Mobbing, dyskryminacja i work-life balance – zaproszenie do udziału w konferencji

Szanowni Państwo,

W imieniu Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej oraz organizatora konferencji – kancelarii VON ZANTHIER & DACHOWSKI, serdecznie zapraszam do udziału w spotkaniu „Mobbing, dyskryminacja i work-life balance – 3 wyzwania dla organizacji w praktyce”, która odbędzie się w czwartek 23 listopada 2023 r. w formule online, w godz. 10:00 – 14:45. Konferencja kierowana jest w szczególności do przedstawicieli pracodawców – kierowników działów personalnych oraz szefów HR. Udział jest nieodpłatny, obowiązuje rejestracja poprzez formularz>

W trakcie spotkania prelegenci – Karolina Barałkiewicz-Sokal, Dr. jur. Jan Muszyński, Paula Staszak-Urbańska, dr Henryka Bochniarz, Katarzyna Łażewska-Hrycko , Anna Makowska, sędzią Tomasz Kałużny, Maciej Panek, Dominika Sadowska, Robert Lisiecki, Nadia Kurtieva oraz Michał Pajdak przyjrzą się mobbingowi i dyskryminacji z różnych perspektyw – prawnej i sądowej, psychologicznej jak i z perspektywy pracodawców. Podpowiedzą pracodawcom jak praktycznie ograniczać i walczyć z tymi negatywnymi zjawiskami.

Szczegółowy program wydarzenia i informacje organizacyjne dostępne są na dedykowanej stronie konferencji: https://praktycydlahr.com

Konferencja: Mobbing, dyskryminacja i work-life balance – 3 wyzwania dla organizacji w praktyce

Data: czwartek, 23 listopada 2023 r.

Czas: 10:00 – 14:45

Formularz rejestracyjny>

Promocja wydarzeń PwC | Październik

Konkurs: Liderzy ESG
Zgłoszenia przyjmowane są tylko do 16.10.2023. Link do konkursu: TUTAJ.

 

Kampania dot. podatku minimalnego

Podatek minimalny został wprowadzony w ramach tzw. Polskiego Ładu i formalnie obowiązuje już od 1 stycznia 2022 roku. W trakcie 2022 r. Sejm uchwalił nowelizację tych przepisów, która przyniosła kilka istotnych zmian w zasadach jego funkcjonowania. Co szczególnie istotne, w wyniku nowelizacji nowy podatek został w praktyce zawieszony na dwa lata. Tym samym, zacznie on obowiązywać w pełni dopiero od 1 stycznia 2024 r.

To skomplikowany mechanizm, do którego warto przygotować się już teraz.

Aby pomóc naszym klientom, przygotowaliśmy specjalną stronę internetową poświęconą tematyce podatku minimalnego. Sukcesywnie będą pojawiać się tam artykuły i najważniejsze informacje dotyczące nadchodzących zmian.

Znajdą tam Państwo opracowania i komentarze wideo ekspertów PwC na temat kwestii, które mogą budzić praktyczne wątpliwości w stosowaniu nowych przepisów, jak również narzędzia pozwalające samodzielnie dokonać wstępnej analizy – czyli praktyczny przewodnik “krok po kroku” oraz kalkulator.

strona informacyjna bit.ly/47FbIac

Poniżej linki do stron:

strona usługowa bit.ly/47FVOwC

strona informacyjna bit.ly/47FbIac

 

Badanie CFO Compass Survey 2023
LINK do badania i więcej informacji

Serdecznie zapraszamy do udziału w badaniu CFO Compass Survey 2023. Badanie jest elementem dedykowanego programu PwC Polska dla liderów finansów. Udział w badaniu to doskonała okazja do sprawdzenia, jak może wyglądać droga do realizacji wizji finansów za 3-5 lat.

Link do kwestionariusza online: CFO Compass Survey 2023

Jaki jest cel badania?

W obliczu rosnącej ilości wyzwań dla działów finansowych i coraz bardziej istotnej roli danych i technologii w organizacji, chcemy pomóc CFO ocenić stan przygotowania funkcji finansowej do efektywnego wspierania realizacji strategii biznesowej.

