PwC – webinarium dot. podatku węglowego

Z dniem 1 stycznia 2023 roku wejdzie w życie graniczny podatek węglowy (Carbon Border Adjustment Mechanism), nakładający nowe obowiązki na przedsiębiorców, którzy importują produkty wysoko emisyjne na obszar Unii Europejskiej.

Jest  to bardzo ważny temat dlatego poniżej przesyłamy szczegółowe informacje dotyczące organizowanego przez ekspertów PwC webinarium z wraz z linkiem do strony rejestracyjnej.

Zapraszamy na webinarium w języku angielskim, podczas którego omówimy najważniejsze kwestie z perspektywy firm, objętych nowymi przepisami:

  • zarys propozycji UE w sprawie CBAM
  • obowiązki i prawa importerów towarów objętych podatkiem
  • wpływ przepisów dotyczących CBAM na gospodarkę i środowisko

Webinarium odbędzie się 30 sierpnia w godzinach 11:00-12:00. Aby otrzymać dostęp do transmisji, prosimy o rejestrację pod adresem: https://pwc.to/3QeIy8o

Webinar CRIDO: Analiza portfolio – czyli o tym, które produkty firmy mają potencjał do rozwoju i dlaczego

9 sierpnia 2022 r. | godz. 11:00

Firmy produkcyjne stają często przed dylematem, który produkt z oferty należy rozwijać i w jakim kierunku rozwój ten powinien postępować. Nierzadko decyzje te podejmowane są z uwzględnieniem, często różniących się od siebie, opinii działów odpowiedzialnych za sprzedaż, kwestie techniczne, badania rynku, marketing itd. Aby uwzględnić wszystkie te perspektywy i wskazać produkty o największym potencjale rozwojowym, a także by zbudować optymalną strategię rozwoju dla już wybranych produktów, można skorzystać z narzędzi pochodzących z metody TRIZ – na przykład z Analizy portfolio.

Dzięki takiemu uporządkowanemu i metodycznemu podejściu w planach rozwoju na pewno uwzględnione zostaną trzy najważniejsze aspekty:

  • głos klienta (Voice of the Customer),
  • głos rynku ( Voice of the Market),
  • głos produktu (Voice of the Product).

Tylko uwzględnienie wszystkich przedstawionych perspektyw w sposób uporządkowany i algorytmiczny pozwala optymalnie podejść do planowania badań i rozwoju portfolio przedsiębiorstwa.

Podczas webinarium, które odbędzie się 9 sierpnia w godz. 11:00-12:00, poruszymy następujące kwestie:

  • Omówienie pojęć Voice of the Customer, Voice of the Market oraz Voice of the Product
  • Wykorzystanie Głównego Parametru Wartości jako połączenia między światem technologii i biznesu
  • Uwzględnienie Voice of the Market przy wyborze strategii rozwojowej
  • Analiza produktu wskazująca na technologiczny potencjał do rozwoju
  • Kreślenie mapy portfolio i wybór strategii rozwoju dla poszczególnych produktów

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

REJESTRACJA

Zapraszamy,
zespół CRIDO

Inwestowanie w Polsce 2022: bezpłatny e-book o przepisach podatkowych i prawnych

Każdego roku getsix® opracowuje dla Państwa broszurę, która jest kompilacją aktualnych zagadnień podatkowych i prawnych. Poruszamy w niej najważniejsze zmiany i tematy, które kształtują Państwa bezpośrednie otoczenie biznesowe i mają realny wpływ na rozpoczęcie i prowadzenie działalności
w Polsce.

Korzystanie ze strategicznych z punktu widzenia przedsiębiorstwa informacji, systematyzuje i ułatwia przystępny format e-booka.

Broszurę “Inwestowanie w Polsce” kierujemy do:

  • tych z Państwa, którzy prowadzą biznes w Polsce – to cenne kompendium bieżących informacji o najnowszych zmianach podatkowych, prawnych i księgowych;
  • potencjalnych inwestorów, którzy rozważają rozpoczęcie działalności gospodarczej w Polsce – broszura jest nie tylko staranną analizą polskiego systemu podatkowego, ale szczegółowo objaśnia wszystkie prawno-kadrowe niuanse związane z inwestowaniem w Polsce.

