Promocja wydarzeń PwC | Maj 2023

  1. Webinarium: Dotacje na automatyzację i cyfryzację dużych przedsiębiorstw

Termin: 15 maja 2023 | godz. 10:00-11:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/dotacje-na-automatyzacje-i-cyfryzacje-duzych-przedsiebiorstw-zasady-konkursu-i-proces-aplikowania.html

  1. Webinarium: Graniczny Podatek Węglowy (CBAM)

Termin: 18 maja 2023 | godz. 10:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/graniczny-podatek-weglowy-cbam-jak-przygotowac-sie-na-wejscie-nowych-regulacji.html

Konferencja | 23 maja 2023 | godz. 09:15 – Pomoc, koszt czy inwestycja, czyli o współpracy biznesu z NGO

Szanowni Państwo,

pandemia i wybuch wojny w Ukrainie wyzwoliły w nas, jako społeczeństwie, siły do niezwykłego zaangażowania społecznego. Naturalnymi liderami tych działań stały się organizacje pozarządowe, które są dziś bardziej widoczne w przestrzeni publicznej i ich znaczenie ciągle rośnie. Jednocześnie, z wielu powodów, biznes na coraz większą skalę włącza w swoje strategie działania, których cele nie są nastawione na zysk.

Celem Fundacji CRIDO jest budowanie relacji biznesu z organizacjami pozarządowymi, dlatego chcemy zaprosić Państwa do podzielenia się swoimi doświadczeniami w tym obszarze, podczas naszej konferencji, która odbędzie się 23 maja 2023 r. w biurze CRIDO przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.

Podczas wydarzenia wspólnie z zaproszonymi prelegentami przybliżymy uczestnikom świat trzeciego sektora i zastanowimy się, po co i jak współpracować z organizacją pozarządową. Odpowiemy na pytania, jak biznes może pomóc NGOsom w rozwiązywaniu naszych wspólnych problemów społecznych oraz co dla firmy oznacza relacja z organizacjami trzeciego sektora. Opowiemy też, na co zwrócić uwagę we współpracy biznes-NGO.

Na konferencję zapraszamy szczególnie przedstawicieli zarządów, właścicieli, dyrektorów działów marketingu, CSR, ESG, HR, ale zachęcamy również do uczestnictwa osoby decyzyjne z innych działów, które widzą potrzebę zaangażowania społecznego swoich organizacji.

AGENDA WYDARZENIA

08:30 – 09:15 | Rejestracja, powitalna kawa
09:15 – 09:25 | Otwarcie konferencji

  • Anna Grąbczewska, Prezes Fundacji CRIDO

09:25 – 09:40 | Liczy się nie tylko zysk

  • Zofia Dzik, Impact inwestorka, innowatorka, fundatorka Instytutu Humanites-Człowiek i Technologia

09:40 – 10:10 | Dobre praktyki. O współpracy biznes-NGO

  • Katarzyna Nabrdalik, Prezes Fundacji Teach for Poland & Brian Patterson, Founder, White Star Real Estate
  • Dominika Szaciłło, Założycielka i prezeska Fundacji Uwaga, Śmieciarka Jedzie & Tomasz Artaszewicz-Zawisza, Senior associate, CRIDO
  • Maria Mach, Dyrektor Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci

10:10 – 10:25 | Występ muzyczny stypendystów Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci

10:25 – 10:45 | Przerwa kawowa
10:45 – 11:00 | Jak wybrać odpowiednie NGO, czyli jak McKenzie Scott zdecydowała się na współpracę z Ashoką?

  • Agata Stafiej-Bartosik, Prezeska Zarządu Fundacji Ashoka

11:00 – 12:00 | Warsztaty z udziałem organizacji pozarządowych: Fundacja Uwaga, Śmieciarka Jedzie, Klub Inteligencji Katolickiej, Fundacja Adama Worwy, Fundacja Wspólnoty Burego Misia, Krajowy Fundusz na Rzecz Dzieci

12:00 – 13:00 | Panel dyskusyjny: Jakie korzyści zyskuje firma z relacji z NGO?

