Walentynki w Marriocie

Hotel Marriott zaprasza na kolację walentynkową w Panorama Sky Bar i Parmizzano’s.

Panorama Sky Bar zaprasza na 6-daniową kolację walentynkową do podziału dla dwóch osób. W cenie 320 PLN zawarte są dwa wykwintne koktalje.

Zaskocz bliską Ci osobę naszym wyjatkowym menu we włoskiej restauracji Parmizzano’s. Skomponuj romantyczną kolację korzystając z naszego 5-daniowego walentynkowego menu.

Więcej infomracji: +48 22 630 53 61 lub hotel@marriott.com.pl

EY StartUp Talk: Walka o talent, czyli jak zatrzymać wartościowego pracownika w firmie?

Zadowolony pracownik jest o 43% bardziej produktywny i o 86% bardziej kreatywny*.

Jak sprawić, by na dzisiejszym – niewątpliwie trudnym dla pracodawcy rynku – zwiększyć lojalność pracowników i systemowo budować ich satysfakcję?
Podczas najbliższego spotkania z cyklu EY StartUp Talk poznasz aplikację do doceniania, nagradzania i zarządzania benefitami. To zautomatyzowane i proste narzędzie pomoże podnieść poziom satysfakcji, motywacji i zaangażowania, a także zmniejszyć rotację w Twojej firmie.
 
Biorąc udział w bezpłatnym wydarzeniu online, dowiesz się między innymi:

   
 

Jak zwiększać satysfakcję pracownika poprzez mądrze dobrany system benefitów?

 

Jak wykorzystywać technologię do poprawy efektywności działań HR?

 

Jakich narzędzi używać, by efektywnie budować satysfakcję pracownika?

 

Jakie narzędzia wykorzystać do budowy pozycji lidera?

  
O EY StartUp Talk
EY StartUp Talk to cykl spotkań z twórcami nowych technologii, podczas których prezentujemy sposoby na usprawnienie procesów z wykorzystaniem modeli biznesowych innowacyjnych firm. W ramach EYnovation współpracujemy ze startupami i scaleupami, które z powodzeniem wdrażają rozwiązania w Polsce i na całym świecie. Eksperci EY starannie wyselekcjonowali rozwiązania, które mogą pomóc w rozwoju Twojej firmy.

Zapraszamy również po więcej informacji na LinkedIn. / Rejestracja

* Na podstawie raportu EY i Employer Branding Institute „Cała Polska tworzy idealne miejsce pracy”

Swiss Business Directory Poland 2019/2020

Przedstawiamy Państwu nową edycję katalogu Swiss Business Directory Poland 2019/2020, która swoim odświeżonym projektem okładki otwiera kolejną dekadę tej publikacji.

W środku znajdą Państwo przekrój przez szwajcarskie firmy na polskim rynku i naszych pozostałych członków. Dodatkowo katalog przedstawia obszary działalności Izby i analizę polsko-szwajcarskich stosunków gospodarczych na przestrzeni ostatnich lat przygotowaną przez Ambasadę Szwajcarii i Swiss Business Hub Poland.

Katalog będzie dostępny dla naszych członków i na naszych wydarzeniach.

Zgłoś dobre praktyki odpowiedzialnego biznesu do 15 stycznia 2019!

Jeszcze do 15 stycznia firmy mogą zgłaszać działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju do największego w Polsce przeglądu CSR – Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, wydawanego od 17 lat przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Zgłoszenia praktyk odbywają się poprzez formularz na stronie: odpowiedzialnybiznes.pl/raport2018/.

Do Raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2018. Dobre praktyki” można zgłaszać praktyki nowe i długoletnie w 7 obszarach: ład organizacyjny, praktyki z zakresu pracy, prawa człowieka, środowisko, uczciwe praktyki operacyjne, zagadnienia konsumenckie, zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej. Należy je rejestrować do 15 stycznia (przedłużony termin zgłoszeń) poprzez formularz na stronie: http://odpowiedzialnybiznes.pl/raport2018/. Nie ma ograniczeń w liczbie przesyłanych praktyk. Zgłoszenie oraz ich publikacja są bezpłatne.

