Śniadanie online z BALAJCZA – „Boże Narodzenie – międzykulturowo”

Czwartek, 14 grudnia 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Nadchodzą pełne magii Święta Bożego Narodzenia. Chociaż wykładnia religijna jest taka sama, to jednak każde społeczeństwo wykształciło swoje własne zwyczaje związane z tym świętem.

W czwartek 14 grudnia o godzinie 8:00 zapraszamy na świąteczne Śniadanie on-line zatytułowane: „Boże Narodzenie – międzykulturowo”. Będzie smacznie, bo wśród różnych tradycji opowiemy również o tym, co się podaje na świąteczny stół w różnych krajach.

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • jakie smakołyki jedzą w święta Francuzi
  • skąd pochodzi tradycja pocałunku pod jemiołą
  • czy Japończycy mają zwyczaje bożonarodzeniowe
  • jak w Meksyku celebruje się posadas
  • gdzie w Wigilię podaje się kiełbaski, a gdzie galaretę z nóżek
  • ile razy Boże Narodzenie jest obchodzone w Australii

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Konferencja CRIDO: Przewaga konkurencyjna dzięki wykorzystaniu AI w biznesie

Szanowni Państwo,

sztuczna inteligencja dynamicznie się rozwija, a rozwiązania oparte na jej działaniu stają się coraz bardziej popularne i powszechne. Jednak nie wszyscy są jeszcze świadomi i gotowi na tę rewolucję. Wraz z postępem technologicznym pojawiają się również nowe zagrożenia związane na przykład z cyberbezpieczeństwem. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć i mądrze wykorzystać AI do rozwoju i optymalizacji prac w organizacji. Warto również wiedzieć, z jakich źródeł finansowania tego typu rozwiązań mogą skorzystać przedsiębiorcy.

Zapraszamy na spotkanie organizowane przez CRIDO oraz Quantup — firmę, która specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań opartych na AI. Podczas spotkania pokażemy korzyści i sposoby bezpiecznego wykorzystania AI, a także konkretne przykłady takich rozwiązań.

Wydarzenie odbędzie się 28 listopada w biurze CRIDO przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.

AGENDA

09:30-10:00 | Rejestracja
10:00-10:10 | Przywitanie
10:10-10:40 | Czym jest AI – narzędziem dostępnym tu i teraz czy odległą przyszłością?

  • Katarzyna Witkowska, Partner, CRIDO
  • Rafał Pisz, CEO, QuantUp

10:40-11:20 | Sztuczna inteligencja w działaniach marketingowych – odpowiedzialnie, etycznie i zgodnie z prawem

  • Agnieszka Suchwałko, Head of Delivery, Project Manager, Senior Data Scientist & Co-founder, QuantUp
  • Sebastian Zieliński, Senior Associate, CRIDO
  • Krzysztof Łada, CEO, Euvic 360e-com
  • Karolina Kalinowska, Senior Associate, CRIDO

11:20-11:35 | Przerwa 
11:35-12:15 | Jak sfinansować rozwój AI z dotacji? | Publiczne źródła finansowania projektów | Przykład wirtualnej przymierzalni

  • Chris Gibb, CEO, Wearlix
  • Anna Zaleska, Senior Manager, CRIDO

12:15-12:45 | Wykorzystanie AI w finansach, podatkach i prawie. Czy AI może nas zastąpić?

  • Katarzyna Witkowska, Partner, CRIDO
  • Michał Szwed, Managing Partner, CRIDO
  • Rafał Pisz, CEO, Quantup

12:45-13:05 | Organizacja gotowa na AI. Jak się przygotować?

  • Katarzyna Witkowska, Partner, CRIDO
  • Michał Szwed, Managing Partner, CRIDO
  • Rafał Pisz, CEO, Quantup

13:00-14:00 | Lunch

Serdecznie zapraszamy!

ZAREJESTRUJ SIĘ NA WYDARZENIE

Webinar: Cable pooling i linia bezpośrednia: droga do rozwoju OZE i zmniejszenia kosztów energii w biznesie | 22 listopada 2023 r., godz. 10:00 – 11:00

Szanowni Państwo, 

rozwój OZE to jeden z priorytetów UE na nadchodzące lata. W Polsce popularność tego typu inwestycji rośnie, a przedsiębiorcy coraz częściej szukają alternatyw dla energii konwencjonalnej. Jednak istnieją pewne ograniczenia, które utrudniają podłączanie kolejnych źródeł zielonej energii do krajowej sieci oraz wykorzystanie ich w najbardziej efektywny sposób.

