Promocja wydarzeń PwC | Czerwiec

Wydarzenia:

  1. Webinarium: “Kredyt ekologiczny. Jak pozyskać dotacje na inwestycje w obszarze efektywności energetycznej?
    Termin 26.06.2023 | godz. 10:00 – 11:00

https://pwc.to/463Rru9

Lista artykułów i prowadzonych badań:

  1. Ministerstwo Rozwoju i Technologii potwierdza doniesienia w zakresie prac nad programem wsparcia dla “przedsiębiorstw energochłonnych” w roku 2023

https://studio.pwc.pl/aktualnosci/legislacja/ministerstwo-rozwoju-i-technologii-pracuje-nad-programem-wsparcia-dla-przedsiebiorstw-energochlonnych-2023

  1. Badanie budowlane – od 31 maja do 31 lipca trwa badanie branży budowlanej:

https://www.pwc.pl/pl/badanie-rynku-budowlanego-build-the-future.html

W jakim stopniu skutki trwającej wojny w Ukrainie są odczuwalne przez firmy budowlane w Polsce?
– podziel się swoją opinią w badaniu

Zapraszamy Państwa do wspólnej odpowiedzi na to, i wiele innych pytań przy okazji kolejnej edycji Badania branży budowlanej w Polsce prowadzonego w ramach projektu “Build The Future”  przez magazyn “Builder” i firmę doradczą PwC Polska oraz Dun & Bradstreet.

Wydaje się, że testowanie odporności branży budowlanej w odpowiedzi na nowe wyzwania, w przeciągu ostatniego roku osiągnęło swoje epicentrum. Wojna w Ukrainie, wzrost kosztów, rosnące wymagania ESG (ang. Environmental, Social and Governance), a więc kwestii związanych z ładem środowiskowym, społecznym i korporacyjnym – to tylko kilka z wielu wyzwań, z którymi są zmuszone zmierzyć się polskie firmy budowlane.

Zmotywowani nowymi wyzwaniami stojącymi przed branżą, pragniemy poznać Państwa perspektywę podczas badania, do którego zapraszamy wszystkie podmioty prowadzące swój biznes na rynku budowlanym. W naszej ankiecie znajdą się stałe i niezmieniające się z roku na rok pytania, które posłużą do celów porównawczych z odpowiedziami z ubiegłych lat. Pojawiły się też nowe pytania, dostosowane do obecnych wyzwań, zmieniającego się otoczenia gospodarczego i trendów na rynku.

Wyniki przeprowadzonego badania zamkniemy w formie raportu, którego premiera odbędzie się jesienią tego roku.

Do głównych korzyści dla Państwa wynikających z udziału w badaniu, jest przede wszystkim możliwość porównania pozycji Państwa przedsiębiorstwa ze skalą całego sektora budowlanego. Ponadto wypełnienie formularza skłania do refleksji nad prowadzonym biznesem i być może zainspiruje Państwa do podjęcia nowych działań w jego obszarze.

O badaniu:

  • Wypełnienie formularza zajmuje ok. 15 min.
  • Podanie danych kontaktowych nie jest obowiązkowe, ale pozwala na otrzymanie raportu z wynikami badania.
  • Organizatorzy nie śledzą indywidualnych odpowiedzi. Zostaną one wykorzystane wyłącznie do celów statystycznych, do zaobserwowania trendów.

 

Warsztaty online z BALAJCZA: „Jak efektywnie współpracować z Amerykanami?”

Poniedziałek, 5 czerwca 2023 r.

godz. 14:00-15:00

Stany Zjednoczone są niezwykłą mieszkanką kulturową. Dlatego mówi się o nich jako o tyglu narodów, w którym mieszają się wpływy niezliczonych kultur i narodowości.

Jimmy Carter wolał jednak nieco inne określenie. Mawiał on: „Stajemy się nie tyle wrzącym tyglem, co piękną mozaiką. Różni ludzie, różne przekonania, różne tęsknoty, różne nadzieje, różne marzenia”.

 Jeśli no co dzień współpracujesz z Amerykanami, warto przyjrzeć się bliżej ich kulturze i zastanowić, które jej aspekty są znaczące dla lepszej współpracy biznesowej.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • What’s up? Czyli small talk i konwersowanie o niczym – dlaczego jest tak ważne dla Amerykanów?
  • Awesome, amazing, extra – dlaczego Amerykanie nadużywają tych pojęć? Czyli o narodowym optymizmie Amerykanów.
  • Indywidualizm, czyli jak Amerykanie podchodzą do pracy zespołowej, współodpowiedzialności i podziału obowiązków?

