Warsztaty online z BALAJCZA – „Budowanie zaufania we współpracy międzykulturowej”

Poniedziałek, 19 grudnia 2022 r.
godz. 13:00-14:00

Zaufanie często przesądza o sukcesie w biznesie. Zaufanie pozwala rozwijać relację. Jest również gwarantem skutecznej współpracy biznesowej i produktywności. A co więcej, pozwala nam czuć się dobrze z osobami, z którymi współpracujemy. Jak zatem budować zaufanie w międzynarodowym zespole?

Zapraszam na nasze spotkanie, podczas którego dowiesz się:

  • co wpływa na zaufanie, ale też na jego brak,
  • jakie zachowania sprawiają, że ufamy osobom, z którymi współpracujemy,
  • jak zdobyć zaufanie osoby, która pochodzi z odmiennej kultury niż nasza,
  • jak budować zaufanie we współpracy międzykulturowej

O budowaniu zaufania we współpracy międzykulturowej opowie::

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „SZTOKHOLM i jego oblicza”

Środa, 14 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Sztokholm nazywany jest Wenecją Północy. W Polsce mało o nim wiemy i rzadko myślimy o Sztokholmie jako destynacji na weekendowy wypad.

A może jednak warto się tam wybrać? Sztokholm ma ogromny potencjał turystyczny i skrywa wiele niespodzianek. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Czy wiesz, że:

  • cały obszar stołeczny Sztokholmu obejmuje archipelag sztokholmski, czyli 24 tysiące wysp, wysepek i skał przybrzeżnych?
  • Sztokholm Główny położony jest na 14 wyspach połączonych 53 mostami?
  • Sztokholm jest miastem noblowskich przyjęć?
  • posiada jedyne na świecie metro wykute w skale?
  • w maju możesz zobaczyć ogród kwitnących wiśni,
  • a na wyspie Södermalm udać się na wycieczkę śladami bohaterów z trylogii Millenium Stiega Larssona…
  • i zobaczyć – uważane za polskie – lwy przed Zamkiem Królewskim…?

Zapraszamy na wirtualną podróż do Sztokholmu z przewodniczką Małgorzatą Musińską-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Podatek od nieruchomości w 2022 r. – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)

Szanowni Państwo,

jako współorganizator 158. Konferencji Podatkowej pt.: “Podatek od nieruchomości w 2022 r. – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)”, mamy zaszczyt zaprosić Państwa na to wyjątkowe, dla osób zajmujących się na co dzień zagadnieniami z zakresu PON, wydarzenie.

W konferencji, poza ekspertami CRIDO:

  • Janem Furtasem, doradcą podatkowym, partnerem w zespole podatkowym w CRIDO
  • Danielem Pankiem, doradcą podatkowym, menadżerem w zespole podatkowym w CRIDO
  • Moniką Grabowiecką, doradcą podatkowym, starszym konsultantem w zespole podatkowym w CRIDO

udział wezmą znakomici znawcy z zakresu podatku od nieruchomości:

  • dr hab. Ziemowit Kukulski, prof. UŁ – kierownik Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, Uniwersytet Łódzki
  • dr hab. Wojciech Morawski, prof. UMK, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • dr Krzysztof Winiarski, sędzia NSA, przewodniczący wydziału III IF NSA
  • dr Łukasz Sanakiewicz, członek SKO w Tarnowie
  • dr hab. Rafał Dowgier, prof. UwB, Uniwersytet w Białymstoku
  • Bartosz Kaźmierczak, Radca prawny, Urzędu Miasta Poznania
  • dr Zbigniew Wardak, pracownik Katedry Postępowania Karnego i Kryminalistyki WPiA UŁ, etatowy członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi

Prelegenci opowiedzą o najbardziej aktualnych kwestiach związanych z PON

oraz orzecznictwie w tym zakresie.

Udział w konferencji będzie niepowtarzalną okazją do zapoznania się zarówno z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi podatku od nieruchomości w ostatnich dwunastu miesiącach, jak i poznania kierunku jego rozwoju w Polsce.

Więcej informacji o konferencji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie wydarzenia:

ZAREJESTRUJ SIĘ

Webinar: VAT-owskie (i nie tylko) zamknięcie roku 2022

Szanowni Państwo, 

czy pamiętamy, że finalizacja rozliczeń rocznych wymaga też spojrzenia na VAT? Obowiązkowe kroki do wykonania, zagadnienia do przemyślenia, nieustannie zmieniane przepisy i stawki VAT do uwzględniania – o tym będą mówić eksperci podatkowi CRIDO podczas webinarium, które odbędzie się 7 grudnia 2022 r. w godz. 11:00-12:00.

