Hotele Warszawskie Syrena zachęca do głosowania na Warszawę w plebiscycie Best European Destination:
Hotele Warszawskie Syrena zachęca do głosowania na Warszawę w plebiscycie Best European Destination:
Zapisz się na nasze najbliższe webinary #PwCPolska:
🔸 Zatory płatnicze
Ostatnie zmiany, praktyczne doświadczenia, wyzwania związane z gromadzeniem danych z systemów
7 lutego 2023 r. | 11:00
👉 Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/zatory-platnicze-ostatnie-zmiany-praktyczne-doswiadczenia…
🔸 Nowe regulacje pracy zdalnej – ulga czy wyzwanie dla pracodawców?
9 lutego 2023 r. | 10:00
👉 Rejestracja: http://bit.ly/3Hq0ZFJ
🔸 Cykl webinariów: Jak efektywnie łączyć dotacje i ulgi?
Część druga – działalność operacyjna
13 lutego 2023 r. | 10:00
👉 Rejestracja: https://lnkd.in/deDsFRK8
8 lutego 2023 r., godz. 11:00 – 12:00
Szanowni Państwo,
Ścieżka SMART to flagowy instrument programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG), który zapewni finansowanie na rzecz kompleksowych projektów przedsiębiorstw w ramach realizacji procesu B+R+I. Możliwe będzie pozyskanie wsparcia na implementację planów rozwojowych firm, obejmujących w szczególności prace B+R i inwestycyjne wdrożenia innowacji (dwa moduły o charakterze obligatoryjnym) oraz pakietu modułów fakultatywnych, obejmujących m.in. rozwój infrastruktury B+R, internacjonalizację, rozwoju kompetencji pracowników i osób zarządzających przedsiębiorstwem, cyfryzację i zazielenianie działalności przedsiębiorstw.
Pierwszy nabór wniosków w ramach tego instrumentu zostanie otwarty 21 lutego i potrwa do 12 kwietnia. Do rozdysponowania jest 4,45 mld PLN dla firm MŚP oraz 667 mln PLN dla firm dużych.
Podczas webinarium, które odbędzie się 8 lutego w godz. 11:00-12:00, poruszymy następujące kwestie:
Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.
Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.
Zapraszamy,
zespół CRIDO
WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA
Nadchodzące wydarzenia:
Webinar: Jak identyfikować i finansować wdrożenie kluczowych technologii w firmie – Technology Roadmap i źródła finansowania | 2 lutego, g. 11:00
Biłgoraj, 6 stycznia 1998 roku. Tego dnia uruchomiono pierwszą linię produkcyjną w zakładzie Model Opakowania Sp. z o.o.
Powstało opakowanie na szampana, które w odświeżanej formie produkowane jest do dzisiaj. W roku 2023 pierwszy zakład Modela w Polsce świętuje jubileusz 25-lecia, mając na koncie sprzedaż blisko 5,5 miliarda opakowań!
Ćwierć wieku temu firmę Model Opakowania Sp. z o.o. stanowił jeden, na tamte czasy średniej wielkości, zakład produkcyjny. Wówczas w biłgorajskiej fabryce funkcjonowała hala produkcyjna wyposażona w dwie maszyny przetwórcze, a firma zatrudniała 48 osób.
Dzięki innowacjom i inwestycjom, dostosowanym do potrzeb rynku, Model dostarcza dziś opakowania nie tylko w Polsce, ale także na Słowację, Ukrainę, Litwę do Niemiec, Francji i Skandynawii. Trafiają one do klientów z trzech zakładów produkcyjnych ulokowanych w Biłgoraju, Czosnowie i Nowej Soli.
– 25 lat naszej firmy to ciągły rozwój. Zmiany są widoczne we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Kluczem do sukcesu jest nasz zespół, a także doskonałe relacje biznesowe, jakie od 25 lat budujemy z klientami oraz dostawcami – zaznacza Krzysztof Jażdżyk, Prezes Zarządu Model Opakowania sp. z o.o.