Odpowiedzią na ten problem mogą być cable pooling oraz linia bezpośrednia – rozwiązania, które pozwalają podłączyć przynajmniej dwa odnawialne źródła energii do tego samego przyłącza oraz łączyć źródła energii bezpośrednio z odbiorcą.

  • Dlaczego powyższe rozwiązania powinny zainteresować przedsiębiorców, szczególnie tych energochłonnych?
  • Na czym polega nowe rozwiązanie prawne w zakresie cable-poolingu?
  • Jakie są możliwe modele połączenia źródła wytwarzającego energię z siecią elektroenergetyczną za pomocą linii bezpośredniej?
  • Jakie są źródła dofinansowania inwestycji?

Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci CRIDO podczas webinaru, który odbędzie się w środę, 22 listopada br. o godzinie 10:00.

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia.

Zapraszamy,
zespół CRIDO

WIĘCEJ INFORMACJI I REJESTRACJA

Ankieta ryzyka prawnego w firmie

Wypełnij darmową ankietę przygotowaną przez naszych specjalistów i sprawdź poziom ryzyka prawnego swojej firmy w obrębie prawa pracy. Ankieta jest całkowicie darmowa.

Wypełnienie ankiety pozwoli wstępnie zweryfikować poziom ryzyka prawnego związanego z prawem pracy w przedsiębiorstwie i wyznaczyć kroki naprawcze. Wypełnij ankietę i dowiedz się, czy twoja organizacja działa zgodnie z prawem, czy też musisz pochylić się nad zmianami.

WYPEŁNIJ ANKIETĘ

Uzyskanie niepełnej liczby punktów oznacza, że powinieneś natychmiast wprowadzić zmiany prawne w swojej firmie.

Po ukończeniu ankiety możliwe będzie uzyskanie bezpłatnej informacji na temat wyników oraz potencjalnych działań naprawczych.

Nie wydawaj pieniędzy na drogie audyty, sprawdź sam poziom ryzyka w swojej firmie.

Kancelaria Radców Prawnych Tomasz Czapczyński sp. k.

Promocja działań PwC | Listopad cz. 2

Ranking deweloperów – 100 największych firm w Polsce

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją opracowaną na łamach współpracy PwC Polska z magazynem Builder i Dun&Bradstreet. Ranking deweloperów ukazuje 100 najlepiej prosperujących firm w Polsce, które w 2022 roku osiągnęły najwyższe wyniki finansowe.

Oprócz zestawienia spółek, publikacja zawiera wykresy porównujące firmy w podziale na wskaźniki finansowe, mapy wyników dla poszczególnych województw oraz komentarz ekspertów PwC. Każda z edycji jest również opatrzona komentarzami ekspertów PwC oraz rynkowych liderów dla poszczególnych kategorii.

Zachęcamy do zapoznania się z treścią rankingu:

https://www.pwc.pl/pl/artykuly/ranking-najwiekszych-firm-budowlanych-w-polsce-build-the-future.html?utm_source=email&utm_medium=email-external&utm_campaign=real-estate-construction-&utm_content=konkurs-ranking-najwiekszych-firm-budowlanych-w-polsce-build-the-future-izby-email-email-external-03-11-2023

 

Webinarium: “Działalność innowacyjna i B+R – jak pozyskać finansowanie?
15 listopada godz. 10:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/dzialalnosc-innowacyjna-i-b-r-jak-pozyskac-finansowanie.html?utm_source=email&utm_medium=email-external&utm_campaign=tax-ulgi-i-dotacje&utm_content=webinar-dzialalnosc-innowacyjna-i-b-r-jak-pozyskac-finansowanie-izby-email-email-external-06-11-2023

Warsztaty online z BALAJCZA – „Skąd pochodzi japońska wiśnia?” …czyli fakty i mity w marketingu międzynarodowym Japonii.

Wtorek, 14 listopada 2023 r.

godz. 14:00-15:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby dowiedzieć się, dlaczego japoński marketing jest tak skuteczny, jaką rolę odgrywają w nim inne państwa, skąd biorą się popularne mity i jakie konsekwencje niesie podatność na nie.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz pełniejszą historię wybranych elementów promujących japońską kulturę ze świata sztuki, kuchni oraz popularnych pojęć typu kaizen czy ikigai.
  • Dowiesz się, jaką rolę odgrywają Stany Zjednoczone w budowaniu wizerunku Japonii w Polsce i Europie oraz czym to skutkuje.
  • Zaznajomisz się z różnicami w postrzeganiu wybranych elementów kultury przez Europejczyków i Japończyków.

Kim jest Izabela Chmiel?

