Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Pana/ią do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze Adecco, w temacie: Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy.

Spotkanie w formie panelu dyskusyjnego odbędzie się online, we wtorek, 3 października 2023 o godz. 10:30 i potrwa godzinę.

Podczas tego wydarzenia nasi prelegenci Piotr Karasek, Regionalny Kierownik Rozwoju Biznesu; Hanna Dziedusiewicz, Konsultantka Rekrutacji Stałych oraz Tomasz Pasiut, Business Development Manager rozprawią się z zagadnieniem, jak zadbać o optymalny rozwój firmy, a tym samym zmniejszyć koszty operacyjne. Podczas webinaru nasi eksperci podejmą temat modelu rekrutacji RPO – Recruitment Process Outsourcing, czyli (R)acjonalnie (P)oprawnej (O)pcji dla  biznesu.

 Wszystkie zagadnienia poruszone podczas tego webinaru będą poparte praktycznymi przykładami z codziennej pracy ekspertów Adecco.

Po więcej informacji i do rejestracji zapraszamy na stronę https://webinar.adecco.pl/.

Serdecznie zapraszamy!

Zespół Adecco

Śniadanie robocze: Przewaga konkurencyjna dzięki wykorzystaniu AI w biznesie

Szanowni Państwo,

Ostatnie miesiące są czasem bardzo dynamicznego rozwoju AI, a rozwiązania oparte na działaniu sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej popularne i powszechne. Jednak wraz z postępem technologicznym pojawiają się również nowe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem, które mogą dotknąć każdą organizację. Wyciek poufnych danych czy ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa może nie być działaniem z premedytacją, a wynikać np. z niewiedzy pracowników. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć i mądrze wykorzystać AI.

Zapraszamy na spotkanie organizowane przez CRIDO oraz Quantup — firmę, która specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań opartych na AI. Podczas spotkania pokażemy korzyści i sposoby bezpiecznego wykorzystania AI, podając konkretne przykłady dotyczące m.in. anonimizacji danych wrażliwych.

Zapraszamy 27 września o godzinie 9:00 do Concordia Design we Wrocławiu.

AGENDA

9:00-9:50 | Rejestracja

9:50-10:00 | Przywitanie

10:00-11:00 | AI Act a proporcjonalność ograniczeń – jak pogodzić ochronę praw podstawowych w UE i konkurencyjność Europy względem innych gospodarek światowych | Prezentacja CRIDO & QUANTUP

  • AI – czym jest i jak może zostać wykorzystana do rozwoju biznesu
  • Odpowiedzialność AI – czy prawo jest gotowe na to wyzwanie?
  • Konkurencyjność rozwiązań europejskich na tle innych gospodarek świata

11:00-11:15 | Przerwa kawowa

11:15-12:15 | Case study – AI w inteligentnej windzie

  • Podczas debaty z prezesem ZREMB Katowice porozmawiamy między innymi o tym, jak technologia AI pomogła rozwiązaniom firmy, jakie trudności związane były z wdrożeniem AI w inteligentnej windzie oraz jak bezpiecznie, a zarazem efektywnie wykorzystać AI w swoim biznesie.

12:15 | Dyskusja w kuluarach

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA WYDARZENIE

Webinar JDP „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO” | 28 września 2023, godz. 9:00 – 11:30

Szanowni Państwo,

w dniu 28 września 2023 r. o godz. 9:00 organizujemy webinar poświęcony istotnemu i aktualnemu tematowi „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO”.

