Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza

Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza

Swissness worldwide – badanie postrzegania wizerunku Szwajcarii jako marki

Izba planuje przeprowadzenie drugiej edycji ankiety Swissness Worldwide – badania postrzegania wizerunku Szwajcarii jako marki.

Pomysłodawcą tego typu badań jest Uniwersytet St. Gallen, który od kilku lat przeprowadza podobne ankiety w 14 kluczowych dla Szwajcarii krajach na całym świecie (więcej). Pierwsze badanie dot. Polski zrobione zostało na zlecenie Izby w grudniu 2011 roku.

W planowanej ankiecie jest także miejsce na pytania od Państwa firm. Udział w ankiecie pozwala przykładowo na zbadanie rozpoznawalności własnej marki, kojarzenie swojej branży ze Szwajcarią lub też ustalenie premii Swissness, tj. gotowości do zapłaty wyższej ceny za konkretny produkt ze względu na szwajcarskie pochodzenie.

Firmy, które byłyby zainteresowane włączeniem się w tę inicjatywę, prosimy o kontakt z biurem Izby. Udział w ankiecie jest odpłatny.