Webinar: Prawne, podatkowe i rynkowe wyzwania dla pracodawców AD 2023

30 listopada 2022 r., godz. 11:00 – 12:00

Szanowni Państwo, 

coraz wyższe oczekiwania pracowników wywołane stale rosnącą inflacją, kryzys energetyczny, wzrost pozostałych kosztów prowadzenia działalności, to tylko niektóre z czynników wpływających na obecną sytuację wielu pracodawców. Wszystko to wspomagane jest przez niepewną i zmienną legislację, która pomimo wielu zapowiedzi i upływu terminów nie spowodowała wdrożenia do obowiązującego porządku prawnego wielu potrzebnych zmian z zakresu prawa pracy.

Podczas najbliższego webinarium, które odbędzie się 30 listopada br. w godz. 11:00-12:00, eksperci prawni i podatkowi CRIDO przedstawią najważniejsze wyzwania, przed którymi będą stać pracodawcy w 2023 roku oraz planowane zmiany w obszarze zatrudnienia i prawa pracy.

Wśród poruszonych zagadnień znajdą się m.in.:

  • Trendy w obszarze HR w 2023 r. | jak zwiększyć wynagrodzenie netto pracowników?
  • Planowane zmiany w prawie pracy | co nas czeka w najbliższych miesiącach, a na co poczekamy nieco dłużej?
  • Co przyniesie 2023 rok w obszarze kosztów pracy i zatrudnienia | co planowane zmiany mogą oznaczać dla pracodawców?

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
Zespół CRIDO

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA

Webinar: Zamknięcie CIT 2022 oraz wyzwania na 2023

29 listopada 2022 r., godz. 11:00 – 12:00

Szanowni Państwo, 

czas płynie szybko, prawie tak szybko jak zmieniają się przepisy ustawy o CIT. Zamknięcie roku w CIT za 2022 r. zbliża się wielkimi krokami, a tym razem ustawodawca zapewne nie przedłuży terminów na złożenie rocznej deklaracji CIT. Zakamarki przepisów polskiego prawa podatkowego, w których można się zagubić, to bolączka wielu podatników. Z perspektywy podatkowej kolejny rok znowu zapowiada się niezwykle „ciekawie”.

Jak odnaleźć się we wszystkich obecnie obowiązujących przepisach i bezpiecznie rozliczyć się z fiskusem za 2022 rok?

Jak przygotować się na wyzwania jakie niesie ze sobą 2023 rok?

Zapraszamy na webinarium, które odbędzie się w środę, 29 listopada 2022 r w godzinach 11:00 – 12:00, podczas którego eksperci CRIDO odpowiedzą na szereg pytań związanych z podatkowym zamknięciem roku i przybliżą zagadnienia związane m.in. z:

  • Wyliczeniem podatku od przerzuconych dochodów i podatku minimalnego
  • Kalkulacją ograniczenia kosztów finansowania dłużnego
  • Rozliczeniem zakupu usług niematerialnych (w szczególności tych, które nie rozliczono z uwagi na art. 15e ustawy o CIT)
  • Zabezpieczeniem pozycji płatnika w podatku u źródła dla przeszłych oraz przyszłych płatności
  • Możliwościami jakie niosą ze sobą podatkowa grupa kapitałowa oraz polska spółka holdingowa.
  • Zamknięciem roku podatkowego z perspektywy cen transferowych – najważniejsze obowiązki, ostatni dzwonek na weryfikację cen

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
zespół CRIDO

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA

Śniadanie online z BALAJCZA – „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”

Czwartek, 1 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00

„Postać Świętego Mikołaja to najczęściej używany symbol w przedświątecznym marketingu.

Jak to się stało, że jeden z najbardziej czczonych świętych w Kościele stał się przykładem czystej komercji i banalizacji idei świąt? Zastanowimy się nad tym w czasie Śniadania on-line: „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”. Zapraszamy w czwartek 1 grudnia o godz. 8.00.