A ponadto:

  • Jak skutecznie komunikować się Amerykanami? I w jaki sposób Amerykanie udzielają feedbacku?
  • Jak zbudować dobre relacje z Amerykanami?
  • Czy faktycznie dla Amerykanina „czas to pieniądz”?

O efektywnej współpracy z Amerykanami opowie:

Magdalena Żymełka – trenerka biznesu i kompetencji międzykulturowych, konsultantka.

Jako trenerka i konsultantka pracuje od 2007 roku, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Pracowała w takich regionach jak: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Czechy, Estonia, Litwa, Łotwa, Ukraina, Norwegia, Szwecja, Finlandia, Niemcy, Hiszpania, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA) i szkoliła osoby z tych regionów.

Prowadzi szkolenia i konsultacje dla menedżerów oraz ich zespołów z tematów takich jak: wzmacnianie kompetencji i umiejętności menedżerskich, zarządzanie różnorodnymi zespołami, kultura feedbacku, efektywna komunikacja i współpraca międzykulturowa oraz praca w wirtualnym zespole.

Zrealizowała łącznie 7 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali, jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.

Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zapraszamy do lektury raportu PwC z badania polskich firm rodzinnych: „Nowy wymiar zaufania”

Szanowni Państwo,

mamy przyjemność podzielić się z Państwem najnowszym raportem PwC Polska „Nowy wymiar zaufania” – Family Business Survey 2023. Tutaj można pobrać raport.

Wspólnie z doświadczonymi przedsiębiorcami (przedstawiciele firm: Blue Media, Dr Irena Eris, LPP, Impel), a także Stowarzyszeniem Family Business Network Poland, eksperci PwC Polska podzielili się analizami oraz dobrymi praktykami m.in. w zakresie:

  • transformacji cyfrowej;
  • ESG (Środowisko, Społeczeństwo, Ład korporacyjny);
  • obszaru ludzkiego (kwestie pracownicze)
  • sukcesji.

Przed jakimi wyzwaniami stoją polskie firmy rodzinne? Co jest kluczem do budowania zaufania i przewagi konkurencyjnej? Z czym polski biznes rodzinny radzi sobie najlepiej, a co wymaga zmiany? O tym w raporcie.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Potęga koloru”

Wtorek, 30 maja 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Czy wiesz, że kolory wpływają na Twoje zachowanie? Mogą zwiększyć koncentrację, pobudzić lub pomóc się zrelaksować. Są zatem kluczowym elementem w aranżacji przestrzeni zawodowych. Kolory odwołują się do emocji i wpływają na nasze codzienne wybory. O tajnikach barw i ich oddziaływaniu na nas porozmawiamy na kolejnym Śniadaniu on-line „Potęga koloru” we wtorek 30 maja o godz. 8.00 (uwaga – wyjątkowo nie w czwartek).

Dowiedzą się Państwo między innymi:

  • jak to się dzieje, że widzimy przedmioty w różnych barwach
  • czy niebieskie talerze pomagają w odchudzaniu
  • jaki kolor wybrać do swojego biura
  • czy barwa może być niekolorowa
  • jak kontrast równoczesny wpływa na postrzeganie barw
  • czy kawa w niebieskim kubku smakuje inaczej

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Zaproszenie na otwarte szkolenie online: „Wdrażanie polityk i ram ESG – podejście praktyczne dla firm” – 30 maja, 10:00-14:00

W dzisiejszych czasach społeczeństwo oczekuje od biznesu większej odpowiedzialności społecznej i środowiskowej. Dlatego konieczność uwzględniania ESG (Environmental, Social, Governance) w działalności przedsiębiorstwa staje się głównym tematem dyskusji w kontekście strategii (zrównoważonego) rozwoju. W związku z wagą tej problematyki i tym, że w ostatnim czasie pojawiły się i planowane są coraz to nowe regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju, 30 maja Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy organizuje 4godzinne szkolenie online pt. „Wdrażanie polityk i ram ESG – podejście praktyczne dla firm”, które poprowadzą doświadczeni trenerzy, a przede wszystkim praktycy z obszaru ESG.

Dlaczego warto?

Szkolenie pomoże Państwu zrozumieć, dlaczego ESG jest kluczowe dla rozwoju firmy i jakie korzyści może przynieść. Eksperci przedstawią najlepsze praktyki i strategie wdrażania polityk i ram ESG, które mogą być dostosowane do Państwa specyficznego kontekstu biznesowego.