Informacje podzielone są na cztery, przejrzyste grupy i uwzględniają najświeższe zmiany prawne wprowadzone w 2022 roku pod nazwą “Polski Ład”:

  • Rozpoczynanie działalności gospodarczej w Polsce
  • Podatki w Polsce
  • Leasing
  • System ubezpieczeń w Polsce

E-book “Inwestowanie w Polsce 2022” umożliwi podejmowanie właściwych decyzji z zakresu podatków lub prawa korporacyjnego!

Grupa getsix® to niezawodny i zaufany partner dla Państwa działalności.  Oferujemy dopasowane do konkretnych potrzeb wsparcie biznesowe, które pomoże Państwu rozwijać się, rosnąć i odnosić sukcesy.

Nasze wieloletnie doświadczenie jest gwarancją najlepszych w swojej klasie usług w zakresie: 

  • Księgowość & Kadry i płace
  • Doradztwo Biznesowe & Konsulting
  • Doradztwo Prawne & Podatkowe
  • Analiza danych finansowych & Księgowość w chmurze
  • EU VAT Compliance
  • BPO Services

Nasze rozwiązania dla biznesu opieramy o najnowocześniejsze technologie IT oraz certyfikaty ISO 9001 i ISO 14001.

Pobierz bezpłatny e-book 

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek dodatkowe pytania dotyczące podatków, prowadzenia księgowości czy inwestowania w Polsce prosimy o kontakt przez formularz kontaktowy na naszej stronie: LINK 

Nasz zespół ekspertów pozostaje do Państwa dyspozycji.

Z serdecznymi pozdrowieniami,
Zespół getsix®

HOOGELLS – webinarium

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy Państwa oraz członków organizacji na webinarium pt.

Kto (dobrze) pyta ten po zamówieniach nie błądzi, czyli o sztuce zadawania pytań (i nie tylko) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.

✅ Co jest pytaniem o treść SWZ, a co wnioskiem o zmianę i jakie wiążą się z tym konsekwencje prawne?

✅ Jak zadawać pytanie o treść SWZ, żeby uzyskać odpowiedź?

✅ Czy i w jakim zakresie odpowiedzi Zamawiającego są wiążące dla wykonawców?

✅ Kiedy należy rozważyć skorzystanie ze środków ochrony prawnej na etapie przed złożeniem oferty i od czego można się odwołać?

✅ Z jakimi problemami praktycznymi (wyzwaniami) najczęściej spotykają się uczestnicy rynku zamówień publicznych?

Na te i inne pytania postaramy się wspólnie z Państwem odpowiedzieć w trakcie webinarium 📅 9 sierpnia 2022 r. w godz. 11:00 – 12:00. ⏰

Webinar będzie oparty na omówieniu konkretnych case study przez prowadzących szkolenie:

⚖️  Weronika Jędrzejewska

⚖️  Michał Wojciechowski

Udział w webinarium jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji (dagmara.ludzinska@hoogells.pl).

Informacja na ln.

Informacje na www.

Szkolenie online – Sadkowski i Wspólnicy

Szanowni Państwo,

W związku z dużym zainteresowaniem zapraszamy na kolejne szkolenie online pt. „Wielkie zmiany w prawie pracy”, które poprowadzi Marcin Frąckowiak – radca prawny w Dziale Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Podczas szkolenia nasz ekspert prawa pracy omówi następujące zagadnienia:

  • Rewolucja w zatrudnieniu na umowach terminowych – wymóg uzasadnienia wypowiedzeń umów na czas określony oraz zmiana zasad zawierania umów na okres próbny.
  • Prawo do równoległego zatrudnienia u więcej niż jednego pracodawcy.
  • Duże zmiany w zakresie wymiaru uprawnień związanych z rodzicielstwem.
  • Większa ochrona pracowników i mniejsza elastyczność pracodawcy czyli rozszerzony zakres ochrony zw. z macierzyństwem i rodzicielstwem.
  • Prawo pracownika do bezpłatnych szkoleń.
  • Nowe płatne zwolnienia od pracy.
  • Praca zdalna w Kodeksie pracy – szereg nowych zasad.
  • Kontrola trzeźwości pracowników.
  • Ochrona sygnalistów.
  • Planowane terminy wejścia w życie nowych przepisów.

