Śniadanie online z BALAJCZA – „Potęga koloru”

Wtorek, 30 maja 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Czy wiesz, że kolory wpływają na Twoje zachowanie? Mogą zwiększyć koncentrację, pobudzić lub pomóc się zrelaksować. Są zatem kluczowym elementem w aranżacji przestrzeni zawodowych. Kolory odwołują się do emocji i wpływają na nasze codzienne wybory. O tajnikach barw i ich oddziaływaniu na nas porozmawiamy na kolejnym Śniadaniu on-line „Potęga koloru” we wtorek 30 maja o godz. 8.00 (uwaga – wyjątkowo nie w czwartek).

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • jak to się dzieje, że widzimy przedmioty w różnych barwach
  • czy niebieskie talerze pomagają w odchudzaniu
  • jaki kolor wybrać do swojego biura
  • czy barwa może być niekolorowa
  • jak kontrast równoczesny wpływa na postrzeganie barw
  • czy kawa w niebieskim kubku smakuje inaczej

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zaproszenie na otwarte szkolenie online: „Wdrażanie polityk i ram ESG – podejście praktyczne dla firm” – 30 maja, 10:00-14:00

W dzisiejszych czasach społeczeństwo oczekuje od biznesu większej odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Dlatego konieczność uwzględniania ESG (Environmental, Social, Governance) w działalności przedsiębiorstwa staje się głównym tematem dyskusji w kontekście strategii (zrównoważonego) rozwoju. W związku z wagą tej problematyki i tym, że w ostatnim czasie pojawiły się i planowane są coraz to nowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, 30 maja Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy organizuje 4godzinne szkolenie online pt. „Wdrażanie polityk i ram ESG – podejście praktyczne dla firm”, które poprowadzą doświadczeni trenerzy, a przede wszystkim praktycy z obszaru ESG.

Dlaczego warto?

Szkolenie pomoże Państwu zrozumieć, dlaczego ESG jest kluczowe dla rozwoju firmy i jakie korzyści może przynieść. Eksperci przedstawią najlepsze praktyki i strategie wdrażania polityk i ram ESG, które mogą być dostosowane do Państwa specyficznego kontekstu biznesowego.

Szkolenie online dedykowane jest m.in.:

  • przedsiębiorcom i udziałowcom w spółkach;
  • członkom zarządu;
  • Dyrektorom Działów Prawnych, Business Development i PR – zwłaszcza spółek publicznych;
  • przedstawicielom instytucji finansowych;
  • inwestorom.

Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • Klasyfikacja działalności do kryteriów ESG – kryteria środowiskowe, społeczne i ładu korporacyjnego;
  • Wdrożenie ESG w organizacji – modele wdrożenia ESG;
  • Zarządzanie produktowe a ryzyka dla zrównoważonego rozwoju;
  • ESG a polityka wynagrodzeń;
  • Obowiązki emitentów papierów wartościowych w związku z ESG;
  • Raportowanie niefinansowe – kryterium podmiotowe, aktualna i przyszła perspektywa, kryteria raportowania, źródła danych;
  • Greenwashing i oczekiwania nadzorcze co do reklamy produktów zielonych.

Prowadzenie:

  • Katarzyna Majer-Gębska
  • Mikołaj Górny

Termin:

  • 30 maja (wtorek), godz. 10:00-14:00

Formuła:

  • online (platforma Zoom)

Koszt udziału 1 osoby w szkoleniu:

  • 550 PLN + VAT

Więcej szczegółów i rejestracja:

LINK

Modelowa współpraca w zmieniającej się rzeczywistości

Co sprawia, że klienci, dostawcy i partnerzy chcą współpracować z daną firmą? Przede wszystkim wspólne wartości, wzajemny szacunek i jasne zasady. Na tym gruncie spółka Model Opakowania już od 25 lat w Polsce buduje relacje biznesowe, które pozwalają jej inspirować i tworzyć wyjątkowe opakowania z tektury falistej.