Przy okazji – mała niespodzianka – skoro mówimy o korektach VAT, nie może zabraknąć informacji z kręgu najlepszego w CRIDO i w Polsce zespołu TP (jak to z tymi korektami jest i będzie w cenach transferowych).

Podczas wydarzenia poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:

  • Współczynnik struktury sprzedaży i ograniczenie odliczenia | czy ten temat na pewno nas nie dotyczy?
  • Ujęcie w VAT wyników inwentaryzacji | czy to konieczne?
  • Faktury korygujące | status SlimVAT 1-3
  • Końcowo-roczne rozliczenia transakcji – z naciskiem na korekty cen transakcyjnych (+ gratis TP)
  • Zmiana stawek VAT | gdzie zniknie 0%?
  • Warunkami realizacji dostaw towarowych | czy to ostatni rok na uporządkowanie, zanim pokażemy fiskusowi na jakich warunkach działamy?
  • Korekty cen transferowych | o czym warto pamiętać nie tylko przy zamknięciu roku

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
Zespół CRIDO

Więcej informacji i rejestracja

Warsztaty online z BALAJCZA – „WELLBEING po nordycku…”

Wtorek, 6 grudnia 2022 r.

godz. 11:00-12:00

Za pasem Święta Bożego Narodzenia – to dobry pretekst, aby zwolnić, otulić się swoim ulubionym kocem, wziąć kubek ciepłej herbaty do ręki i wspólnie zadać sobie kilka pytań:

  • Czy różnice kulturowe mają wpływ na to, jak odpoczywamy?
  • Czy nordycka recepta na odpoczynek może sprawdzić się w Polsce?
  • Jak Szwedzi, Duńczycy i Finowie szukają work-life balance i czego możemy się od nich nauczyć?
  • Dlaczego cały świat zachwyca się duńskim konceptem hygge?
  • A może jednak wybrać szwedzkie lagom czy fińskie kalsarikännit?

O nordyckich sposobach na odpoczynek i odnalezienie równowagi w życiu opowie Małgorzata Musińska-Kubis, która mieszkała i pracowała w Szwecji przez prawie 7 lat – najpierw w Ambasadzie RP w Sztokholmie jako dyplomata, a potem w biznesie. Małgorzata mieszka obecnie w Warszawie, gdzie pracuje w polskim koncernie chemicznym w pionie łańcucha dostaw. Pracę łączy ze swoją pasją – jest również Trenerem Biznesu i Kompetencji Międzykulturowych, współpracuje ze Szwedzko-Polską Izbą Handlową w Sztokholmie, jest Członkinią SIETAR i nagrywa podcasty.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: Prawne, podatkowe i rynkowe wyzwania dla pracodawców AD 2023

30 listopada 2022 r., godz. 11:00 – 12:00

Szanowni Państwo, 

coraz wyższe oczekiwania pracowników wywołane stale rosnącą inflacją, kryzys energetyczny, wzrost pozostałych kosztów prowadzenia działalności, to tylko niektóre z czynników wpływających na obecną sytuację wielu pracodawców. Wszystko to wspomagane jest przez niepewną i zmienną legislację, która pomimo wielu zapowiedzi i upływu terminów nie spowodowała wdrożenia do obowiązującego porządku prawnego wielu potrzebnych zmian z zakresu prawa pracy.

Podczas najbliższego webinarium, które odbędzie się 30 listopada br. w godz. 11:00-12:00, eksperci prawni i podatkowi CRIDO przedstawią najważniejsze wyzwania, przed którymi będą stać pracodawcy w 2023 roku oraz planowane zmiany w obszarze zatrudnienia i prawa pracy.

Wśród poruszonych zagadnień znajdą się m.in.:

  • Trendy w obszarze HR w 2023 r. | jak zwiększyć wynagrodzenie netto pracowników?
  • Planowane zmiany w prawie pracy | co nas czeka w najbliższych miesiącach, a na co poczekamy nieco dłużej?
  • Co przyniesie 2023 rok w obszarze kosztów pracy i zatrudnienia | co planowane zmiany mogą oznaczać dla pracodawców?

