FRACHT FWO POLSKA ROZPOCZYNA WSPÓŁPRACĘ Z AMBASADORKĄ SPORTOWĄ – REPREZENTANTKĄ POLSKI W KAJAKARSTWIE DOROTĄ BOROWSKĄ

Firma logistyczna Fracht FWO Polska będąca częścią szwajcarskiej Grupy Fracht, rozpoczęła współpracę z Młodzieżową Mistrzynią Świata, wielokrotną medalistką mistrzostw Europy i kraju – kajakarką – Dorotą Borowską. Współpraca ta umożliwi zawodniczce między innymi zoptymalizowanie procesów treningowych, korzystanie z najlepszego sprzętu treningowego, opiekę fizjoterapeutów oraz udział w zgrupowaniach klimatycznych przygotowujących do startu w igrzyskach olimpijskich Paryż 2024.

WSPÓŁPRACA I HISTORIA

Dorota Borowska przygodę ze sportem rozpoczęła w 2013 roku w sekcji kajakowej NOSiR
w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z trenerem Mariuszem Szałkowskim. Pierwsze sukcesy osiągnęła już w 2014 r., zdobywając pierwszy złoty medal mistrzostw Polski. W 2016 r. zdobyła pierwsze medale na imprezach światowych; złoty medal pucharu świata w portugalskim Montemor-o-Velho, wygrywając wyścig finałowy C1 200 m i srebrny medal w osadzie C-2 500 m. W 2019 roku wywalczyła pierwszą kwalifikacje olimpijską, a w 2021 roku potwierdziła wysoką formę podczas krajowych kwalifikacji do startu w igrzyskach olimpijskich, uzyskując nominacje olimpijską. W roku olimpijskim, dwa miesiące przed igrzyskami w Tokio została mistrzynią Europy na olimpijskim dystansie C 1-200 m. Debiut na igrzyskach olimpijskich w Tokio zakończyła na czwartej pozycji, a do medalu zabrakło zaledwie 0.082 s. Przez 10 lat przygody z kajakarstwem 17 razy stawała na podium mistrzostw Polski. Była mistrzynią Europy, wielokrotną medalistką mistrzostw świata i Europy, młodzieżową mistrzynią i V-ce mistrzynią świata, czterokrotną młodzieżową mistrzynią Europy. Jej najważniejsze osiągnięcia na arenie międzynarodowej to Igrzyska Olimpijskie Tokio 2021 – IV m., Mistrzostwa Świata Kopenhaga 2021– srebrny  i brązowy medal, Mistrzostwa Europy Poznań 2021  – złoty medal, Igrzyska Europejskie Mińsk 2019  – brązowy medal, Mistrzostwa Europy Belgrad 2018 – srebrny medal, Mistrzostwa Świata Montemor 2018 – srebrny i brązowy medal, Puchar Świata Montemor 2016 – złoty i srebrny medal, Mistrzostwa Polski – 17  złotych medali, 1  brązowy, Mistrzostwa Świata U23 – 1 złoty medal, 2 srebrne i 2 brązowe, Mistrzostwa Europy U23 – 4 złote medale, 2  srebrne i 1 brązowy.

Dzięki współpracy sponsorskiej z Fracht FWO Polska, będę mogła w 100% zaangażować się w proces treningowy, uzupełnić szkolenie centralne, zadbać o każdy najmniejszy szczegół. To pozwoli mi na „spokojną głowę” w procesie całych przygotowań i skupienie na celu, co dla sportowca jest niezwykle ważne – informuje Dorota Borowska.

