Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza

CMO-Forum

Data:
05.10.2017, 09:00 - 12:00

Lokalizacja:
Warszawa

Serdecznie zapraszamy na kolejne spotkanie z serii CMO-Forum nt.: Marketing jako wsparcie sprzedaży produktów i usług premium.


Spotkanie odbędzie się 5 października o godz. 9.00 w firmie Victorinox (17 Stycznia 62, Warszawa).


Podczas spotkania poruszone będą następujące kwestie:


– Definicja produktów premium (usługa to też produkt), rozróżnienie premium a luksus.


– Kim jest klient premium i jak się z nim komunikować?
– 8P – czyli premium marketing mix jako podstawa do zbudowania spójnej marki selektywnej.
– Case study: budowanie marki premium w B2B i B2C.
– Merchandising to nie tylko półka – czyli jak wykorzystać jego zasady do zwiększenia sprzedaży usług.
– Króla AIDA (attention-interest-desire-action) i model marketingowy SLB (stay-look-buy), co zrobić, aby były skuteczne.
– Potęga impulsu – jak stworzyć skuteczny planogram dla sprzedaży impulsowej oraz jak wygenerować u klienta sense of urgency?


Prosimy o zgłoszenia do 20 września 2017 na adres e-mail mk@swisschamber.pl

W załączeniu znajdą Państwo zaproszenie wraz z agendą spotkania.