  • Czy wizja finansów przyszłości znajduje odzwierciedlenie w kompletności zasobów i kompetencji?
  • Jakie metody zastosować, aby utrzymać i rozwijać pracowników w obszarze finansów?
  • Jak wykorzystać potencjał automatyzacji, chmury i AI do podniesienia efektywności funkcji finansowej?
  • Jak zbudować organizację data-driven i wzmocnić rolę CFO w procesie podejmowania strategicznych decyzji?

Po wypełnieniu ankiety:

  • Każdy zainteresowany CFO otrzyma od nas krótki raport z prezentacją własnych odpowiedzi na tle wyników badania wraz ze wskazaniem, jak może wyglądać roadmapa transformacji funkcji finansowej w jego organizacji.
  • Oferujemy spotkanie z ekspertami PwC w celu przedyskutowania możliwości rozwoju funkcji finansowej.
  • Opublikujemy zbiorcze wyniki badania w ogólnodostępnym raporcie.
  • Zaprosimy do udziału w spotkaniu networkingowym CFO Compass Connect Forum, które odbędzie się 15 listopada 2023 r. w Warszawie oraz wiosną we Wrocławiu, Poznaniu i Trójmieście.

Wypełnienie ankiety powinno zająć około 40 minut. Wszystkie odpowiedzi będą traktowane jako całkowicie poufne.

Zachęcam do wzięcia udziału w badaniu i dziękuję za poświęcony czas.

O PwC CFO Compass: Badanie jest elementem dedykowanego programu PwC dla liderów finansów. CFO Compass to platforma, która łączy bazę wiedzy, ekspertów i szeroką ofertę wsparcia dedykowanego dla CFOs. Współpracujemy z blisko 1000 CFO dużych i średnich przedsiębiorstw ze wszystkich branż, pomagając im w cyfrowej transformacji ich organizacji, aby zoptymalizować procesy back-office i poprawić efektywność kosztową przy zachowaniu zgodności z przepisami oraz umiejętnym podejściem do zarządzania ryzykiem. Więcej informacji na stronie www.pwc.pl/pl/cfo-compass.html

 

CFO Compass Connect Forum
REJESTRACJA

w imieniu firmy PwC Polska, mamy przyjemność zaprosić na drugie “CFO Compass Connect Forum” – spotkanie, którego głównym celem jest zbudowanie platformy wymiany wiedzy i inspiracji dla polskich CFOs.

Konferencja odbędzie się w środę 15 listopada 2023 r. od godziny 14:00, w Hotelu VERTE w Warszawie, ul. Podwale 3/5. Spotykamy się na żywo. Spotkanie rozpoczniemy lunchem od g. 14:00, a zakończymy koktajlem networkingowym.

Prosimy o potwierdzenie przybycia poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego

W programie dyskusje praktyków i ekspertów o transformacji finansów oraz o zarządzaniu zmianą i dbaniu o wellbeing – zarówno własny, jak i swojego zespołu. Sesja warsztatowa pozwoli uczestnikom na aktywny udział w rozmowach i dzielenie się własnym doświadczeniem. Mamy nadzieję, że będzie to dobry czas na dyskusję wokół wyników badania PwC CFO Compass Survey 2023. Finance Transformation Roadmap.

Wśród gości specjalnych “CFO Compass Connect Forum” znaleźli się:

  • Witold Orłowski, główny doradca ekonomiczny PwC Polska
  • Marcin Tuz, CFO Amgen
  • Jacek Walkiewicz, psycholog, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców, autor programów szkoleniowych, wykładów oraz książek „Pełna MOC życia” i „Pełna MOC możliwości”.

Spotkanie poprowadzą eksperci PwC:

  • Dorota Jamiołkowska, dyrektorka
  • Magdalena Niemczyk, starsza menedżerka
  • Agata Katyl, dyrektorka
  • dr Maciej Majewski, doradca HiTech
  • Marcin Makusak, partner

Kontakt organizacyjny: Eliza Mróz, eliza.mroz@pwc.com, 519 507 489.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Spotkanie odbędzie się w języku polskim. Udział  możliwy po otrzymaniu zaproszenia. Liczba miejsc jest ograniczona. Do udziału zapraszamy CFOs organizacji z różnych branż, zainteresowanych lub mających doświadczenie w transformacji funkcji finansowych.