– Przed nami bardzo ważny rok kwalifikacji do igrzysk olimpijskich Paryż 2024, które odbędą się podczas Mistrzostw Świata w Duisburgu w pod koniec sierpnia b.r. W czerwcu wystartujemy w igrzyskach europejskich, które odbędą się w tym roku w Polsce. To dla nas bardzo ważna impreza. Dorota jest brązową medalistką poprzednich igrzysk europejskich które odbyły się w Mińsku w 2019 r. i mistrzynią Europy z 2021 r. Celem głównym na ten sezon będzie zdobycie kwalifikacji olimpijskiej do Paryża i oczywiście zdobycie medali MŚ i IE. W maju wystartujemy również w Pucharach Świata w Węgierskim Szeged i na Poznańskiej Malcie, będzie to pierwsze przetarcie w międzynarodowej imprezie – mówi trener Mariusz Szałkowski.

– Dzięki współpracy z Fracht FWO Polska będziemy mieli możliwość przygotowywania się na najwyższym poziomie. Naszego sponsora Fracht FWO Polska charakteryzuje przede wszystkim solidność i profesjonalizm, firma dostarcza ładunki i organizuje kompleksowo transporty na najbardziej odległe zakątki Świata, to wymaga świetnej logistyki i całkowitego zaangażowania całego zespołu. Podobnie jak w naszym sporcie, trzeba wszystko idealnie zaplanować
i zaangażować się w 100% żeby na końcu był sukces
– dodaje Szałkowski.

Fracht FWO Polska od lat aktywnie wspiera inicjatywy sportowe, udowadniając tym samym, jak istotnym filarem w polityce CSR firmy jest wspieranie lokalnych inicjatyw i promocja kluczowych dla firmy wartości – wytrwałości, szacunku w myśl sportowej zasadzie fair-play, rozwoju osobistego, zawodowego oraz profesjonalizmu.

Firma Fracht FWO jest ze sportem, a sport jest z Fracht FWO już od kilkudziesięciu lat. Od wielu lat wspieramy przedsięwzięcia związane ze sportem młodzieżowym, piłką nożną, koszykówką, a teraz również kajakarstwem. Zarówno dla szwajcarskiej centrali Fracht Group, jak i naszej polskiej spółki, jednym z realizowanych celów CSR jest wspieranie sportu młodzieżowego. Nie ograniczamy się do jedynie do regionu Mazowsza, wspieramy np. turnieje piłkarskie na Podkarpaciu informuje Prezes Zarządu Fracht FWO Polska, Andrzej Bułka.

Dorotę Borowską wspieramy od 10 lat. Nasza współpraca rozpoczęła się wiele lat temu, kiedy to na początku jej kariery zwrócił się do nas z prośbą o wsparcie jej trener Mariusz Szałkowski. Pamiętamy początki kariery sportowej Doroty, kiedy była jeszcze nastolatką; osiągnięcia, pierwsze regaty, pierwsze medale mistrzostw Europy. Można zatem śmiało powiedzieć, że jako firma – Partner byliśmy z Dorotą od początku. Bardzo kibicowaliśmy zawodniczce podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio i trzymamy kciuki, by, zbliżające się regaty w Paryżu były tym momentem, w którym Dorota stanie na olimpijskim podium – dodaje Prezes Andrzej Bułka.

Andrzej Bułka, CEO Fracht FWO Polska

WSPÓLNE CELE – CO ŁĄCZY KAJAKARSWTO I BIZNES?

Dlaczego wspieramy właśnie kajakarstwo? Łączą nas podobne cele. Trening kajakarza jest bardzo żmudny i czasochłonny, tak jak żmudna i czasochłonna jest praca w spedycji czy transporcie. Zarówno my we Fracht FWO, jak i Dorota wraz z trenerem planujemy swe cele długoterminowo. Jesteśmy dumni, że możemy być partnerem i wspierać tak ambitnego trenera i reprezentantkę Polski, która za swój cel obrała medal olimpijski – zaznacza Andrzej Bułka, Prezes Zarządu Fracht FWO Polska

Według Doroty Borowskiej pracę sportowca i managera w firmie łączą wspólne cechy.

