- Webinarium: Dotacje na automatyzację i cyfryzację dużych przedsiębiorstw
Termin: 15 maja 2023 | godz. 10:00-11:00
- Webinarium: Graniczny Podatek Węglowy (CBAM)
Termin: 18 maja 2023 | godz. 10:00
Termin: 15 maja 2023 | godz. 10:00-11:00
Termin: 18 maja 2023 | godz. 10:00
Szanowni Państwo,
pandemia i wybuch wojny w Ukrainie wyzwoliły w nas, jako społeczeństwie, siły do niezwykłego zaangażowania społecznego. Naturalnymi liderami tych działań stały się organizacje pozarządowe, które są dziś bardziej widoczne w przestrzeni publicznej i ich znaczenie ciągle rośnie. Jednocześnie, z wielu powodów, biznes na coraz większą skalę włącza w swoje strategie działania, których cele nie są nastawione na zysk.
Celem Fundacji CRIDO jest budowanie relacji biznesu z organizacjami pozarządowymi, dlatego chcemy zaprosić Państwa do podzielenia się swoimi doświadczeniami w tym obszarze, podczas naszej konferencji, która odbędzie się 23 maja 2023 r. w biurze CRIDO przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.
Podczas wydarzenia wspólnie z zaproszonymi prelegentami przybliżymy uczestnikom świat trzeciego sektora i zastanowimy się, po co i jak współpracować z organizacją pozarządową. Odpowiemy na pytania, jak biznes może pomóc NGOsom w rozwiązywaniu naszych wspólnych problemów społecznych oraz co dla firmy oznacza relacja z organizacjami trzeciego sektora. Opowiemy też, na co zwrócić uwagę we współpracy biznes-NGO.
Na konferencję zapraszamy szczególnie przedstawicieli zarządów, właścicieli, dyrektorów działów marketingu, CSR, ESG, HR, ale zachęcamy również do uczestnictwa osoby decyzyjne z innych działów, które widzą potrzebę zaangażowania społecznego swoich organizacji.
AGENDA WYDARZENIA
08:30 – 09:15 | Rejestracja, powitalna kawa
09:15 – 09:25 | Otwarcie konferencji
09:25 – 09:40 | Liczy się nie tylko zysk
09:40 – 10:10 | Dobre praktyki. O współpracy biznes-NGO
10:10 – 10:25 | Występ muzyczny stypendystów Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci
10:25 – 10:45 | Przerwa kawowa
10:45 – 11:00 | Jak wybrać odpowiednie NGO, czyli jak McKenzie Scott zdecydowała się na współpracę z Ashoką?
11:00 – 12:00 | Warsztaty z udziałem organizacji pozarządowych: Fundacja Uwaga, Śmieciarka Jedzie, Klub Inteligencji Katolickiej, Fundacja Adama Worwy, Fundacja Wspólnoty Burego Misia, Krajowy Fundusz na Rzecz Dzieci
12:00 – 13:00 | Panel dyskusyjny: Jakie korzyści zyskuje firma z relacji z NGO?
13:00 – 14:00 | Lunch i dyskusja w kuluarach
Zapraszamy!
Fundacja CRIDO
Minął kolejny rok rozwijania firmy i starannego prowadzenia rachunkowości. Sprawozdanie finansowe już przygotowane, biegły rewident zrobił swoje, wyniki widać jak na dłoni.
Jednak wiele organizacji musi zadbać przynajmniej o jeszcze jedną rzecz…
Tłumaczenie!
Jeśli więc Twoja firma potrzebuje teraz dostawcy, który przetłumaczy sprawozdanie finansowe z rzetelnością godną księgowego – mamy dobrą wiadomość!
Od kwietnia w Balajcza trwa promocja na przekład sprawozdań finansowych.
Promocja dotyczy także poszczególnych części sprawozdań i innych powiązanych dokumentów, np.:
To okazja, by przetłumaczyć dokumentację finansową na język polski lub obcy w wyjątkowej, obniżonej cenie.
A ponieważ sprawozdania finansowe są najczęściej tłumaczonym w Balajcza dokumentem, można polegać na naszym doświadczeniu.
Na potrzeby akcji przygotowaliśmy specjalne stawki, zarówno w ramach przekładu na język polski, jak i w przypadku tłumaczenia na język obcy.
