Warsztaty online z BALAJCZA – „Przez język do serca, czyli jak słowa wpływają na nasz dobrostan”

Wtorek, 9 kwietnia 2024 r.

godz. 11:00-12:00

Od tym, że warto jest odżywiać się prawidłowo, prowadzić higieniczny tryb życia oraz regularnie zażywać ruchu i się dotleniać, wiemy od dawna. Jesteśmy również świadomi potencjalnych zagrożeń oraz negatywnych skutków tego, co mogłoby się stać z naszym organizmem, jeśli przestaniemy o siebie dbać.

Niestety, nadal o wiele słabiej radzimy sobie z napływem informacji. W tym zakresie nasza wiedza wiąż jest bardziej teoretyczna niż praktyczna, gdyż nie mamy jeszcze wielowiekowego doświadczenia w świadomym wyborze tego, co dla nas najlepsze. A słowa płyną do nas coraz szybciej, z każdej strony i o każdej porze dnia i nocy. Są niczym powietrze, którego potrzebujemy aby żyć, lecz gdy jego skład chemiczny się zmieni, możemy się nim zatruć. Bez ostrzeżenia…

Dlatego im szybciej nauczymy się higienicznego trybu życia także w zakresie odbioru informacji, tym lepiej będzie dla nas. Chaosu i strumieni przekazów nie zatrzymamy, ale możemy się nauczyć jak oddzielać informacyjne ziarna od plew, jak odróżniać to, co nam służy od tego, co nam szkodzi i jak zacząć samemu kontrolować podawane nam treści oraz jak je filtrować.

Bo przecież wśród informacji są komunikaty najróżniejsze, od tych niezwykle ważnych i prawdziwych, poprzez te nieważne oraz zupełnie nieistotne, aż po te fałszywe i celowo zmanipulowane. Do tego dochodzą teksty i obrazy tworzone przez sztuczną inteligencję oraz wybory podsuwane nam przez algorytmy. To wszystko zmieszane razem dociera do naszych mózgów praktycznie online, a następnie wpływa na decyzje dotyczące naszego życia…

Dlatego, tym bardziej warto wiedzieć:

  • Jak odróżniać to, co nam służy od tego, co nam szkodzi;
  • Czym różnią się informacje prawdziwe od fałszywych;
  • Dlaczego niewiedza jest lepsza od złej wiedzy;
  • Dlaczego warto czytać książki;
  • Jak sztuczna inteligencja halucynuje tworząc dla nas treści;
  • W jaki sposób różnice językowe wpływają na to, jak odczuwamy szczęście;
  • Czy to samo słowo zawsze znaczy to samo;
  • Dlaczego kontekst jest ważny;
  • Jak to, co czytamy wpływa na nasz dobrostan.

Warto nauczyć się jak radzić sobie we współczesnym świecie informacji, dezinformacji i obfitości przekazu. Od tego zależy nie tylko nasz dobrostan, lecz o wiele więcej – nasze przerwanie. Nie pierwszy to zresztą raz w historii człowieka, gdy jego środowisko naturalne diametralnie się zmienia, lecz choć za każdym razem jest nieco inaczej, schemat zawsze jest podobny: przetrwają jedynie ci, którzy nauczą się, jak tę zmianę wykorzystać.

Uczmy się więc pilnie jak świadomie wybierać informacje i jak mądrze korzystać ze słow. A przestrogą niech będzie dla nas ironiczna obserwacja Stefana Kisielewskiego, która choć wypowiedziana lata temu w nieco innym kontekście, nadal jest aktualna:

To, że jesteśmy w dupie to jasne. Problem w tym, że zaczynamy się w niej urządzać.