Dobry manager w korporacji powinien wykazywać takie cechy jak pewność siebie, samodyscyplinę, chęć ciągłego rozwoju i bardzo dobrą organizację. Możemy porównać do siebie te dwie role ze względu na charakter pracy. Tak samo powinniśmy dążyć do tego, by być najlepszym w swoim fachu. Zarówno praca sportowca, jak i managera polega właśnie na chęci ciągłego udoskonalania siebie i zwiększania swojej efektywności. To punkt wspólny zarówno dla sportu, jak i biznesu – podsumowuje Dorota Borowska.

Materiały prasowe Fracht FWO Polska

# # #

Fracht FWO Polska Sp. z o.o – specjalizująca się w obsłudze logistycznej przemysłu jest częścią szwajcarskiej Grupy Fracht i działa na polskim rynku od 2006 r., mając swoją siedzibę
w Warszawie. Posiada cztery oddziały w: Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu i Szczecinie. Jako operator logistyczny dla przemysłu oferuje pełne spektrum usług, od prostych transportów drogowych, po skomplikowane projekty logistyczne np. związane z dostawami na budowę bloków energetycznych. Działa w oparciu o certyfikat ISO9001:2015 oraz wewnętrzną politykę jakości na bazie certyfikacji SwissStandard, która potwierdza, że biznes Fracht FWO prowadzony jest zgodnie z wartościami: doskonałość, niezawodność, innowacyjność.

www.frachtfwo.pl

Praca zdalna i kontrola trzeźwości – szkolenie last minute dla pracodawców

Szkolenie płatne online, 21 marca 2023 r., 10:00 – 15:00

Szanowni Państwo,

Od 21 lutego 2023 r. firmy mają możliwość samodzielnego przeprowadzania kontroli trzeźwości pracowników. Z kolei tuż przed Wielkanocą, tj. 7 kwietnia 2023 r., wejdą w życie nowe przepisy regulujące pracę zdalną.

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi pracy zdalnej i kontroli trzeźwości, zapraszamy Państwa na 5godzinne szkolenie online, które poprowadzą nasi doświadczeni trenerzy z Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy, a przede wszystkim praktycy z obszaru prawa pracy.

Szkolenie online dedykowane jest m.in.:

  • pracodawcom, którzy zastanawiają się nad wdrożeniem w firmach nowych procedur;

wszystkim tym, którzy pracują nad procedurami, a mają jeszcze w tym zakresie wątpliwości i pytania praktyczne.

ZAREJESTRUJ SIĘ

PORUSZANE ZAGADNIENIA, M.IN.:

  • Pułapki pracy zdalnej – na co zwrócić szczególną uwagę?
  • Czy warto wyrażać zgodę na pracę zdalną wykonywaną z zagranicy?
  • Czy i w jakich sytuacjach pracownik może wymusić na pracodawcy możliwość wykonywania pracy zdalnej?
  • Jak obliczać ryczałt należny pracownikowi wykonującemu pracę zdalną?
  • Co warto uregulować w indywidualnym porozumieniu z pracownikiem mającym pracować hybrydowo?
  • Jak kontrolować czas pracy pracownika pracującego zdalnie?
  • Wobec których pracowników warto przeprowadzać kontrolę trzeźwości?
  • Jak uniknąć ryzyka zarzutu nierównego traktowania ze strony pracowników poddawanych kontroli trzeźwości?
  • Jak uregulować zasady kontroli trzeźwości osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, w tym na kontraktach b2b?

Szczegółowy program

ZAREJESTRUJ SIĘ

PROWADZENIE

Maciej Frąckowiak

Radca prawny w Dziale Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem w obszarze prawa pracy. Zarządza zespołem prawników Działu Prawa Pracy w oddziałach: Katowice, Częstochowa i Kraków. Ekspert Business Centre Club z zakresu indywidualnego i zbiorowego prawa pracy. Ceniony wykładowca na szkoleniach z zakresu prawa pracy dla przedsiębiorców. Pomysłodawca i prelegent „ścieżki prawa pracy” Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami (PSZK). Laureat nagrody Rising Stars Prawnicy – liderzy jutra (2019).

