Warsztaty online z BALAJCZA – „Problematyczne zagadnienia językowe w komunikacji”

Wtorek, 26 października 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Komunikacja językowa to proces porozumiewania się ludzi za pomocą znaków językowych, w formie ustnej lub pisemnej. Wypracowanie teorii komunikacji powiązane jest w szczególności z powstaniem i rozwojem cybernetyki jako nauki o ogólnych zasadach sterowania informacjami i ich przekazu.

Komunikacja językowa stanowi szczególną formę przekazywania informacji za pomocą języka (zob. funkcja komunikatywna języka). W procesie tym obecne są następujące elementy i zdarzenia: uczestnicy rozmowy (mówiący, słuchający), treść informacyjna oraz kodowanie i dekodowanie informacji za pomocą języka (kodu językowego).

Podczas warsztatu omówimy:

  • skrótowce
  • poprawną odmianę nazwisk
  • podstawowe zasady interpunkcji

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Webinar: Siła rażenia Polskiego Ładu – zmiany na kolejnym etapie prac (etap „po Sejmie”)

1 października Sejm uchwalił ustawę o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych oraz niektórych innych ustaw. Ustawa ta wprowadza rozwiązania podatkowe, zapisane w Polskim Ładzie. Na każdym etapie prac wprowadzane są zmiany, które w mniejszym lub większym stopniu wpływać będą na sytuację podatników.

Gdzie nastąpiły już istotne zmiany względem projektu? Czy możliwe są jeszcze kolejne zaskoczenia? Wejście w życie których przepisów zostanie prawdopodobnie odroczone i o ile?

Już 19 października, we wtorek w godzinach 11:00 – 12:30 zapraszamy Państwa na webinarium, na którym eksperci CRIDO omówią najistotniejsze zmiany w poszczególnych obszarach oraz przybliżą najważniejsze nowe aspekty Polskiego Ładu:

  • Składka na ubezpieczenie zdrowotne, jak wygląda ostatnia propozycja?
  • Podatek minimalny – kogo i na jakich zasadach będzie dotyczył?
  • Pozostałe kluczowe zmiany – jak kształtuje się Polski Ład po pracach Sejmu?

Liczba miejsc ograniczona. Udział w webinarium jest bezpłatny.

Przed webinarium otrzymają Państwo mailowo link oraz zalecenia techniczne niezbędne do prawidłowego dołączenia do wydarzenia

Zapraszamy,
zespół CRIDO

REJESTRACJA

Znamy założenia ustawy dotyczącej ochrony prawnej sygnalistów | Alert JDP

W dniu 4 października br. opublikowano założenia („Założenia”) do projektu ustawy o ochronie prawnej sygnalistów. Zgodnie z zapowiedziami przyjęcie odpowiednich regulacji krajowych nastąpi do 17 grudnia 2021 r.

W najnowszym alercie JDP eksperci z Zespołów Prawa pracy oraz Ochrony Danych Osobowych opisują, z jakimi wyzwaniami będą musieli zmierzyć się przedsiębiorcy wraz z wejściem w życie nowej ustawy. Zapraszamy do lektury!

ALERT

Śniadanie online z BALAJCZA – „Bali – czym zaskoczy Cię ta rajska wyspa?”

Czwartek, 21 października 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Bali, nazywana „Wyspą Bogów”, to niewielka wyspa stanowiąca część archipelagu Małych Wysp Sundajskich. Od lat przyciąga turystów z całego świata. Bali, największy dziś ośrodek turystyczny w Indonezji, szczyci się niepowtarzalnym klimatem i bogatą hinduistyczną tradycją. Liczne świątynie, rozbudowane ceremonie religijne oraz wszechobecny taniec stanowią esencję kultury na Bali.

Weź udział w czwartkowym Śniadaniu i dowiedz się:

  • dlaczego Balijczycy wyznają „religię świętej wody”,
  • dlaczego na wyspie są tylko 4 nazwiska,
  • jakiej ceremonii poddawany jest młodzieniec osiągający dojrzałość,
  • a także jak wygląda obecnie życie na Bali zamkniętym dla zagranicznych turystów.