Aby otrzymywać informacje o innych inicjatywach CFO Compass zachęcamy do zapisu tutaj

 

Forum Danych SAP

Chcielibyśmy serdecznie zaprosić Państwa na Forum danych SAP – wydarzenie organizowane przez PwC Polska, które odbędzie się już 17 października w Hotelu Intercontinental w Warszawie w godzinach 9:30-15:00.

Forum danych SAP to okazja do poznania najlepszych praktyk raportowania zarządczego i planowania!

Opowiemy o tym, jak nowoczesne narzędzia i rozwiązania SAP wspierają firmy w obszarze analityki danych. Wraz z ekspertami SAP odpowiemy na pytanie, jak efektywnie planować sprzedaż w sektorze FMCG, oraz zaprezentujemy prawdziwe case studies wdrożeń technologicznych rozwiązań z zakresu analizy danych. Podczas warsztatów inspiracyjnych będziemy rozmawiać o najlepszych praktykach projektowania procesu Financial Planning & Analytics.

Jeśli chcą Państwo opracować spójną strategię dla danych i analityki lub lepiej poznać narzędzia takie jak SAP Datasphere, czy SAP Analytics Cloud, zapraszamy do udziału.

Forum danych SAP to także świetna okazja do networkingu i wspólnej wymiany wiedzy odnośnie analityki danych biznesowych.

Przesyłamy szczegółową agendę wydarzenia.

W przypadku zainteresowania i chęci wzięcia udziału w wydarzeniu, prosimy o rejestrację maksymalnie dwóch osób z firmy przez formularz online.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Barbie na Dalekim Wschodzie”

Czwartek, 12 października 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Głośny film „Barbie” i kontrowersje, jakie wzbudza w Azji, to doskonała okazja, by porozmawiać o tym, jak nadal ważne są różnice kulturowe, mimo postępującej globalizacji. Zapraszamy w czwartek 12 października o godz. 8.00 na Śniadanie on-line: „Barbie na Dalekim Wschodzie”.

Dowiedzą się Państwo, z jakimi trudnościami musiała zmierzyć się firma Mattel, wprowadzając swoją flagową lalkę w krajach Dalekiego Wschodu, jak również:

  • dlaczego zatrudniono inżyniera – speca od pocisków AIM-7 Sparrow
  • jak niemiecka lalka Lilli zainspirowała Ruth Handler
  • dlaczego zamknięto flagowy sklep Barbie w Szanghaju
  • z jakiego powodu film „Barbie” nie jest wyświetlany w Wietnamie
  • co wywołało „#NoBarbenheimer” w Japonii

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy

Jest nam niezmiernie miło zaprosić Pana/ią do wzięcia udziału w bezpłatnym webinarze Adecco, w temacie: Recruitment Process Outsourcing, czyli sposób na zmniejszenie kosztów firmy.

Spotkanie w formie panelu dyskusyjnego odbędzie się online, we wtorek, 3 października 2023 o godz. 10:30 i potrwa godzinę.

Podczas tego wydarzenia nasi prelegenci Piotr Karasek, Regionalny Kierownik Rozwoju Biznesu; Hanna Dziedusiewicz, Konsultantka Rekrutacji Stałych oraz Tomasz Pasiut, Business Development Manager rozprawią się z zagadnieniem, jak zadbać o optymalny rozwój firmy, a tym samym zmniejszyć koszty operacyjne. Podczas webinaru nasi eksperci podejmą temat modelu rekrutacji RPO – Recruitment Process Outsourcing, czyli (R)acjonalnie (P)oprawnej (O)pcji dla  biznesu.

 Wszystkie zagadnienia poruszone podczas tego webinaru będą poparte praktycznymi przykładami z codziennej pracy ekspertów Adecco.

