Hoogells uruchamia praktykę nieruchomościową i rozbudowuje zespół

Hoogells po raz kolejny w ostatnim czasie rozszerza swoją działalność – tym razem o praktykę real estate & finance. Jej szefem został Jakub Mosoń, dotychczasowy Head of Legal Department i Group Compliance Manager w wiodącej spółce deweloperskiej o międzynarodowym zasięgu.

„Rozwój praktyki nieruchomości i finansowania był nieodzownym elementem w strategii Hoogells obok praktyki Infrastruktury i Zamówień publicznych. Jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Jakuba znam od czasów studiów i wiem, że jego doświadczenie z ostatnich lat spędzonych w międzynarodowej grupie deweloperskiej obfitujące m.in. w nadzorowanie procesów fuzji i przejęć w grupie kapitałowej, szereg projektów due diligence przy sprzedaży i przejęciu spółek projektowych, czy koordynację procesów inwestycyjnych doskonale się wpisuje w nasze oczekiwania. Jestem przekonana, że dotychczasowe – tak bardzo biznesowe doświadczenie Jakuba oraz jego managerskie kompetencje na pewno będą ogromną korzyścią dla Klientów kancelarii, którzy już od jakiegoś czasu chcieli powierzyć nam swoje sprawy z tego zakresu. Witamy w zespole” – mówi Anna Oleksiewicz, wspólnik zarządzająca w kancelarii Hoogells.

 

Jakub Mosoń, prawnik i manager, od 1 marca 2022 pełni funkcję partnera i head of real estate & finance w Hoogells, gdzie zarządza zespołem wspierającym klientów we wszystkich aspektach prawa nieruchomościowego oraz transakcji finansowych na rynku nieruchomości. Jakub ma bogate doświadczenie w obsłudze prawnej nieruchomości, zarządzaniu nieruchomościami biurowymi i galeriami handlowymi oraz solidny background bankowy.  Posiada również praktyczną wiedzę z zakresu compliance i prawa korporacyjnego. Istotnym doświadczeniem nowego partnera kancelarii jest również jego wieloletnia praktyka w wewnętrznych departamentach banków, która z kolei pozwoliła nabyć umiejętności rozwiązywania zagadnień związanych z finansowaniami z perspektywy ryzyka banku finansującego.

Odważne decyzje w nowej rzeczywistości – wywiad z Markiem Piechockim, CEO, LPP S.A.

Serdecznie zapraszamy na odcinek specjalny HR Changers, którego emisja odbędzie się 14 marca o godz. 10:00!

Gościem będzie Marek Piechocki, współzałożyciel i prezes zarządu spółki LPP, w skład której wchodzą marki Reserved, Cropp, House, MOHITO i Sinsay.

Marek Piechocki, prezes LPP, od lat konsekwentnie chroni swój wizerunek w mediach ze względu na chęć zachowania prywatności, dlatego najnowszy wywiad z cyklu HR Changers ukaże się w formie podcastu.

Z właścicielem firmy, która zarządza siecią ponad 2000 salonów i tworzy miejsca pracy dla 27 tys. osób wywiad poprowadziła Aleksandra Kupiec, HR& Community Manager w Talent Place. O czym rozmawiali podczas HR Changers?

  • O budowaniu kultury zaufania do pracowników i współpracy opartej na zaangażowaniu i lojalności.
  • O transformacji firmy w organizację omnichannelową i sposobach, by wspierać pracowników podczas takiej zmiany.
  • O tym, jak przekonać zespół do eksperymentowania w sytuacji, gdy liczba wyzwań rośnie.
  • O szukaniu szans w zmiennej sytuacji rynkowej i ich mądrym wykorzystywaniu.

Zajrzymy za kulisy zarządzania jednej z największych polskich firm?

Marek Piechocki, prezes LPP, od lat konsekwentnie chroni swój wizerunek w mediach ze względu na chęć zachowania prywatności, dlatego najnowszy wywiad z cyklu HR Changers ukaże się w formie podcastu w naszych serwisach Spotify i Youtube

 

Warsztaty online z BALAJCZA – „Feedback, czyli skuteczna informacja zwrotna w środowisku międzykulturowym”

Wtorek, 15 marzec 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Z feedbackiem mamy do czynienia niemal w każdej sytuacji interpersonalnej. Informacja zwrotna to jedno z ważniejszych narzędzi rozwojowych, ale nie tylko – feedback zapewnia nam również tak ważne w obecnych czasach poczucie bezpieczeństwa. Dobry feedback pozwala także budować zaufanie i dobre relacje. Co więcej, wielu pracowników ceni sobie feedback i oczekuje go od swoich przełożonych.

