Hotel Metropol mieści się w centrum Warszawy. Powstał w 1965 roku według projektu znanego inżyniera architekta, historyka architektury i urbanisty, Zygmunta Stępińskiego. Był on także współautorem unikatowego budynku Cepelii, znajdującego się naprzeciwko hotelu. Metropol należy do spółki Hotele Warszawskie Syrena (HWS) i oferuje 211 nowoczesnych pokoi w 5 kategoriach, w tym także rodzinne i apartamenty. Spółka od kilku lat intensywnie inwestuje w projekty remontowe i modernizacje, dostosowujące budynek do aktualnych oczekiwań gości. W 2019 roku gruntownej renowacji poddano lobby, bar i restaurację, oddając gościom nowoczesną, jasną i przyjazną przestrzeń wspólną.
Bardzo cieszy nas ponowne otwarcie hotelu – mówi Paweł Lewtak, Członek Zarządu HWS. Jesteśmy przygotowani zarówno w zakresie bezpieczeństwa sanitarnego, jak i atrakcyjnej oferty dla naszych gości. Hotel Metropol to bezkonkurencyjna lokalizacja, odnowione pokoje z klimatyzacją, parking i sezonowa oferta gastronomiczna. Wkrótce będzie można uregulować u nas pobyt za pomocą bonu turystycznego. Jednakże Hotel Metropol to przede wszystkim profesjonalny zespół przeszkolonych i doświadczonych pracowników wspierających się wzajemnie.
Do spółki Hotele Warszawskie Syrena należą 3 stołeczne obiekty: Polonia Palace, Metropol i MDM, oferujące nowoczesne pokoje dla gości biznesowych i turystycznych. Każdy z obiektów jest inny i unikalny, a jego historyczny charakter uzupełniają współczesne udogodnienia. Dzięki zróżnicowanej ofercie konferencyjnej wszystkie hotele są ciekawą propozycją dla organizatorów wydarzeń (MICE): gal, spotkań biznesowych i konferencji.
Więcej informacji o usługach hotelu na stronie: www.hotelmetropol.com.pl
Kolejne „Śniadanie on-line” spędzimy w klimatach francuskich. Zapraszamy na spotkanie „Francja od kuchni”. Jest ono adresowane nie tylko do miłośników croissantów i brioszek. Spojrzenie na Francuzów poprzez ich upodobania kulinarne pomoże w lepszym zrozumieniu także ich specyficznej mentalności. Bo kuchnia we Francji nie jest jedynie sztuką gastronomii, to Art de vie – sztuka życia.
„Dobrego człowieka poznasz po tym, ile je” – mawiał największy smakosz Francji, król Słońce, Ludwik XIV. Jak sobie radził skoro nadworni lekarze wyrwali mu wszystkie zęby?
Spośród ciekawostek dowiesz się również:
* W jakich godzinach nie należy udawać się we Francji do restauracji?
* Dlaczego Francuzi są najszczuplejszym narodem w Europie?
* Jak ugotować zielony groszek w stylu angielski i francuskim?
* Komu zawdzięczamy truskawki?
* Co wspólnego ma potentat oponiarski z gwiazdkami Michelin?
* Jak francuskie prawo rodzinne traktuje kobietę?
A w trakcie QUIZu poznasz savoir vivre francuskiej deski serów.
W francuskie klimaty wprowadzi Państwa pani Kamila Radzyńska – trener biznesu, specjalność komunikacja międzykulturowa, członek SIETAR Polska, R&D Manager z praktyką w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Śniadanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia, prosimy o kontakt:.
Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.:+48 601 913 446
Kolejne „Śniadanie on-line” spędzimy w klimatach francuskich. Zapraszamy na spotkanie „Francja od kuchni”. Jest ono adresowane nie tylko do miłośników croissantów i brioszek. Spojrzenie na Francuzów poprzez ich upodobania kulinarne pomoże w lepszym zrozumieniu także ich specyficznej mentalności. Bo kuchnia we Francji nie jest jedynie sztuką gastronomii, to Art de vie – sztuka życia.
„Dobrego człowieka poznasz po tym, ile je” – mawiał największy smakosz Francji, król Słońce, Ludwik XIV. Jak sobie radził skoro nadworni lekarze wyrwali mu wszystkie zęby?
Spośród ciekawostek dowiesz się również:
* W jakich godzinach nie należy udawać się we Francji do restauracji?
* Dlaczego Francuzi są najszczuplejszym narodem w Europie?