Bo warto, abyśmy to nadal my decydowali, co chcemy powiedzieć i jak rozumieć to, co zostało powiedziane, a nie żeby ktoś, lub gorzej – coś, decydowało za nas…

O wpływie języka na nasze szczęście opowie Agnieszka Dydycz, pisarka z wyboru, finansista z wykształcenia i doświadczenia, prawie magister inżynier budownictwa, a także certyfikowany tutor, coach i mentor oraz praktyk dobrego życia i niepoprawna realistka, która ma nadzieję, że nigdy nie zostanie zastąpiona przez sztuczną inteligencję. Przez ponad dwadzieścia lat pracowała w banku Citi Handlowy, gdzie wdrażała usługi i produkty finansowe, zarządzała ludźmi i projektami. Była założycielem Rady Depozytariuszy przy Związku Banków Polskich oraz członkiem Rady Nadzorczej Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych S.A. Współtworzyła Giełdę Papierów Wartościowych, a za swój wkład w rozwój rynku kapitałowego została odznaczona orderem „Za zasługi dla bankowości RP”.

Pracując, nie zapominała także o inicjatywach społecznych. Utworzyła jedną z pierwszych w Polsce organizacji korporacyjnych promujących rozwój oraz wzajemne wspierania się kobiet aktywnych zawodowo. Przez lata pełniła funkcję członka zarządu Fundacji Bankowej im. Leopolda Kronenberga. Sama również założyła Fundację „Pomóżmy Dzieciom”, która przez 24 lata wspierała dzieci, pomagając w wyrównywaniu ich szans na lepsze życie. Jej największą dumą jest kreatywny nastoletni syn, niewyczerpane źródło wyzwań i inspiracji.

Kilka lat temu zrozumiała, że marzenia też mają swój termin ważności, a życie to nie plan z zadaniami do wykonania. Odeszła z pracy na etacie i teraz tworzy, pisze oraz prowadzi warsztaty rozwojowe, podczas których podpowiada, jak poznawać siebie i zmieniać swoje życie na lepsze – zawsze na lepsze dla nas.

Jako pisarka zadebiutowała zabawnymi opowieściami o fizjoterapeucie ze stopniem naukowym doktora Z pamiętnika masażysty (Edipresse Książki). Wkrótce potem napisała z synkiem dwie cudowne książki dla dzieci o przyjaźni, przytulaniu i akceptacji inności O Wojtku z planety Uran oraz O Antku, który poleciał na Uran, z których dochód wspomógł działalność jej Fundacji. Kolejne powieści Marzenia z terminem ważności oraz Dzisiaj należy do mnie niosą nadzieję, że każdemu uda się odnaleźć miejsce na ziemi. Ostatnia pozycja zdobyła wyróżnienie jury konkursu literackiego Brakująca Litera na najlepszą polską książkę roku 2019. Także SEaNS ŻYCIA – opowiadania z treścią (Storytel) są o bohaterach takich jak my, czasem odważnych, a czasem mniej.

Jej książki bawią, wzruszają, lecz także inspirują i pomagają w poszukiwaniu szczęścia, a przede wszystkim w odnalezieniu tego, co dla jest najlepsze i najważniejsze.

Dwie ostatnie powieści Nigdy nie będę wyższa. Ale mogę być szczęśliwsza! oraz Nigdy nie będę młodsza. Ale kto mi zabroni próbować! *, wydane przez oficynę wydawniczą Silver w 2022 i 2023 roku, przypominają nam też o tym, że troszcząc się o innych, nie wolno zapomnieć o sobie. I jeszcze o tym, że swoje szczęście możemy spotkać w każdym momencie naszego życia, niezależnie od wieku, miejsca, pory dnia czy roku, ale to od nas zależy, czy w ogóle je zauważymy i wykorzystamy.