O kulturze balijskiej i codziennym życiu opowie:

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

KPMG uruchamia wieloletni program inwestycyjny mający na celu przyspieszenie globalnych rozwiązań ESG

KPMG planuje przeznaczyć ponad 1,5 miliarda dolarów w ciągu najbliższych trzech lat, aby skupić się na wyzwaniach związanych z ochroną środowiska, społeczną odpowiedzialnością oraz kwestiach dotyczących ładu korporacyjnego (ESG). Powstaną Regionalne Centra ESG wspierające klientów w obszarach ESG, a współpraca z renomowanymi uniwersytetami zapewni kompleksową ofertę szkoleń dla wszystkich pracowników KPMG na całym świecie. Dodatkowo KPMG planuje zwiększać zatrudnienie oraz rozszerzać globalne sojusze, aby wspólnie inspirować pozytywne zmiany.

Globalny program inwestycyjny KPMG ma na celu wspieranie klientów w dokonywaniu pozytywnych zmian związanych ze zrównoważonym rozwojem. Strategia ta jest oparta na odpowiedzialności KPMG za poprawę oddziaływania na świat oraz zobowiązań wobec globalnych wyzwań, które zostały zebrane w dokumencie KPMG: Our Impact Plan.

KPMG będzie koncentrowało się na szkoleniach i rozwoju pracowników na całym świecie, wykorzystaniu danych, przyspieszeniu rozwoju nowych technologii i wspieraniu działań poprzez nowe partnerstwa i sojusze z wiodącymi globalnymi partnerami. Kluczem do transformacji będzie osadzenie czynników ESG we wszystkich działaniach KPMG i rozwiązaniach klienckich, aby umożliwiać dokonywanie wymiernych zmian.

Nowa globalna strategia ESG obejmuje pięć priorytetowych obszarów:

  1. Rozwiązania

Powstanie pięć dedykowanych, nowych centrów dostarczających wiedzę i rozwiązania w zakresie kluczowych kwestii ESG. Będą się one koncentrować m.in. na:

  • Globalnej Dekarbonizacji, w ramach której KPMG będzie pomagało dużym międzynarodowym przedsiębiorstwom w wypełnianiu zobowiązań dotyczących zerowej emisji netto i planowaniu działań na rzecz dekarbonizacji;
  • Globalnym Doradztwie ESG, w ramach którego zespoły doradcze KPMG będą oferowały swoim klientom wiodącą na rynku wiedzę z zakresu ochrony środowiska, społecznej odpowiedzialności oraz ładu korporacyjnego;
  • trzech Regionalnych Centrach ESG w Europie, Azji i Pacyfiku oraz obu Amerykach, zapewniających klientom łatwy dostęp do wiedzy i doświadczenia w zakresie ESG.

Wraz z ogłoszonym programem inwestycyjnym, KPMG planuje rozwijać swoje wiodące rozwiązania i technologie w zakresie ochrony środowiska i ESG, w tym w Climate IQ – cyfrowe narzędzie pomagające organizacjom identyfikować możliwości i ryzyka wynikające ze zmian klimatu.

Uzupełnieniem inwestycji technologicznych, będzie również zwiększenie zatrudnienia, zarówno w obszarze doradztwa ESG, jak i zapewnienia wiarygodności ujawnianych informacji ESG. Dodatkowo KPMG będzie rozwijać swoją własną technologię usprawniającą prace audytorskie, aby umożliwić dostarczanie usług poświadczających w zakresie ESG o takiej samej jakości i takim samym rygorem, jakie firmy KPMG na całym świecie stosują podczas wykonywania audytu finansowego.