CSR wymaga szerszego spojrzenia na działalność firmy. Obok bardzo ważnego zaangażowania społecznego, konieczne jest uwzględnienie wpływu firmy w innych obszarach takich jak na przykład ład organizacyjny i środowisko naturalne, czy oddziaływania na poszczególnych interesariuszy np. pracowników, dostawców czy konsumentów. Z tego też powodu dobre praktyki zgłaszane do Raportu grupujemy w siedmiu, głównych obszarach opisanych w normie ISO 26000, dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu. W ten sposób raport staje się największym w Polsce przeglądem odpowiedzialnego biznesu, świetnym źródłem wiedzy o stanie polskiego CSR, pozwala edukować i inspirować do bardziej odpowiedzialnego postępowania w biznesiemówi Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Dlaczego warto zgłosić dobre praktyki?

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” jest przeglądem praktyk przypisanych tematycznie do obszarów zgodnych z normą ISO 26000. Zgłaszając swoje praktyki do Raportu firma dołącza do grona organizacji upowszechniających w Polsce przekonanie, że warto prowadzić działania społeczne, prośrodowiskowe czy też przyczyniające się do poprawy ładu organizacyjnego. Raport jest szeroko dystrybuowany do biznesu, mediów, administracji publicznej, studentów i wykładowców czy organizacji pozarządowych. W ten sposób firma może swoimi praktykami inspirować kolejne podmioty a jednocześnie stwarzać szansę na nawiązywanie nowych partnerstw i rozwijania współpracy. Zyskuje dodatkową okazję do prezentacji i komunikacji swoich osiągnięć w dziedzinie CSR.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu ogłosi raport podczas konferencji planowanej na koniec marca 2019 roku. Do udziału w wydarzeniu w sposób szczególny zaproszone zostaną firmy, których działania znalazły się w raporcie. Spotkanie będzie okazją do rozpoczęcia komunikacji o zakwalifikowaniu praktyk firmy do największego w Polsce przeglądu odpowiedzialnego biznesu. Obok wersji drukowanej oraz cyfrowej (w postaci pliku PDF dostępnego online), wszystkie działania z raportu zostaną opublikowane w wyszukiwarce dobrych praktyk na portalu odpowiedzialnybiznes.pl. Obecnie na platformie znajduje się ponad 3500 przykładów działania firm – odpowiedzialnybiznes.pl/dobre-praktyki/.

Zgłoszenia

Na część poświęconą działaniom firm składają się praktyki nowe i długoletnie. Praktyki nowe to przykłady działań CSR dotychczas niepublikowane w żadnym z raportów Forum Odpowiedzialnego Biznesu, a realizowane w 2018 roku. Praktyki długoletnie opisano przynajmniej raz w dotychczas wydanych raportach i kontynuowane były również w 2018 roku. Zgłoszenia można dokonać przez formularz http://odpowiedzialnybiznes.pl/raport2018/ do 15 stycznia br. (przedłużony termin zgłoszeń).

Liczba zgłaszanych praktyk nie jest ograniczona, ale warunkiem ich zakwalifikowania jest zgodność z ideą społecznej odpowiedzialności biznesu i adekwatność względem normy ISO 26000. Ostatecznej weryfikacji dokonuje Komitet Merytoryczny złożony z przedstawicieli Forum Odpowiedzialnego Biznesu pod przewodnictwem dyrektorki generalnej, Marzeny Strzelczak.

Więcej informacji na temat: zgłaszania i redakcji praktyk, obsługi formularza, ukazania się raportu, udziela Marta Borowska, menedżerka projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu (tel. 22 627 18 71, e-mail: marta.borowska@fob.org.pl).

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to najważniejsza cykliczna publikacja Forum Odpowiedzialnego Biznesu, wydawana od 2002 roku. Raport jest przeglądem aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie CSR, oraz podsumowuje najważniejsze kwestie związane z odpowiedzialnym biznesem w danym roku w Polsce. W części wprowadzającej znajdują się artykuły i komentarze ekspertów/ekspertek. Stałym elementem publikacji jest także przegląd wybranych artykułów prasowych oraz kalendarium wydarzeń związanych z CSR. Poprzednie edycje dostępne http://odpowiedzialnybiznes.pl/typ-publikacji/raporty-publikacje-fob/.

