Czwartek, 25 kwietnia 2024 r.
godz. 8:00-9:00
Czy, wybierając produkty, sprawdzacie, w jakim kraju zostały wyprodukowane? Czy „made in China” i „made in Germany” ma znaczenie? Czy kraj pochodzenia jest dla Was równie ważny przy zakupie samochodu, jak i podkoszulka? Porozmawiamy o tym na Śniadaniu on-line „Efekt kraju pochodzenia” w czwartek 25 kwietnia o godz. 8.00. Zapraszamy nie tylko pracowników marketingu i reklamy, ale wszystkich, którzy chcą być świadomymi konsumentami.
Dowiedzą się Państwo między innymi:
- jakie skróty na metkach towarowych warto znać
- czy stereotypy międzykulturowe wpływają na decyzje zakupowe
- w jaki sposób można promować kraj pochodzenia towaru
- jak wytropić produkty hybrydowe
- w których krajach dominuje etnocentryzm konsumencki
- jak firmy ukrywają miejsce wyprodukowania towaru
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446