  1. Talenty

KPMG przeprowadzi szkolenia z zakresu ESG dla wszystkich 227 tys. pracowników, aby każdy mógł być ambasadorem pozytywnej zmiany. W ramach szkoleń KPMG współpracuje z dwoma wiodącymi ośrodkami akademickimi na świecie – University of Cambridge Judge Business School oraz NYU Stern Executive Education:

  • Partnerstwo z University of Cambridge Judge Business School ma na celu budowanie umiejętności w zakresie ESG. W ramach współpracy opracowane zostaną m.in. ramy nauczania i rozwiązania edukacyjne stosowane w całej globalnej organizacji KPMG.
  • Współpraca z NYU Stern Executive Education będzie polegała na współtworzeniu programu zrównoważonego rozwoju dla KPMG w formie edukacji kadry menedżerskiej wyższego szczebla.
  1. Wspieranie krajów rozwijających się

KPMG uruchomi akceleratory rynków wschodzących (KPMG Emerging Markets Accelerators) dla krajów rozwijających się we wschodniej części basenu Morza Śródziemnego, w Afryce, w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Ameryce Łacińskiej. Celem akceleratorów jest zapewnienie wsparcia doradczego krajom pozbawionym specjalistycznej wiedzy i odpowiednich zasobów, w zakresie rozwoju gospodarczego i społecznego w zgodzie z Celami Zrównoważonego Rozwoju ONZ.

  1. Współpraca i sojusze

Wiedząc, że przeciwdziałanie zmianom klimatycznym wymaga kooperacji na szeroką skalę, KPMG rozwija współpracę z takimi organizacjami jak UNESCO, Enactus i Global Reporting Initiative. Poprzez system sojuszy, w tym z Microsoft i ServiceNow, KPMG współtworzy nowe narzędzia i rozwiązania, które dostarczą krytycznych spostrzeżeń opartych na danych, które organizacje mogą wykorzystać do opracowania swojej drogi ESG i wdrażania istotnych zmian w celu realizacji swoich zobowiązań.

  1. Dialog

Aby wesprzeć globalną strategię ESG, KPMG uruchamia również nową kampanię „Głosy na rzecz zrównoważonej przyszłości”, oferując platformę, która wzmocni poglądy uznanych i nowych autorytetów, oddając przestrzeń do komentowania krytycznych kwestii – od zmian klimatycznych po równouprawnienie. Program będzie generował opinie, które pomogą przyspieszyć podróż w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości.

Rozwój firm ma duże znaczenie. Rozwiązania, które dotąd sprawdzały się w biznesie, nie będą wystarczające w przyszłości. Świat stoi w obliczu wielu kryzysów, dlatego też stawiamy agendę ESG w centrum wszystkich naszych działań. ESG będzie stałym elementem naszej globalnej organizacji, począwszy od wzmacniania pozycji naszych pracowników jako ambasadorów pozytywnych zmian, po usługi świadczone dla naszych klientów i współpracę z kluczowymi interesariuszami. KPMG ma globalną skalę, wiedzę, technologie i relacje, które dają nam możliwość i odpowiedzialność wykorzystania naszej pozycji do dostarczania rozwiązań i usług pozwalających przezwyciężyć wyzwania stojące przed naszą planetą i społeczeństwem – mówi Bill Thomas, Global Chairman i CEO KPMG.

Ogłoszony program inwestycyjny jest sygnałem, jak strategicznym obszarem dla KPMG są kwestie związane z ESG i budowanie zrównoważonej przyszłości. KPMG w Polsce już od dłuższego czasu pomaga firmom dostrzec szanse i ryzyka związane z ESG. Kompleksowo wspieramy firmy w transformacji ESG, raportowaniu oraz usługach poświadczających w tym zakresie. Transformacja ESG obejmuje doradztwo związane z planowaniem i realizacją strategii ESG w przedsiębiorstwie oraz dotyka specjalistycznych zagadnień takich jak zmiany klimatyczne i prawa człowieka. Raportowanie ESG obejmuje wszelkie kwestie oceny gotowości przedsiębiorstw na wyzwania z tym związane i przygotowania ich do raportowania wskaźników finansowych i niefinansowych dla potrzeb ESG. Usługi poświadczające z kolei są niezależną oceną raportowania działań przedsiębiorstw o charakterze ESG ­– mówi Stacy Ligas, Senior Partner, CEO KPMG w Polsce.

Firma KPMG konsekwentnie zmienia swój wpływ na środowisko naturalne – m.in. przystąpiła do wewnętrznego programu Global Climate Response, którego celem jest monitorowanie i redukcja emisji gazów cieplarnianych powstałych na skutek jej działalności. KPMG w Polsce, podobnie jak pozostałe praktyki KPMG, dąży do osiągnięcia zerowej emisji dwutlenku węgla netto do 2030 r.