25 lat Modela w Biłgoraju to blisko 270 mln zł przeznaczonych w tym czasie na inwestycje w park maszynowy, infrastrukturę, a także w przedsięwzięcia z zakresu ochrony środowiska i poprawiające komfort pracy. Na terenie zakładu wdrożono m.in. klimatyzację hal, zamontowano filtry przeciwpyłowe, zagospodarowano odpady produkcyjne, czy zmodernizowano systemy grzewcze, oświetlenia i wykrywania pożaru. W 2022 roku rozpoczęto budowę trzech kolejnych hal, oraz nowoczesnego biurowca. Łącznie zabudowane zostanie ok. 15 tys. m kw. powierzchni pod dachem. Jednocześnie 10 tys. m kw. przeznaczone zostanie pod drogi, place i infrastrukturę techniczną.
Zwiększaniu powierzchni produkcyjnej, rozbudowie parku maszynowego, rosnącej liczbie zatrudnionych, wzroście produkcji i sprzedaży towarzyszyło doskonalenie procesów zarządzania. Firma może pochwalić się certyfikatami: ISO 9001: 2015, FSC CoC oraz BRC gwarantujący bezpieczeństwo opakowań do żywności. Ponadto wdrożono rozwiązania z zakresu Lean Management i Kaizen.
Model Opakowania wielokrotnie otrzymywała wyróżnienia w prestiżowych rankingach. Tylko w ub. roku zdobyła m.in. Diament Forbes’a oraz tytuł 2. Najlepszego Pracodawcy w sektorze produkcja i przetwarzanie surowców, materiałów budowlanych, metalu i papieru.
Z sukcesu firmy może cieszyć się także społeczność lokalna. Spółka sponsoruje wiele inicjatyw, wspiera także rozwój młodych talentów, poprzez granty, stypendia, konkursy. Konkurs „Wymodeluj Swoje Marzenia” ma już 10 lat i ponad 100 laureatów. Liczba stypendystów Modela w tym roku przekroczyła 50 osób. Kwota rozdysponowana łącznie, tylko na te dwie aktywności to ponad 250 tys. zł.
Kontakt dla prasy:
Katarzyna Ferens-Paczwa
Marketing Manager
Wtorek, 31 stycznia 2023 r.
godz. 11:00-12:00
Choć Dzień Zdrowia Psychicznego obchodzony jest 10 października, a jest styczeń, to temat dbania o naszą psychikę powinien być ważny każdego dnia w roku. Żyjemy, delikatnie mówiąc, w dynamicznych czasach przemian oraz szeroko pojętego rozwoju emocjonalno-społecznego. Zdrowie psychiczne do niedawna było nie tylko tematem zamiatanym pod dywan, ale też niezrozumiałym zjawiskiem, które nieliczni tylko zgłębiali w gabinetach psychoterapeutów, co z kolei innych, niekorzystających z tychże usług, napawało strachem i wręcz odrzuceniem.
Pandemia, recesja oraz ostatnie wydarzenia na arenie geopolitycznej zmieniły jednak postrzeganie kwestii dbania o zdrowie psychiczne jako czegoś, co było albo powodem do wstydu, albo wyimaginowanym luksusem.
Czas więc zmienić raz na zawsze postrzeganie kwestii pomocy sobie i innym w tym zakresie i powiedzieć sobie otwarcie: jesteśmy istotami emocjonalnymi, z niesamowitą psychiką i powinniśmy w ramach odpowiedzialności za siebie i swój rozwój szukać pomocy u specjalisty, kiedy czujemy, że może ona nam pomóc.
Czego dowiesz się podczas tego webinaru?
Kim jest Małgorzata Ruszkowska?
Nazywam się Małgorzata Ruszkowska, na co dzień uczę języka angielskiego w oparciu o sprawdzone metody coachingowe. Mieszkałam w kilku miejscach na świecie, w tym 9 lat w Wielkiej Brytanii, stąd moja pasja, aby postarać się zrozumieć kulturę anglojęzyczną oraz uczyć, że świat jest piękny właśnie dlatego, że jest różnorodny.