* Jak ugotować zielony groszek w stylu angielski i francuskim?
* Komu zawdzięczamy truskawki?
* Co wspólnego ma potentat oponiarski z gwiazdkami Michelin?
* Jak francuskie prawo rodzinne traktuje kobietę?
A w trakcie QUIZu poznasz savoir vivre francuskiej deski serów.
W francuskie klimaty wprowadzi Państwa pani Kamila Radzyńska – trener biznesu, specjalność komunikacja międzykulturowa, członek SIETAR Polska, R&D Manager z praktyką w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Śniadanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia, prosimy o kontakt:.
Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.:+48 601 913 446
Szanowni Państwo,
w załączniku znajdą Państwo alert podatkowy „Rewolucja w zakresie obowiązków informacyjnych na potrzeby VAT”. Od 01.10.2020 r. zaczął obowiązywać tzw. nowy plik JPK_VDEK, niosący za sobą szereg wymogów związanych z prawidłowym raportowaniem transakcji VAT. W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z załączonym alertem.
Ponadto zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z załącznikiem do alertu podatkowego „Pełna lista grup towarów i usług, rodzajów transakcji oraz dowodów sprzedaży objętych obowiązkowym oznaczeniem”.. Powyższe informacje są niezbędne do prawidłowego sporządzenia rejestru VAT, a co za tym idzie uniknięcia surowych sankcji karno-podatkowych.
Szanowni Państwo,
w załączniku znajdą Państwo alert podatkowy „Rewolucja w zakresie obowiązków informacyjnych na potrzeby VAT”. Od 01.10.2020 r. zaczął obowiązywać tzw. nowy plik JPK_VDEK, niosący za sobą szereg wymogów związanych z prawidłowym raportowaniem transakcji VAT. W związku z powyższym prosimy o zapoznanie się z załączonym alertem.
Ponadto zwracamy się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z załącznikiem do alertu podatkowego „Pełna lista grup towarów i usług, rodzajów transakcji oraz dowodów sprzedaży objętych obowiązkowym oznaczeniem”.. Powyższe informacje są niezbędne do prawidłowego sporządzenia rejestru VAT, a co za tym idzie uniknięcia surowych sankcji karno-podatkowych.
Ten rok radykalnie zmienił nasze postrzeganie przestrzeni: zaczęliśmy unikać miejsc, które dzielimy z nieznajomymi lub takich, które mogłoby narazić nas na przypadkowe spotkania. Rządy na całym świecie nakazały nam pozostać w naszych domach. Firmy zostały zmuszone do masowego eksperymentowania z pracą zdalną. Nasze domy nagle stały się miejscem pracy, spędzania czasu z rodziną, nauki, świętowania i nie tylko – a wszystko to w tym samym czasie.
Podczas Vitra Summit, wydarzenia transmitowanego online w dniach 22 i 23 października, Vitra zamierza wyjść poza oczywiste następstwa pandemii. Wierzymy, że nasze otoczenie nieustannie kształtuje nasze myśli i uczucia. Dobrze zaprojektowana przestrzeń może zmienić kulturę korporacyjną, poprawić nastrój i wpływać na samopoczucie jej mieszkańców. Zapraszamy do wspólnego zastanowienia się z nami, jak tworzyć środowiska przyszłości – w domu, w biurze i w podróży.
Dołącz do nas podczas dwóch dni interaktywnej, cyfrowej wymiany.
Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatny bilet:
https://register.vitra.com/summit-2020
Ten rok radykalnie zmienił nasze postrzeganie przestrzeni: zaczęliśmy unikać miejsc, które dzielimy z nieznajomymi lub takich, które mogłoby narazić nas na przypadkowe spotkania. Rządy na całym świecie nakazały nam pozostać w naszych domach. Firmy zostały zmuszone do masowego eksperymentowania z pracą zdalną. Nasze domy nagle stały się miejscem pracy, spędzania czasu z rodziną, nauki, świętowania i nie tylko – a wszystko to w tym samym czasie.
Podczas Vitra Summit, wydarzenia transmitowanego online w dniach 22 i 23 października, Vitra zamierza wyjść poza oczywiste następstwa pandemii. Wierzymy, że nasze otoczenie nieustannie kształtuje nasze myśli i uczucia. Dobrze zaprojektowana przestrzeń może zmienić kulturę korporacyjną, poprawić nastrój i wpływać na samopoczucie jej mieszkańców. Zapraszamy do wspólnego zastanowienia się z nami, jak tworzyć środowiska przyszłości – w domu, w biurze i w podróży.
