Letnia psychoedukacja z Transition Group.
Czas na refleksję, czas na zadbanie o siebie, czas na zadbanie o innych…
Bardzo serdecznie zapraszamy na serię 5 bezpłatnych webinarów w czasie lata, poświęconym dobrostanowi psychicznemu.
Tematy:
• Czy wiesz jakie są symptomy słabszej kondycji psychicznej i chorób psychicznych?
• Czy czujesz, że masz wypalenie zawodowe? Na jakiej podstawie?
• Kłopoty z powrotem do zdrowia po przechorowaniu COVID 19
• Dlaczego zaburzenia odżywania są bardzo niebezpieczne?
• Co zrobić, gdy emocje biorą górę

Webinary adresowane są do pracowników i ich rodzin.
Wszystkich, którzy chcą podnosić swoją wiedzę na temat zdrowia psychicznego, lepiej rozumieć jego istotę.
Dla tych, którzy chcą świadomie kształtować środowisko, w którym funkcjonują, bez stygmy i tabu.
Dla tych, którzy chcą być wsparciem dla innych.
Czyli… dla Ciebie!
Zespół Transition Group do Waszych usług:
Wiktor Buczek, Małgorzata Ufnal, Anna Pfejfer-Buczek
Pierwszy webinar: 5 lipca/poniedziałek, 17.15. – 18.15
“Nadwyrężona psychika. Objawy które mogą niepokoić”
• Czy to zmęczenie? A może nie tylko…?
• Sygnały alarmowe
• Sięgaj po pomoc!
Zaprasza Wiktor Buczek, psychiatra, partner Transition Group.
Zapisz się bezpłatnie na webinar

Latem każdy może się rozmarzyć. Chce się odetchnąć od pracy, zrobić głęboki wdech morską bryzą lub poczuć górski wiatr… Odpocząć.
Wakacje to chwila na wytchnienie, dlatego w Balajcza proponujemy wszystkim klientom – stałym, a także nowym – odpoczynek od kosztów, na które ciągle trzeba się oglądać. Jeśli więc rozważasz przetłumaczenie dokumentów, prezentacji czy filmów, świetnie się składa!
Od 1 lipca 2021 do końca sierpnia w Balajcza potrwa letnia promocja na każde zlecenie. Zamawiając tłumaczenie, można otrzymać bon rabatowy, który dodatkowo obniży cenę usługi. A co najlepsze, rabat rośnie wraz z wartością zamówienia:
powyżej 200 zł netto |
20 zł |
powyżej 300 zł netto |
30 zł |
powyżej 500 zł netto |
50 zł |
powyżej 700 zł netto |
70 zł |
powyżej 1000 zł netto |
100 zł |
Na skorzystanie z promocji są tylko dwa miesiące – zapytaj o wycenę i zobacz, ile możesz zyskać.
Zapraszamy do kontaktu:
balajcza@balajcza.pl
Tel: 22 643 47 94 98 Tel. kom.: +48 601 913 918
www.balajcza.pl
Wtorek, 29 czerwca 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Komunikacja werbalna to rodzaj komunikacji interpersonalnej, której środkiem jest język mówiony. Komunikacji werbalnej najczęściej towarzyszy komunikacja niewerbalna.
Jest to podstawowy sposób komunikacji międzyludzkiej. Aby komunikacja werbalna mogła mieć miejsce, muszą istnieć osoby: mówiąca i słuchająca. Posługują się one kodem (językiem), który musi być znany obu osobom.
Podczas warsztatów omówimy między innymi:
- Poprawność komunikacji
- Komunikatywność
- Skuteczność komunikacji
Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.
Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
spotkania@balajcza.pl
Timea Balajcza, tel.: +48 601 913 446
-
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
-
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

KPMG oraz PAIH zapraszają na webcast „Zmiany VAT dla e-commerce” adresujący najważniejsze zmiany wchodzące w ramach całej Unii Europejskiej. Wydarzenie odbędzie się 24 czerwca 2021 r. w godz. 11:00 – 12:00.