Bo nie warto siedzieć w kącie, myśleć o tym, co by było, gdyby coś tam, coś tam; nie warto narzekać na to, czego nie mamy lub czego nie możemy zmienić. Jesteśmy jacy jesteśmy i chociaż już nigdy nie będziemy ani młodsi, ani wyżsi, zawsze możemy być szczęśliwsi!

www.agnieszka-dydycz.com

autor@agnieszka-dydycz.com

tel. 782 103 495

www.facebook.com/AgnieszkaDydyczAutor

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar PwC: Transformacje i wdrożenia systemów ERP w obszarze podatkowym | 04.04.2024

 

W ostatnim czasie można zauważyć zwiększoną dynamikę w obszarze wdrożeń systemów informatycznych, w tym systemów ERP. Obowiązek generowania coraz bardziej szczegółowych i wymaganych w czasie rzeczywistym raportów podatkowych stawia przed organizacjami konieczność usprawnienia raportowania i zwiększenia efektywności w pozyskiwaniu danych.

Serdecznie zapraszam do udziału w bezpłatnym webinarium, podczas którego eksperci PwC omówią najważniejsze aspekty związane z wdrożeniem systemów ERP w obszarze podatkowym oraz odpowiedzą na pytania:

✔️ W jaki sposób identyfikować kluczowe wyzwania i zarządzać nimi podczas wdrożenia systemów ERP?

✔️ Jakie działania podjąć, aby zmaksymalizować szansę na sukces projektu wdrożeniowego?

✔️ Jakie znaczenie ma udana transformacja technologiczna w budowaniu dojrzałej funkcji podatkowej?

Podczas spotkania wystąpią także goście z PwC Niemcy oraz PwC Belgia, którzy przedstawią największe wyzwania związane z projektami wdrożeniowymi z perspektywy globalnej. Porozmawiamy także o kluczowych czynnikach sukcesu dla wdrożeń systemów ERP.

Webinarium odbędzie się 4 kwietnia w godzinach 10.00-12.00.  Aby wziąć udział w wydarzeniu, uprzejmie prosimy o rejestrację pod adresem: https://pwc.to/48ZKR8r.

Zaproszenie na bezpłatne webinarium: NIS 2 MEET YOU! Poznaj unijną dyrektywę dot. cyberbezpieczeństwa | 11.04.2024

W październiku upływa termin na wdrożenie dyrektywy NIS2 przez państwa UE. Organizacje mają więc coraz mniej czasu na dostosowanie się do nowych wymogów dot. cyberbezpieczeństwa.

Serdecznie zapraszamy na Webinarium NIS 2 MEET YOU!, które odbędzie się online w czwartek 11 kwietnia 2024 r. w godz. 10:00 – 12:00.

Zarejestruj się: https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/NIS2-meet-you.html?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=technologia-nis2&utm_content=webinar-webinaria/NIS2-meet-you-newsletter-izby-email-email-18-03-2024

Podczas wydarzenia eksperci PwC i PwC Legal omówią szereg zagadnień dot. NIS2, w tym m. in.:

  • Jakie podmioty wchodzą w zakres dyrektywy NIS 2.
  • Od czego zacząć i jak dostosować się do nowych wymogów.
  • Czy jeśli organizacja podlega innym regulacjom np. DORA czy CER, to podlega też NIS 2.
  • Jakie zadania/obowiązki organizacja musi wypełniać, aby działać zgodnie z NIS 2.
  • Kto w organizacji odpowiada za realizację nowych obowiązków dot. cyberbezpieczeństwa.

Kogo zapraszamy?

Przede wszystkim członków zarządów, przedstawicieli działów IT, bezpieczeństwa, compliance/prawnych, podmiotów działających w sektorach objętych dyrektywą NIS 2. Szczególnie zapraszamy przedstawicieli przedsiębiorstw świadczących usługi w tych sektorach, które po raz pierwszy zostały objęte wymaganiami cyberbezpieczeństwa.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wymagana jest rejestracja – prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego do 9 kwietnia 2024.

 

PwC: Ranking firm inżynieryjnych i projektowych

Sektor konsultingu inżynieryjnego i projektowego odgrywa kluczową rolę w przemyśle budowlanym i jest integralną częścią procesu inwestycyjnego. Z uwagi na istotę tego sektora, PwC Polska ma przyjemność przedstawić pierwszy w Polsce ranking największych firm projektowych i inżynieryjnych.

