają zarówno duże podmioty, spełniające kryteria wynikające z Dyrektywy, jak również mniejsze firmy – dane ESG są coraz częściej wymagane przez partnerów biznesowych (np. duże korporacje międzynarodowe) oraz instytucje finansowe.

Termin: 21 sierpnia br. w godzinach 11:00 – 12:00

Agenda wydarzenia:

  • CSRD / ESRS / Taksonomia UE – jakie wymagania stoją przed dużymi firmami od 2025 roku i dlaczego to nie tylko kwestia rozbudowania sprawozdania zarządu z działalności?
  • Jak efektywnie wdrożyć system raportowania ESG?
  • Kto powinien być członkiem zespołu projektowego?
  • Jak wykorzystać proces, aby identyfikować i wykorzystywać szanse biznesowe oraz minimalizować ryzyka związane z kwestiami ESG?
  • Praktyczne przykłady z raportów sporządzanych w oparciu o ESRS.

Dla kogo?

  • Właściciele / Członkowie Zarządów
  • Osoby odpowiedzialne za raportowanie ESG
  • Menedżerowie kluczowych działów w organizacjach (finanse, HR, operacje, zakupy, sprzedaż)

Prelegenci :

  • Tomasz Loose – Partner Zarządzający w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego
  • Adam Grzymisławski – Menedżer w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego
  • Mariana Batiuk – Starszy Konsultant w zespole doradztwa biznesowego i technologicznego

Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.