Łączy nas papier

Zwiększająca się świadomość klientów, ich oczekiwania i potrzeby są motywacją dla firm takich jak Model do poszukiwania coraz lepszych rozwiązań. Zapytacie czym może zaskoczyć nas tektura falista. Pozornie monotonna, czasami może nawet nudna? W rzeczywistości jest niewyczerpanym źródłem kreatywności i inspiracji, które ogranicza jedynie nasza wyobraźnia.

Do wytworzenia tektury niezbędny jest papier. Jego pochodzenie, jakość i skład definiuje późniejszy produkt – opakowanie. Rosnąca świadomość ekologiczna klientów sprawia, że na znaczeniu zyskuje papier pochodzący z recyklingu. Papier makulaturowy, bo o nim mowa, pozwala na wytwarzanie opakowań charakteryzujących się wysoką jakością. W Modelu blisko 100% produktów powstaje właśnie w tak ekologiczny i ekonomiczny sposób. Ten zamknięty łańcuch wartości wspierają także klienci i dostawcy, którzy świadomie wybierają Modela na swojego partnera biznesowego.

Klienci na fali

Dokładnie 6 stycznia 1998 roku z linii produkcyjnej zakładu w Biłgoraju  zjechało pierwsze opakowanie. Był to wyjątkowy dzień dla lokalnej społeczności. Wybór Biłgoraja na miejsce pierwszej fabryki Modela w Polsce nie udałby się, gdyby nie starania ówczesnego burmistrza miasta Stefana Oleszczaka i lokalnego inwestora Tadeusza Kuźmińskiego. Jednym z argumentów przemawiających za tą lokalizacją była bliskość dwóch dużych, ogólnopolskich przedsiębiorstw, Ambry i Black Red White, późniejszych klientów firmy.

Pierwszym produktem, który powstał w biłgorajskim zakładzie było opakowanie na wino musujące, które produkowane jest do dzisiaj.

Cieszymy się, że mieliśmy okazję być jednym z pierwszych klientów firmy i jeszcze bardziej cieszymy się, że owocnie współpracujemy przez te wszystkie lata. Współpraca z firmami z najbliższego otoczenia jest dla nas ważną przesłanką naszej strategii rozwoju i utrwalania lokalnych więzi biznesowych, co ma szczególne znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego takich biedniejszych regionów Polski, jak południowa Lubelszczyznamówi Grzegorz Nowak, wiceprezes zarządu Ambra S.A.

Jak podkreśla, ta lokalność współpracy nie jest główną podstawą relacji handlowych, a na wybór Modela jako dostawcy maja wpływ także inne czynniki.

– Zawsze podstawą współpracy jest korzystna relacja ceny do jakości kupowanych w Modelu opakowań kartonowych dla naszych wyrobów winiarskich. Ta korzystna, w naszej ocenie, relacja cena-jakość jest dodatkowo wzmocniona przez inne korzystne aspekty współpracy, tak ważne w przypadku rynku wyrobów FMCG. A więc doradztwo i otwartość na szybkie zmiany w projektach opakowań, relatywnie krótki czas dostawy zamówionych towarów, czy elastyczność na zdarzające się nieplanowane zmiany w naszych zamówieniach – zaznacza Grzegorz Nowak. Jak dodaje systematyczny i dynamiczny rozwój Modela na przestrzeni 25 lat jest i nadal będzie korzyścią dla klientów, w tym Ambry.

Również współpraca z jednym z największych na świecie producentów napojów bezalkoholowych to przykład inspirującej współpracy. Relacja biznesowa między firmami Model i Coca-Cola trwa od ponad 20 lat.