Korzyści:

  • praktyczne przygotowanie do kontroli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • wskazówki, co należy zrobić po otrzymaniu zawiadomienia o wszczęciu kontroli
  • poradnik jak postępować, a czego nie robić w trakcie kontroli i po jej zakończeniu

Program:

  • Termin, przedmiot i zakres kontroli
  • Przebieg kontroli krok po kroku
  • Czego spodziewać się po kontrolujących – uprawnienia kontrolujących oraz kontrolowanego praktycznymi wskazówkami
  • Udział inspektora ochrony danych lub profesjonalnego pełnomocnika w kontroli
  • Jakie zdarzenia mogą być uznane za utrudnianie kontroli? Przykłady z decyzji Organu
  • Zakończenie kontroli – co dalej?
  • Q&A

Zaproszenie do współpracy kierujemy do prawników in-house, inspektorów ochrony danych, specjalistów w zakresie prywatności, osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych i zainteresowanych tematem.

Poniżej znajdą Państwo link do opisu webinaru:

https://jdp-law.pl/jak-bezpiecznie-przejsc-kontrole-prezesa-uodo-praktyczne-wskazowki-po-5-latach-obowiazywania-rodo/

oraz link do rejestracji:

ZAPISZ SIĘ >>> 

Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wezmą Państwo udział w webinarium.

EMS 4.0 Tour

Cykl konferencji „EMS 4.0 Tour” to wydarzenia dedykowane przemysłowi, których celem jest przybliżenie tematyki skutecznego zarządzania energią w przemyśle. Endress+Hauser zorganizuje je w:

20.09 – Lublinie – Rejestracja
21.09 – Żyrardowie – Rejestracja
10.10 – Słupsku – Rejestracja
13.10 – Poznaniu – Rejestracja
23.10 – Wrocławiu – Rejestracja
24.10 – Katowicach – Rejestracja
25.10 – Rzeszowie – Rejestracja

Katowicach, Lublinie, Poznaniu Rzeszowie, Słupsku, Wrocławiu i Żyrardowie.

Uczestnicy każdego z nich dowiedzą, jak skutecznie mierzyć przepływ mediów energetycznych, takich jak gazy, para, woda, sprężone powietrze, itp. Eksperci opowiedzą też, jak identyfikować straty i miejsca wymagające optymalizacji. Wdrożenie systemu monitoringu energii – EMS, jest pierwszym krokiem do wprowadzenia działań optymalizacyjnych, które pozwolą zwiększyć rentowność i zyski. Systemy EMS umożliwiają również łatwiejsze rozliczenie kosztów w zakładzie, np. między działami.

Nowoczesne rozwiązania do monitoringu zużycia i przepływów energii nie mogą istnieć bez rozwiązań z zakresu Przemysłu 4.0. To m.in. systemy gromadzące i analizujące duże zbiory danych (ang. Big Data), ułatwiają wykrywanie anomalii oraz pomagają w lepszej wizualizacji dużych zbiorów.

Gośćmi specjalnymi cyklu konferencji będą Andrzej Soldaty, założyciel Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości oraz Maciej Alksnin, założyciel firmy Magma S.A.P.

Więcej informacji: https://www.pl.endress.com/EMS-40-tour

Promocja PwC | Wrzesień

Zachęcamy do zapoznania się z wrześniowymi aktywnościami firmy PwC.

Webinarium: “TPR za 2022 rok – czy jesteś gotowy / gotowa na złożenie?
13 września 2023, godz. 10:00-11:00

SZCZEGÓŁY

 

Konkurs Liderzy ESG 

Zgłoś strategię, innowację lub program edukacyjny w 3. edycji konkursu „Liderzy ESG”

Szanowni Państwo,

w imieniu Giełdy Papierów Wartościowych oraz PwC Polska zapraszamy do podzielenia się w ramach III edycji konkursu „Liderzy ESG” realizowaną przez Państwa organizację strategią, innowacją i/lub programem edukacyjnym w obszarze zrównoważonego rozwoju.

Zgłoszenia przyjmowane są do 16 października. Udział w konkursie jest bezpłatny. Formularze zgłoszeniowe dostępne są na stronie internetowej konkursu.