Małgosia uczy w BALAJCZA Linguistic Services języka angielskiego (ogólny i Business English) w grupach na różnych poziomach zaawansowania.
Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446
Serdecznie zapraszamy na webinary firmy PwC.
O Strefach Praktycznie
Jakie zmiany w przepisach przyniósł ze sobą 2023 rok i co jeszcze może nas zaskoczyć
26 stycznia 2023 r. | 11:00
👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/o-strefach-praktycznie-jakie-zmiany-w-przepisach-przyniosl-2023-rok.html
Cykl webinarium: Jak efektywnie łączyć dotacje i ulgi?
Część pierwsza – projekty inwestycyjne
30 stycznia 2023 r. | 10:00
👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/cykl-webinariow-jak-efektywnie-laczyc-dotacje-i-ulgi.html
KSeF nadchodzi – ostatnia chwila, żeby wybrać narzędzie i rozpocząć wdrożenie
31.01.2023 r. | 10:00
👇Rejestracja: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/rok-do-zmiany-poznaj-narzedzia-ktore-pozwola-na-wdrozenie-e-faktury.html
Od początku roku zewsząd słyszy się o podwyżkach cen.
Jednak w Balajcza Linguistic Services podjęliśmy inną decyzję i mamy dla Państwa dobrą wiadomość:
Ceny tłumaczeń i kursów nie wzrosły w 2022 roku i – w myśl wspierania biznesu klientów – nie wzrosną także w styczniu 2023 r.
Do końca stycznia można więc skorzystać z naszych usług w niższych, zeszłorocznych cenach (pod uwagę bierzemy datę przyjęcia zlecenia do realizacji).
Chcemy, aby z początkiem 2023 roku nasi klienci śmiało rozpoczynali nowe projekty, nie martwiąc się przy tym o budżet.
Dlatego nasze wsparcie językowe:
jest na wyciągnięcie ręki… i w przewidywalnej cenie.
Dlatego wszystkich członków Izby, którym może się przydać się pomoc tłumacza lub lektora, zapraszamy do kontaktu z biurem Balajcza:
balajcza@balajcza.pl
+ 48 22 643 47 94
Wycenę można też wygodnie zamówić przez formularz na stronie:
www.balajcza.pl/valuation
Podsumowując, nie warto stać z boku – naprawdę dobry moment jest… teraz.
13 stycznia 2023 roku o godz. 13.00 rusza nowy koncept w Panorama Sky Bar na 40 piętrze Warszawskiego Hotelu Marriott. Na czym będzie polegać nowość w lokalu, który cieszy się ogromną popularnością już od 33 lat?
Postanowiliśmy otworzyć lokal już od godziny 13.00. Dlaczego? Ponieważ Goście niejednokrotnie pytali o wcześniejszą dostępność… Do tej pory działaliśmy od godz. 18.00, od października od godz. 16.00, i okazuje się, że Goście chcą nas odwiedzić jeszcze wcześniej.
Sądziliśmy, że Panorama Sky Bar funkcjonować będzie tylko nocą. Natomiast chęć odwiedzenia tego miejsca przez Gości jest tak silna, że nie można nie ulec pokusie zaproszenia ich na wczesno-popołudniowe atrakcje. Zakładamy, że to nie koniec rozwoju Panoramy.
Do Sky Bar można już teraz przyjść na lunch od 13.00, wybierając spośród kilku setów przekąsek. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Proponujemy także unikalny wybór kaw i herbat, napoi bezalkoholowych. Lunch w Panoramie będzie teraz atrakcją No1 w Warszawie, dla wszystkich gości zagranicznych i nie tylko.
Czym jeszcze możemy wszystkich zaskoczyć?
Wcześniejsze otwarcie o 13.00 oznacza, że przyjeżdżając na lunch do Panoramy, będzie można świętować zawarcie nowego kontraktu, współpracy, poznać swoich kontrahentów, partnerów w biznesie. Panorama Sky Bar to miejsce dla kogoś, kogo chcemy wyjątkowo przyjąć w Warszawie. Każda inna okazja, na odwiedzenie Panorama Sky Bar jest bardzo dobra i uzasadniona.