Monika Kolasińska

Radca prawny w Dziale Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Specjalizuje się w prawie pracy i ubezpieczeń społecznych. Posiada bogate doświadczenie w negocjowaniu i opracowywaniu projektów umów o pracę i umów cywilnoprawnych dotyczących zatrudnienia, w tym kontraktów menadżerskich, umów zlecenia, b2b oraz dotyczących zatrudnienia pracowników tymczasowych. Wyróżniona w rankingu the Legal 500 EMEA w latach 2017, 2018, 2021 i 2022 jako prawnik specjalizujący się w prawie pracy.

KOSZT UDZIAŁU W SZKOLENIU ONLINE

490 PLN + VAT / os. – Klienci Kancelarii
590 PLN + VAT / os. – nowi Klienci

  • Faktura VAT zostanie wystawiona i przesłana do Państwa po realizacji szkolenia.
  • Płatności za szkolenie można dokonać również po otrzymaniu faktury.

Szkolenie odbędzie się za pomocą platformy ZOOM – link zostanie przesłany w mailu potwierdzającym rejestrację.

ZAREJESTRUJ SIĘ

KONTAKT w sprawie szkolenia

tel.: +48 511 249 206
e-mail: szkolenia@siw.pl

Warsztaty online z BALAJCZA – „Przez język do serca, czyli dlaczego książki są zdrowsze od (fake) news”

Wtorek, 14 marca 2023 r.
godz. 11:00-12:00

Żyjemy w czasach, w których nieprzewidziany rozwój wypadków zaskakuje nawet największych strategów. Do tego z każdej strony dociera do nas mnóstwo informacji, ale co z tego, skoro zmiany, do których właśnie zaczęliśmy się przygotowywać, okazują się być jeszcze inne? Możemy być też pewni, że życie jeszcze nie raz nas zaskoczy,

a  informacji będzie nadal przybywać…

Czy więc nie warto nauczyć się, jak żyć szczęśliwiej już teraz, zaraz, w nie zawsze sprzyjających nam okolicznościach? Czy to w ogóle jest możliwe?

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak to, co słyszymy wpływa na nasz dobrostan i szczęście, jak oddzielać informacyjne ziarna od plew i dlaczego warto czytać książki, zapraszamy na spotkanie 14 marca.

Będziemy mówić o:

  • Czy różnice językowe mają wpływ na to, jak odczuwamy szczęście?
  • Czy można się nauczyć jak odróżniać to, co nam służy od tego, co nam szkodzi?
  • Czym różnią się prawdziwe informacje od tych fałszywych?
  • Dlaczego czytanie książek jest lepsze od scrollowania newsów i oglądania filmów?
  • Czy wszyscy muszą być tak samo szczęśliwi?

O wpływie języka na nasze szczęście opowie Agnieszka Dydycz, pisarz z wyboru, finansista z wykształcenia i doświadczenia, prawie mgr inż. budownictwa, certyfikowany tutor, mentor i coach, członek rady ekspertów THINK TANK, praktyk dobrego życia. Jej książki bawią, ale też inspirują i pomagają w odnalezieniu tego, co jest dla nas najlepsze i najważniejsze. Dwie ostatnie powieści pt. Nigdy nie będę wyższa. Ale mogę być szczęśliwsza! oraz Nigdy nie będę młodsza. Ale kto mi zabroni próbować! przypominają nam, że troszcząc się o innych nie wolno nam zapomnieć także o sobie. I jeszcze o tym, że szczęście możemy spotkać w każdym momencie naszego życia i niezależnie od pory dnia czy roku, ale to od nas zależy, czy w ogóle je zauważymy i wykorzystamy!