Tłumaczymy między innymi na:
To idealny moment, żeby zamówić tłumaczenie dokumentów finansowych.
I zredukować przy tym koszty.
Aby skorzystać z promocji, skontaktuj się z nami:
Tel.: +48 22 643 47 94
E-mail: balajcza@balajcza.pl
www: balajcza.pl/valuation
Serdecznie zapraszamy na kwietniowe wydarzenia firmy PwC!
Termin: 26 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 12:30
https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/fundacja-rodzinna-w-swietle-pytan-przedsiebiorcow.html
Termin: 25 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 11:00
Termin: 27 kwietnia.2023 | godz. 10:00
Czwartek, 20 kwietnia 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Od wieków kolor służył do porozumiewania się bez słów. Jednak nie znając kontekstu kulturowego, można odczytać jego znaczenie nieprawidłowo. Taki błąd popełnia się niejednokrotnie przy przenoszeniu reklamy z rynku lokalnego na rynek globalny.
Kolor to również zagadka dla tłumaczy – występuje często w idiomach.
Zapraszamy na Śniadanie on-line „Kulturowa symbolika koloru” w czwartek 20 kwietnia o godz. 8:00.
Powiemy między innymi:
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Czwartek, 6 kwietnia 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Wszyscy znamy flagę Kanady, ale czy znamy powody, dla których mieszkańcy wybrali liść klonu jako symbol swojego kraju? Obecny na monetach, w logo wielu kanadyjskich firm oraz drużyn sportowych liść klonu jest również znakiem certyfikacyjnym na produktach równoważnym z „Made in Canada”.
Zapraszamy na Śniadanie on-line w czwartek 6 kwietnia o godz. 8.00. Będzie to kolejne spotkanie poświęcone malowniczemu pięknu natury pt. „Kanada cz. 3 – Spod znaku klonowego liścia”.
Dowiecie się Państwo między innymi:
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
Czwartek, 23 marca 2023 r.
godz. 8:00-9:00
Już po raz trzeci spotkamy się, aby poznać lepiej Węgrów i ich kulturę. Tym razem spotkamy się w wyjątkowym dniu – 23.03. Jest to Dzień Przyjaźni Polsko-Węgierskiej.
Rozmawialiśmy już o geografii i historii Węgier, poznaliśmy Budapeszt i okolice Balatonu, rozsmakowaliśmy się w węgierskiej kuchni.
O czym tym razem będziecie mieli okazję się dowiedzieć?
O Węgrzech opowiedzą:
Emilia Kovalcsik – trenerka międzykulturowa i coach. Emilia przez 16 lat kierowała zespołami i projektami jako specjalista ds. finansów w międzynarodowych firmach. W trakcie swojej kariery pracowała jako kierownik projektu, analityk biznesowy, kierownik finansowy.
Od 2020 roku pracuje jako niezależny coach i trenerka. Wspiera ambitnych i młodych menedżerów w rozwoju ich umiejętności przywódczych. Pomaga im zwiększać odporność psychiczną, odnajdywać pewność siebie i radość w pracy oraz dostrzegać i wykorzystywać swoje mocne strony.
W swojej pracy trenerskiej prowadzi warsztaty w obszarach pracy w środowisku międzykulturowym, feedbacku, wartości, zarządzania i komunikacji.
Emilia od 15 lat mieszka i pracuje w Budapeszcie, poznając kulturę i język kraju oraz specyfikę życia w wielojęzycznej rodzinie i międzynarodowym środowisku.
oraz
Timea Balajcza – Timea pochodzi z Węgier a dokładnie z Budapesztu, dorastała we Francji, studiowała w Holandii, a od 26 lat żyje w Polsce. Przez ponad 15 lat pracowała w branży finansowej, odpowiedzialna była za 12 rynków europejskich a dziś zarządza 1,5 tys. tłumaczy na całym świecie. Założona przez nią w 2010 roku firma lingwistyczna BALAJCZA wykonuje tłumaczenia we wszystkich kombinacjach językowych.
Języki obce, podróże, poznawanie różnic kulturowych między krajami to jej pasja. Od kilku lat organizuje śniadania i warsztaty online na takie właśnie tematy.
W życiu kieruje się zasadą: „Rób to, co lubisz, kochaj to, co robisz i dawaj więcej, niż obiecałaś”.
Partner spotkania: Sietar Polska
Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446