23 czerwca 2020 r. firma BALAJCZA zorganizowała piąte śniadanie online dla klientów, partnerów biznesowych i współpracowników firmy.
Temat spotkania brzmiał: „Klucz do sukcesu w relacjach międzykulturowych”.
Czy wiecie, jaki jest kluczowy czynnik decydujący o odniesieniu sukcesu w biznesie? Co stanowi podstawę długofalowych partnerskich relacji zawodowych?
Zgadza się, to zaufanie! To na nim opierają się interakcje międzyludzkie i to one w dużej mierze decydują, czy – jako firma lub jednostka – odniesiemy sukces, czy też nie.
Dlatego warto wiedzieć:
• Dlaczego Japończyk zamyka oczy podczas spotkania biznesowego?
• Jak zachować się, gdy Fin zaprasza nas do sauny?
• Dlaczego Chińczyk pyta się czy jadłeś/aś śniadanie?
• Dlaczego Niemiec zwraca uwagę na Twoje buty?
O tym jak budować zaufanie w relacjach międzykulturowych opowiedziała Pani Monika Guzek – trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowca akademicki, koordynująca projekty strategiczne i marketingowe, a także odpowiadająca za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych.
Czy jesteście zainteresowani udziałem w tych spotkaniach? Jeżeli tak, proszę o informację w odpowiedzi na ten Fanletter (fanletter@balajcza.pl). Serdecznie zapraszamy 🙂