O tytuł „Lidera ESG” firmy i instytucje mogą ubiegać się w trzech kategoriach:

  • Strategia ESG
  • Innowacja w obszarze ESG
  • Program edukacyjny w obszarze ESG

Specjalne wyróżnienie „Wizjonera/Wizjonerki Zrównoważonego Rozwoju” jest przyznawane osobom, które swoją postawą i autorytetem wspierają odpowiedzialny biznes.

Konkurs skierowany jest do wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, zarówno do podmiotów dużych, jak i spółek małych i średnich.

Każde zgłoszenie zostanie rozpatrzone przez Zespół analityczny, a następnie przez Kapitułę konkursu, złożoną z ekspertów w dziedzinie ESG, rynków finansowych, przedstawicieli nauki i biznesu.

Wręczenie nagród odbędzie się w 12 grudnia podczas uroczystej gali. Szczegóły na temat tego wydarzenia podamy w późniejszym terminie.

Zapraszamy i życzymy powodzenia!

Aktualności PwC – sierpień 2023

Zachęcamy do zapoznania się z artykułami i badaniami prowadzonymi przez PwC:

  1. Rada Ministrów przyjęła program wsparcia dla przedsiębiorstw na rok 2023, związany z wzrostami cen energii elektrycznej oraz gazu ziemnego: LINK
  2. Co myślisz o podejmowanych przez swoją firmę działaniach z zakresu ESG? – zapraszamy do udziału w krótkim badaniu

Szanowni Państwo,

w imieniu firmy PwC serdecznie zapraszamy przedstawicieli wszystkich stanowisk i branż do wzięcia udziału w krótkim badaniu opinii pracowników w obszarze ESG (PwC’s Workforce ESG Preferences Survey). Każdy uczestnik, który wypełni ankietę, otrzyma krótkie podsumowanie zawierające porównanie własnych odpowiedzi do dotychczasowych wyników badań.

Badanie zostało opracowane przez PwC Australia i jest prowadzone wśród pracowników i zarządów firm na całym świecie.

Aby wziąć udział w badaniu, należy do 31 sierpnia wypełnić ankietę. Ankieta jest anonimowa i dostępna w języku angielskim. Wyniki zostaną udostępnione w formie zbiorczej analizy.

Zebrane dane umożliwią identyfikację najważniejszych i najbardziej cenionych elementów strategii i polityk firm, które wpływają na wzrost zaangażowania pracowników oraz pomagają przyciągać i zatrzymywać talenty.

Chcielibyśmy poznać także Państwa i Państwa pracowników opinie na ten temat.

Inwestowanie w Polsce 2023: bezpłatny e-book o przepisach podatkowych i prawnych

Każdego roku getsix® opracowuje dla Państwa broszurę, która jest kompilacją aktualnych zagadnień podatkowych i prawnych. Poruszamy w niej najważniejsze zmiany i tematy, które kształtują Państwa bezpośrednie otoczenie biznesowe i mają realny wpływ na rozpoczęcie i prowadzenie działalności w Polsce.

Korzystanie ze strategicznych z punktu widzenia przedsiębiorstwa informacji, systematyzuje i ułatwia przystępny format e-booka.

Broszurę “Inwestowanie w Polsce” kierujemy do:

  • tych z Państwa, którzy prowadzą biznes w Polsce – to cenne kompendium bieżących informacji o najnowszych zmianach podatkowych, prawnych i księgowych;
  • potencjalnych inwestorów, którzy rozważają rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce – broszura jest nie tylko staranną analizą polskiego systemu podatkowego, ale szczegółowo objaśnia wszystkie prawno-kadrowe niuanse związane z inwestowaniem w Polsce.

Informacje podzielone są na cztery, przejrzyste grupy:

  • Rozpoczynanie działalności gospodarczej w Polsce
  • Podatki w Polsce
  • Leasing
  • System ubezpieczeń w Polsce

E-book “Inwestowanie w Polsce 2023” umożliwi podejmowanie właściwych decyzji z zakresu podatków lub prawa korporacyjnego!

