Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza
BALAJCZA Specialized Translations

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak efektywnie komunikować się w środowisku międzykulturowym?”

Wtorek, 18 stycznia 2022 r.
godz. 11:00-12:00

W dzisiejszych czasach zespoły międzykulturowe stają się coraz bardziej popularne. Różnice kulturowe przyczyniają się do tworzenia bardziej kreatywnych i efektywnych zespołów, co z kolei może przynieść wymierne korzyści. Niestety też często w związku z brakiem wzajemnego zrozumienia powodują napięcia i konflikty w zespole, czego efektem jest niska wydajność zespołu oraz brak motywacji i chęci do dalszej pracy. Ważnym jest nielekceważenie tych nieporozumień oraz zwrócenie większej uwagi na odpowiednią komunikację, która w środowisku wielokulturowym wiąże się z większymi wyzwaniami, przez co nabiera jeszcze większego znaczenia.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • Czym jest komunikacja międzykulturowa
  • Jakie są rodzaje komunikacji międzykulturowej
  • Jakie bariery komunikacyjne możemy spotkać w środowisku międzykulturowym oraz jak możemy nimi zarządzać
  • W jaki sposób radzić sobie z różnicami kulturowymi w biznesie
  • Jak efektywnie komunikować się w środowisku międzykulturowym

O efektywnej komunikacji w środowisku międzykulturowym opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.