Już 1 lipca 2021 r. wchodzą w życie przepisy dotyczące tzw. pakietu e-commerce. Polscy przedsiębiorcy, chcący działać na rynkach Unii Europejskiej, mają mało czasu na ich implementację. Jednocześnie zmiany mogą mieć znaczący wpływ na działalność firm i stanowić o przewadze konkurencyjnej tych podmiotów, które najlepiej odnajdą się w nowej sytuacji.
Agenda
- Obecny model rozliczeń VAT w przypadku unijnego e-commerce i wynikające z niego zagadnienia praktyczne dla polskich przedsiębiorców.
- Wprowadzenie jednolitej procedury One Stop Shop od 1 lipca 2021 r. w ramach całej Unii Europejskiej (UE).
- Praktyczne konsekwencje dla polskich przedsiębiorców po wdrożeniu procedury One Stop Shop – m.in. kwestie rejestracji/wyrejestrowania w poszczególnych krajach, konieczność dostosowania procesów VAT compliance.
- Ekspansja zagraniczna polskich przedsiębiorców w UE poprzez wykorzystanie e-commerce – jak wygląda obecnie, jaki wpływ na nią mają kwestie VAT, co zmieni się dla polskich przedsiębiorców po 1 lipca 2021 r. w kontekście sprzedaży internetowej i dostępu do rynków.
- Pozataryfowe bariery handlowe w e-commerce – jak poszczególne państwa UE regulują dostęp do swoich rynków?
- Różnice w aktywności online dużych przedsiębiorców i MŚP – jak inne zmiany regulacyjne planowane w UE mogą w przyszłości wpłynąć na e-commerce?
Tematy przedstawią eksperci KPMG oraz PAIH:
- Aleksandra Częścik, Menedżer Projektu, Centrum Eksportu, PAIH
- Rafał Szafraniec, Partner, Doradztwo Podatkowe, KPMG
- Paweł Przydatek, Starszy Menedżer, Doradztwo Podatkowe, KPMG
Rejestracja
W celu rejestracji na webcast należy wypełnić formularza zgłoszeniowy na stronie Organizatora do 23 czerwca 2021 r.
Udział w wydarzeniu online jest bezpłatny. Wydarzenie odbędzie się w języku polskim.
Więcej informacji na stronie organizatora.
Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem Hotelu Marriott.
Środa, 23 czerwca 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Specjalny Region Administracyjny Hongkong obejmuje ponad 200 wysp. To niezwykłe miejsce, w którym co siódmy mieszkaniec jest milionerem, ale aż co piąty żyje w skrajnej biedzie. Raj dla expatów czy najdroższe miejsce do życia na świecie?
Opowieści o tym regionie będzie poświęcone kolejne Śniadanie Balajcza: „Hongkong – jeden kraj, dwa systemy”. Zapraszamy wyjątkowo w środę 23 czerwca o 8.00 na godzinne spotkanie on-line.
Dowiecie się Państwo między innymi:
- Jak Union Jack znikł z flagi Hongkongu?
- Przed jakimi sklepami ustawiają się kolejki?
- Który sektor gospodarki skupia najwięcej milionerów?
- Co w Hongkongu oznacza „I Can Accept Cash” – ICAC?
- Dlaczego wprowadzono zasadę „one woman, one room”?
Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.
Spotkanie odbędzie się w języku polskim.
W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:
Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446
-
Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
-
Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Już 23.06 o godzinie 11.00 odbędzie się kolejny webinar, tym razem będzie dotyczył sposobów ochrony marki i ich wpływ na rozwój przedsiębiorstwa.
Zapraszamy Państwa bardzo serdecznie do udziału!
Rozmowę przeprowadzi mec. Elżbieta Delert-Wiącek oraz mec. Jakub Zawadzki.
Szczegółowy program:
- Firma – czy nazwa przedsiębiorstwa jest chroniona?
- Czym są znaki towarowe i wzory przemysłowe.
- Przykłady znaków towarowych i wzorów przemysłowych – co może stanowić przedmiot zgłoszenia.
- Proces zgłoszenia znaków towarowych i wzorów przemysłowych – zasady, czas i zakres.
- Korzyści związane z uzyskaniem prawa ochronnego i prawa z rejestracji.
Spotkanie jest bezpłatne i uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
Po rejestracji każda osoba otrzyma materiały i nagranie ze spotkania.
REJESTRACJA
Zachęcamy do zapoznania się z komunikatem Hotelu Marriott.