Szkolenie online dedykowane jest m.in.:

  • przedsiębiorcom i udziałowcom w spółkach;
  • członkom zarządu;
  • Dyrektorom Działów Prawnych, Business Development i PR – zwłaszcza spółek publicznych;
  • przedstawicielom instytucji finansowych;
  • inwestorom.

Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia:

  • Klasyfikacja działalności do kryteriów ESG – kryteria środowiskowe, społeczne i ładu korporacyjnego;
  • Wdrożenie ESG w organizacji – modele wdrożenia ESG;
  • Zarządzanie produktowe a ryzyka dla zrównoważonego rozwoju;
  • ESG a polityka wynagrodzeń;
  • Obowiązki emitentów papierów wartościowych w związku z ESG;
  • Raportowanie niefinansowe – kryterium podmiotowe, aktualna i przyszła perspektywa, kryteria raportowania, źródła danych;
  • Greenwashing i oczekiwania nadzorcze co do reklamy produktów zielonych.

Prowadzenie:

  • Katarzyna Majer-Gębska
  • Mikołaj Górny

Termin:

  • 30 maja (wtorek), godz. 10:00-14:00

Formuła:

  • online (platforma Zoom)

Koszt udziału 1 osoby w szkoleniu:

  • 550 PLN + VAT

Więcej szczegółów i rejestracja:

LINK

Modelowa współpraca w zmieniającej się rzeczywistości

Co sprawia, że klienci, dostawcy i partnerzy chcą współpracować z daną firmą? Przede wszystkim wspólne wartości, wzajemny szacunek i jasne zasady. Na tym gruncie spółka Model Opakowania już od 25 lat w Polsce buduje relacje biznesowe, które pozwalają jej inspirować i tworzyć wyjątkowe opakowania z tektury falistej.

Łączy nas papier

Zwiększająca się świadomość klientów, ich oczekiwania i potrzeby są motywacją dla firm takich jak Model do poszukiwania coraz lepszych rozwiązań. Zapytacie czym może zaskoczyć nas tektura falista. Pozornie monotonna, czasami może nawet nudna? W rzeczywistości jest niewyczerpanym źródłem kreatywności i inspiracji, które ogranicza jedynie nasza wyobraźnia.

Do wytworzenia tektury niezbędny jest papier. Jego pochodzenie, jakość i skład definiuje późniejszy produkt – opakowanie. Rosnąca świadomość ekologiczna klientów sprawia, że na znaczeniu zyskuje papier pochodzący z recyklingu. Papier makulaturowy, bo o nim mowa, pozwala na wytwarzanie opakowań charakteryzujących się wysoką jakością. W Modelu blisko 100% produktów powstaje właśnie w tak ekologiczny i ekonomiczny sposób. Ten zamknięty łańcuch wartości wspierają także klienci i dostawcy, którzy świadomie wybierają Modela na swojego partnera biznesowego.

Klienci na fali

Dokładnie 6 stycznia 1998 roku z linii produkcyjnej zakładu w Biłgoraju  zjechało pierwsze opakowanie. Był to wyjątkowy dzień dla lokalnej społeczności. Wybór Biłgoraja na miejsce pierwszej fabryki Modela w Polsce nie udałby się, gdyby nie starania ówczesnego burmistrza miasta Stefana Oleszczaka i lokalnego inwestora Tadeusza Kuźmińskiego. Jednym z argumentów przemawiających za tą lokalizacją była bliskość dwóch dużych, ogólnopolskich przedsiębiorstw, Ambry i Black Red White, późniejszych klientów firmy.

Pierwszym produktem, który powstał w biłgorajskim zakładzie było opakowanie na wino musujące, które produkowane jest do dzisiaj.

Cieszymy się, że mieliśmy okazję być jednym z pierwszych klientów firmy i jeszcze bardziej cieszymy się, że owocnie współpracujemy przez te wszystkie lata. Współpraca z firmami z najbliższego otoczenia jest dla nas ważną przesłanką naszej strategii rozwoju i utrwalania lokalnych więzi biznesowych, co ma szczególne znaczenie dla rozwoju gospodarczego i społecznego takich biedniejszych regionów Polski, jak południowa Lubelszczyznamówi Grzegorz Nowak, wiceprezes zarządu Ambra S.A.

Jak podkreśla, ta lokalność współpracy nie jest główną podstawą relacji handlowych, a na wybór Modela jako dostawcy maja wpływ także inne czynniki.

