Webinar: Umowa PPA jako narzędzie dekarbonizacji przedsiębiorstwa oraz sposób na realizację celów w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG).
14 marca, godz. 11:00-12:00, online
W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, poszukiwanie nowych rozwiązań wspierających dekarbonizację staje się nieodłącznym elementem strategii biznesowych. Umowy PPA (Power Purchase Agreements), które polegają na bezpośrednim zakupie energii elektrycznej od wytwórcy z OZE, mogą być nie tylko kluczowym narzędziem dekarbonizacji organizacji, ale także skutecznym sposobem osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju, zgodnie z zasadami ESG.
Zapraszamy na webinar, który odbędzie się 14 marca br. o godzinie 11:00, podczas którego szczegółowo omówimy zagadnienia związane z umowami PPA, a także podejście instytucji finansowych do inwestycji w OZE.
Agenda:
- Rodzaje umów PPA
- Uregulowania dot. PPA w prawie polskim i unijnym
- Modele kontraktacji wolumenu
- Kształtowanie cen w umowach PPA
- Bilansowanie i dopasowanie umowy PPA do profilu zapotrzebowania/produkcji
- Korzyści z zawarcia umów PPA
- Podejście instytucji finansowych do finansowania inwestycji w OZE
- Case study – strukturyzacja finansowania dłużnego na podstawie PPA
Prowadzący:
- Joanna Bernat, partner, szef praktyki Prawa Energetycznego
- Magdalena Pieńkowska, senior associate, Prawo Energetyczne
- Marcin Tytkowski, dyrektor, Strategy & Debt Advisory
- Dawid Sikora, senior associate, Strategy & Debt Advisory
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.
Spotkanie stacjonarne: Zachęty inwestycyjne dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE – perspektywa ostatnich 20 lat i co przed nami
19 marca, godz. 10:00-12:30, Kraków
W maju 2024 roku minie już 20 lat od momentu, gdy Polska przystąpiła do Unii Europejskiej, co czyni ten rok szczególnym. Zapraszamy na spotkanie biznesowe, na którym wraz z naszymi partnerami, podzielimy się wieloletnim doświadczeniem z obszaru zachęt inwestycyjnych dostępnych dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE.
O czym opowiemy?
Poruszymy kluczowe dla rozwoju przedsiębiorców instrumenty wsparcia, takie jak: ulgi podatkowe, zwolnienie podatkowe w ramach Polskiej Strefy Inwestycji (PSI) oraz Grant Rządowy. Zrobimy również krótki skok w przyszłość, zastanawiając się co dalej i jakie wyzwania stoją przed ulgami podatkowymi oraz PSI.
Agenda spotkania:
10:00-10:30 | Rejestracja i kawa
10:30-11:00 | Omówienie raportu CRIDO: Zachęty inwestycyjne dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE.
- Piotr Folwarczny, partner, CRIDO
- Urszula Uchmańska, senior manager, CRIDO
11:00-12:00 | Panel dyskusyjny: Które instrumenty odgrywają największą rolę dla przedsiębiorców? Jakie są wyczekiwane kierunki zmian?
- Łukasz Słoniowski, wiceprezes zarządu, Krakowski Park Technologiczny
- Dorota Brzosko, ekspert, Departament Inwestycji, PAIH
- Anna Skalska, dyrektor generalny, U Jędrusia
- Szymon Żółciński, partner, CRIDO
- Moderator: Anna Strzelecka, partner, CRIDO
12:00 | Networking
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wydarzenia odbywa się jedynie w formule stacjonarnej. Liczba miejsc ograniczona.
Webinar: KSeF dla zaawansowanych: trudne elementy integracji
27 marca, godz. 11:00-12:00, online
Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium, które odbędzie się 27 marca br. w godzinach 11:00-12:00.
Podczas spotkania porozmawiamy o głębszym zrozumieniu oraz skutecznym radzeniu sobie z trudnościami integracyjnymi w systemie KSeF, na które mogą napotkać przedsiębiorcy, firmy wdrażające systemy ERP, zespoły księgowe, a także specjaliści IT.
Agenda:
Blok 1
- ponawianie wysyłki, limity i odporność rozwiązania
- kolejkowanie
- paczkowanie
- ukrywanie faktur
Blok 2
Co zrobić, żeby uodpornić się na zmiany w KSeF?
Blok 3
Wnioski z naszych testów wydajnościowych
- Wyniki testów wydajnościowych
- Interwały
- Automatyczne powtórzenia
Q&A
Prowadzący:
Katarzyna Zasada, Technology Senior Manager, Business & Digital Services
Aleksander Hajzik, Project Manager, Architekt systemu do integracji z KSeF, Business & Digital Services
Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.