Wtorek, 15 marzec 2022 r.
godz. 11:00-12:00
Z feedbackiem mamy do czynienia niemal w każdej sytuacji interpersonalnej. Informacja zwrotna to jedno z ważniejszych narzędzi rozwojowych, ale nie tylko – feedback zapewnia nam również tak ważne w obecnych czasach poczucie bezpieczeństwa. Dobry feedback pozwala także budować zaufanie i dobre relacje. Co więcej, wielu pracowników ceni sobie feedback i oczekuje go od swoich przełożonych.
Mimo to dla wielu z nas udzielanie informacji zwrotnej to wciąż nie lada wyzwanie.
W środowisku wielokulturowym wiąże się to z jeszcze większymi wyzwaniami. Tutaj, aby informacje zwrotne mogły być efektywnie wykorzystane, powinny one być udzielane i odbierane zgodnie z międzykulturowym kontekstem ich wymiany.
W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo:
- Czym jest feedback
- Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej
- Jakie są formy wyrażania feedbacku w różnych kulturach – czyli od bezpośredniego do pośredniego komunikowania
- Kto i dlaczego udziela konstruktywnego feedbacku publicznie
- Dlaczego Amerykanie lubią stosować metodę „kanapki”
- Dlaczego zachowanie twarzy jest tak ważne w kulturach azjatyckich
O skutecznej informacji zwrotnej w środowisku międzykulturowym opowie:
Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR, a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.
Posiada doświadczenie międzynarodowe:
14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.
Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.
Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.
Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
-
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
-
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.