Po więcej informacji i do rejestracji zapraszamy na stronę https://webinar.adecco.pl/.

Serdecznie zapraszamy!

Zespół Adecco

Śniadanie robocze: Przewaga konkurencyjna dzięki wykorzystaniu AI w biznesie

Szanowni Państwo,

Ostatnie miesiące są czasem bardzo dynamicznego rozwoju AI, a rozwiązania oparte na działaniu sztucznej inteligencji stają się coraz bardziej popularne i powszechne. Jednak wraz z postępem technologicznym pojawiają się również nowe zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem, które mogą dotknąć każdą organizację. Wyciek poufnych danych czy ujawnienie tajemnicy przedsiębiorstwa może nie być działaniem z premedytacją, a wynikać np. z niewiedzy pracowników. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć i mądrze wykorzystać AI.

Zapraszamy na spotkanie organizowane przez CRIDO oraz Quantup — firmę, która specjalizuje się w opracowywaniu rozwiązań opartych na AI. Podczas spotkania pokażemy korzyści i sposoby bezpiecznego wykorzystania AI, podając konkretne przykłady dotyczące m.in. anonimizacji danych wrażliwych.

Zapraszamy 27 września o godzinie 9:00 do Concordia Design we Wrocławiu.

AGENDA

9:00-9:50 | Rejestracja

9:50-10:00 | Przywitanie

10:00-11:00 | AI Act a proporcjonalność ograniczeń – jak pogodzić ochronę praw podstawowych w UE i konkurencyjność Europy względem innych gospodarek światowych | Prezentacja CRIDO & QUANTUP

  • AI – czym jest i jak może zostać wykorzystana do rozwoju biznesu
  • Odpowiedzialność AI – czy prawo jest gotowe na to wyzwanie?
  • Konkurencyjność rozwiązań europejskich na tle innych gospodarek świata

11:00-11:15 | Przerwa kawowa

11:15-12:15 | Case study – AI w inteligentnej windzie

  • Podczas debaty z prezesem ZREMB Katowice porozmawiamy między innymi o tym, jak technologia AI pomogła rozwiązaniom firmy, jakie trudności związane były z wdrożeniem AI w inteligentnej windzie oraz jak bezpiecznie, a zarazem efektywnie wykorzystać AI w swoim biznesie.

12:15 | Dyskusja w kuluarach

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA WYDARZENIE

Webinar JDP „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO” | 28 września 2023, godz. 9:00 – 11:30

Szanowni Państwo,

w dniu 28 września 2023 r. o godz. 9:00 organizujemy webinar poświęcony istotnemu i aktualnemu tematowi „Jak bezpiecznie przejść kontrolę Prezesa UODO. Praktyczne wskazówki po 5 latach obowiązywania RODO”.

Korzyści:

  • praktyczne przygotowanie do kontroli Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
  • wskazówki, co należy zrobić po otrzymaniu zawiadomienia o wszczęciu kontroli
  • poradnik jak postępować, a czego nie robić w trakcie kontroli i po jej zakończeniu

Program:

  • Termin, przedmiot i zakres kontroli
  • Przebieg kontroli krok po kroku
  • Czego spodziewać się po kontrolujących – uprawnienia kontrolujących oraz kontrolowanego praktycznymi wskazówkami
  • Udział inspektora ochrony danych lub profesjonalnego pełnomocnika w kontroli
  • Jakie zdarzenia mogą być uznane za utrudnianie kontroli? Przykłady z decyzji Organu
  • Zakończenie kontroli – co dalej?
  • Q&A

Zaproszenie do współpracy kierujemy do prawników in-house, inspektorów ochrony danych, specjalistów w zakresie prywatności, osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych i zainteresowanych tematem.

Poniżej znajdą Państwo link do opisu webinaru:

https://jdp-law.pl/jak-bezpiecznie-przejsc-kontrole-prezesa-uodo-praktyczne-wskazowki-po-5-latach-obowiazywania-rodo/

oraz link do rejestracji:

ZAPISZ SIĘ >>> 

Będzie nam niezmiernie miło, jeśli wezmą Państwo udział w webinarium.