– Mimo zmian personalnych wśród zespołów zarządzających, czy też pracowników w zakładach produkcyjnych, współpraca trwa nadal. To dość wyjątkowa sytuacja, bo pracując w innych korporacjach nie spotkałam się z tak długą współpracą z jednym dostawcą. Powód może być tylko jeden – to po prostu bardzo dobry dostawca, z którym współpraca przebiega bezproblemowo, a tak właśnie jest w przypadku firmy Model. komentuje Justyna Aleksandrowicz, specjalista ds. zakupów w firmie Coca-Cola. Propozycje optymalizacyjne, czy też codzienne potrzeby biznesowe są zawsze uwzględniane. Mamy produkty, które są w Modelu na wyłączność od lat – podkreśla.

Silne partnerstwo – dynamiczny rozwój

Na jakość współpracy i satysfakcję klientów wpływ mają także dostawcy i pozostali partnerzy.
Staranna selekcja i weryfikacja każdego z nich na gruncie respektowania tych samych wartości pozwala zagwarantować najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów.  Jednym ze stałych partnerów jest firma Marbach, która od blisko 20 lat wspiera Modela wykrojnikami płaskimi i rotacyjnymi.

Od czasu kiedy pamiętam naszą współpracę, zawsze była ona oparta na fundamencie profesjonalizmu, innowacji i zaufania. Te silne podstawy pozwalają szybciej i lepiej realizować postawione nam zadania. – mówi Michał Adamiec z działu obsługi klienta firmy Marbach.

W jego przekonaniu drogą do sukcesu jaką obrała Grupa Model, jest postawienie na wartość pracownika i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, bardzo często odważnych, jak choćby zakup rotacji Evol, świetnego rozwiązania dla potrzeb rynku.
Z chęcią wymieniam się wiedzą techniczną oraz możliwościami produkcyjnymi z zespołem Model. W ten sposób budujemy silne partnerstwo, które pozwala nam na wspólny, dynamiczny rozwój – dodaje Adamiec.

Podobna historia łączy Model z firmą Ram Wist, dostawcą klisz do produkcji opakowań.  – Przez lata współpracy zauważamy zmiany na plus, jak np. standaryzacja zamówień, która usprawnia nam pracę i finalnie mniej czasu potrzebujemy na przygotowanie projektów do akceptacji. Sprawia to, że jako zespół Model – Ram Wist jesteśmy w stanie szybciej reagować i być konkurencyjni dla naszych klientówzaznacza Jakub Rowicki, grafik w  firmie Ram Wist.

Jak podkreśla, o sile Modela na rynku decydują jego pracownicy. – Najbardziej lubimy w Model ludzi, którzy tam pracują. Cechują się profesjonalizmem, zaangażowaniem w każde powierzone im zadanie dodaje Rowicki.

Dobra współpraca się opłaca

Działania Model Opakowania nie pozostają bez echa. Świadczą o tym wyróżnienia w prestiżowych rankingach biznesowych. Wystarczy wspomnieć o Diamentach Forbesa, w których spółka regularnie jest notowana zarówno na liście w województwie lubelskim, jak i w zestawieniu ogólnopolskim firm z dochodem powyżej 250 mln zł. W 2023 roku Model Opakowania znalazł się w pierwszej dziesiątce firm regionalnych i zajął 303 miejsce w Polsce.

25 lat działalności Model Opakowania to czas ciągłego rozwoju, inwestycji w pracowników,  park maszynowy i relacje z partnerami biznesowymi. Efektem jest skuteczność w dostosowywaniu oferty do zmieniających się realiów i budowanie niezależnej i stabilnej pozycji na rynku opakowań z tektury falistej.

 

Grupa Model projektuje, produkuje i dostarcza wysokiej jakości opakowania wykonane z tektury litej i falistej, począwszy od prostych opakowań transportowych,  po  pudełkach na czekoladę i perfumy z wyrafinowanymi uszlachetnieniami. Grupa posiada oddziały w ośmiu krajach. Czołowe rynki to Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Polska, kraje Beneluksu, Austria, Francja, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Węgry oraz Bośnia i Hercegowina. Główna siedziba Grupy znajduje się w szwajcarskim Weinfelden.
W Polsce Grupę Model reprezentują trzy zakłady produkcyjne działające w ramach  Model Opakowania Sp z o.o. zlokalizowane w Biłgoraju, Czosnowie i Nowej Soli. Specjalizują się w produkcji  opakowań z tektury falistej i kaszerowanej, a także tektury bezkońcowej M-fold.  

