Wtorek, 12 kwietnia 2022 r.
godz. 11:00-12:00
Postrzeganie czasu przez ludzi jest zdeterminowane kulturowo. Czas ma niesamowite znaczenie w relacjach biznesowych, a nieznajomość podejścia odmiennych kultur do czasu, może być przyczyną wielu nieporozumień. Może nawet prowadzić do zerwania rozmów negocjacyjnych.
Jak zatem różne kultury podchodzą do wymiaru czasu oraz w jaki sposób skutecznie współpracować z osobami z rożnym podejściem do tego wymiaru? O różnicach kulturowych związanych z podejściem do czasu porozmawiamy podczas najbliższego spotkania. Mimo to dla wielu z nas udzielanie informacji zwrotnej to wciąż nie lada wyzwanie.
W trakcie spotkania dowiesz się:
- Czym jest „czas”?
- Jakie są narzędzia zarządzania sobą w czasie?
- W jaki sposób ustalać priorytety działań?
- Zasada 2 minut – na co wskazuje?
- Metoda 4D – gdzie warto ją stosować?
- Co różni kulturę monochroniczną od polichronicznej?
- Co oznacza powiedzenie „Time is money”?
- „ASAP” – czyli na kiedy?
- W których kulturach podchodzi się elastycznie do planowania?
- Z kolei, które kultury postrzegają czas linearnie?
- Jak skutecznie współpracować z osobami z tych kultur?
- Gdzie ważniejsze są relacje od harmonogramów?
- Gdzie występuje sekwencyjna, a gdzie synchroniczne zorganizowanie działań ludzi?
O różnym podejściu kultur do pojęcia czasu opowie:
Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR, a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.
Posiada doświadczenie międzynarodowe:
14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.
Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.
Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.
Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
-
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
-
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.