Wybrane analizy płynące z rankingu:

🔸 3,1 mld zł to łączna suma przychodów 85 firm uwzględnionych w rankingu,

🔸 Aż 7 firm z pierwszej dziesiątki jest z woj. mazowieckiego,

🔸77 podmiotów z 85 zakończyło rok finansowy z  zyskiem, którego skumulowana wartość wyniosła niemal 190 mln zł,

🔸 3,42% wyniosła średnia marża dla 10 największych podmiotów w sektorze projektantów i  inżynierów, zaś 8,49% dla całego segmentu.

Ranking powstał w ścisłej współpracy z magazynem Builder, ZOPI oraz Dun&Bradstreet.
https://www.pwc.pl/pl/artykuly/ranking-najwiekszych-firm-budowlanych-w-polsce-build-the-future.html

Zachęcamy do lektury!

Raport PwC: “Najem instytucjonalny – przyszłość rynku w świetle nowych wyzwań”

Najem instytucjonalny jest nieustannie rozwijającym się sektorem branży nieruchomości w Polsce. Do 2028 roku będzie dostępnych ponad 85 000 mieszkań PRS. Ambitny rozwój tego rynku rodzi również wiele pytań, na które każda firma zainteresowana działalnością w sektorze PRS, powinna znać odpowiedź.

  • Jakie są nadchodzące trendy oraz perspektywy dla najmu instytucjonalnego?
  • Które miasta dominują pod kątem dostępnych ofert?
  • Jakie są kluczowe aspekty prawne?

Na powyższe pytania odpowiadamy w nowym raporcie PwC Polska: „Najem instytucjonalny – przyszłość rynku w świetle nowych perspektyw”. Przegląd sektora PRS jest uzupełniony o mapę inwestycji, analizę projektów zrealizowanych, w budowie i planowanych projektów. Oprócz tego, uwzględniliśmy w nim najważniejsze aspekty prawne.

Zachęcamy do sprawdzenia raportu, który jest dostępny pod poniższym linkiem:

https://www.pwc.pl/pl/publikacje/najem-instytucjonalny-przyszlosc-rynku-w-swietle-nowych-perspektyw.html?utm_source=prasa&utm_medium=email-external&utm_campaign=real-estate-construction-najem-instytucjonalny&utm_content=raport-najem-instytucjonalny-przyszlosc-rynku-w-swietle-nowych-perspektyw-izby-prasa-email-external-19-03-2024

 

Webinar CRIDO: Co nowego wiemy o KSeF po konsultacjach w Ministerstwie Finansów?

Webinar: Co nowego wiemy o KSeF po konsultacjach w Ministerstwie Finansów?
22 marca, godz. 11:00

Szanowni Państwo, 

1 marca zakończyły się w Ministerstwie Finansów konsultacje dotyczące Krajowego Systemu e-Faktur. Podczas serii 9 spotkań przedstawiciele Ministerstwa Finansów dyskutowali z biznesem na temat pewnych założeń KSeF, zasad i dat jego wejścia w życie, polityki informacyjnej wokół KSeF, jak i również konkretnych zagadnień branżowych sygnalizowanych, np. przez branżę paliwową, dostawców mediów czy faktorów.

W niektórych z dyskutowanych aspektów podejście rynku było bardzo jednolite, w innych wręcz przeciwnie – dyskusje okazywały się być długie i napięte, nie zawsze zresztą zakończone konkluzją.

Jako CRIDO braliśmy aktywny udział w konsultacjach i postanowiliśmy je krótko podsumować. Zapraszamy na webinarium, podczas którego odpowiemy na pytania:

  • czego dowiedzieliśmy się podczas konsultacji?
  • na jakim etapie znajdują się prace legislacyjne dotyczące KSeF?
  • na co czekamy w najbliższych tygodniach?
  • jakich zmian należy się spodziewać, a na jakie liczyć nie warto?

czy konsultacje przyniosły jakiś przełom w zakresie realizacji przygotowań do wdrożenia w poszczególnych firmach?