Grupa getsix® to niezawodny i zaufany partner dla Państwa działalności. Oferujemy dopasowane do konkretnych potrzeb wsparcie biznesowe, które pomoże Państwu rozwijać się, rosnąć i odnosić sukcesy.

Nasze wieloletnie doświadczenie jest gwarancją najlepszych w swojej klasie usług w zakresie:

  • Księgowość & Kadry i płace
  • Doradztwo Biznesowe & Konsulting
  • Doradztwo Prawne & Podatkowe
  • Analiza danych finansowych & Księgowość w chmurze
  • EU VAT Compliance
  • BPO Services

Nasze rozwiązania dla biznesu opieramy o najnowocześniejsze technologie IT oraz certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001.

Pobierz bezpłatny e-book

Zapraszamy do zapoznania się z prezentacją broszury na platformie YouTube: LINK

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące podatków, albo potrzebują Państwo dalszych informacji, prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie: LINK

Nasi specjaliści są do Państwa dyspozycji.

Zespół getsix®

Weryfikacja umowy najmu powierzchni biurowej. Oferta ITRA Polska dla członków Izby

ITRA Polska, specjalizująca się w doradztwie dla sektora nieruchomości komercyjnych, zaprasza firmy zrzeszone w Izbie do skorzystania z RentCheck, bezpłatnej i bezstronnej oceny aktualnej umowy najmu biura.

Szanowni Państwo,

ITRA Polska niedawno zasiliła grono członkowskie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej jako pierwsza firma doradcza z sektora nieruchomości z Polski. Niezwykle cieszymy się z możliwości poszerzania biznesowych horyzontów, jednocześnie oferując wsparcie naszych ekspertów wszystkim zrzeszonym firmom.

Specjalizujemy się w doradztwie oraz reprezentacji najemców w procesie wynajmu powierzchni komercyjnych, w tym biurowych. Doświadczenie zdobywaliśmy przez ponad 20 lat, zawsze oferując niezawodność, profesjonalną obsługę oraz rozwiązania adekwatne do potrzeb.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom firm, które w obecnej sytuacji  – rosnących kosztów wynajmu biur oraz ewoluujących modeli pracy  – potrzebują wsparcia podczas analizy możliwych scenariuszy związanych z relokacją lub pozostaniem w obecnym miejscu, stworzyliśmy nową usługę  –  RentCheck. Jest to pierwsza profesjonalna usługa w Polsce, która daje możliwość uzyskania obiektywnej i bezstronnej oceny aktualnej umowy najmu, np. przed rozpoczęciem procesu renegocjacji lub poszukiwania nowego biura, a także przed nawiązaniem ewentualnej współpracy z wybraną firmą doradczą.

W ramach RentCheck, po określeniu głównych parametrów biura, z którego korzysta dana firma oraz weryfikacji potrzeb na kolejne lata, eksperci ITRA przedstawią bezpłatną analizę najistotniejszych zapisów umowy oraz wskazówki, które pomogą ją zoptymalizować, generując mierzalne oszczędności.

Więcej informacji znajdą Państwo na www.itraglobal.pl/rentcheck, ale już dziś zapraszamy do rozmowy z ekspertem ITRA, który zaprezentuje szczegóły tej usługi.

Członkowie Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej mają pierwszeństwo w skorzystaniu z oferty, dlatego gorąco zachęcamy do kontaktu.

Z wyrazami szacunku,

Łukasz Dreger
Associate Director, Office Department, ITRA Polska
lukasz.dreger@itraglobal.pl

+48 728 377 359

 

Nowy projekt dla członków Izby!

Szanowni Państwo,

Po latach intensywnego rozwoju inwestycji w rozwój nowych obszarów szczególnie dotyczących obecnej globalnej sytuacji na świecie i w Polsce wychodzimy z unikalną propozycją wsparcia najważniejszego zasobu firmy jakim są LUDZIE we wszystkich działach i na wszystkich poziomach organizacyjnych. 

