Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza
BALAJCZA Linguistic Services

Śniadanie online z BALAJCZA – „«Myśl globalnie, działaj lokalnie» w marketingu międzykulturowym”

Czwartek, 13 lipca 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Postępująca globalizacja stwarza wiele dylematów przy wchodzeniu na rynki zagraniczne. Czy można powielić kampanie promocyjne z rynku macierzystego? Kiedy możliwe jest ujednolicenie produktu, reklamy, dystrybucji? Na ile ważne są różnice kulturowe?

Tematyka ta będzie poruszona na Śniadaniu on-line „«Myśl globalnie, działaj lokalnie» w marketingu międzykulturowym”, na które zapraszamy w czwartek 13 lipca o godz. 8.00.

Dowiecie się Państwo między innymi:

  • jak Starbucks wszedł do Chin
  • czy „globalny” i „lokalny” zawsze się wykluczają
  • kiedy postawić na standaryzację z pominięciem kontekstu kulturowego
  • czym jest modny termin – glokalizacja

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.