Termin: 21 lipca 2022 r. (czwartek), 10:00-12:00

Koszt szkolenia:

  • 150 zł + VAT– klienci Kancelarii
  • 200 zł + VAT– nowi klienci

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do rejestracji pod poniższym linkiem:

REJESTRACJA

Zachęcamy do wzięcia udziału!

Warsztaty online z BALAJCZA – „Efektywne spotkania online – na co zwrócić uwagę planując spotkanie w międzykulturowym środowisku”

Wtorek, 19 lipca 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Spotkania biznesowe w międzykulturowym środowisku niosą z sobą sporo wyzwań. Sposób prowadzenia spotkania w Japonii jest inny niż na przykład w Brazylii. Style komunikacji różnią się w zależności od kultury, podobnie jak wyobrażenia na temat władzy i hierarchii, co tylko zwiększa ryzyko nieporozumień między uczestnikami różnych kultur podczas spotkań biznesowych. Dlatego spotkania online w międzykulturowym środowisku wymagają specjalnego podejścia i odpowiedniego przygotowania. Prowadząc spotkanie z osobami pochodzącymi z różnych kultur, należy wziąć pod uwagę różne potrzeby i podejście współpracowników.

Jeśli na co dzień  uczestniczysz lub prowadzisz spotkania online z osobami z różnych kultur, to zapraszam na nasze najbliższe spotkanie. Będziemy rozmawiać o wpływie różnorodności kulturowej na spotkania biznesowe.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • W jakiś sposób różnorodność kulturowa wpływa na spotkania biznesowe?
  • Jakie wyzwania mogą się pojawić podczas spotkań online osób z różnych kultur oraz w jaki sposób sobie z nimi radzić?
  • Jak różne style komunikacji wpływają na przebieg spotkania?
  • Przedstawiciele, których kultur prowadzą spotkania zgodnie z agendą?
  • Czy small talk jest zawsze mile widziany jako rozpoczęcie spotkania online?
  • Jak różne kultury podchodzą do wymiaru czasu?
  • Czy władza i hierarchia mają wpływ na przebieg spotkania?
  • Jak dobrze przygotować się do spotkania online?

O różnym podejściu kultur do pojęcia czasu opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Świętowanie po francusku”

Czwartek, 14 lipca 2022 r.
godz. 8:00-9:00

“Święto narodowe to doskonała okazja by przyjrzeć się tradycjom, historii i mentalności społeczeństw. W czwartek 14 lipca, w dniu Święta Narodowego Francuzów, zapraszamy w godz. 8,00 – 9,00 na Śniadanie on-line „Świętowanie po francusku”.

Opowiemy między innymi:

  • tajemniczym więźniu – Człowieku w Żelaznej Masce
  • faktach i mitach wokół zburzenia Bastylii
  • francuskim “Franciszku Dolasie”
  • niemieckiej brygadzie defilującej w Paryżu w 1994 r
  • temacie przewodnim tegorocznych obchodów święta
  • jakie atrakcje przygotowuje Paryż na 14 lipca

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Szkolenie online: „Wielkie zmiany w prawie pracy” – 30.06.2022 / 10:00-12:00

Szanowni Państwo,

W Sejmie procedowany jest obecnie rządowy projekt dotyczący nowelizacji kodeksu pracy. Nowa ustawa wejdzie w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia, dlatego już dzisiaj należy przygotować na nowe przepisy.