 Kontakt dla prasy:

Katarzyna Ferens-Paczwa
Marketing Manager

katarzyna.ferens-paczwa@modelgroup.com

modelgroup.com

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „7 SKUTECZNYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ”

Wtorek, 23 maja 2023 r.

godz. 11:00-12:00

O uczeniu jako wyborze i procesie łączenia kropek oraz o tym, czy wiedza inspiruje i motywuje oraz czy pozostaje teorią dopóki nie żyje w naszych mięśniach.

Jak się skutecznie uczyć i aktualizować aplikacje w największym biokomputerze, czyli mózgu? Czy jeżeli będziemy coś powtarzać 10 tys. godzin to na pewno staniemy się ekspertami?

O syndromie Shining Objects, braku koncentracji, metaignorancji, prawie do nieumienia, a także o 4 typach psychologicznych wg C.G. Junga i jak one wpływają na nasze style nauki – o tym wszystkim opowie Małgorzata Musińska-Kubis, na co dzień pracująca w biznesie w łańcuchu dostaw i zakupach, trenerka biznesu i kompetencji międzykulturowych, która uczy innych i siebie, nagrywa podcasty i pasjonuje się rozwojem. Propagatorka zdecydowanego wychodzenia poza myślenie schematami i miłośniczka uczenia się przez całe życie poprzez doświadczanie, popełnianie błędów i… wszystkie dozwolone sposoby.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Mniej znane regiony winiarskie Włoch”

Czwartek, 18 maja 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Włochy produkują ponad 2 miliardy butelek wina rocznie. Podczas gdy każdy zna Barolo, Prosecco czy Primitivo, tylko nieliczni słyszeli o ukrytych winnych klejnotach, w które obfituje Belpaese. Jeśli chciałbyś wypełnić tę lukę, być może mam dla Ciebie odpowiednią propozycję podróży. Moja wycieczka zabierze Cię poza utarte ścieżki, aby uchylić rąbka tajemnicy, którą owiane są niektóre regiony i ich wina. Zajmiemy się też oczywiście najbardziej znanymi obszarami (Piemont, Toskania i tak dalej), aby odświeżyć wiedzę i pomóc Ci się zorientować. Ale kiedy już to zrobimy, zanurzymy się prosto w nieznany świat winnic rozciągających się na polodowcowych glebach, wśród zamków i stromych ścian, zielonych wzgórz i naturalnych parków, położonych na zalanych słońcem terroir omiatanych przez śródziemnomorską bryzę. Będziemy podróżować od potężnych szczytów Alp aż do maleńkiej wyspy leżącej u progu Afryki – oczywiście z wieloma przystankami pomiędzy. Abyś miał pewność, że znajdziesz coś dla siebie, nie zabraknie odpowiednich informacji na temat charakterystyki każdego regionu i profilu jego win.

Oraz, co oczywiste, tam, gdzie jest wino, musi być też jedzenie: przygotuj się na to, że usłyszysz o niektórych lokalnych potrawach, o których jeszcze nie słyszałeś – ale których będziesz chciał spróbować! Po raz pierwszy w życiu możesz mieć ochotę na wino i aromatyczne potrawy już o 8 rano.