Nazywam się Izabela Chmiel, na co dzień uczę języka angielskiego i japońskiego. Wspieram też expatów z Polski, Japonii i Hiszpanii w rozwoju kompetencji międzykulturowych. Prowadzę szkolenia ze skutecznej komunikacji dla specjalistów z działów HR, sprzedawców i inżynierów, którzy na co dzień współpracują z Japończykami.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl ; tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: KSeF. O kluczowych wyzwaniach, zmianach i planach rozmawiamy z Krzysztofem Rogowskim

Webinar: KSeF. O kluczowych wyzwaniach, zmianach i planach rozmawiamy z Krzysztofem Rogowskim, Kierownikiem Projektu KSeF w Ministerstwie Finansów

9 listopada 2023 r., godz. 10:00-11:30

Szanowni Państwo,

Wdrożenie KSeF to ogromne wyzwanie. Oznacza konieczność zmiany nie tylko rozliczeń VAT, ale również analizy i zmiany wielu procesów. Jest to zatem ogromne przedsięwzięcie wymagające zaangażowania praktycznie wszystkich działów w firmie.

Podczas licznych wdrożeń, spotkań i szkoleń często pojawiają się pytania, na które tylko Ministerstwo Finansów zna odpowiedź.

Gościem specjalnym webinaru będzie Krzysztof Rogowski, Kierownik Projektu Krajowy System e-Faktur, który odpowie na najbardziej nurtujące przedsiębiorców pytania.

Spotkanie poprowadzą: Michał Szwed, partner oraz Tomasz Groszyk, senior manager w CRIDO.

Eksperci z zespołu, który otrzymał główną nagrodę regionu EMEA w kategorii Tax Technology Provider of the Year przyznawaną w najbardziej prestiżowym konkursie firm doradztwa podatkowego International Tax Review.

Agenda spotkania:

– Prawidłowe zrozumienie czekających biznes wyzwań jest niezbędne dla uniknięcia w przyszłości wysokich sankcji z powodu nieprawidłowości we wdrożeniu KSeF.

– Zmieniające się zagadnienia:

  1. zmiana zasad rozpoznawania daty wystawienia i otrzymania faktury (MPOP, ujęcie korekt, zmiany w umowach z tym związane),
  2. architektura IT rozwiązań wspomagających wymianę informacji z KSeF,
  3. zmiana w procesie dokumentowania sprzedaży i obsługą faktur zakupowych

– Rozmowa z ekspertem MF:

  1. Jak wygląda harmonogram najbliższych prac MF związanych ze szczegółami wdrożeniem KSeF? W tym m.in. o:
  2. API dla reżimu awarii + scamowe, obowiązek umieszczania kodów QR (i ew. zwolnienie z niego) oraz ich szczegóły techniczne,
  3. zmiany w JPK związane z KSeF i – szerzej – dalsze plany MF dot. JPK,
  4. zawartość wizualizacji faktur (w tym kwestia prezentacji na wizualizacjach znaczników z węzła Adnotacje, nru KSeF faktury, wymagań dla wizualizacji dokumentów w języku obcym).
  5. Plany MF dotyczące publikacji ewentualnych objaśnień nt. KSeF,
  6. Fakturowanie elektroniczne to nie tylko polski pomysł. Jaki ewentualny wpływ będzie miał pakiet ViDA na ewentualną zmianę modelu wypracowanego w celu wdrożenia KSeF?

– Podsumowanie i opis niezbędnych działań na kolejnych etapach wdrażania KSeF w przedsiębiorstwie.

Spotkanie odbędzie się 9 listopada w godz. 10.00 – 11.30.

Jeżeli macie Państwo inne pytania, które chcielibyście zadać ekspertowi z Ministerstwa Finansów, możemy to zrobić w Waszym imieniu.

Prosimy o kontakt z prowadzącymi.

Michał Szwed

partner

michal.szwed@crido.pl

+48 600 346 441

Tomasz Groszyk

starszy menedżer

tomasz.groszyk@crido.pl

+48 539 391 086

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia

Serdecznie zapraszamy do udziału!

Więcej informacji i rejestracja

Promocja działań PwC | Listopad

  1. Konferencja IMPA Polska, w której PwC jest srebrnym sponsorem tego wydarzenia.
  • Szczegóły oraz rejestracja dostępne są na:  https://konferencja.ipma.pl/
  • Mamy dla Państwa specjalny rabat, uprawniający do 15 % zniżki na zakup biletów. Wystarczy przy rejestracji podać kod: PWC15.

