Warsztaty online z BALAJCZA – „Polska i Ukraina: różnice kulturowe w biznesie”

Wtorek, 25 października 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Tworzenie i funkcjonowanie w zespołach międzykulturowych jest czasami jak granie w piłkę nożną, kiedy każda z drużyn ma własne zasady gry. Żeby gra była skuteczna, trzeba najpierw poznać zasady każdego z zespołów, a potem ustalić wspólną wersję ostateczną, biorąc pod uwagę preferencje każdej ze stron.

Polska i Ukraina, sąsiadujące kraje, niby podobne – a jednak są pewne różnice kulturowe, o których warto wiedzieć, aby nawiązać skuteczną i efektywną współpracę.

Weź udział we wtorkowym Warsztacie i dowiedz się:

  • jakie są fazy szoku kulturowego
  • jakie ukraińskie imię ma skróconą formę Ola (nie jest to Aleksandra)
  • w jaki sposób buduje się zaufanie w Polsce, a jak w Ukrainie
  • co oznacza linearne podejście do czasu i w którym kraju jest preferowane?

Spotkanie poprowadzi:

Kateryna Chwiszczuk – trenerka międzykulturowa wielojęzyczna umiejętności miękkich (języki: ukraiński, polski, angielski, francuski), a także trenerka wewnętrzna wspierająca rozwój pracowników w korporacji międzynarodowej. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowych korporacjach z klientami głównie z rynków francuskiego i szwajcarskiego w obszarach: finanse, kadry i płace, obsługa klienta. Wspieranie pracowników i klientów poprzez dostarczanie inteligentnych rozwiązań jest jej pasją. Wierzy, że wyzwania to również możliwości. Urodzona we Lwowie, wychowana w Algierii, od 13 lat mieszka w Polsce.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Polonia Palace Hotel w Warszawie laureatem prestiżowej nagrody

Polonia Palace, historyczny hotel zlokalizowany w ścisłym centrum Warszawy, otrzymał nagrodę European Hotel Award w kategorii „Heritage Luxury Hotel 2022”.

European Hotel Awards są nagrodami przyznawanymi przez fundację, którą powołał do życia Jerome Chapman, francuski dziennikarz i osobowość  medialna, który od blisko ćwierćwiecza śledzi na bieżąco trendy i dzieli się informacjami związanymi z segmentem premium w branży hotelarskiej i restauratorskiej. Fundacja działa przy magazynie Références Hoteliers Restaurateurs International. W skład kapituły nagrody wchodzą uznani europejscy hotelarze, restauratorzy i szefowie kuchni. Jednym z głównych założeń leżących u podstaw European Hotel Awards jest chęć instytucjonalnego uhonorowania wyjątkowych hoteli oraz czołowych europejskich profesjonalistów. Co roku podczas uroczystej ceremonii European Hotel Awards wręcza się około dziesięciu nagród.

Gala European Hotel Awards jest organizowana w czołowych europejskich miastach znanych z tradycji hotelarskich. Wśród kandydatów do European Hotel Awards możemy znaleźć tylko cztero- i pięciogwiazdkowe hotele, które wyróżniają się na europejskim rynku kompetencją, profesjonalizmem oraz niebywałą dbałością o komfort gości. Podczas ceremonii nagradzane są także wybitne osiągnięcia osobiste i zawodowe w dziedzinach hotelarstwa, gastronomii oraz turystyki luksusowej. Tegoroczna gala odbyła się w poniedziałek 10 października 2022 roku w luksusowym, pięciogwiazdkowym Hotelu Fairmont Grand Hotel w Genewie, a nagrodę European Hotel Award w kategorii „Heritage Luxury Hotel 2022” dla Polonia Palace Hotel odebrał dyrektor generalny Paweł Lewtak.

