Czwartek, 13 lipca 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Postępująca globalizacja stwarza wiele dylematów przy wchodzeniu na rynki zagraniczne. Czy można powielić kampanie promocyjne z rynku macierzystego? Kiedy możliwe jest ujednolicenie produktu, reklamy, dystrybucji? Na ile ważne są różnice kulturowe?
Tematyka ta będzie poruszona na Śniadaniu on-line „«Myśl globalnie, działaj lokalnie» w marketingu międzykulturowym”, na które zapraszamy w czwartek 13 lipca o godz. 8.00.
Dowiecie się Państwo między innymi:
- jak Starbucks wszedł do Chin
- czy „globalny” i „lokalny” zawsze się wykluczają
- kiedy postawić na standaryzację z pominięciem kontekstu kulturowego
- czym jest modny termin – glokalizacja
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446