****

O KPMG IMPACT:

Uruchomiona w czerwcu 2020 roku inicjatywa KPMG IMPACT jest akceleratorem dla globalnej strategii KPMG w zakresie ESG. Jest to platforma wspierająca i wzmacniająca pozycję specjalistów KPMG, którzy pomagają klientom w realizacji ich celów, osiąganiu celów ESG i wspieraniu światowej realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W ramach KPMG IMPACT doradcy pomagają klientom w zakresie ESG i zrównoważonego rozwoju, rozwoju gospodarczego i społecznego, zrównoważonego finansowania, zmian klimatycznych i dekarbonizacji, pomiaru, poświadczania i raportowania ESG.

****

O KPMG:

KPMG jest globalną organizacją niezależnych firm świadczących usługi profesjonalne z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG działa w 146 rajach i zatrudnia ponad 227 000 pracowników w firmach członkowskich na całym świecie. Każda z firm KPMG jest odrębnym podmiotem prawa. KPMG International Limited jest prywatną spółką angielską z odpowiedzialnością ograniczoną do wysokości gwarancji. KPMG International Limited i podmioty z nią powiązane nie świadczą usług na rzecz klientów. W Polsce KPMG działa od 1990 roku. Obecnie zatrudnia blisko 2000 osób w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi. Więcej na stronie kpmg.pl.

****

Kontakt dla mediów:

Krzysztof Krzyżanowski, e-mail: kkrzyzanowski@kpmg.pl, tel.: +48 22 528 11 14 lub 508 047 582

Patrycja Kowalczyk, e-mail: patrycjakowalczyk@kpmg.pl, tel.: +48 22 528 11 87 lub 664 718 676

Jakub Malczewski, e-mail: jmalczewski@kpmg.pl, tel.: +48 22 528 15 72 lub 605 511 308

****
Nie przegap żadnej aktualizacji od
@KPMGPoland

****

Informujemy, że współadministratorami Pana/Pani danych osobowych są Spółki wchodzące w skład grupy kapitałowej KPMG w Polsce, (tj. KPMG Sp. z o.o., KPMG Sp. z o.o. sp. k., KPMG Audyt Sp. z o.o., KPMG Audyt Services Sp. z o.o., KPMG Audyt Sp. z o.o. sp. k., KPMG Advisory Sp. z o.o. sp. k., KPMG Tax M.Michna Sp. k., KPMG Usługi Księgowe Sp. z o.o., D.Dobkowski Sp. k., KPMG Restructuring Sp. z o. o. Wszystkie spółki mają swą siedzibę w Warszawie przy ul. Inflanckiej 4A). W Spółkach z grupy kapitałowej KPMG w Polsce został powołany Inspektor Ochrony Danych (e-mail: DPO@kpmg.pl lub adres korespondencyjny: KPMG Sp. z o.o. Inspektor Ochrony Danych – DPO, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa), który jest dla Pana/Pani osobą kontaktową w kwestiach związanych z danymi osobowymi. Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane z ogólnodostępnych źródeł, tj. (stron internetowych wydawnictw, stopek redakcyjnych itp.) lub bezpośrednio od Pana/Pani z prośbą o wysyłanie informacji przeznaczonych dla dziennikarzy. Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą upoważnieni pracownicy oraz współpracownicy współadministratorów danych osobowych.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie prawnie usprawiedliwionego interesu administratora danych, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku, tj. ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. Usprawiedliwionym interesem administratora danych jest nawiązanie z Panem/Panią kontaktu oraz dostarczenie Panu/Pani w tym celu informacji technicznych. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w zakresie: dane identyfikujące osobę, służbowe dane adresowe i teleadresowe. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do czasu wniesienia żądania usunięcia danych. W przypadku wniesienia żądania usunięcia danych, Pana/Pani dane zostaną bezpowrotnie usunięte.
Ma Pan/Pani prawo żądania dostępu do dotyczących Pana/Pani osoby danych osobowych, prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Przysługuje ponadto Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku przetwarzania Pana/Pani danych osobowych w sposób naruszający przepisy RODO. Informujemy, że Państwa dane osobowe będą profilowane, lecz decyzje dotyczące Państwa osoby nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Na tego rodzaju przetwarzania danych przysługuje Państwu prawo sprzeciwu. Informujemy ponadto, że Spółki wchodzące w skład grupy kapitałowej KPMG w Polsce zawarły wspólne uzgodnienia, w których ustaliły zakresy swojej odpowiedzialności dotyczące wypełnienia obowiązków wynikających z RODO, a w tym tych, o których mowa w niniejszej klauzuli informacyjnej.
Za przestrzeganie praw i wypełnianie obowiązków w stosunku do Państwa danych osobowych odpowiedzialna jest KPMG Sp. z o.o. W uzgodnieniach postanowiono również, jak wskazano, że punktem kontaktowym dla Państwa jest Inspektor Ochrony Danych.

