Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza


Data:
08.03.2021, 13:00 - 15:00

International Women’s Day

W poniedziałek, 8 marca 2021, o godzinie 13.00 rozpoczął się International Women’s Day, organizowany wspólnie przez 10 izb gospodarczych, w tym przez Polsko – Szwajcarską Izbę Gospodarczą.

W ramach wydarzenia odbyły się aż 4 panele dyskusyjne, podczas których poruszane były takie tematy jak równowaga pomiędzy życiem zawodowym a prywatnym w czasach pandemii, rola kobiet w branży technologicznej, dbanie o nasze relacje w dobie pandemii oraz networking, widziany z perspektywy międzynarodowej. Wśród panelistów znaleźli się przedstawiciele biznesu, sektora rządowego oraz organizacji pozarządowych.

Wśród prelegentów znaleźli się:

  • Panel główny:  “Can women keep work-life balance during Covid?” 

    Anna Wicha – Sales Director Large Clients Poland, Eastern Europe & Middle East & North Africa, Adecco Group
    Barbara Socha – Undersecretary of State, Ministry of Family and Social Policy
    Jerzy Kalinowski – Member and Founder of Together for Diversity in business initiative
    Joanna Matras – Deputy Director, Caixabank,
    Núria Martí Mayral, Caixabank
    Martyna Marciniszyn – Europe Region eCommerce Marketing Manager, United Parcel Service (UPS)

Panel “Women in Tech”

• Allie Knull Founder & CEO, ResumeFree
• Katarzyna Pąk, Ericsson
• Małgorzata Ratajska-Grandin, OVHcloud

Panel “Nurturing our relationships during pandemic”:

• Szymon Niemiec, psychologist in Harmonia Clinic LuxMed
• Anna Pfejfer-Buczek, Transition Group
• Anna Schmidt, Kevin Is Not Alone

Panel – “Networking – the international perspective” – przedstawiciele ambasad

Ponad 100 uczestników towarzyszyło nam przez 2 godziny trwania eventu, za co serdecznie dziękujemy.

Mamy nadzieję, że wydarzenie spełniło swoją rolę i było wspaniałą inspiracją dla kobiet i nie tylko!

Dziękujemy wszystkim mówcom, panelistom, moderatorom oraz oczywiście naszym sponsorom.

Osoby zainteresowane agendą zapraszamy na stronę naszego kalendarza, zaś wszystkich do obejrzenia zdjęć z eventu.

Dziękujemy!