Spotkanie poprowadzi:

Cristiano Berta – lingwista, sommelier, instruktor narciarstwa i miłośnik gór. Włoski góral z Piemontu, który ma bogate doświadczenie międzynarodowe: wychowywał się w Niemczech, studiował we Włoszech, a doświadczenie zawodowe zdobywał również w Danii, Norwegii, Kanadzie i w Szwajcarii.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku angielskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Promocja wydarzeń PwC | Maj 2023

  1. Webinarium: Dotacje na automatyzację i cyfryzację dużych przedsiębiorstw

Termin: 15 maja 2023 | godz. 10:00-11:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/dotacje-na-automatyzacje-i-cyfryzacje-duzych-przedsiebiorstw-zasady-konkursu-i-proces-aplikowania.html

  1. Webinarium: Graniczny Podatek Węglowy (CBAM)

Termin: 18 maja 2023 | godz. 10:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/graniczny-podatek-weglowy-cbam-jak-przygotowac-sie-na-wejscie-nowych-regulacji.html

Konferencja | 23 maja 2023 | godz. 09:15 – Pomoc, koszt czy inwestycja, czyli o współpracy biznesu z NGO

Szanowni Państwo,

pandemia i wybuch wojny w Ukrainie wyzwoliły w nas, jako społeczeństwie, siły do niezwykłego zaangażowania społecznego. Naturalnymi liderami tych działań stały się organizacje pozarządowe, które są dziś bardziej widoczne w przestrzeni publicznej i ich znaczenie ciągle rośnie. Jednocześnie, z wielu powodów, biznes na coraz większą skalę włącza w swoje strategie działania, których cele nie są nastawione na zysk.

Celem Fundacji CRIDO jest budowanie relacji biznesu z organizacjami pozarządowymi, dlatego chcemy zaprosić Państwa do podzielenia się swoimi doświadczeniami w tym obszarze, podczas naszej konferencji, która odbędzie się 23 maja 2023 r. w biurze CRIDO przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.

Podczas wydarzenia wspólnie z zaproszonymi prelegentami przybliżymy uczestnikom świat trzeciego sektora i zastanowimy się, po co i jak współpracować z organizacją pozarządową. Odpowiemy na pytania, jak biznes może pomóc NGOsom w rozwiązywaniu naszych wspólnych problemów społecznych oraz co dla firmy oznacza relacja z organizacjami trzeciego sektora. Opowiemy też, na co zwrócić uwagę we współpracy biznes-NGO.

Na konferencję zapraszamy szczególnie przedstawicieli zarządów, właścicieli, dyrektorów działów marketingu, CSR, ESG, HR, ale zachęcamy również do uczestnictwa osoby decyzyjne z innych działów, które widzą potrzebę zaangażowania społecznego swoich organizacji.

AGENDA WYDARZENIA

08:30 – 09:15 | Rejestracja, powitalna kawa
09:15 – 09:25 | Otwarcie konferencji

  • Anna Grąbczewska, Prezes Fundacji CRIDO

09:25 – 09:40 | Liczy się nie tylko zysk

  • Zofia Dzik, Impact inwestorka, innowatorka, fundatorka Instytutu Humanites-Człowiek i Technologia

09:40 – 10:10 | Dobre praktyki. O współpracy biznes-NGO

  • Katarzyna Nabrdalik, Prezes Fundacji Teach for Poland & Brian Patterson, Founder, White Star Real Estate
  • Dominika Szaciłło, Założycielka i prezeska Fundacji Uwaga, Śmieciarka Jedzie & Tomasz Artaszewicz-Zawisza, Senior associate, CRIDO
  • Maria Mach, Dyrektor Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci

10:10 – 10:25 | Występ muzyczny stypendystów Krajowego Funduszu na Rzecz Dzieci

10:25 – 10:45 | Przerwa kawowa
10:45 – 11:00 | Jak wybrać odpowiednie NGO, czyli jak McKenzie Scott zdecydowała się na współpracę z Ashoką?