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
Zespół CRIDO

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA

Webinar: Zamknięcie CIT 2022 oraz wyzwania na 2023

29 listopada 2022 r., godz. 11:00 – 12:00

Szanowni Państwo, 

czas płynie szybko, prawie tak szybko jak zmieniają się przepisy ustawy o CIT. Zamknięcie roku w CIT za 2022 r. zbliża się wielkimi krokami, a tym razem ustawodawca zapewne nie przedłuży terminów na złożenie rocznej deklaracji CIT. Zakamarki przepisów polskiego prawa podatkowego, w których można się zagubić, to bolączka wielu podatników. Z perspektywy podatkowej kolejny rok znowu zapowiada się niezwykle „ciekawie”.

Jak odnaleźć się we wszystkich obecnie obowiązujących przepisach i bezpiecznie rozliczyć się z fiskusem za 2022 rok?

Jak przygotować się na wyzwania jakie niesie ze sobą 2023 rok?

Zapraszamy na webinarium, które odbędzie się w środę, 29 listopada 2022 r w godzinach 11:00 – 12:00, podczas którego eksperci CRIDO odpowiedzą na szereg pytań związanych z podatkowym zamknięciem roku i przybliżą zagadnienia związane m.in. z:

  • Wyliczeniem podatku od przerzuconych dochodów i podatku minimalnego
  • Kalkulacją ograniczenia kosztów finansowania dłużnego
  • Rozliczeniem zakupu usług niematerialnych (w szczególności tych, które nie rozliczono z uwagi na art. 15e ustawy o CIT)
  • Zabezpieczeniem pozycji płatnika w podatku u źródła dla przeszłych oraz przyszłych płatności
  • Możliwościami jakie niosą ze sobą podatkowa grupa kapitałowa oraz polska spółka holdingowa.
  • Zamknięciem roku podatkowego z perspektywy cen transferowych – najważniejsze obowiązki, ostatni dzwonek na weryfikację cen

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
zespół CRIDO

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA

Śniadanie online z BALAJCZA – „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”

Czwartek, 1 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00

„Postać Świętego Mikołaja to najczęściej używany symbol w przedświątecznym marketingu.

Jak to się stało, że jeden z najbardziej czczonych świętych w Kościele stał się przykładem czystej komercji i banalizacji idei świąt? Zastanowimy się nad tym w czasie Śniadania on-line: „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”. Zapraszamy w czwartek 1 grudnia o godz. 8.00.

Powiemy również:

  • dlaczego Kościół katolicki zarządził rewizję kultu Świętego Mikołaja
  • jak popkultura amerykańska wpłynęła na marketingowy wizerunek Mikołaja
  • skąd się wziął zwyczaj szykowania skarpet i butów na prezenty
  • kto wymyślił rumianego, tłuściutkiego Mikołaja z saniami
  • dlaczego czapki elfów z czerwonych stały się niebieskie i fioletowe
  • kiedy po raz pierwszy użyto postaci Św. Mikołaja w reklamie

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Efektywna współpraca z Hindusami”

Poniedziałek, 22 listopada 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Indie to jeden z najbardziej fascynujących krajów świata. Miejsce pełne kontrastów, niesamowitych kolorów i zabytków. Kraj, który zachwyca bogactwem kultury – filozofia przeplata się tu z religią, a nauka ze sztuką.

Współpraca z Hindusami wiąże się z licznymi wyzwaniami.

Jeśli jesteś ciekawy(-a) jak rozwiązywać te sytuacje, zapraszam na nasze najbliższe spotkanie.

Podczas naszego spotkania porozmawiamy o kraju, o kulturze oraz o tym, jak wpływa ona na kulturę biznesu, a przede wszystkim na biznesową współpracę.

W trakcie spotkania:

  • Poznasz kluczowe wartości, którymi kierują się Hindusi
  • Dowiesz się, jakie kluczowe wyzwania pojawiają się we współpracy Polska-Indie
  • Zdobędziesz informacje o tym, jak budować zaufanie w relacjach biznesowych z kolegami/koleżankami z Indii
  • Dowiesz się, jak usprawnić współpracę i komunikację z Hindusami
  • Nauczysz się, jak udzielać konstruktywnego feedbacku Hindusom
  • Dowiesz się więcej na temat wizerunku szefa i wskaźnika dystansu władzy w Indiach

O efektywnej współpracy z Hindusami opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.