REJESTRACJA

Śniadanie online z BALAJCZA: „Sardynia i Brytyjczycy”

Czwartek, 21 marca 2024 r.

godz. 8:00-9:00

Zapraszamy na wspólne odkrywanie Sardynii w czwartek 21 marca o godzinie 8:00. Będzie to spotkanie nie tylko z przyrodą i szmaragdowym kolorem kryształowo czystego morza. Na Śniadaniu on-line „Sardynia i Brytyjczycy” poznacie Państwo sylwetki niezwykłych osób, wizjonerów, którzy wpłynęli na losy wyspy.

Dowiecie się Państwo między innymi:

  • kim był „Człowiek, którego nie było”
  • jak operacja „Mincemeat” wprowadziła w błąd niemiecki wywiad
  • który angielski banita odkrywał Sardynię w czasie „dzikiej pielgrzymki”
  • jaka książka najlepiej oddaje ducha wyspy
  • kto założył pionierskie miasteczko zrównoważonego rozwoju
  • gdzie spędzają wakacje Beyoncé, Cristiano Ronaldo i sir Elton John

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.

Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Wydarzenia CRIDO | Marzec 2024

Webinar: Umowa PPA jako narzędzie dekarbonizacji przedsiębiorstwa oraz sposób na realizację celów w zakresie zrównoważonego rozwoju (ESG).

14 marca, godz. 11:00-12:00, online

W obliczu narastających wyzwań klimatycznych, poszukiwanie nowych rozwiązań wspierających dekarbonizację staje się nieodłącznym elementem strategii biznesowych. Umowy PPA (Power Purchase Agreements), które polegają na bezpośrednim zakupie energii elektrycznej od wytwórcy z OZE, mogą być nie tylko kluczowym narzędziem dekarbonizacji organizacji, ale także skutecznym sposobem osiągnięcia celów zrównoważonego rozwoju, zgodnie z zasadami ESG.

Zapraszamy na webinar, który odbędzie się 14 marca br. o godzinie 11:00, podczas którego szczegółowo omówimy zagadnienia związane z umowami PPA, a także podejście instytucji finansowych do inwestycji w OZE.

Agenda:

  1. Rodzaje umów PPA
  2. Uregulowania dot. PPA w prawie polskim i unijnym
  3. Modele kontraktacji wolumenu
  4. Kształtowanie cen w umowach PPA
  5. Bilansowanie i dopasowanie umowy PPA do profilu zapotrzebowania/produkcji
  6. Korzyści z zawarcia umów PPA
  7. Podejście instytucji finansowych do finansowania inwestycji w OZE
  8. Case study – strukturyzacja finansowania dłużnego na podstawie PPA

Prowadzący:

  • Joanna Bernat, partner, szef praktyki Prawa Energetycznego
  • Magdalena Pieńkowska, senior associate, Prawo Energetyczne
  • Marcin Tytkowski, dyrektor, Strategy & Debt Advisory
  • Dawid Sikora, senior associate, Strategy & Debt Advisory

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

 

Spotkanie stacjonarne: Zachęty inwestycyjne dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE – perspektywa ostatnich 20 lat i co przed nami

19 marca, godz. 10:00-12:30, Kraków

W maju 2024 roku minie już 20 lat od momentu, gdy Polska przystąpiła do Unii Europejskiej, co czyni ten rok szczególnym. Zapraszamy na spotkanie biznesowe, na którym wraz z naszymi partnerami, podzielimy się wieloletnim doświadczeniem z obszaru zachęt inwestycyjnych dostępnych dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE.

O czym opowiemy? 