– Zawsze podstawą współpracy jest korzystna relacja ceny do jakości kupowanych w Modelu opakowań kartonowych dla naszych wyrobów winiarskich. Ta korzystna, w naszej ocenie, relacja cena-jakość jest dodatkowo wzmocniona przez inne korzystne aspekty współpracy, tak ważne w przypadku rynku wyrobów FMCG. A więc doradztwo i otwartość na szybkie zmiany w projektach opakowań, relatywnie krótki czas dostawy zamówionych towarów, czy elastyczność na zdarzające się nieplanowane zmiany w naszych zamówieniach – zaznacza Grzegorz Nowak. Jak dodaje systematyczny i dynamiczny rozwój Modela na przestrzeni 25 lat jest i nadal będzie korzyścią dla klientów, w tym Ambry.

Również współpraca z jednym z największych na świecie producentów napojów bezalkoholowych to przykład inspirującej współpracy. Relacja biznesowa między firmami Model i Coca-Cola trwa od ponad 20 lat.

– Mimo zmian personalnych wśród zespołów zarządzających, czy też pracowników w zakładach produkcyjnych, współpraca trwa nadal. To dość wyjątkowa sytuacja, bo pracując w innych korporacjach nie spotkałam się z tak długą współpracą z jednym dostawcą. Powód może być tylko jeden – to po prostu bardzo dobry dostawca, z którym współpraca przebiega bezproblemowo, a tak właśnie jest w przypadku firmy Model. komentuje Justyna Aleksandrowicz, specjalista ds. zakupów w firmie Coca-Cola. Propozycje optymalizacyjne, czy też codzienne potrzeby biznesowe są zawsze uwzględniane. Mamy produkty, które są w Modelu na wyłączność od lat – podkreśla.

Silne partnerstwo – dynamiczny rozwój

Na jakość współpracy i satysfakcję klientów wpływ mają także dostawcy i pozostali partnerzy.
Staranna selekcja i weryfikacja każdego z nich na gruncie respektowania tych samych wartości pozwala zagwarantować najwyższą jakość i bezpieczeństwo produktów.  Jednym ze stałych partnerów jest firma Marbach, która od blisko 20 lat wspiera Modela wykrojnikami płaskimi i rotacyjnymi.

Od czasu kiedy pamiętam naszą współpracę, zawsze była ona oparta na fundamencie profesjonalizmu, innowacji i zaufania. Te silne podstawy pozwalają szybciej i lepiej realizować postawione nam zadania. – mówi Michał Adamiec z działu obsługi klienta firmy Marbach.

W jego przekonaniu drogą do sukcesu jaką obrała Grupa Model, jest postawienie na wartość pracownika i wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, bardzo często odważnych, jak choćby zakup rotacji Evol, świetnego rozwiązania dla potrzeb rynku.
Z chęcią wymieniam się wiedzą techniczną oraz możliwościami produkcyjnymi z zespołem Model. W ten sposób budujemy silne partnerstwo, które pozwala nam na wspólny, dynamiczny rozwój – dodaje Adamiec.

Podobna historia łączy Model z firmą Ram Wist, dostawcą klisz do produkcji opakowań.  – Przez lata współpracy zauważamy zmiany na plus, jak np. standaryzacja zamówień, która usprawnia nam pracę i finalnie mniej czasu potrzebujemy na przygotowanie projektów do akceptacji. Sprawia to, że jako zespół Model – Ram Wist jesteśmy w stanie szybciej reagować i być konkurencyjni dla naszych klientówzaznacza Jakub Rowicki, grafik w  firmie Ram Wist.

Jak podkreśla, o sile Modela na rynku decydują jego pracownicy. – Najbardziej lubimy w Model ludzi, którzy tam pracują. Cechują się profesjonalizmem, zaangażowaniem w każde powierzone im zadanie dodaje Rowicki.

Dobra współpraca się opłaca

Działania Model Opakowania nie pozostają bez echa. Świadczą o tym wyróżnienia w prestiżowych rankingach biznesowych. Wystarczy wspomnieć o Diamentach Forbesa, w których spółka regularnie jest notowana zarówno na liście w województwie lubelskim, jak i w zestawieniu ogólnopolskim firm z dochodem powyżej 250 mln zł. W 2023 roku Model Opakowania znalazł się w pierwszej dziesiątce firm regionalnych i zajął 303 miejsce w Polsce.

25 lat działalności Model Opakowania to czas ciągłego rozwoju, inwestycji w pracowników,  park maszynowy i relacje z partnerami biznesowymi. Efektem jest skuteczność w dostosowywaniu oferty do zmieniających się realiów i budowanie niezależnej i stabilnej pozycji na rynku opakowań z tektury falistej.