  1. Webinarium CSRD – wszystko o co chcesz zapytać

Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania, niemal 70% firm nie jest przygotowanych do wdrożenia dyrektywy CSRD. Już od przyszłego roku obowiązek ten obejmie ponad 3500 polskich firm, więc wiedza z zakresu raportowania pozafinansowego zyskuje na znaczeniu.

Dlatego serdecznie zapraszamy na webinar “CSRD – wszystko o co chcesz zapytać”, który odbędzie się 14 listopada w godz. 11:00-13:00. W wydarzeniu wezmą udział doświadczeni eksperci, którzy odpowiedzą na najważniejsze pytania dotyczące dyrektywy.

Zachęcamy do zapisów oraz zadawania pytań już podczas rejestracji na stronie wydarzenia.

  1. Studia podyplomowe “ESG Fundamentals for Business”

Studia podyplomowe “ESG Fundamentals for Business” to interdyscyplinarny program stworzony przez wpływowych badaczy i praktyków doradztwa strategicznego, sektorów związanych z ochroną środowiska, prawa i instytucji w tym ekspertów PwC Polska.

Zalety programu:

  • Podejście praktyczne: już w trakcie trwania programu, możesz pracować nad najważniejszymi dla Twojej organizacji kwestiami związanymi z ESG podczas realizacji swojego projektu końcowego, korzystając z wiedzy i porad naszego interdyscyplinarnego zespołu.
  • Metody nauczania: program opiera się na seminariach, studiach przypadków, elementach wykładów oraz praktycznym zastosowaniu narzędzi. Podczas zajęć studenci będą zachęcani do zadawania pytań oraz udziału w dyskusjach.
  • Korzystając z wyjątkowych osiągnięć PwC w dziedzinie ESG, nasz zespół wyposaży Cię w niezbędne narzędzia do stworzenia strategii ESG dla Twojej organizacji.
  • Bazując na dorobku badawczym i doświadczeniach dydaktycznych SGH Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, nasi wykładowcy dopasują wiedzę, którą zdobywasz, do potrzeb społeczności biznesowej.
  • Uczestnicząc w programie prowadzonym w języku angielskim, jesteś gotowy do pracy nad kwestiami związanymi z ESG w międzynarodowym otoczeniu i możesz uczyć się od międzynarodowych ekspertów.

Program Studiów Podyplomowych w zakresie Podstaw ESG dla Biznesu obejmuje 194 godziny i jest podzielony na moduły tematyczne:

Wprowadzenie do zagadnień związanych z raportowaniem ESG: przepisy, taksonomia, motywacja

  • Obszary wdrażania ESG na poziomie przedsiębiorstwa
  • Inwestycje zrównoważone
  • Pomiar i raportowanie ESG
  • ESG jako strategia biznesowa
  • Projekt końcowy / Praca magisterska
  • Studenci opracowują plan ESG możliwy do wdrożenia dla wybranego przedsiębiorstwa lub instytucji jako pracę końcową.

Studia są prowadzone w języku angielskim.

Link do strony: https://www.sgh.waw.pl/be/all/postgraduate-and-mba-studies/postgraduate-studies-esg-fundamentals-business

  1. Konferencja hybrydowa – podatki
  • Konferencja odbędzie się 23 listopada w godz. 9.30-15.30. 
  • Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule online oraz stacjonarnie, w biurze PwC, w Warszawie. Po części stacjonarnej przewidziany jest również czas na networking. Zapisy do udziału stacjonarnego zamykają się 17 listopada.
  • link do strony: https://bit.ly/40kNzmm

W ramach tegorocznej edycji konferencji “Zmiany podatkowe 2023/2024” zaplanowaliśmy 12 bloków tematycznych i 6 godzin spotkań, poświęconych istotnym terminom i kluczowym zmianom podatkowym:

✔️ CIT

✔️ Fundacja rodzinna

✔️ Podatek u źródła i Pillar 2

✔️ Podatki pośrednie

✔️ KSEF

✔️ Regulacje środowiskowe

✔️ Cło

✔️ Ulgi podatkowe i dotacje

✔️ Ceny transferowe

✔️ Kontrole podatkowe

✔️ PIT i ZUS

✔️ Program współdziałania, Connected Compliance

Konferencja odbędzie się 23 listopada w godz. 9.30-15.30.

Wydarzenie zostanie przeprowadzone w formule online oraz stacjonarnej, w biurze PwC, w Warszawie. Po części stacjonarnej przewidziany jest również czas na networking. Zapisy do udziału stacjonarnego zamykają się 17 listopada.

Aby wziąć udział w wydarzeniu, uprzejmie prosimy o rejestrację pod adresem:

https://bit.ly/40kNzmm