Mimo to dla wielu z nas udzielanie informacji zwrotnej to wciąż nie lada wyzwanie.

W środowisku wielokulturowym wiąże się to z jeszcze większymi wyzwaniami. Tutaj, aby informacje zwrotne mogły być efektywnie wykorzystane, powinny one być udzielane i odbierane zgodnie z międzykulturowym kontekstem ich wymiany.

W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo:

  • Czym jest feedback
  • Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej
  • Jakie są formy wyrażania feedbacku w różnych kulturach – czyli od bezpośredniego do pośredniego komunikowania
  • Kto i dlaczego udziela konstruktywnego feedbacku publicznie
  • Dlaczego Amerykanie lubią stosować metodę „kanapki”
  • Dlaczego zachowanie twarzy jest tak ważne w kulturach azjatyckich

O skutecznej informacji zwrotnej w środowisku międzykulturowym opowie:

Magdalena Żymełka – Trenerka i konsultantka. Od wielu lat związana z obszarem miękkiego HR,  a w szczególności jego kluczowymi procesami, takimi jak: onboarding, opisy stanowisk, wdrażanie oceny pracowniczej, rozmowy oceniające dla menedżerów, stawianie celów, zarządzanie talentami oraz badania zaangażowania pracowników.

Posiada doświadczenie międzynarodowe:

14 lat doświadczenia w projektowaniu, realizacji i ewaluacji programów rozwojowych, globalnych programów onboardingowych, szkoleń produktowych, programów eLearningowych, a także w projektach z obszaru zarządzania Talentami w międzynarodowych organizacjach.

Pracowała z osobami z obszarów: EMEA, APAC oraz AMER (Polska, Wielka Brytania, Estonia, Indie, Filipiny, Hong Kong, USA). Pracowała i mieszkała w USA oraz w UK.
Zarządzała zespołem Learning & Development w międzynarodowej firmie zatrudniającej ponad 2000 pracowników. Wraz z zespołem wspierała rozwój pracowników pomagając im odkrywać ich talenty i rozwijać umiejętności.

Obecnie swoim doświadczeniem menedżerskim dzieli się z menedżerami na sali szkoleniowej i zdalnie, prowadząc szkolenia dla biznesu z tematów, takich jak: doskonalenie umiejętności menedżerskich, First Time Manager, zarządzanie zespołem, w tym także rozproszonym, zarządzanie pokoleniami w organizacji, prowadzenie efektywnych spotkań, budowanie efektywnych zespołów, zarządzanie zmianą, kultura zarządzania przez wartości w organizacji, kultura feedbacku, efektywna komunikacja w zespole oraz komunikacja międzykulturowa.

Zrealizowała łącznie 6 tys. godzin szkoleń, zarówno na sali jak i zdalnie. Prowadzi szkolenia w języku polskim oraz w języku angielskim.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Chiny – wczoraj i dzisiaj cz.2”

Czwartek, 10 marca 2022 r.
godz. 8:00-9:00

“Kultura chińska jest bardzo silnie zakorzeniona w wierzeniach i mitach, niezmiennych od kilku tysięcy lat. Mimo pędu nowoczesności i siły nowych technologii, pradawne zwyczaje, symbole i przesądy są wciąż przestrzegane w Państwie Środka.

Zapraszamy na drugie spotkanie z cyklu „Chiny – wczoraj i dzisiaj. Część 2.” w czwartek 10 marca o godz. 8.00 w ramach „Śniadanie on-line”.

Dowiecie się Państwo między innymi:

Co symbolizuje flaga ChRL?

Jaki kolor może poprawić lub popsuć relacje z Chińczykami?

Jakie prezenty są źle widziane w Państwie Środka?

Na którym piętrze hotelu nie należy umieszczać gości z Chin?

Czy wypada ofiarować Chince bukiet czerwonych róż?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl tel.: +48 601 913 446

Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie www.balajcza.pl.
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

CRIDO doradzało przy przejęciu firmy z branży automatyki przemysłowej

CRIDO pomagało w transakcji przejęcia Rolling-Robotics przez belgijską spółkę VMA N.V., wchodzącej w skład Grupy CFE. Usługi CRIDO obejmowały w szczególności przeprowadzenie badań due diligence oraz doradztwo transakcyjne.

Rolling-Robotics działa w branży automatyki przemysłowej rozwijając oprogramowanie dla przemysłu samochodowego. Z jej rozwiązań korzystają największe podmioty w branży.