Ostatnie lata są bardzo wymagające pod względem radzenia sobie z dużą ilością dystraktorów i niepewnej sytuacji wynikającej z pandemii i konfliktu ukraińsko-rosyjskiego.

Jeśli Państwo uważacie, że w firmie ważne byłoby wsparcie w takich obszarach jak ODPORNOŚĆ PSYCHICZNA, KONCENTRACJA, RADZENIE ZE STRESEM, BUDOWANIE PEWNOŚCI SIEBIE I ODWAGI,  szczególnie podczas działań negocjacyjnych i sprzedażowych, a także w budowaniu efektywnych i zgranych zespołów, chętnie spotkalibyśmy się na niezobowiązujące spotkanie w formie F2F lub on-line i porozmawialibyśmy o SKUTECZNYM wykorzystaniu TRENINGÓW MENTALNYCH z obszaru mistrzostwa sportowego w świecie biznesu.

Poniżej krótkie fragmenty z treningów MENTALNYCH reprezentacji Polski w Amp Futbolu.

https://www.facebook.com/101033718436043/videos/144719737381817/

https://www.youtube.com/watch?v=T7rDjnNa_bM

Jesteśmy otwarci na spotkanie, w trakcie którego przedstawilibyśmy pomysły (rozwiązania) uwzględniające Państwa potrzeby.

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tej widomości i zapraszam do kontaktu (mailowego lub telefonicznego).

Jakub Lewandowski

Jakub Lewandowski
PASJA Grupa Dobrych Trenerów
Trener Biznesu/były Trener Mentalny Reprezentacji Polski w Amp Futbolu/Coach ICC
Członek Częstochowskiej Loży Business Centre Club
www.pasja.edu.pl
kom: 603465886
LINKEDIN:  https://www.linkedin.com/in/jakub-lewandowski-964343/

Zdjęcia: Paula Duda

Zaproszenie na bezpłatne szkolenie – Przemysł 4.0 – jak przygotować się do zakupu maszyny. Umowa bez pułapek.

Transformacja w kierunku Przemysłu 4.0 – dowiedz się, jakie zagrożenia prawne mogą być z nią związane i jak sobie z nimi radzić. Zapisz się na darmowy webinar, który odbędzie się online 2 października 2023 r. w godzinach 11:00 – 12:00.

Robotyzacja, cyfryzacja, nowe modele biznesowe, to kluczowe elementy Przemysłu 4.0. Pojawia się jednak pytanie – gdzie w tym wszystkim prawo?

Zakup inteligentnej maszyny wpisujący się w transformację w kierunku Przemysłu 4.0 niesie za sobą nowe zagrożenia i ryzyka prawne, które należy uwzględnić w umowie sprzedaży. Niestety niewielu przedsiębiorców zdaje sobie z tego sprawę, dlatego zachęcamy do zapisania się na darmowy webinar online, na którym dowiedzą się Państwo o najważniejszych zadaniach, którym trzeba sprostać, aby cały proces zakupu przebiegł bezproblemowo oraz o tym, jak prawnik może go ułatwić.

Podczas webinaru omówione zostaną między innymi takie zagadnienia jak:

  • Ryzyko nieodłącznym elementem zakupu maszyny – Zagrożenia prawne, jakie są i jak ich uniknąć?
  • Nowe elementy umowy sprzedaży maszyny – Na co musi przygotować się przedsiębiorca?
  • Umowa licencyjna – Najważniejszy element zakupu inteligentnej maszyny.
  • Na drodze kryzysu – Jak wygląda odpowiedzialność dostawców w przypadku rękojmi i gwarancji?

Zapisy przez:

Szkolenia@tcrp.pl

www.tcrp.pl/szkolenia

Więcej informacji:

Ulotka informacyjna

Partner wydarzenia: Służby Utrzymania Ruchu

Serdecznie zapraszamy!

Zespół Kancelarii Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.