Paweł Lewtak: „Bez wątpienia, dzisiejszy wieczór jest kolejnym ważnym momentem w historii Polonia Palace Hotel. W imieniu całego zespołu chciałbym wyrazić wdzięczność dla członków kapituły nagrody European Hotel Awards za to ogromne wyróżnienie – szczególnie wśród tak znamienitych postaci europejskiego hotelarstwa, członków Parlamentu Europejskiego oraz przedstawicieli dyplomacji. Polonia Palace Hotel w tym roku skończył 109 lat i bez wątpienia jest prawdziwą ikoną polskiego hotelarstwa. Nagroda dla historycznego hotelu roku jest uznaniem nie tylko dla wszystkich pracowników, którzy mają przyjemność pracować obecnie w zabytkowych murach Polonia Palace Hotel, ale także wyróżnieniem dla pokoleń hotelarzy, którzy budowali jego renomę i prestiż. Dziedzictwo naszych hotelowych poprzedników jest ciągle żywe, a pamięć o nich kultywowana. Można śmiało powiedzieć, że historia hotelu jest naszym punktem odniesienia, który daje nam siłę i motywację w wykonywaniu codziennych obowiązków. Moim skromnym zdaniem, luksus to nie tylko eleganckie wnętrza oraz komfort, ale przede wszystkim umiejętność wsłuchania się w prawdziwe potrzeby każdego gościa, życzliwość oraz bezwarunkowa chęć do obsługi na najwyższym poziomie. Wizyta w dobrym hotelu zawsze powinna dawać radość i przyjemność z pobytu. A każda chęć powrotu do znanego nam hotelu powinna wzbudzać emocje podobne do tych, jakie odczuwamy, kiedy sięgamy po raz kolejny po ulubioną przez nas książkę lub oglądany lubiany film. Kategoria „heritage luxury hotel” mocno rozbrzmiewa w głowach i sercach wszystkich naszych pracowników, którzy są  oddani misji, aby każdy dzień spędzony w Polonia Palace Hotel był dla gości wyjątkowym i niezapomnianym przeżyciem. I na koniec nieco osobiste wyznanie. W pewnym sensie jako dyrektor generalny hotelu czuję się, jakbym niósł „pochodnię hotelarstwa” przekazywaną przez kolejnych dyrektorów, którzy budowali to wspaniałe miejsce przez ostatnie dziesięciolecia; a mówimy tu o naprawdę bogatej historii.”

Polonia Palace Hotel to jedno z najbardziej stylowych i eleganckich miejsc w Warszawie. Hotel oferuje swoim gościom 206 eleganckich pokoi oraz 10 sal konferencyjnych i bankietowych, w których odbywają się liczne eventy biznesowe, wydarzenia lifestylowe, gale czy konferencje prasowe. Zaprasza również do eleganckiej Restauracji Polonia i przestronnego Lobby Baru z widokiem na centrum Warszawy, w których podawane są wyśmienite dania kuchni polskiej i międzynarodowej. Hotel odwiedzany jest przez tysiące turystów z kraju i ze świata, mieszkają w nim także znani politycy i artyści.

Paweł Lewtak jest dyrektorem generalnym warszawskiego Polonia Palace Hotel, a także Prezesem Zarządu Hoteli Warszawskich „Syrena”. Firma jest właścicielem 3 obiektów w Warszawie: Polonia Palace Hotel, Hotelu Metropol oraz Hotelu MDM.

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Namibia – w pustyni i w buszu”

Czwartek, 20 października 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Zapraszamy na ciąg dalszy opowieści o Namibii, mało znanym regionie Afryki, kryjącym wiele skarbów, jak choćby „Skamieniały las”. To właśnie endemiczna flora oraz nieujarzmiona fauna będą głównymi tematami Śniadania on-line w czwartek 20 października o godz. 8:00 pod tytułem „Namibia – w pustyni i w buszu”.

Dowiecie się Państwo między innymi:

  • czy noblista zrobił błąd
  • dlaczego Zwrotnik Koziorożca powinien być Zwrotnikiem Strzelca
  • jakie zwierzęta zwane są „ptakami zarazy”
  • dlaczego żyrafy chodzą z gracją
  • co znaczy „springbok pronking”
  • jakie hollywoodzkie filmy nakręcono w Namibii

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Rzym – wycieczka poza utartym szlakiem”

Czwartek, 6 października 2022 r.
godz. 8:00-9:00

View of Rome from Castel Sant’Angelo, Italy.

Rzym jest również znany jako Wieczne Miasto, gdzie wieczne piękno, wieczny hałas i wieczny ruch cudownie ze sobą współistnieją, tworząc tym samym kwintesencję Włoch, której doświadczają zagraniczni podróżnicy. Wszyscy znają jego słynne miejsca (Koloseum, Watykan itp.), ale niewielu znane są dzielnice, w których się znajdują. Co więcej, po opuszczeniu obszarów turystycznych większość ludzi znajdzie się na nieznanym im terytorium.