Nabycie Rolling-Robotics przez VMA pokazuje, że inwestycje w Polsce, w tym obszarze firm z sektora automatyki przemysłowej i nowych technologii są atrakcyjne dla zagranicznych inwestorów. Jest to kolejna taka transakcja, w której braliśmy udział w ostatnim czasie. – komentuje Przemysław Furmaga, partner i szef praktyki M&A w CRIDO Legal

Ze strony CRIDO w projekcie doradzali w kwestiach prawnych: Przemysław Furmaga (partner w CRIDO Legal), Alekandra Czarnecka (senior associate w CRIDO Legal) i Michał Tokarz (junior associate w CRIDO Legal) z zespołu M&A oraz Edyta Defańska – Czujko (patner w CRIDO Legal) i Aneta Brzózka (associate w CRIDO Legal) z zespołu pawa pracy, a w kwestiach podatkowych: Mateusz Stańczyk (partner w CRIDO) Michał Kwaśniewski (starszy menedżer w CRIDO) i Maciej Rosiński (starszy konsultant w CRIDO)

Za prace nad dokumentacją od strony Klienta odpowiedzialna była Cecile Verougstraete, Legal Manager, a za prowadzenie całego projektu odpowiedzilany był Thomasem Ducamp, CFO w VMA.

O CRIDO – Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność, w tym pozyskując finansowanie ze środków publicznych i innych dostępnych źródeł. Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje.
Więcej informacji na: crido.pl

Warsztaty online z BALAJCZA – „Język inkluzywny”

Wtorek, 1 marca 2022 r.
godz. 11:00-12:00

Język inkluzywny to język, który unika pewnych sformułowań, które mogłyby wykluczać (dyskryminować) pewne grupy społeczne, dzięki czemu może chronić osoby z przeróżnych grup i mniejszości społecznych.

Podczas warsztatu omówimy:

  • czym jest grupa inkluzywna
  • język inkluzywny – feminatywy i osobatywy
  • jak język kształtuje wrażliwość społeczną

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

97% klientów zadowolonych ze współpracy z Balajcza

W Balajcza Linguistic Services zlecenia tłumaczeniowe przechodzą wieloetapowy proces. Od zapytania, przez wycenę, import do oprogramowania CAT, pracę tłumacza, weryfikację i wreszcie przekazanie gotowego pliku klientowi. Jednak w BLS to nadal nie koniec historii.

W 2021 r. klienci, którzy zamówili tłumaczenie w Balajcza, dostawali niedługo później także zaproszenie do wypełnienia ankiety satysfakcji. Wypełniło ją ponad 200 osób, a wyniki i komentarze posłużą firmie do dalszego udoskonalania procesu realizacji zleceń.

Jak się okazało, 97% ankietowanych jest zadowolonych ze współpracy z Balajcza – te osoby oceniły swoją satysfakcję na 4 lub 5 w pięciostopniowej skali. Co ciekawe, ankieta pokazała także, że aż czterech na pięciu klientów dało Balajcza najwyższą możliwą ocenę!

Klienci proszeni byli również o określenie swojego zadowolenia w pięciu konkretnych obszarach na skali od 1 do 10:

  • Jakość tłumaczenia
  • Czas przygotowania wyceny
  • Terminowość
  • Kontakt z obsługą klienta
  • Cena usługi

Ankietowani także w tym przypadku byli jednogłośni – ocenę w przedziale od 7 do 10 przyznała zdecydowana większość respondentów. Zadowolenie z jakości tłumaczenia wyraziło w ten sposób 97% osób, a z czasu przygotowania wyceny, terminowości, obsługi klienta i ceny usługi – aż 99%!

Przeważająca większość klientów była ponadto skłonna przyznać w ramach tych kategorii maksymalny wynik – 10 punktów. Osób w pełni zadowolonych z jakości tłumaczenia jest aż 72%, z czasu reakcji na zapytanie – 91%, z terminowości – 95%, a z kontaktu z obsługą klienta – 91%. Z ceny maksymalnie zadowolone są 3 osoby na 5 (64%), a pozostałe również przyznawały w tym zakresie wysokie noty.

To obiecujące wyniki, które już teraz dają ogromną satysfakcję. A ponadto będą stanowić punkt odniesienia w przyszłym roku.