 

Kontakt dla mediów:
Agnieszka Siarkiewicz, mobile: 669 510 483, e-mail: agnieszka.siarkiewicz@fob.org.pl 

***

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najdłużej działającą, już od ponad 18 lat, i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, pozostająca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR. Inspirujemy biznes, który zmienia świat, i łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes. Działamy na rzecz zrównoważonego rozwoju. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.

Victorinox szuka najemcy

Firma Victorinox Poland poszukuje najemcy do budynku biurowego klasy A o nazwie Victorinox. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą.

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz pierwszy w Szwajcarii!

Miło nam poinformować, że Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra po raz pierwszy w Szwajcarii!

W imieniu organizatorów, Polish Executives Switzerland oraz Polish Professionals in Switzerland, chcielibyśmy zaprosić Państwa 13 stycznia 2019 (13:00-19:00) do Limmathall (Hardturmstrasse 122a, Zurych). Organizatorzy zadbali o interesujący program, w którym przewidziane są koncerty oraz atrakcje dla dzieci. Więcej szczegółów znajdą Państwo na stronie www.facebook.com/wospch

Zmiany w cenach transferowych

Szanowni Państwo,

mając na uwadze zmiany w obszarze cen transferowych wchodzące w życie od 1 stycznia 2019 oraz pojawiające się pytania w zakresie praktycznym, zapraszamy Państwa na szkolenie:

Zmiany w cenach transferowych od 1.01.2019 r.

Spotkanie ma na celu usystematyzowanie wiedzy i udzielenie odpowiedzi na najczęściej pojawiające się wątpliwości. Szczegółowy program szkolenia w załączeniu.

Spotkanie odbędzie się w 15.01.2019 w biurze Rödl & Partner w Warszawie, ul. Sienna 73.

Koszt uczestnictwa wynosi: 200 zł + 23% VAT za osobę lub 100 zł + 23% VAT za osobę (klienci Rödl & Partner).

Zgłoszenia przyjmujemy do 10.01.2019 poprzez formularz na naszej stronie
Warunkiem uczestnictwa jest otrzymanie potwierdzenia mailem o zarejestrowaniu uczestnika.

Program i rejestracja

Najważniejsze zmiany podatkowe 2019

Eksperci Rödl & Partner przygotowali dla przedsiębiorców broszurę, w której opisanych zostało dziesięć najważniejszych zmian w prawie podatkowym. Zmiany te znacząco wpływają na działalność przedsiębiorstw, a niedostosowanie się do nadchodzącej rzeczywistości podatkowej może grozić sankcjami i dodatkowymi obowiązkami po stronie podatników.

Broszura w przystępny sposób przedstawia zmiany, które ustawodawca wprowadza lub planuje wprowadzić w 2019 roku. Poruszono w niej m.in. kwestie związane z raportowaniem schematów optymalizacyjnych, ulgami podatkowymi dla przedsiębiorców, zmianami w dokumentowaniu cen transferowych oraz rozliczaniu: wydatków na samochody służbowe, kosztów uzyskania przychodów, czy podatku u źródła od dywidend i należności licencyjnych.

W publikacji zawarto także informacje o najistotniejszych wymogach, które należy spełnić i najważniejszych działaniach, które należy podjąć, aby dostosować się do nowych regulacji.

Pobierz bezpłatnie broszurę ze strony Rödl & Partner:


http://www.roedl.net/pl/pl/publikacje/broszury/broszura_10_najwazniejszych_zmian_w_podatkach_w_roku_2019.html

Warszawski Hotel Marriott – jedno miejsce i 4 wyjątkowe opcje sylwestrowe

Warszawski Hotel Marriott – jedno miejsce i 4 wyjątkowe opcje sylwestrowe.

Kontynuując tradycję naszego hotelu, po raz kolejny przygotowaliśmy wyjątkową ofertę, która uczyni wieczór sylwestrowy wyjątkowym i niezapomnianym!

Wybierz jedną z 4 wyjątkowych opcji sylwestrowych w Hotelu Marriott:
1. Sylwester Boogie w Lobby Bar
2. Impreza nad imprezy w Panorama Sky Bar!
3. Włoski sylwester w Restauracja Parmizzanos!
4. Sylwester w stylu country w Champions Sports Bar Restaurant!

Dowiedz się więcej: +48 22 630 5361, hotel@marriott.com.pl

Lub sprawdź naszą pełną ofertę