Poruszymy kluczowe dla rozwoju przedsiębiorców instrumenty wsparcia, takie jak: ulgi podatkowe, zwolnienie podatkowe w ramach Polskiej Strefy Inwestycji (PSI) oraz Grant Rządowy. Zrobimy również krótki skok w przyszłość, zastanawiając się co dalej i jakie wyzwania stoją przed ulgami podatkowymi oraz PSI.

Agenda spotkania:

10:00-10:30 | Rejestracja i kawa

10:30-11:00 | Omówienie raportu CRIDO: Zachęty inwestycyjne dla przedsiębiorców po wejściu Polski do UE.

  • Piotr Folwarczny, partner, CRIDO
  • Urszula Uchmańska, senior manager, CRIDO

11:00-12:00 | Panel dyskusyjny: Które instrumenty odgrywają największą rolę dla przedsiębiorców? Jakie są wyczekiwane kierunki zmian?

  • Łukasz Słoniowski, wiceprezes zarządu, Krakowski Park Technologiczny
  • Dorota Brzosko, ekspert, Departament Inwestycji, PAIH
  • Anna Skalska, dyrektor generalny, U Jędrusia
  • Szymon Żółciński, partner, CRIDO
  • Moderator: Anna Strzelecka, partner, CRIDO

12:00 | Networking

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Wydarzenia odbywa się jedynie w formule stacjonarnej. Liczba miejsc ograniczona.

>>Formularz rejestracyjny<<

 

Webinar: KSeF dla zaawansowanych: trudne elementy integracji

27 marca, godz. 11:00-12:00, online

Serdecznie zapraszamy do udziału w naszym webinarium, które odbędzie się 27 marca br. w godzinach 11:00-12:00.

Podczas spotkania porozmawiamy o głębszym zrozumieniu oraz skutecznym radzeniu sobie z trudnościami integracyjnymi w systemie KSeF, na które mogą napotkać przedsiębiorcy, firmy wdrażające systemy ERP, zespoły księgowe, a także specjaliści IT.

Agenda:

Blok 1

  • ponawianie wysyłki, limity i odporność rozwiązania
  • kolejkowanie
  • paczkowanie
  • ukrywanie faktur

Blok 2

Co zrobić, żeby uodpornić się na zmiany w KSeF?

Blok 3 

Wnioski z naszych testów wydajnościowych

  • Wyniki testów wydajnościowych
  • Interwały
  • Automatyczne powtórzenia

 Q&A

Prowadzący:

Katarzyna Zasada, Technology Senior Manager, Business & Digital Services

Aleksander Hajzik, Project Manager, Architekt systemu do integracji z KSeF, Business & Digital Services

Uczestnictwo w webinarium jest bezpłatne. Liczba miejsc ograniczona. Warunkiem dołączenia do powyższego webinarium jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Śniadanie online z BALAJCZA – „W podróży po Perłach Andaluzji” …czyli duża dawka słońca w marcowy poranek.

Wtorek, 12 marca 2024 r.

godz. 11:00-12:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby dowiedzieć się, jakie miejsca warto odwiedzić w Andaluzji, jak zaplanować wycieczkę pod względem budżetu, transportu i terminów oraz co zrobić, jeżeli nie mówimy po hiszpańsku.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz te najważniejsze, ale i nieoczywiste miejsca warte odwiedzenia w Andaluzji.
  • Dowiesz się, jakie środki transportu wybrać między miastami oraz co robić w restauracjach, gdy jesteś na diecie wegetariańskiej lub wegańskiej.
  • Będziesz wiedzieć, jakie terminy warto wybrać ze względu na pogodę oraz festiwale.

Kim jest Izabela Chmiel?

Nazywam się Izabela Chmiel, na co dzień uczę języka angielskiego i japońskiego. Wspieram też expatów z Polski, Japonii i Hiszpanii w rozwoju kompetencji międzykulturowych i komunikacyjnych. Obecnie mieszkam w Granadzie, gdzie uczę się hiszpańskiego i bawię się w CrossFit, a w wolne dni zwiedzam Perły i Perełki Andaluzji.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.