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak poprowadzić zebranie/meeting po angielsku?”

Wtorek, 12 października 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Podczas warsztatu dowiesz się:

  • jakie są rodzaje zebrań/meetingów i jak je efektywnie poprowadzić,
  • jakie są podstawowe angielskie terminy związane z tematem zebrań/meetingów,
  • jak otworzyć i poprowadzić zebranie, gdy zostałeś do tego wydelegowany lub gdy jesteś szefem,
  • jak zgadzać bądź nie zgadzać się z rozmówcami oraz jak zadawać pytania i kulturalnie wejść w czyjąś wypowiedź,
  • na jakich zasadach delegować zadania i jak je komunikować.

Kim jest Małgorzata Ruszkowska?

Małgosia jest certyfikowanym nauczycielem języka angielskiego (TEFL) oraz coachem akredytowanym przez londyńską The Coaching Academy. Zazwyczaj dużo podróżuje, mieszkała w dziesięciu krajach na czterech kontynentach.

Podczas wieloletniego pobytu w Wielkiej Brytanii pracowała w brytyjskich korporacjach, w międzyczasie stawiając pierwsze kroki w wolontariacie jako nauczyciel angielskiego na Madagaskarze oraz w Birmie. To doświadczenie zainspirowało ją do zmiany profesji i została lektorem języka angielskiego w Wietnamie.

Małgosia uczy w BALAJCZA Linguistic Services języka angielskiego (ogólny i Business English) w grupach na różnych poziomach zaawansowania.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Korea Południowa – kraj doznań ekstremalnych”, część 2.

Czwartek, 7 października 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Koreańczycy, nawet na tle Azjatów z Dalekiego Wschodu, są bardziej konserwatywni, introwertyczni i zamknięci w sobie niż inne narody. Tym trudniej przeniknąć do ich mentalności, zrozumieć pobudki zachowań, które przez Europejczyków są często odbierane jako przesadne.

Zwyczajom Koreańczyków będziemy mogli przyjrzeć się w czasie kolejnego, drugiego spotkania dotyczącego tej kultury. Zapraszamy na Śniadanie on-line „Korea Południowa – kraj doznań ekstremalnych” w czwartek 7 października w godz. 8.00 – 9.00.

Opowiemy między innymi o tym:

  • dlaczego Koreańczycy nie mogli ratować swojego płonącego domu
  • z jakiego powodu nie mogli się myć ani zmieniać ubrania przez trzy lata
  • dlaczego obecnie organizują „próbne pogrzeby” i kładą się do trumny za życia
  • kiedy młodzi Koreańczycy wybierają się na studia do Chin
  • jakich ekstremalnych atrakcji turystycznych dostarcza Korea Południowa

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

150. Konferencja podatkowa: “Podatek od nieruchomości – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)”

Szanowni Państwo,

w dniu 11 października 2021 r., wspólnie z Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych Uniwersytetu Łódzkiego zapraszamy na 150. konferencję podatkową pt.: „Podatek od nieruchomości – bieżące problemy i wyzwania (z perspektywy podatników i samorządów)”, organizowaną przez CRIDO, wspólnie z Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych UŁ, pod patronatem Dzień Dobry Podatki – podcast o podatkach i prawie podatkowym.