Powiemy również:

  • dlaczego Kościół katolicki zarządził rewizję kultu Świętego Mikołaja
  • jak popkultura amerykańska wpłynęła na marketingowy wizerunek Mikołaja
  • skąd się wziął zwyczaj szykowania skarpet i butów na prezenty
  • kto wymyślił rumianego, tłuściutkiego Mikołaja z saniami
  • dlaczego czapki elfów z czerwonych stały się niebieskie i fioletowe
  • kiedy po raz pierwszy użyto postaci Św. Mikołaja w reklamie

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Efektywna współpraca z Hindusami”

Poniedziałek, 22 listopada 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Indie to jeden z najbardziej fascynujących krajów świata. Miejsce pełne kontrastów, niesamowitych kolorów i zabytków. Kraj, który zachwyca bogactwem kultury – filozofia przeplata się tu z religią, a nauka ze sztuką.

Współpraca z Hindusami wiąże się z licznymi wyzwaniami.

Jeśli jesteś ciekawy(-a) jak rozwiązywać te sytuacje, zapraszam na nasze najbliższe spotkanie.

Podczas naszego spotkania porozmawiamy o kraju, o kulturze oraz o tym, jak wpływa ona na kulturę biznesu, a przede wszystkim na biznesową współpracę.

W trakcie spotkania:

  • Poznasz kluczowe wartości, którymi kierują się Hindusi
  • Dowiesz się, jakie kluczowe wyzwania pojawiają się we współpracy Polska-Indie
  • Zdobędziesz informacje o tym, jak budować zaufanie w relacjach biznesowych z kolegami/koleżankami z Indii
  • Dowiesz się, jak usprawnić współpracę i komunikację z Hindusami
  • Nauczysz się, jak udzielać konstruktywnego feedbacku Hindusom
  • Dowiesz się więcej na temat wizerunku szefa i wskaźnika dystansu władzy w Indiach

O efektywnej współpracy z Hindusami opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Węgry – z wizytą w kraju Bratanków cz. 2”

Czwartek, 17 listopada 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Gdy myślimy o Węgrzech, automatycznie przychodzi nam na myśl powiedzenie o polsko-węgierskiej przyjaźni i zwykle z sympatią myślimy o kraju Bratanków. A co przychodzi nam do głowy, gdy myślimy o węgierskich kulinariach?

Zapraszamy na drugie już spotkanie poświęcone tematyce Węgier. Tym

razem będzie bardzo smacznie 😊 Opowiemy o typowych węgierskich potrawach, doradzimy, dokąd wybrać się na kawę, i przybliżymy świąteczne tradycje – również te kulinarne.

Zapraszamy na spotkanie, jeśli chcesz dowiedzieć się

  • czy na Węgrzech zjesz „placek po węgiersku”
  • czy tokaj i bycza krew to jedyne węgierskie wina warte skosztowania
  • gdzie najlepiej wypić kawę w czasie zwiedzania Budapesztu
  • kto zostawia prezenty pod węgierską choinką

O Węgrzech i codzienności życia w Budapeszcie opowiedzą:

Emilia Kovalcsik – trenerka międzykulturowa i coach. Emilia przez 16 lat kierowała zespołami i projektami jako specjalista ds. finansów w międzynarodowych firmach. W trakcie swojej kariery pracowała jako kierownik projektu, analityk biznesowy, kierownik finansowy.

Od 2020 roku pracuje jako niezależny coach i trenerka. Wspiera ambitnych i młodych menedżerów w rozwoju ich umiejętności przywódczych. Pomaga im zwiększać odporność psychiczną, odnajdywać pewność siebie i radość w pracy oraz dostrzegać i wykorzystywać swoje mocne strony.

W swojej pracy trenerskiej prowadzi warsztaty w obszarach pracy w środowisku międzykulturowym, feedbacku, wartości, zarządzania i komunikacji.