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Sesja Q&A, depresja, 6 marca/pon. godz. 19.30

Zapraszamy do zapoznania się z komunikatem Transition Group:

Witajcie,

Depresja dotyczy osób SŁABSZYCH PSYCHICZNIE. Taki komentarz dostaliśmy.

NIE! Do tego też się odniesiemy na naszej sesji Q&A

Zachęcam do udziału w sesji Q&A dot. depresji! – 6 marca/pon. godz. 19.30-20.45. Zbieramy wciąż pytania. Jeśli takie macie, przesyłajcie proszę do mnie.

Na pytania będą odpowiadać:

Wiktor Buczek — psychiatra

Małgosia Ufnal — psycholog

Czyli nasz Psychoedukacyjny Dream Team!

Ja odniosę się do pytań i komentarzy związanych z psychoedukacją w miejscu pracy.

Odpowiemy na nie zgodnie z naszą wiedzą. Nie będziemy też udawać, że wiemy wszystko, albo odpowiedź może być tylko jedna słuszna. Ale przyłożymy się.

Poniżej link do zapisów.

https://live.evenea.com/457-921-044

 

Mam jeszcze dla Was wskazówkę techniczną. Niektórzy na ostatnim webinarze nie słyszeli głosu. Po sprawdzeniu okazało się, że to wynikało z blokady w komputerze służbowym (blokuje system VPN, który jest w niektórych firmach).

Tu jest taki link, dzięki któremu możecie przetestować połączenie. Jeśli coś nie działa, napiszcie do naszego IT supportu, Tomka Myszki:

https://embed.archiebot.com/connection-tester

t.myszka@evenea.com

Dobrze jest też w razie czego przełączyć się na czas webinaru z komputera na komórkę (to u Was najczęściej zadziałało), albo na komputer prywatny.

Do usłyszenia!

Dziękuję, że jesteście z nami!

Pozdrawiam serdecznie,

Ania Pfejfer-Buczek

Śniadanie online z BALAJCZA – „Kanada, cz. 2 – Quebec i wschodnie wybrzeże”

Czwartek, 9 marca 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Na wschodnim wybrzeżu Kanady dominują prowincje Quebec i Ontario. Oprócz atrakcji oferowanych przez największe kanadyjskie metropolie, Toronto i Montreal, możemy tutaj podziwiać takie turystyczne „perełki” jak wodospady na rzece Niagara czy ujście Rzeki Świętego Wawrzyńca. Wyjątkową atmosferę buduje też odrębność kulturowa tego regionu.

Zapraszamy na wspólne poznawanie Kanady w czasie Śniadania on-line w czwartek 9 marca o godz. 8.00. Na spotkaniu zatytułowanym „Kanada, cz. 2 – Quebec i wschodnie wybrzeże” dowiecie się Państwo między innymi:

  • skąd pochodzi nazwa „sos 1000 wysp”
  • kto odkrył Kanadę
  • jaką misję miały „córy królewskie”
  • na ile znajomość francuskiego jest konieczna w prowincji Quebec
  • gdzie znajduje się najstarsza dzielnica handlowa w Ameryce Północnej
  • jakie miasto jest najbardziej wielokulturowe na świecie

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Polskie drogi – od patosu do bigosu”

Wtorek, 28 lutego 2023 r.
godz. 11:00-12:00

  • Kto przekonał mieszkańców Ameryki Południowej do yerba mate?
  • U kogo legendarny trener Realu Madryt zajadał się bigosem?
  • Kto grał w szachy na transatlantyku i co z tego wynikło?
  • Co robił na amerykańskiej farmie król polskiej prasy?

O zaskakujących ścieżkach Polaków, którzy żyli na emigracji, będzie można posłuchać podczas kolejnego śniadania na prelekcji Hanny Dzielińskiej (Hanki Warszawianki) 28 lutego.