Szanowni Państwo,
Eksperci CRIDO przygotowali cykl artykułów poświęcony tematyce rozpoczęcia działalności gospodarczej na polskim rynku, która wiąże się z koniecznością spełnienia szeregu wymogów prawno-administracyjnych. Proces ten z punktu widzenia inwestorów zagranicznych może się wydawać bardzo złożony. Równocześnie jednak podmioty rozpoczynające szeroko pojętą działalność innowacyjną (operacyjną czy inwestycyjną) mogą i będą w przyszłości mogły skorzystać ze wsparcia finansowego w ramach szerokiej gamy konkursów finansowanych z funduszy UE.
Kluczem dla zrealizowania ww. procesów z sukcesem – tj. rozpoczęcia działalności na polskim rynku, a także pozyskania dofinansowania na planowane działania, jest ich odpowiednie przygotowanie. Dlatego też w ramach naszego cyklu artykułów chcielibyśmy zarówno przybliżyć podstawowe zagadnienia związane z prawnymi regulacjami dotyczącymi rozpoczęcia i prowadzenia działalności, jak i przedstawić praktyczne wskazówki w zakresie przygotowania procesu ubiegania się o dofinansowanie z funduszy UE.
Seria artykułów zawiera 4 części, które skupiają się na poniższych blokach tematycznych:
– SPV na polskim rynku: Założenie spółki oraz dotacje na jej działalność (cz. 1)
– SPV na polskim rynku: Jak zbudować zespół i sfinansować jego pracę (cz. 2)
– SPV na polskim rynku: Własność intelektualna – kwestie praktyczne i prawne (cz. 3)
– SPV na polskim rynku: Działalność operacyjna (cz. 4)
Powyższe artykuły są dostępne także w j. angielskim:
– Doing business in Poland: Establishment of company & grants (part 1)
– Doing business in Poland: How to build a team and finance their work (part 2)
– Doing business in Poland: Intellectual property – practical & legal issues (part 3)
– Doing business in Poland: Day-to-day business operations (part 4)

Czwarta edycja corocznej Konferencji KPMG „Pół roku stosowania nowych przepisów w podatkach dochodowych”, odbędzie się 17 czerwca 2021 r. o godzinie 10:30 wyłącznie w formule online. Prelekcje zostaną wygłoszone w języku polskim z tłumaczeniem symultanicznym na język angielski. Patronem medialnym konferencji jest Dziennik Gazeta Prawna.
Tematyka konferencji będzie obejmować omówienie doświadczeń i obserwacji ze stosowania zmienionych przepisów podatkowych CIT w 2021 r.
Agenda:
Temat |
Prelegenci KPMG |
Otwarcie Konferencji |
Anna Sińczuk
Partner, Szef Zespołu ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych |
Zmiany w CIT 2021 – praktyczne aspekty po pół roku stosowania |
Przemysław Szywacz
Partner, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych
Wojciech Majkowski
Dyrektor, Zespół ds. Podatku Dochodowego od Osób Prawnych |
Kontrole podatkowe – istotne trendy i praktyczne doswiadczenia w 2021 roku |
Oskar Wala
Menedżer, Zespół ds. Postępowań Podatkowych i Sądowych |
Nowe źródła finansowanie działalności – granty i ulgi podatkowe w 2021 roku |
Kiejstut Żagun
Partner Associate, Szef Zespołu Innowacji, Ulg i Dotacji |
Nowe obowiązki w cenach transferowych w 2021 roku – transakcje z rajami podatkowymi i nie tylko |
Jacek Bajger
Partner, Szef Zespołu ds. Cen Transferowych |
Zgłoszenia są przyjmowane do 16 czerwca 2021 r. za pośrednictwem formularza online.
Rejestrację prowadzi KPMG, a udział w konferencji jest bezpłatny, jednakże możliwy wyłącznie po rejestracji. Prosimy o wysyłanie zgłoszeń ze służbowych adresów e-mail. Organizator wydarzenia zastrzega sobie możliwość selekcji zgłoszeń, a także możliwość zmiany terminu lub odwołania wydarzenia.
Aby dowiedzieć się więcej przejdź na stronę wydarzenia.
Aby się zarejestrować wypełnij formularz online