Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza
BALAJCZA Linguistic Services

Śniadanie online z BALAJCZA – „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”

Czwartek, 1 grudnia 2022 r.
godz. 8:00-9:00

„Postać Świętego Mikołaja to najczęściej używany symbol w przedświątecznym marketingu.

Jak to się stało, że jeden z najbardziej czczonych świętych w Kościele stał się przykładem czystej komercji i banalizacji idei świąt? Zastanowimy się nad tym w czasie Śniadania on-line: „Jak zawładnąć masową wyobraźnią? Święty Mikołaj – case study”. Zapraszamy w czwartek 1 grudnia o godz. 8.00.

Powiemy również:

  • dlaczego Kościół katolicki zarządził rewizję kultu Świętego Mikołaja
  • jak popkultura amerykańska wpłynęła na marketingowy wizerunek Mikołaja
  • skąd się wziął zwyczaj szykowania skarpet i butów na prezenty
  • kto wymyślił rumianego, tłuściutkiego Mikołaja z saniami
  • dlaczego czapki elfów z czerwonych stały się niebieskie i fioletowe
  • kiedy po raz pierwszy użyto postaci Św. Mikołaja w reklamie

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.