W związku z tym zapraszamy na szkolenie online pt. „Wielkie zmiany w prawie pracy”, które poprowadzi Marcin Frąckowiak – radca prawny w Dziale Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Podczas szkolenia nasz ekspert prawa pracy omówi następujące zagadnienia:

  • Rewolucja w zatrudnieniu na umowach terminowych – wymóg uzasadnienia wypowiedzeń umów na czas określony oraz zmiana zasad zawierania umów na okres próbny.
  • Prawo do równoległego zatrudnienia u więcej niż jednego pracodawcy.
  • Duże zmiany w zakresie wymiaru uprawnień związanych z rodzicielstwem.
  • Większa ochrona pracowników i mniejsza elastyczność pracodawcy czyli rozszerzony zakres ochrony zw. z macierzyństwem i rodzicielstwem.
  • Prawo pracownika do bezpłatnych szkoleń.
  • Nowe płatne zwolnienia od pracy.
  • Praca zdalna w Kodeksie pracy – szereg nowych zasad.
  • Kontrola trzeźwości pracowników.
  • Ochrona sygnalistów.
  • Planowane terminy wejścia w życie nowych przepisów.

Termin: 30 czerwca 2022 r. (czwartek), 10:00-12:00

Koszt szkolenia:

  • 150 zł + VAT – klienci Kancelarii
  • 200 zł + VAT – pozostałe osoby

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do rejestracji pod poniższym linkiem:

REJESTRACJA

Zachęcamy do wzięcia udziału!

Śniadanie online z BALAJCZA – „Węgry – z wizytą w kraju Bratanków”

Wtorek, 5 lipca 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Gdy myślimy o Węgrzech, automatycznie przychodzi nam na myśl powiedzenie o polsko-węgierskiej przyjaźni i zwykle z sympatią myślimy o kraju Bratanków. Wielu z nas wspomina pewnie urlopy nad Balatonem, zetknęło się z węgierskimi winami lub miało okazję odwiedzić Budapeszt. Ale ile tak naprawdę wiemy o Węgrzech?

Spotkaj się z nami na wyjątkowym śniadaniu i dowiedz się:

  • czy na Węgrzech zjesz „placek po węgiersku”
  • czy Węgrzy też lubią Polaków
  • czy tokaj i bycza krew to jedyne węgierskie wina
  • czy jeśli termy, to tylko Hajdúszoboszló
  • oraz jak poprawnie wymówić Hajdúszoboszló 😊 i co w ogóle z tym językiem

O Węgrzech i codzienności życia w Budapeszcie opowiedzą:

Emilia Kovalcsik – trenerka międzykulturowa i coach. Emilia przez 16 lat kierowała zespołami i projektami jako specjalista ds. finansów w międzynarodowych firmach. W trakcie swojej kariery pracowała jako kierownik projektu, analityk biznesowy, kierownik finansowy.

Od 2020 roku pracuje jako niezależny coach i trenerka. Wspiera ambitnych i młodych menedżerów w rozwoju ich umiejętności przywódczych. Pomaga im zwiększać odporność psychiczną, odnajdywać pewność siebie i radość w pracy oraz dostrzegać i wykorzystywać swoje mocne strony.

W swojej pracy trenerskiej prowadzi warsztaty w obszarach pracy w środowisku międzykulturowym, feedbacku, wartości, zarządzania i komunikacji.

Emilia od 15 lat mieszka i pracuje w Budapeszcie, poznając kulturę i język kraju oraz specyfikę życia w wielojęzycznej rodzinie i międzynarodowym środowisku.

oraz

Timea Balajcza – Timea pochodzi z Węgier a dokładnie z Budapesztu, dorastała we Francji, studiowała w Holandii, a od 26 lat żyje w Polsce. Przez ponad 15 lat pracowała w branży finansowej, odpowiedzialna była za 12 rynków europejskich a dziś zarządza 1,5 tys. tłumaczy na całym świecie.  Założona przez nią w 2010 roku firma lingwistyczna BALAJCZA wykonuje tłumaczenia we wszystkich kombinacjach językowych.

Języki obce, podróże, poznawanie różnic kulturowych między krajami to jej pasja. Od kilku lat organizuje śniadania i warsztaty online na takie właśnie tematy.