 

Grupa Model projektuje, produkuje i dostarcza wysokiej jakości opakowania wykonane z tektury litej i falistej, począwszy od prostych opakowań transportowych,  po  pudełkach na czekoladę i perfumy z wyrafinowanymi uszlachetnieniami. Grupa posiada oddziały w ośmiu krajach. Czołowe rynki to Niemcy, Szwajcaria, Czechy, Polska, kraje Beneluksu, Austria, Francja, Słowacja, Chorwacja, Słowenia, Węgry oraz Bośnia i Hercegowina. Główna siedziba Grupy znajduje się w szwajcarskim Weinfelden.
W Polsce Grupę Model reprezentują trzy zakłady produkcyjne działające w ramach  Model Opakowania Sp z o.o. zlokalizowane w Biłgoraju, Czosnowie i Nowej Soli. Specjalizują się w produkcji  opakowań z tektury falistej i kaszerowanej, a także tektury bezkońcowej M-fold.  

 Kontakt dla prasy:

Katarzyna Ferens-Paczwa
Marketing Manager

katarzyna.ferens-paczwa@modelgroup.com

modelgroup.com

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „7 SKUTECZNYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ”

Wtorek, 23 maja 2023 r.

godz. 11:00-12:00

O uczeniu jako wyborze i procesie łączenia kropek oraz o tym, czy wiedza inspiruje i motywuje oraz czy pozostaje teorią dopóki nie żyje w naszych mięśniach.

Jak się skutecznie uczyć i aktualizować aplikacje w największym biokomputerze, czyli mózgu? Czy jeżeli będziemy coś powtarzać 10 tys. godzin to na pewno staniemy się ekspertami?

O syndromie Shining Objects, braku koncentracji, metaignorancji, prawie do nieumienia, a także o 4 typach psychologicznych wg C.G. Junga i jak one wpływają na nasze style nauki – o tym wszystkim opowie Małgorzata Musińska-Kubis, na co dzień pracująca w biznesie w łańcuchu dostaw i zakupach, trenerka biznesu i kompetencji międzykulturowych, która uczy innych i siebie, nagrywa podcasty i pasjonuje się rozwojem. Propagatorka zdecydowanego wychodzenia poza myślenie schematami i miłośniczka uczenia się przez całe życie poprzez doświadczanie, popełnianie błędów i… wszystkie dozwolone sposoby.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl  tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Mniej znane regiony winiarskie Włoch”

Czwartek, 18 maja 2023 r.

godz. 8:00-9:00

Włochy produkują ponad 2 miliardy butelek wina rocznie. Podczas gdy każdy zna Barolo, Prosecco czy Primitivo, tylko nieliczni słyszeli o ukrytych winnych klejnotach, w które obfituje Belpaese. Jeśli chciałbyś wypełnić tę lukę, być może mam dla Ciebie odpowiednią propozycję podróży. Moja wycieczka zabierze Cię poza utarte ścieżki, aby uchylić rąbka tajemnicy, którą owiane są niektóre regiony i ich wina. Zajmiemy się też oczywiście najbardziej znanymi obszarami (Piemont, Toskania i tak dalej), aby odświeżyć wiedzę i pomóc Ci się zorientować. Ale kiedy już to zrobimy, zanurzymy się prosto w nieznany świat winnic rozciągających się na polodowcowych glebach, wśród zamków i stromych ścian, zielonych wzgórz i naturalnych parków, położonych na zalanych słońcem terroir omiatanych przez śródziemnomorską bryzę. Będziemy podróżować od potężnych szczytów Alp aż do maleńkiej wyspy leżącej u progu Afryki – oczywiście z wieloma przystankami pomiędzy. Abyś miał pewność, że znajdziesz coś dla siebie, nie zabraknie odpowiednich informacji na temat charakterystyki każdego regionu i profilu jego win.

Oraz, co oczywiste, tam, gdzie jest wino, musi być też jedzenie: przygotuj się na to, że usłyszysz o niektórych lokalnych potrawach, o których jeszcze nie słyszałeś – ale których będziesz chciał spróbować! Po raz pierwszy w życiu możesz mieć ochotę na wino i aromatyczne potrawy już o 8 rano.

Spotkanie poprowadzi:

Cristiano Berta – lingwista, sommelier, instruktor narciarstwa i miłośnik gór. Włoski góral z Piemontu, który ma bogate doświadczenie międzynarodowe: wychowywał się w Niemczech, studiował we Włoszech, a doświadczenie zawodowe zdobywał również w Danii, Norwegii, Kanadzie i w Szwajcarii.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku angielskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.