Dołącz do nas podczas dwóch dni interaktywnej, cyfrowej wymiany.
Zarejestruj się, aby otrzymać bezpłatny bilet:
https://register.vitra.com/summit-2020
Kancelaria GESSEL miała przyjemność doradzać Grupie LUX MED w kolejnej, dziesiątej już transakcji M&A. Na mocy zawartej umowy do Grupy LUX MED dołącza wielospecjalistyczny szpital św. Elżbiety zlokalizowany na warszawskim Mokotowie. Jest to kolejny etap dynamicznego rozwoju Grupy LUX MED.
Doradztwo Kancelarii miało kompleksowy charakter i objęło analizę due diligence, prace nad dokumentacją transakcyjną i doradztwo w czasie realizacji inwestycji oraz zamknięcia transakcji. Pracami nad projektem kierował Marcin Macieszczak, wspólnik zarządzający Kancelarii GESSEL a trzon multidyscyplinarnego zespołu Kancelarii GESSEL stanowili Michał Boryczka, managing associate oraz Erazm Dutkiewicz, prawnik.
Wielospecjalistyczny szpital św. Elżbiety działa na rynku usług medycznych od blisko 90 lat. W ramach placówki działa 6 nowoczesnych ośrodków leczniczo-edukacyjnych, 14 oddziałów szpitalnych oraz ponad 20 specjalistycznych poradni, w których pracuje zespół liczący blisko 230 osób (w tym 110 lekarzy). Szpital zajmuje powierzchnię blisko 14 tys. m2 i jest wyposażony w nowoczesny, najwyższej klasy sprzęt.
Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. LUX MED zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 200 000 pacjentów.
https://gessel.pl/news/kancelaria-gessel-doradzala-grupie-lux-med-w-transakcji-nabycia-szpitala-sw-elzbiety/
Kancelaria GESSEL miała przyjemność doradzać Grupie LUX MED w kolejnej, dziesiątej już transakcji M&A. Na mocy zawartej umowy do Grupy LUX MED dołącza wielospecjalistyczny szpital św. Elżbiety zlokalizowany na warszawskim Mokotowie. Jest to kolejny etap dynamicznego rozwoju Grupy LUX MED.
Doradztwo Kancelarii miało kompleksowy charakter i objęło analizę due diligence, prace nad dokumentacją transakcyjną i doradztwo w czasie realizacji inwestycji oraz zamknięcia transakcji. Pracami nad projektem kierował Marcin Macieszczak, wspólnik zarządzający Kancelarii GESSEL a trzon multidyscyplinarnego zespołu Kancelarii GESSEL stanowili Michał Boryczka, managing associate oraz Erazm Dutkiewicz, prawnik.
Wielospecjalistyczny szpital św. Elżbiety działa na rynku usług medycznych od blisko 90 lat. W ramach placówki działa 6 nowoczesnych ośrodków leczniczo-edukacyjnych, 14 oddziałów szpitalnych oraz ponad 20 specjalistycznych poradni, w których pracuje zespół liczący blisko 230 osób (w tym 110 lekarzy). Szpital zajmuje powierzchnię blisko 14 tys. m2 i jest wyposażony w nowoczesny, najwyższej klasy sprzęt.
Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. LUX MED zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 2 200 000 pacjentów.
https://gessel.pl/news/kancelaria-gessel-doradzala-grupie-lux-med-w-transakcji-nabycia-szpitala-sw-elzbiety/
Za nami trzecia edycja badania Human Capital Practices Survey, przeprowadzonego przez Polsko-Szwajcarską Izbę Gospodarczą we współpracy z firmą Boyden. Ankieta podzielona była na trzy obszary: produkcja, sprzedaż oraz SSC/CEO/IT.
Firmy zostały zapytane o praktyki w obszarze benefitów, incentive’ów, oraz kwestie związane z employer brandingiem, programami poleceń czy stażami. Co więcej, firmy podzieliły się (także anonimowo) swoimi danymi odnośnie rotacji oraz planowanym vs. zrealizowanym wzrostem wynagrodzeń. W tym roku dodaliśmy również pytania dotyczące pandemii Covid-19 i jej wpływu na rynek HR.
Jako że mamy dane z trzech lat, możemy zaobserwować zmiany na rynku pracy. Pod tym linkiem znajdą Państwo krótkie podsumowanie badania.
Jeśli są Państwo zainteresowani przeprowadzonym badaniem, prosimy o kontakt z nami swisschamber@swisschamber.pl