Uczestnicy wydarzenia będą mogli zapoznać się aktualnymi i problematycznymi zagadnieniami dotyczącymi tego jednego z najbardziej skomplikowanych podatków w Polsce – który leży w zakresie zainteresowań nie tylko firm i organizacji posiadających szeroko rozumiane nieruchomości, ale również jednostek samorządu terytorialnego.

W wydarzeniu udział wezmą:

  • Prof. dr hab. Włodzimierz Nykiel, Kierownik Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych, Kierownik Katedry Prawa Podatkowego WPiA, UŁ
  • dr hab. Wojciech Morawski prof. UMK
  • dr hab. Rafał Dowgier prof. UwB
  • dr hab. Tomasz Nowak, adiunkt, kierownik Zakładu Prawa Daninowego, Zobowiązań i Procedur Podatkowych WPIA UŁ
  • Michał Łyczek Dyrektor Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Łodzi
  • dr Krzysztof Winiarski, sędzia NSA, przewodniczący wydziału III IF NSA
  • dr Zbigniew Wardak, Katedra Postępowania Karnego i Kryminalistyki WPiA, UŁ, etatowy członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi
  • Anna Pęczyk-Tofel, doradca podatkowy i radca prawny, partner w zespole podatkowym CRIDO
  • Jan Furtas, doradca podatkowy, partner w zespole podatkowym CRIDO
  • Daniel Panek, doradca podatkowy, menadżer w zespole podatkowym CRIDO

Konferencja odbędzie się w formie zdalnej, za pomocą programu/aplikacji Microsoft Teams. 

Udział w konferencji jest płatny i wynosi:

* W przypadku przesłania formularzy zgłoszeniowych oraz dokumentów potwierdzających wpłatę do 7 października 2021 r. koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 150,00 PLN

* W przypadku przesłania formularzy zgłoszeniowych oraz dokumentów potwierdzających wpłatę od 8 do 11 października 2021 r. koszt uczestnictwa w konferencji wynosi 250,00 PLN

Dla zgłoszeń grupowych powyżej 10 uczestników rabat 20%.

Warunkiem uczestniczenia w konferencji jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie wpłaty i przesłanie dokumentu potwierdzającego wpłatę na adres email: konferencje.cdisp@uni.lodz.pl

Wpłat za udział w konferencji należy dokonywać na konto Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych UŁ

Zmiana numeru konta na płatności konferencyjne!

PEKAO SA II O/ŁÓDŹ 26 1240 3028 1111 0010 7232 2353

Zachęcamy do udziału!

Więcej informacji i rejestracja

Warsztaty online z BALAJCZA – „Wielokulturowość w biznesie”

Wtorek, 28 września 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Obsługa klienta powinna być jednym z najważniejszych i najlepiej dopracowanych obszarów działania firmy. Możesz sprzedawać świetny produkt lub usługę, ale zaniedbanie obsługi klienta przysłoni wszystkie zalety oferty i wysiłki włożone w pracę nad nią. Dlatego tak ważne jest świadome i efektywne zarządzanie wielokulturowością w biznesie.

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • Jak zbudować zaufanie u klientów z różnych stron świata?
  • Co mówi o Tobie Twoja wizytówka?
  • Kto powinien pojawić się na spotkaniu biznesowym?
  • A przede wszystkim, jak nawiązywać bliskie relacje w wirtualnym środowisku?

O budowaniu relacji i efektywnej współpracy opowie:

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prezeska SIETAR Polska. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, spotkania@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Batmaid.pl już działa w Warszawie

Już od Września 2021 Batmaid działa na terenie Warszawy.
Zapraszamy na stronę www.batmaid.pl i rezerwacji pierwszego sprzątania swojego domu już dzisiaj.

Specjalnie dla członków i przyjaciół Polsko-Szwajcarskiej Izby Gospodarczej przygotowaliśmy zniżkę 50 zł na pierwsze sprzątanie.

Podczas rezerwacji wpisz “Izba” w polu na kod promocyjny i skorzystaj ze zniżki.

Jeśli chcieliby Państwo zaoferować podobną zniżkę swoim pracownikom, klientom lub partnerom biznesowym zapraszamy do kontaktu z Batmaid.