  • Agata Stafiej-Bartosik, Prezeska Zarządu Fundacji Ashoka

11:00 – 12:00 | Warsztaty z udziałem organizacji pozarządowych: Fundacja Uwaga, Śmieciarka Jedzie, Klub Inteligencji Katolickiej, Fundacja Adama Worwy, Fundacja Wspólnoty Burego Misia, Krajowy Fundusz na Rzecz Dzieci

12:00 – 13:00 | Panel dyskusyjny: Jakie korzyści zyskuje firma z relacji z NGO?

  • Karolina Kanar-Kossobudzka, Manager, Group CSR, Allegro
  • Joanna Gajda-Wróblewska, Prezeska, Fundacja BNP Paribas
  • Katarzyna Rozenfeld, Non-Executive Director, Grantham
  • Monika Lewandowska, Członkini zarządu Fundacji CRIDO, Doradca podatkowy, CRIDO

13:00 – 14:00 | Lunch i dyskusja w kuluarach

Zapraszamy!
Fundacja CRIDO

POTWIERDŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU

www.fundacjacrido.pl

Sprawozdanie finansowe w innym języku (i w promocyjnej cenie)

Minął kolejny rok rozwijania firmy i starannego prowadzenia rachunkowości. Sprawozdanie finansowe już przygotowane, biegły rewident zrobił swoje, wyniki widać jak na dłoni.

Jednak wiele organizacji musi zadbać przynajmniej o jeszcze jedną rzecz…

Tłumaczenie!

Jeśli więc Twoja firma potrzebuje teraz dostawcy, który przetłumaczy sprawozdanie finansowe z rzetelnością godną księgowego – mamy dobrą wiadomość!

Od kwietnia w Balajcza trwa promocja na przekład sprawozdań finansowych.

Promocja dotyczy także poszczególnych części sprawozdań i innych powiązanych dokumentów, np.:

  • audytu
  • bilansu
  • rachunku zysków i strat
  • informacji uzupełniającej
  • innej dokumentacji finansowej.

To okazja, by przetłumaczyć dokumentację finansową na język polski lub obcy w wyjątkowej, obniżonej cenie.

A ponieważ sprawozdania finansowe są najczęściej tłumaczonym w Balajcza dokumentem, można polegać na naszym doświadczeniu.

Na potrzeby akcji przygotowaliśmy specjalne stawki, zarówno w ramach przekładu na język polski, jak i w przypadku tłumaczenia na język obcy.

Tłumaczymy między innymi na:

  • polski
  • angielski
  • niemiecki
  • hiszpański
  • francuski
  • rosyjski
  • włoski
  • itd.

To idealny moment, żeby zamówić tłumaczenie dokumentów finansowych.

I zredukować przy tym koszty.

Aby skorzystać z promocji, skontaktuj się z nami:

Tel.: +48 22 643 47 94
E-mail: balajcza@balajcza.pl

www: balajcza.pl/valuation

Promocja wydarzeń PwC | Kwiecień 2023

Serdecznie zapraszamy na kwietniowe wydarzenia firmy PwC!

  • Webinarium: Fundacja rodzinna – w świetle pytań przedsiębiorców

Termin: 26 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 12:30

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/fundacja-rodzinna-w-swietle-pytan-przedsiebiorcow.html

  • Webinarium: Co każdy CFO wiedzieć powinien o trendach i rozwiązaniach, które budują dojrzałość funkcji finansowo-podatkowych?

Termin: 25 kwietnia 2023 | godz. 10:00 – 11:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/co-kazdy-cfo-wiedziec-powinien-o-trendach-i-rozwiazaniach-dla-finansow-i-podatkow-przyszlosci.html

  • Webinarium: Wsparcie finansowe dla przedsiębiorców sektora energochłonnego

Termin: 27 kwietnia.2023 | godz. 10:00

https://www.pwc.pl/pl/wydarzenia/webinaria/wsparcie-finansowe-dla-przedsiebiorstw-energochlonnych.html?utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=tax-&utm_content=webinar-wsparcie-finansowe-dla-przedsiebiorstw-energochlonnych-email-email-17-04-2023