Spotkanie poprowadzi Hanna Dzielińska – dziennikarka, przewodniczka po Warszawie, autorka spacerów międzymiastowych (kwarantannowych) online, reportaży oraz książek o kulturze i mieście, popularyzatorka kultury i sztuki. Hania zajmuje się również animacją życia kulturalno‑artystycznego, organizuje produkcję filmów dokumentalnych i reportaży, współpracuje z dzielnicami i instytucjami kultury przy tworzeniu publikacji historycznych, a także prowadziła koło naukowe Studentów Historii Sztuki i wydała własną serię gier przygodowych dla dzieci i dla dorosłych.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Kursy językowe w Balajcza ze zniżką -50% dla członków Izby

Języki obce to już nie tylko miły dodatek do CV – to wręcz konieczność.

Mimo to w tej chwili na rynku pracy nadal obserwuje się deficyt osób z zaawansowaną znajomością języka.

Najbardziej poszukiwani są pracownicy, którzy mogą podjąć się bardziej złożonych zadań w obcym języku, takich jak: obsługa klienta, negocjacje, tworzenie treści, prowadzenie szkoleń czy prezentacji.

Poszukiwania to jednak nie jedyna droga. Świadomi pracownicy są chętni do nauki i objęcia nowych obowiązków.

Ten potencjał warto wykorzystać!

A najlepszym sposobem na szybkie postępy językowe jest nauka z lektorem.
Spersonalizowana nauka.

Dlatego kursy języka w Balajcza są dopasowane do kursantów (lokalizacja, czas, lektor), a do wyboru są 3 warianty:

  • Kurs języka ogólnego (w tym konwersacje)
  • Kurs języka biznesowego (np. Business English)
  • Branżowy kurs specjalistyczny (np. IT, prawo)

Z Balajcza można się także uczyć polskiego dla obcokrajowców.

A dla wszystkich członków Izby mamy specjalny prezent – 50% zniżki na pierwszy miesiąc zajęć z dowolnego języka!

Wystarczy skontaktować się z biurem Balajcza i podać kod (TIME4COURSE), a uwzględnimy zniżkę w wycenie.

To świetna okazja, by zadbać o najcenniejszy zasób firmy – pracowników, a także o ich rozwój i zadowolenie.

W takiej sytuacji sukcesy – i językowe, i biznesowe – to tylko kwestia czasu!

Śniadanie online z BALAJCZA – „KANADA, cz. 1 – turystyczne ABC”

Czwartek, 23 lutego 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Kanada to ogromne przestrzenie, dziewicza przyroda, różnorodność krajobrazów oraz kultur. Wyjątkowe piękno tego kraju przyciąga coraz więcej turystów z całego świata.

Aby przybliżyć ten niezwykły kraj, proponujemy minicykl 3 spotkań w ramach Śniadań on-line. Na pierwsze z nich, „Kanada – turystyczne ABC”, zapraszamy w czwartek 23 lutego o godz. 8.00.

Opowiemy między innymi:

  • jakie aplikacje i dokumenty są niezbędne w podróży do Kanady
  • dlaczego ceny na kanadyjskich produktach są mylące
  • czy i komu należy dawać napiwki
  • dlaczego granice Kanady są takie proste
  • na którym równoleżniku zbudowano Łuk Pokoju
  • kiedy zaplanować wyprawę do Kraju Klonowego Liścia

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Nie warto stać z boku, gdy ceny tłumaczeń stoją w miejscu

Od początku roku zewsząd słyszy się o podwyżkach cen.

Jednak w Balajcza Linguistic Services podjęliśmy inną decyzję i mamy dla Państwa dobrą wiadomość:

Ceny tłumaczeń i kursów nie wzrosły w 2022 roku i – w myśl wspierania biznesu klientów – nie wzrosły także ani w styczniu ani w lutym 2023 r.

Do końca lutego można więc skorzystać z naszych usług w niższych, zeszłorocznych cenach (pod uwagę bierzemy datę przyjęcia zlecenia do realizacji).