W rzeczywistości Rzym jest podzielony na dziesiątki dzielnic, z których każda posiada swoją własną tożsamość i ma poczucie dumy. Nie można prawdziwie poznać Rzymu bez zagłębienia się w jego dzielnice. Źródłem dumy prawdziwego Rzymianina nie jest Koloseum, ale jego własna dzielnica.

Nasza wirtualna wycieczka rozpocznie się w centrum miasta, a następnie przeniesie się do obszarów, o których istnieniu nawet nie wiedzieliście –  są to najbardziej autentyczne miejsca Rzymu. Po zakończeniu wycieczki będziecie znali odpowiedzi na następujące pytania:

  • Która dzielnica Rzymu jest najbardziej autentyczna?
  • Czym różni się klimat poszczególnych rejonów?
  • Kim jest „coatto” i czym różni się od „pariolino”?
  • Dlaczego niektóre dzielnice mają silne konotacje polityczne?
  • Gdzie można znaleźć najlepsze jedzenie w mieście?

Obraz stolicy Włoch widziany z tej perspektywy może rzucić nieco światła na różnice kulturowe, społeczne, historyczne, polityczne i ekonomiczne w obrębie Wiecznego Miasta i samego kraju.

Ci vediamo a Roma!

O Rzymie opowie:

Cristiano Berta – lingwista, sommelier, instruktor narciarstwa i miłośnik gór. Włoski góral z Piemontu, który ma bogate doświadczenie międzynarodowe: wychowywał się w Niemczech, studiował we Włoszech, a doświadczenie zawodowe zdobywał również w Danii, Norwegii, Kanadzie i w Szwajcarii.

 

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku angielskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Efektywna współpraca z Filipińczykami”

Poniedziałek, 3 października 2022 r.
godz. 13:00-14:00

Manila, stolica Filipin jest jedną z największych metropolii globu. Same Filipiny są krajem zróżnicowanym etnicznie i dlatego słychać tu ponad 150 języków.

Filipińczycy są niezwykle radosnymi i pogodnymi ludźmi, a rodzina jest dla nich najważniejszą wartością.

Podejmując się współpracy z obywatelami Filipin powinniśmy być przygotowani na zetknięcie się z zupełnie inną kulturą. Egzotyczną i ciekawą, ale również pełną  wyzwań. Dlatego poznanie filipińskiej etykiety biznesowej wydaje się być niezbędne do zapewnienia efektywnej współpracy z Filipińczykami.

Podczas naszego spotkani w szczególności porozmawiamy o tym jak budować wzajemne dobre relacje. Ale nie tylko. Będziemy również mówić o kulturze Filipin, jak Filipińczycy spędzają wolny czas, o czym rozmawiają, co cenią oraz porozmawiamy o filipińskiej kuchni.

W trakcie spotkania:

  • Poznasz kulturę Filipin
  • Poznasz kluczowe wartości Filipińczyków
  • Zdobędziesz informację oraz praktyczne porady dotyczące współpracy z Filipińczykami
  • Zdobędziesz informację o tym jak budować zaufanie w relacjach biznesowych z kolegami/koleżankami z Filipin
  • Usprawnisz komunikację z współpracownikami z Filipin
  • Nauczysz się jak udzielać konstruktywnego feedbacku
  • Dowiesz się jak wygląda relacja szef-podwładny

Spotkanie poprowadzi:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Partner spotkania: Sietar Polska

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

PwC: Cło w imporcie a przewaga konkurencyjna (webinarium)

Serdecznie zapraszamy na webinarium firmy PwC Cło w imporcie a przewaga konkurencyjna, które odbędzie się 4.10.2022, które odbędzie się w godzinach:

10:00 – 11:00 w polskiej wersji językowej,

11:10 – 12:10 w angielskiej wersji językowej.

Więcej informacji w zaproszeniu.