Emilia od 15 lat mieszka i pracuje w Budapeszcie, poznając kulturę i język kraju oraz specyfikę życia w wielojęzycznej rodzinie i międzynarodowym środowisku.

oraz

Timea Balajcza – Timea pochodzi z Węgier a dokładnie z Budapesztu, dorastała we Francji, studiowała w Holandii, a od 26 lat żyje w Polsce. Przez ponad 15 lat pracowała w branży finansowej, odpowiedzialna była za 12 rynków europejskich a dziś zarządza 1,5 tys. tłumaczy na całym świecie.  Założona przez nią w 2010 roku firma lingwistyczna BALAJCZA wykonuje tłumaczenia we wszystkich kombinacjach językowych.

Języki obce, podróże, poznawanie różnic kulturowych między krajami to jej pasja. Od kilku lat organizuje śniadania i warsztaty online na takie właśnie tematy.

W życiu kieruje się zasadą: „Rób to, co lubisz, kochaj to, co robisz i dawaj więcej, niż obiecałaś”.

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Etyka słowa w komunikatach marketingowych”

Wtorek, 8 listopada 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Etyka słowa bada i opisuje relacje działań językowych w stosunku do świata osób i wartości. Działania te mogą być skierowane ku człowiekowi, służyć wartościom. Wspierać je, albo przeciwnie − niszczyć. Etyczny wymiar działania w języku i za pomocą języka najpełniej ujawnia się w dyskursie publicznym.

Podczas warsztatów omówimy:

  • język produkcji wewnętrznej
  • język wyprodukowany
  • odniesienia kulturowe

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Namibia – nieznane historie”

Czwartek, 3 listopada 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Wielu emocji i przemyśleń dostarcza spotkanie z miejscowym plemieniem Himba – to zetknięcie z pierwotną kulturą niezmienną od stuleci. Jednocześnie w Namibii aż 6% ludności to osoby rasy białej. Jest to kraj wielu kontrastów i bolesnej historii kolonizacji, a zarazem kraj przyjazny dla turystów.

Zapraszamy na Śniadanie on-line „Namibia – nieznane historie” w czwartek 3 listopada o godz. 8:00.

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • jakie znaki drogowe zaskoczą nas w Afryce
  • jak dbają o swoje niezwykłe fryzury kobiety z plemienia Himba
  • ile jest krzyży na Przylądku Krzyża
  • jakie „białe złoto” wywożono z Namibii do Europy
  • gdzie znajduje się Wybrzeże Szkieletów
  • dlaczego Niemcy są skłonni wypłacić Namibijczykom odszkodowania

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zdobądź statuetkę Polskiego Czempiona! Dołącz do grona najlepszych polskich firm na arenie międzynarodowej!

Szanowni Państwo,

już po raz 11 serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie “Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”. Plebiscyt promuje aktywność inwestycyjną i działalność eksportową polskich firm, które skutecznie konkurują na światowych rynkach i budują markę Polski na arenie międzynarodowej.

Do udziału w Konkursie zapraszamy polskie firmy prywatne oraz przedsiębiorstwa z udziałem Skarbu Państwa.

Nagrody zostaną przyznane w dwóch głównych kategoriach :

  • Inwestor
  • Eksporter

Nagroda Specjalna:

  • Wizjoner ekspansji zagranicznej

Nagrody dodatkowe:

  • Czempion zrównoważonego rozwoju – ekologia
  • Czempion zrównoważonego rozwoju – społeczeństwo
  • Globtroter
  • Czempion cyfrowego eksportu

Dodatkowe korzyści:

  • promocja firmy na łamach “Pulsu Biznesu”
  • udziału w debatach i konferencjach organizowanych przez dziennik
  • posługiwania się w swoich kanałach komunikacji tytułem “Polska Firma – Międzynarodowy Czempion 2022”.

Więcej informacji o konkursie znajduje sie na srtonie https://czempioni.pb.pl/

To już ostatni moment! Zgłoszenia przyjmujemy do 24 października 2022  r.

 

Udział w Konkursie jest bezpłatny.

Zapraszamy i życzymy powodzenia!