W ankiecie znalazło się również miejsce na komentarze i uwagi – krytyczne, konstruktywne i przychylne. Tych ostatnich zebrało się naprawdę wiele! Oto kilka z nich:

  • „Lepiej niż oczekiwałam pod każdym względem”.
  • „Wyjątkowo dobre tłumaczenie tekstu o tematyce kosmetycznej z j. francuskiego. Prawie nie były potrzebne poprawki redakcyjne z naszej strony”.
  • „Wykazaliście się Państwo wysokim poziomem zrozumienia, zarówno w stosunku do opóźnienia w decyzji klienta o skorzystaniu z Państwa usług, jak i pilności wykonania tłumaczenia, za co bardzo dziękujemy!”
  • „Jestem bardzo zadowolona z usługi, jak zawsze”.

Za wszystkie opinie i odpowiedzi serdecznie dziękujemy. Przeanalizujemy je i wykorzystamy – niektóre do ulepszenia naszych usług w 2022 r., a niektóre… do umilenia dnia naszemu zespołowi, który zawsze daje z siebie wszystko!

Śniadanie online z BALAJCZA – „Chiny – wczoraj i dzisiaj”

Czwartek, 24 lutego 2022 r.
godz. 8:00-9:00

“Ponad 4 tysiące lat cywilizacji chińskiej to nie tylko pasjonująca historia. To niewyczerpane źródło doświadczeń, po które sięgają dzisiaj Chińczycy, by na tej solidnej bazie budować swoje dziś i jutro.

Zapraszamy na cykl spotkań „Chiny – wczoraj i dzisiaj”.  Pierwsza część  w czwartek 24 lutego w godz. 8.00 – 9.00 w ramach „Śniadanie on-line”

Dowiecie się Państwo między innymi:

  • jak grecki Pireus stanie się chińskim Las Vegas
  • ile czasu zabierało przejście Jedwabnym Szlakiem
  • co będzie największą inwestycją infrastrukturalną w historii świata
  • dlaczego misję badawczą na Marsa nazwano Tianwen-1″

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak mieć rację i relację? Empatia w komunikacji międzykulturowej”

Wtorek, 15 lutego 2022 r.
godz. 11:00-12:00

„To, co powiesz, może zmienić świat”. To dzięki słowom budujemy porozumienie i nawiązujemy kontakt. Sposób komunikacji wpływa na nasze relacje, także w pracy. Wyzwania w komunikacji pojawiają się tym bardziej, gdy pracujemy na styku różnych kultur. Bardzo często nasz własny styl komunikacji może wprowadzać dyskomfort w zespole, mimo że intencje mamy dobre. I to jest prawdziwe wyzwanie w rozwijaniu globalnej zręczności: uczenie się adaptacji bez poczucia, że tracisz w tym procesie siebie.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • jak mówić o tym, co dla nas ważne
  • jak współpracować z innymi w poszanowaniu naszych i ich potrzeb
  • jak sprawdzić, by ludzie doceniali nasz feedback
  • jak świadomie wyjść ze strefy komfortu i znaleźć naszą własną globalną umiejętność

W świat empatycznej komunikacji zabierze nas

Monika Guzek – trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe, dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach, Indonezji i Portugalii.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Piemont – Italia poza szlakiem”

Czwartek, 10 lutego 2022 r.
godz. 8:00-9:00

Piemont, czyli „region u podnóża gór”, leży w północno-zachodnich Włoszech.

Nieodłączny element jego krajobrazu stanowią góry, jeziora i małe malownicze wioski.

Region uwielbili sobie miłośnicy gór, ze względu na zapierające w dech piersiach widoki oraz jedne z najlepszych w Europie ośrodków narciarskich w Alpach. Jednakże Piemont słynie nie tylko z pięknych widoków. Ma do zaoferowania dużo więcej.

Weź udział w czwartkowym śniadaniu i dowiedz się:

  • dlaczego Polacy nie jeżdżą do Piemontu
  • w czym ten region konkuruje z Toskanią
  • jakie lokalne przysmaki trafiają na światowe stoły
  • i co wspólnego ma z ruchem Slow Food

O Piemoncie opowiedzą:

Monika Guzek – trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Ma bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Portugalii, Niemczech, Chinach i Indonezji, a obecnie dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Szwajcarię.

oraz

Cristiano Berta – lingwista, sommelier, instruktor narciarstwa i miłośnik gór. Włoski góral z Piemontu, który ma bogate doświadczenie międzynarodowe: wychowywał się w Niemczech, studiował we Włoszech, a doświadczenie zawodowe zdobywał również w Danii, Norwegii, Kanadzie i w Szwajcarii.

Spotkanie zostanie poprowadzone w języku polskim i angielskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.