Najbardziej popisową pozycją w menu jest „Perfection” – oprócz najlepszej klasy szampana, znajdzie się w nim 5-daniowe menu degustacyjne dla dwojga „VIP or Trick” związane z serwowaniem wszystkich propozycji w najbardziej efektowny sposób, tzn. nie możemy zdradzić wszystkich szczegółów, ale jeśli byliście kiedykolwiek na kolacji w chmurach, lub degustowaliście potrawy z zamkniętymi oczami, to wiecie mniej więcej jakich efektów wow można oczekiwać – tutaj gwarantujemy, że będzie WOW, którego jeszcze nie doświadczaliście.
Jeśli szukacie wyrafinowanej kuchni, wysokich lotów, pięknych zapierających dech w piersiach widoków, zapraszamy do Panorama Day na spotkanie biznes lub do Panorama Night na wystrzałową integrację w rytmie muzyki.
Nocny Sky Bar działa tak jak dotychczas, poszerzamy swoją działalność o godziny dzienne, by podziwiać piękny widok, wypić aromatyczną kawę i skosztować pyszny deser. Dzień to również miejsce do celebracji najważniejszych dla nas wydarzeń: urodzin, imienin, świąt, rocznicy ślubu.
Chcemy aby Panorama Sky Bar zapamiętana była przez szeroką publiczność jako miejsce kultowe, do którego można również wpaść za dnia.
Za azjatyckie doznania kulinarne w Panorama Sky Bar odpowiada Inderjit Manota – Szef Kuchni Warsaw Marriott Hotel. Inderjit to kucharz z wieloletnim doświadczeniem, ciągle poszukujący nowych smaków. Szlify zdobywał w Londynie, w wielu znanych restauracjach, m.in Gordon Ramsay Plane Food Heathrow.
Jego zdaniem kuchnia ma być radością i przyjemnością, ale musi też być zdrowa, tak aby przyjemność smaków była połączona ze wzmocnieniem sił witalnych. Zatem można powiedzieć, że jego dewiza to smacznie i zdrowo!
Zapraszamy do Panorama Sky Bar, gdzie spróbujecie efektów pracy Szefa Inderjita.
Za część słodką menu w Panorama Sky Bar – odpowiada sam mistrz cukiernictwa Cezary Mścichowski, Szef Cukierni Warsaw Marriott Hotel.
Wtorek, 17 stycznia 2023 r.
godz. 11:00-12:00
„Nordycki przepis na stan równowagi”
Weszliśmy w nowy rok 2023, przed nami wiele planów i postanowień – próbujemy wprowadzać je w życie nerwowo i w biegu. Przyjrzyjmy się naszym północnym sąsiadom ze Szwecji, Danii czy Finlandii, którzy szukają przede wszystkim autentycznej równowagi w codziennym życiu.
Czy sposoby i style życia Szwedów, Duńczyków i Finów mogą nas zainspirować? Wspólnie odszyfrujemy znaczenie lillördag, fredagsmys, fika 🙂
Jeżeli chcesz poznać nordycki przepis na stan równowagi w codziennym życiu i dowiedzieć więcej o duńskim hygge, szwedzkim lagom czy fińskim kalsarikännit, zapraszamy na spotkanie 17 stycznia.
Będziemy mówić o:
O nordyckich sposobach na odpoczynek i odnalezienie równowagi w życiu opowie Małgorzata Musińska-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446
Czwartek, 12 stycznia 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Początek roku to dobry moment, by przyjrzeć się kalendarzom świąt innych narodów. Okazuje się, że nawet w krajach bliskich nam kulturowo znajdziemy sporo różnic. A to dopiero początek odkrywania bogactwa tradycji i zwyczajów, również kulinarnych, które z poszczególnymi świętami są związane.
W czwartek 12 stycznia o godz. 8:00 w ramach Śniadania on-line porozmawiamy o „świętowaniu à la française”. Zapraszamy nie tylko smakoszy i łasuchów, ale wszystkich zainteresowanych tradycją i zwyczajami Francji.
Powiemy między innymi:
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446