  • Karolina Kanar-Kossobudzka, Manager, Group CSR, Allegro
  • Joanna Gajda-Wróblewska, Prezeska, Fundacja BNP Paribas
  • Katarzyna Rozenfeld, Non-Executive Director, Grantham
  • Monika Lewandowska, Członkini zarządu Fundacji CRIDO, Doradca podatkowy, CRIDO

13:00 – 14:00 | Lunch i dyskusja w kuluarach

Zapraszamy!
Fundacja CRIDO

POTWIERDŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU

www.fundacjacrido.pl

Sprawozdanie finansowe w innym języku (i w promocyjnej cenie)

Minął kolejny rok rozwijania firmy i starannego prowadzenia rachunkowości. Sprawozdanie finansowe już przygotowane, biegły rewident zrobił swoje, wyniki widać jak na dłoni.

Jednak wiele organizacji musi zadbać przynajmniej o jeszcze jedną rzecz…

Tłumaczenie!

Jeśli więc Twoja firma potrzebuje teraz dostawcy, który przetłumaczy sprawozdanie finansowe z rzetelnością godną księgowego – mamy dobrą wiadomość!

Od kwietnia w Balajcza trwa promocja na przekład sprawozdań finansowych.

Promocja dotyczy także poszczególnych części sprawozdań i innych powiązanych dokumentów, np.:

  • audytu
  • bilansu
  • rachunku zysków i strat
  • informacji uzupełniającej
  • innej dokumentacji finansowej.

To okazja, by przetłumaczyć dokumentację finansową na język polski lub obcy w wyjątkowej, obniżonej cenie.

A ponieważ sprawozdania finansowe są najczęściej tłumaczonym w Balajcza dokumentem, można polegać na naszym doświadczeniu.

Na potrzeby akcji przygotowaliśmy specjalne stawki, zarówno w ramach przekładu na język polski, jak i w przypadku tłumaczenia na język obcy.

Tłumaczymy między innymi na:

  • polski
  • angielski
  • niemiecki
  • hiszpański
  • francuski
  • rosyjski
  • włoski
  • itd.

To idealny moment, żeby zamówić tłumaczenie dokumentów finansowych.

I zredukować przy tym koszty.

Aby skorzystać z promocji, skontaktuj się z nami:

Tel.: +48 22 643 47 94
E-mail: balajcza@balajcza.pl

www: balajcza.pl/valuation

Promocja wydarzeń PwC | Kwiecień 2023

Serdecznie zapraszamy na kwietniowe wydarzenia firmy PwC!

  • Webinarium: Fundacja rodzinna – w świetle pytań przedsiębiorców

Termin: 26 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 12:30

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/fundacja-rodzinna-w-swietle-pytan-przedsiebiorcow.html

  • Webinarium: Co każdy CFO wiedzieć powinien o trendach i rozwiązaniach, które budują dojrzałość funkcji finansowo-podatkowych?

Termin: 25 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 11:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/co-kazdy-cfo-wiedziec-powinien-o-trendach-i-rozwiazaniach-dla-finansow-i-podatkow-przyszlosci.html

  • Webinarium: Wsparcie finansowe dla przedsiębiorców sektora energochłonnego

Termin: 27 kwietnia.2023 | godz. 10:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/wsparcie-finansowe-dla-przedsiebiorstw-energochlonnych.html?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=tax-&utm_content=webinar-wsparcie-finansowe-dla-przedsiebiorstw-energochlonnych-email-email-17-04-2023

Śniadanie online z BALAJCZA: „Kulturowa symbolika koloru”

Czwartek, 20 kwietnia 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Od wieków kolor służył do porozumiewania się bez słów. Jednak nie znając kontekstu kulturowego, można odczytać jego znaczenie nieprawidłowo. Taki błąd popełnia się niejednokrotnie przy przenoszeniu reklamy z rynku lokalnego na rynek globalny.

Kolor to również zagadka dla tłumaczy – występuje często w idiomach.

Zapraszamy na Śniadanie on-line „Kulturowa symbolika koloru” w czwartek 20 kwietnia o godz. 8:00.