Chcemy, aby z początkiem 2023 roku nasi klienci śmiało rozpoczynali nowe projekty, nie martwiąc się przy tym o budżet.

Dlatego nasze wsparcie językowe:

  • tłumaczenia ustne i pisemne (w tym tzw. przysięgłe)
  • obsługa językowa konferencji
  • kursy języka obcego

jest na wyciągnięcie ręki… i w przewidywalnej cenie.

Dlatego wszystkich członków Izby, którym może się przydać się pomoc tłumacza lub lektora, zapraszamy do kontaktu z biurem Balajcza:

balajcza@balajcza.pl
+ 48 22 643 47 94

Wycenę można też wygodnie zamówić przez formularz na stronie:
www.balajcza.pl/valuation

Podsumowując, nie warto stać z boku – naprawdę dobry moment jest… teraz.

Śniadania online z BALAJCZA – 9.02. & 14.02.

„Liban – Wschód bliższy niż myślisz”

Czwartek, 9 lutego 2023 r.
godz. 8:00-9:00

Beirut downtown cityscape & Mohammad al amin mosque

Liban – kraina winnic, pomarańczowych sadów, zielonych łąk i piniowych lasów. To tu  kultura arabska spotyka się ze śródziemnomorską. Kraj pełen antycznych zabytków, wspaniałych krajobrazów, doskonałej kuchni i uśmiechniętych, gościnnych ludzi.  Wielu z nas Liban kojarzy się wyłącznie z wojną,  tymczasem jego rzeczywisty obraz okazuje się  zupełnie inny  niż ten znany z mediów.

Weź udział w czwartkowym Śniadaniu i dowiedz się:

  • dlaczego Liban nazywany jest Szwajcarią Bliskiego Wschodu,
  • jakie przysmaki libańskiej kuchni są dumą narodową Libańczyków,
  • dlaczego po libańskim weselu bardziej bolą nogi niż głowa,
  • dlaczego libański kawaler nosi obrączkę na palcu,
  • co przyciąga do Libanu polskie pielgrzymki.

O Libanie i jego codziennym życiu opowie:

Maria Błoch – globtroterka i rekruterka w międzynarodowej firmie e-commerce. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: studiowała w Chorwacji, mieszkała w Bejrucie i pracowała w libańsko-nigeryjskiej firmie – tajniki kultury libańskiej nie są jej obce. Po latach podróży wróciła do Polski i obecnie poszukuje talentów na rynkach brytyjskim, czeskim oraz polskim

Partner spotkania: Sietar Polska

 

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl ; tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 

„Cultural Differences between Brits & Poles”

…with lots of humour and reading between the lines.

Wtorek, 14 lutego 2023 r.
godz. 11:00-12:00

Po co jest ten webinar?

  • Aby przekonać się, że nawet biegła znajomość języka angielskiego nie gwarantuje jasnej i zrozumiałej komunikacji w anglosaskim świecie.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

  • Poznasz podstawowe kody komunikacyjne Brytyjczyków oparte o słowa, które rozumiane są inaczej w innych językach europejskich, niż angielski.
  • Pobawisz się w zgadywankę najpopularniejszych osobistości z brytyjskiej historii i popkultury.
  • Dowiesz się, jakie jest poczucie humoru Brytyjczyków oraz skąd bierze się ich specyficzna natura, którą nareszcie zrozumiesz.

Kim jest Małgorzata Ruszkowska?

Nazywam się Małgorzata Ruszkowska, na co dzień uczę języka angielskiego w oparciu o sprawdzone metody coachingowe. Mieszkałam w kilku miejscach na świecie, w tym 9 lat w Wielkiej Brytanii, stąd moja pasja, aby postarać się zrozumieć kulturę anglojęzyczną oraz uczyć, że świat jest piękny właśnie dlatego, że jest różnorodny.

Małgosia uczy w BALAJCZA Linguistic Services języka angielskiego (ogólny i Business English) w grupach na różnych poziomach zaawansowania.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.