PwC – Unijna propozycja walki z rosnącymi cenami energii elektrycznej i gazu

Szanowni Państwo

Komisja Europejska przedstawiła propozycję środków zaradczych, które mają spowodować zmniejszenie cen energii elektrycznej oraz gazu. Są to:

– inteligentne oraz obowiązkowe zmniejszenie zużycia energii elektrycznej w szczytach zapotrzebowania (mówi się o zmniejszeniu zużycia od 5% do 10% każdego miesiąca w porównaniu z tym samym okresem w ciągu ostatnich 5 lat);
– ograniczenie nadzwyczajnych zysków producentów energii elektrycznej (również ze źródeł odnawialnych), jak również producentów ropy i gazu poprzez nałożenie solidarnościowej opłaty. Zyski z tej opłaty państwa członkowskie będą musiały przeznaczyć na wsparcie dla odbiorców wrażliwych, jak również na nowe, czyste źródła energii;
– wsparcie na rzecz płynności finansowej firmom energetycznym ze strony państw członkowskich w formie gwarancji państwowych;
– ustanowienie ceny maksymalnej na gaz;
– potencjalnie wprowadzenie unijnego pułapu 200 euro za megawatogodzinę ceny energii elektrycznej z generatorów, które nie są zasilane gazem.

Szczegóły tych działań mają zostać zaprezentowane w ciągu najbliższych dni i oczywiście mają zostać wprowadzone jeszcze przed nadchodzącą zimą. 

W szczególności istotne jest zaproponowane obniżenie zużycia energii elektrycznej co może wpłynąć na funkcjonowanie budynków/urządzeń takich jak laptopy. 

Poniżej przesyłamy link do przygotowanego przez nas materiału:

https://studio.pwc.pl/aktualnosci/legislacja/unijna-propozycja-walki-z-rosnacymi-cenami-energii-elektrycznej

W przypadku pytań z Państwa strony, prosimy o kontakt z Krzysztofem Wińskim, dyrektorem w PwC (tel. 519 50 6434, email: krzysztof.winski@pwc.com).  

Konferencja CRIDO: Prawo holdingowe, wpływ ostatniej nowelizacji KSH na działanie grup spółek i odpowiedzialność zarządów

Szanowni Państwo,

nowelizacja Kodeksu Spółek Handlowych, która wejdzie w życie już 13 października, jest prezentowana jako największa reforma prawa handlowego. Nowe przepisy wprowadzają m.in. regulacje prawa holdingowego, w tym instytucję tzw. wiążących poleceń oraz nowe uprawnienia rad nadzorczych. Istotnym zmianom ulega też najważniejsze, z perspektywy członków organów, zagadnienie – kwestia odpowiedzialności członków zarządu. Wprowadzona zostanie zasada biznesowej oceny sytuacji (business judgment rule), która pod pewnymi warunkami pozwala zwolnić z odpowiedzialności członka zarządu za błędną decyzję.

 Eksperci CRIDO, autorzy publikacji „Prawo holdingowe. Praktyczny komentarz” wydawnictwa Wolters Kluwer przeanalizowali każde z powyższych zagadnień oraz to, czy i w jaki sposób wpłyną one na działanie operacyjne grup spółek. Przemyśleniami na ten temat chcemy podzielić się z Państwem podczas konferencji, która odbędzie się

28 września 2022 roku o godzinie 16:30
w naszym biurze przy ul. Towarowej 28 w Warszawie.

Podczas wydarzenia omówimy najważniejsze zagadnienia, jakie wprowadza nowelizacja KSH, a w ramach panelu dyskusyjnego na temat nowych przepisów, porozmawiamy o możliwych sposobach na przygotowanie się do wejścia w życie nowych przepisów. Wraz z cenionymi praktykami, szefami działów prawnych grup kapitałowych, spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy nowe regulacje rozwiążą problemy dotykające obecnie grupy spółek oraz porozmawiamy o potencjalnych szansach i zagrożeniach dla firm, wynikających z wprowadzanych przepisów. Po dyskusji zapraszamy na rozmowy w kuluarach przy lampce wina.

