Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza

Warsztaty online z Balajczą: Wizerunek w biznesie

Wtorek, 13 kwietnia 2021 r.

godz. 11:00-12:00

„Jak kreować nasz wizerunek w biznesie offline i online?”

Budowanie wizerunku osobistego jest kluczem do nawiązywania relacji, zdobywania zaufania i pomyślnej sprzedaży. Niezależnie od tego, czym się zajmujemy i czy jesteśmy tego świadomi(-me), każdego dnia budujemy swój wizerunek zarówno w świecie offline, jak i online.

Liczy się nie tylko ton naszego głosu i wypowiadane słowa, lecz także to, jak wyglądamy i w co jesteśmy ubrani(-ne), a obecnie znaczącą rolę w budowaniu naszej marki osobistej odgrywa również wnętrze pokoju, z którego prowadzimy spotkania online.

Wystarczy chwila, by ktoś zaczął odczuwać do nas sympatię i tyle samo czasu, by się do nas uprzedził. Dlatego zapraszamy serdecznie na warsztaty, na których nauczymy się, jak kreować swój wizerunek w biznesie offline i online.

 

W trakcie spotkania dowiemy się:

Iwona:

  • Czym jest dress code i dlaczego jest ważny
  • O efekcie pierwszego wrażenia i szacunku od pierwszego wejrzenia
  • Na co zwrócić uwagę przy budowaniu wizerunku
  • Jakie są kanony biznesowego dress code’u
  • Czy kolorowe krawaty i czerwone paznokcie są odpowiednie na spotkania biznesowe
  • Gdzie bardziej przywiązuje się wagę do wizerunku – w Niemczech czy w Argentynie

Monika

  • Jak wystrzec się popełnienia faux pas podczas spotkań online

O budowaniu wizerunku opowiedzą:

Iwona Sasin – inżynier i trener wizerunku. Absolwentka Wydziału Włókienniczego Politechniki Łódzkiej i Université de la Mode, Université Lumière Lyon 2 na Wydziale Komunikacji w Przemyśle Modowym i Luksusowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała we Francji, m.in. współpracując z biurami stylu Nelly Rodi, Peclers i Martine Leherpeur. Praktyk przemysłu mody. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała we Francji, Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwecji. Zajmuje się planowaniem strategicznym i zarządzaniem produkcją na każdym etapie dla międzynarodowych marek odzieżowych. Pisze o modzie i stylu, a także koordynuje konferencje, szkolenia i warsztaty dla klientów w ramach projektów związanych z kreowaniem wizerunku. Wyznaje zasadę „sharing is caring”. Najlepiej czuje się, gdy to, co robi, pozwala innym się rozwijać. Najwyżej ceni działanie zorientowane na człowieka. Zajmuje się rysunkiem mody, tworząc autorskie nadruki. Wzorami pokrywa tkaniny, skóry i powierzchnie z kamieni naturalnych (kwarc, alabaster) oraz z tworzyw sztucznych.

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe, dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Prezes Zarządu SIETAR Polska.

 Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

 

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.