Powiemy między innymi:

  • dlaczego taksówki w Chicago są żółte
  • komu smakuje „niebieski befsztyk”
  • w jakiej kulturze nie należy pisać nazwisk na czerwono
  • jaki jest ulubiony kolor polityków
  • dlaczego logo Facebooka jest niebieskie

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.

Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Kanada cz. 3 – Spod znaku klonowego liścia”

Czwartek, 6 kwietnia 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Wszyscy znamy flagę Kanady, ale czy znamy powody, dla których mieszkańcy wybrali liść klonu jako symbol swojego kraju? Obecny na monetach, w logo wielu kanadyjskich firm oraz drużyn sportowych liść klonu jest również znakiem certyfikacyjnym na produktach równoważnym z „Made in Canada”.

Zapraszamy na Śniadanie on-line w czwartek 6 kwietnia o godz. 8.00. Będzie to kolejne spotkanie poświęcone malowniczemu pięknu natury pt. „Kanada cz. 3 – Spod znaku klonowego liścia”.

Dowiecie się Państwo między innymi:

  • jak pozyskuje się syrop klonowy
  • kiedy liść klonu pojawił się na fladze Kanady
  • który kanadyjski wodospad jest wyższy niż Niagara
  • z jakiego drzewa wytwarzano kolby karabinów i… skrzypce
  • jakim fenomenem pogody jest „l’été indien” (indiańskie lato)
  • czy warto wprowadzić syrop klonowy do codziennej diety

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.

Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Węgry – z wizytą w kraju Bratanków 3 – węgierskie wynalazki, kultura i sport”

Czwartek, 23 marca 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Już po raz trzeci spotkamy się, aby poznać lepiej Węgrów i ich kulturę. Tym razem spotkamy się w wyjątkowym dniu – 23.03. Jest to Dzień Przyjaźni Polsko-Węgierskiej.

Rozmawialiśmy już o geografii i historii Węgier, poznaliśmy Budapeszt i okolice Balatonu, rozsmakowaliśmy się w węgierskiej kuchni.

O czym tym razem będziecie mieli okazję się dowiedzieć?

  • Co mają wspólnego ze sobą witamina C, kostka Rubika i woda sodowa
  • W jakich sportach Węgrzy są najlepsi na świecie
  • Jakie znaczenie ma folklor dla Węgrów i ich kultury
  • Czy Drew Barrymore mówi po węgiersku – kim są znani i sławni o węgierskich korzeniach

O Węgrzech opowiedzą:

Emilia Kovalcsik – trenerka międzykulturowa i coach. Emilia przez 16 lat kierowała zespołami i projektami jako specjalista ds. finansów w międzynarodowych firmach. W trakcie swojej kariery pracowała jako kierownik projektu, analityk biznesowy, kierownik finansowy.

Od 2020 roku pracuje jako niezależny coach i trenerka. Wspiera ambitnych i młodych menedżerów w rozwoju ich umiejętności przywódczych. Pomaga im zwiększać odporność psychiczną, odnajdywać pewność siebie i radość w pracy oraz dostrzegać i wykorzystywać swoje mocne strony.

W swojej pracy trenerskiej prowadzi warsztaty w obszarach pracy w środowisku międzykulturowym, feedbacku, wartości, zarządzania i komunikacji.

Emilia od 15 lat mieszka i pracuje w Budapeszcie, poznając kulturę i język kraju oraz specyfikę życia w wielojęzycznej rodzinie i międzynarodowym środowisku.

oraz

Timea Balajcza – Timea pochodzi z Węgier a dokładnie z Budapesztu, dorastała we Francji, studiowała w Holandii, a od 26 lat żyje w Polsce. Przez ponad 15 lat pracowała w branży finansowej, odpowiedzialna była za 12 rynków europejskich a dziś zarządza 1,5 tys. tłumaczy na całym świecie.  Założona przez nią w 2010 roku firma lingwistyczna BALAJCZA wykonuje tłumaczenia we wszystkich kombinacjach językowych.

Języki obce, podróże, poznawanie różnic kulturowych między krajami to jej pasja. Od kilku lat organizuje śniadania i warsztaty online na takie właśnie tematy.

W życiu kieruje się zasadą: „Rób to, co lubisz, kochaj to, co robisz i dawaj więcej, niż obiecałaś”.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.