W życiu kieruje się zasadą: „Rób to, co lubisz, kochaj to, co robisz i dawaj więcej, niż obiecałaś”.

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Model Opakowania wśród najatrakcyjniejszych pracodawców w Polsce

Model Opakowania należy do szwajcarskiej Grupy Model, od 140 lat zarządzanej przez kolejne pokolenia rodziny Model.

Grupa posiada 16 zakładów produkcyjnych w Europie i działa w sześciu strategicznych obszarach: opakowania z tektury falistej, opakowania z tektury litej, opakowania z tektury kaszerowanej, opakowania standardowe i materiały opakowaniowe, co-packing oraz usługi dystrybucyjne, produkcja papieru (z recyklingu). Główne rynki zbytu to Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Polska, kraje Beneluksu, Austria, Francja, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Węgry oraz Bośnia i Hercegowina. Siedziba główna  Grupy znajduje się w szwajcarskim Weinfelden.

Historia Modela w Polsce rozpoczęła się od Biłgoraja, gdzie 6 stycznia 1998 r. powstało pierwsze opakowanie. Fabryka posiadała wówczas jedną halę produkcyjną, dwie maszyny przetwórcze i zatrudniała 48 osób. Trwający, nieprzerwanie od tamtego czasu, proces inwestycyjny, przyniósł wymierne efekty.

Dziś Model Opakowania w Polsce tworzą trzy nowoczesne zakłady produkcyjne – w Biłgoraju, Czosnowie k. Warszawy i Nowej Soli.

Prowadzone w poszczególnych zakładach inwestycje prowadzą do stałego zwiększania powierzchni produkcyjnej, rozbudowywaniu parków maszynowych.  Wzrostowi produkcji i sprzedaży towarzyszy rosnąca liczba zatrudnionych. Dzisiaj ich liczba sięga blisko 900 osób.  Tym bardziej cieszy drugie miejsce rankingu Najlepsi Pracodawcy w Polsce 2022, Ranking powstał przy współpracy z firmą Statista. Podstawą badania była lista około 1800 pracodawców zatrudniających na terenie Polski co najmniej 250 pracowników. Na ostatecznej liście znalazło się 300 najlepszych pracodawców w Polsce, ułożonych pod względem liczby zdobytych punktów, w podziale na branże.  Badanie miało charakter anonimowych ankiet przeprowadzonych wśród pracowników Modela.

– Drugie miejsce jest dla nas zobowiązaniem do kontynuowania wdrożonych lub niedawno zainicjowanych działań takich jak m.in. dbałość o bezpieczeństwo naszych pracowników i komfort ich pracy, promowanie postaw, zgodnych z naszymi wartościami, szeroki zakres benefitów, jasny system premiowania czy atrakcyjna premia roczna, na którą wszyscy pracujemy. Mamy głębokie przekonanie, że ludzie posiadający wspólny cel i wyznający podobne wartości mogą osiągnąć dosłownie wszystko. Tym bardziej, gdy idzie to w parze z satysfakcją z wykonywanej pracy, w  której spędzamy lwią część swojego życia. Chcemy żeby ludzie pracujący w Modelu byli dumni z tego faktu, żeby dobrze się tutaj czuli i chcieli współtworzyć naszą Modelową społeczność  – mówi Anna Krowicka, Szef Centrum Kompetencyjnego HR spółki Model Opakowania.

Lista 300 Najlepszych Polskich Pracodawców sporządzona została na podstawie kwestionariusza, dostępnego za pośrednictwem internetowych paneli badawczych oraz na stronie forbes.pl. Wypełniło go ponad 20 tysięcy Polaków. Respondenci oceniali m.in. warunki i sprzęt do pracy w biurze oraz pracy zdalnej, możliwość rozwoju i awansu, czas pracy, a także prawdopodobieństwo, z jakim poleciliby swojego pracodawcę znajomemu lub członkowi rodziny.

Wyniki zostały ogłoszone pod koniec kwietnia br. Maksymalna liczba punktów, jaką mogła uzyskać firma w procesie badania, wynosiła 100. Badanie przeprowadzone zostało od września do października 2021 r.