Polsko-Szwajcarska
Izba Gospodarcza

International Speed Business Mixer Sopot

Data:
31.03.2022, 18:00 - 21:00

Lokalizacja:
Sheraton Sopot Hotel

 

Z ogromną przyjemnością zapraszamy Państwa na regionalne spotkanie networkingowe, dzięki któremu będą Państwo mogli nawiązać nowe kontakty w środowisku biznesowym skupionym wokół międzynarodowych izb bilateralnych oraz znaleźć potencjalnych klientów i przyszłych partnerów. Do biznesowych rozmów przy stolikach siadają dojrzali przedsiębiorcy, małe i średnie firmy, przedstawiciele dużych korporacji oraz instytucji. Kilkunastominutowe serie spotkań pozwalają na wymianę doświadczeń, kontaktów i wizytówek.

Spotkanie odbędzie się 31 marca 2022 w Sopocie w Hotelu Sheraton Sopot, o godzinie 18.00

Czym jest Speed Business Mixer?

Speed Business Mixer to spotkanie umożliwiające każdemu uczestnikowi dotarcie ze swoją ofertą do bardzo szerokiego grona odbiorców. Każdy zarejestrowany uczestnik ma możliwość wzięcia udziału w serii krótkich spotkań z przedstawicielami wybranych branży*.

Podczas spotkania rozmówcy podzieleni są na grupy utworzone na podstawie wypełnionego wcześniej online formularza zgłoszeniowego. Każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów, które odbędzie przydzielony do danych grup podczas 3 sesji: w każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie ze swoim harmonogramem.

*Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.

Rejestracja na wydarzenie jest możliwa tylko poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego. Przed rejestracją na spotkanie prosimy o zapoznanie się z regulaminem wydarzenia.

LINK DO REJESTRACJI NA WYDARZENIE

REGULAMIN WYDARZENIA:

Regulamin spotkania Speed Business Meeting  w dniu 31.03.2022.

  1. Z każdej firmy zainteresowanej spotkaniem może wziąć udział tylko jedna osoba. W drugiej części spotkania -Business Mixerze - może wziąć udział druga dodatkowa osoba z firmy.

  2. W dniu spotkania, po przybyciu każdy z uczestników otrzyma indywidualny harmonogram rozmów. Organizatorzy nie gwarantują spotkania z firmami z branży, które uczestnik zaznaczył na formularzu zgłoszeniowym.

  3. Uczestnicy zostaną podzieleni na maks. 10-osobowe grupy. W każdej grupie dany uczestnik w ok. 2 minutowej wypowiedzi przedstawi się pozostałym członkom grupy. Po ok. 20 minutach i wymianie wizytówek z uczestnikami danej grupy każdy przejdzie do kolejnej grupy, zgodnie z przedstawionym na wstępie indywidualnym harmonogramem. Ilość grup, w których uczestnik będzie mógł przedstawić własną firmę uzależniona będzie od ilości zgłoszeń.

  4. Rozmówcy podzieleni zostaną na grupy utworzone na podstawie wypełnionego formularza zgłoszeniowego. Organizatorzy nie gwarantują jednakże spotkania z firmami z każdej z branż, które uczestnik zaznaczył na formularzu.

  5. Rozmowy będą prowadzone w języku polskim i/ lub angielskim.

  6. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny dla firm członkowskich Polsko - Szwajcarskiej Izby Gospodarczej.

  7. W przypadku niestawienia się na wydarzeniu osoby zarejestrowanej, bez uprzedniego poinformowania Izby Szwajcarskiej (do dnia 25.03. 2022), zostanie wystawiona faktura w wysokości 220 zł na firmę reprezentowaną przez zarejestrowaną osobę.

  8. Koszt udziału w spotkaniu 220 zł netto dla osób z poza Izby (płatny przed wydarzeniem).

  9. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, od osób, które potwierdzą swoja obecność, ale nie wezmą udziału i nie odwołają go do dnia 28.03.2022, opłata nie zostanie zwrócona.

  10. Osoby zainteresowane udziałem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 25.03.2022.

  11. Udział w wydarzeniu jest równoznaczny z oświadczeniem uczestnika, że nie jest osobą z objawami infekcji, na kwarantannie lub pod nadzorem epidemiologicznym. Obowiązek posiadania maseczki i środka do dezynfekcji rąk.

  12. Prosimy o zabranie ze sobą zaświadczenia zaszczepienia przeciwko COVID19 lub negatywny wynik testu na COVID19, który był wykonany nie później niż 48 godzin przed spotkaniem. Na miejscu wydarzenia będziemy prosić Państwa o okazanie ww. dokumentów. Zgodnie z obowiązującymi przepisami na wydarzeniu obowiązuje limit miejsc dla osób niespełniających powyższych warunków. Prosimy o uwzględnienie, że przy przekroczeniu wspomnianego limitu, organizatorzy nie gwarantują miejsca dla uczestników, których on dotyczy.

  13. W przypadku odwołania wydarzenia w formie stacjonarnej z powodu siły wyższej, uczestnik otrzyma dane dostępu do wydarzenia w formie online. Zmianie ulegnie wtedy godzina wydarzenia – na godz. 13.00 – 15.00.

  14. Udział w wydarzeniu online jest nieodpłatny, w przypadku opłacenia uczestnictwa opłata zostanie zwrócona.

  15. Do udział w spotkaniu zapraszamy osoby, które posiadają zaświadczenie o zaszczepieniu przeciwko COVID19 pełną dawką lub mogące okazać negatywny wynik testu na COVID19, który był wykonany nie później niż 48 godzin przed spotkaniem. Na miejscu wydarzenia będziemy prosić Państwa o okazanie certyfikatu lub negatywnego wyniku testu. Ze względu na obecną sytuację i w trosce o Państwa zdrowie ,na wydarzeniu obowiązuje limit miejsc dla osób niespełniających powyższych warunków. Prosimy o uwzględnienie, że przy przekroczeniu wspomnianego limitu,  organizatorzy nie gwarantują miejsca dla uczestników, których on dotyczy.