AGENDA WYDARZENIA

16:30-17:15 | REJESTRACJA

17:15-17:30 | WPROWADZENIE DO TEMATU: PRAWO HOLDINGOWE W PIGUŁCE

  • Omówienie najważniejszych zmian i pojęć wprowadzanych w ramach nowelizacji

CRIDO, redaktorzy komentarza praktycznego do Prawa holdingowego

17:15-18:15 | PANEL DYSKUSYJNY: WPŁYW NOWELIZACJI KSH ORAZ WPROWADZONEGO PRAWA HOLDINGOWEGO NA DZIAŁANIE GRUP SPÓŁEK

  • Jaki wpływ na procesy decyzyjne w grupach będzie miało wprowadzone prawo holdingowe?
  • Czy wprowadzone przepisy zwiększą, czy zmniejszą efektywność działania zarządów grup spółek?
  • Jak wejście w reżim prawa holdingowego lub zrezygnowanie z niego wpłynie na odpowiedzialność członków zarządu?
  • Jeżeli nie grupa holdingowa to co?

Moderator:

  • Mateusz Baran, partner w CRIDO redaktor komentarza praktycznego do Prawa holdingowego,

Uczestnicy: 

  • Ewa Markiewicz, General Counsel Head of Legal Department, Dentsu Polska
  • Marcin Kulaszka, Deputy Head of Legal Department, Centralny Port Komunikacyjny
  • Łukasz Dunaj, Head of Legal Affairs, Atrium Poland Real Estate Management

 18:15-21:00 | DYSKUSJA PRZY WINIE

Zapraszamy!

POTWIERDŹ UDZIAŁ W WYDARZENIU

Konferencja EY: Wyzwania podatkowo-prawne na przełomie 2022-2023

Rok 2022 obfituje w niekorzystne dla biznesu zmiany: korekty CIT, rosnące ceny energii, zmiany w kodeksie spółek handlowych, inflacja. Prowadzenie firmy staje się coraz trudniejsze i zagmatwane, a przed każdą z nich stoją ogromne wyzwania, które powodują niepewność jutra.

Zapraszamy na największe wydarzenie tej jesieni: Konferencję EY – Wyzwania podatkowo-prawne na przełomie 2022-2023. Przedsiębiorca w obliczu wyzwań podatkowych, prawnych i finansowych.

Wydarzenie będzie wyjątkową okazją do dyskusji z ekspertami podatkowym i prawnymi, którzy podzielą się swoim doświadczeniem, a także opowiedzą o najważniejszych obecnie obszarach, na których powinny już teraz koncentrować się firmy.

Mamy nadzieję, że konferencja będzie nie tylko doskonałym źródłem wiedzy ale też wyjątkowym miejscem do wymiany doświadczeń, poglądów, a także mniej formalnych dyskusji z naszymi ekspertami podczas networkingu.

Rejestracja i udział są bezpłatne.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Szkolenie online: Wielkie zmiany w prawie pracy

 

Prace nad zmianami w prawie pracy wciąż trwają! Najprawdopodobniej w nowej wersji zaczną obowiązywać od stycznia 2023 r. Z tego względu Kancelaria Sadkowski i Wspólnicy ponownie organizuje szkolenie pt. „Wielkie zmiany w prawie pracy” – tym razem 9 września. Szkolenie online poprowadzi Marcin Frąckowiak – radca prawny w Dziale Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy z ponad 10-letnim doświadczeniem.

Podczas szkolenia ekspert prawa pracy omówi następujące zagadnienia:

  • Rewolucja w zatrudnieniu na umowach terminowych – wymóg uzasadnienia wypowiedzeń umów na czas określony oraz zmiana zasad zawierania umów na okres próbny.
  • Prawo do równoległego zatrudnienia u więcej niż jednego pracodawcy.
  • Duże zmiany w zakresie wymiaru uprawnień związanych z rodzicielstwem.
  • Większa ochrona pracowników i mniejsza elastyczność pracodawcy czyli rozszerzony zakres ochrony zw. z macierzyństwem i rodzicielstwem.
  • Prawo pracownika do bezpłatnych szkoleń.
  • Nowe płatne zwolnienia od pracy.
  • Praca zdalna w Kodeksie pracy – szereg nowych zasad.
  • Kontrola trzeźwości pracowników.
  • Ochrona sygnalistów.
  • Planowane terminy wejścia w życie nowych przepisów.

Termin: 9 września 2022 r. (piątek), 10:00-12:00

Koszt szkolenia:

  • 150 zł + VAT– klienci Kancelarii
  • 200 zł + VAT– nowi klienci

Zainteresowanych udziałem w szkoleniu, zapraszamy do rejestracji pod poniższym linkiem:

REJESTRACJA

Zachęcamy do wzięcia udziału!