Szkolenie online – ,,PRACA ZDALNA ORAZ PRACA HYBRYDOWA, praktyczne Q&A”

Szkolenie odbędzie się w formie online 14.05.2021 r. potrawa 3h w podziale na cztery bloki tematyczne:

➡Praca zdalna – najważniejsze informacje i sprawdzone rekomendacje

➡Praca zdalna w projekcie zmian Kodeksu pracy

➡Łączenie pracy zdalnej z pracą stacjonarną – praca hybrydowa

➡Odpowiedzi prelegenta na pytania uczestników

Szczegóły i zapisy: https://sadkowskiiwspolnicy.pl/praca-zdalna-oraz-praca-hybrydowa-praktyczne-qa/

Spotkanie poprowadzi mec. Marcin Frąckowiak z działu Prawa Pracy Kancelarii Sadkowski i Wspólnicy.

Cena Promocyjna dla członków Izby to 300 zł netto.

Warsztaty online z BALAJCZA – „DRESS FOR SUCCESS – Warsztaty z budowania wizerunku”

Wtorek, 11 maja 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Dress code – niby powiedziano o nim już wszystko, ale nadal mało kto zdaje sobie sprawę z jego ogromnego oddziaływania. Te warsztaty pokażą, jak wiele zmienić może zadbanie o wizerunek własny i samej firmy. Skupimy się nie tylko na ogólnych zasadach dress code’u, lecz również na sposobach poprawy osobistego wizerunku. Przyjrzymy się typom sylwetek damskich i męskich, aby dobrać do nich fasony ubrań, a krótka analiza kolorystyczna podpowie, jakie kolory będą dla nas najodpowiedniejsze. Cel jest jeden: zbudować taki wizerunek, dzięki któremu poczujemy się na tyle pewnie, że będziemy mogli podbić cały świat.

Program warsztatów:

  • Nie masz się w co ubrać? W biznesie to niedopuszczalne o rynkowej wartości stroju i jego oddziaływaniu na innych oraz na wizerunek firmy
  • Kolory w biznesie dlaczego w beżach lepiej nie pojawiać się na ważnych negocjacjach
  • Podstawowe typy sylwetek damskich i męskich fasony idealne dla każdej z nich oraz inspiracje
  • Wizerunkowe faux pas – czyli o tym, co zrujnuje wizerunek biznesowy
  • Piramida prawidłowego ubierania się podstawy kompletowania biznes-szafy. Magia zestawów i dodatki budujące prestiż.
  • Fundamentalne zasady elegancji oraz międzynarodowy język dress code’u

Warsztaty poprowadzi:

Iwona Sasin – inżynier i trener wizerunku. Absolwentka Wydziału Włókienniczego Politechniki Łódzkiej i Université de la Mode, Université Lumière Lyon 2 na Wydziale Komunikacji w Przemyśle Modowym i Luksusowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała we Francji, m.in. współpracując z biurami stylu Nelly Rodi, Peclers i Martine Leherpeur. Praktyk przemysłu mody. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała we Francji, Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwecji. Zajmuje się planowaniem strategicznym i zarządzaniem produkcją na każdym etapie dla międzynarodowych marek odzieżowych. Pisze o modzie i stylu, a także koordynuje konferencje, szkolenia i warsztaty dla klientów w ramach projektów związanych z kreowaniem wizerunku. Wyznaje zasadę „sharing is caring”. Najlepiej czuje się, gdy to, co robi, pozwala innym się rozwijać. Najwyżej ceni działanie zorientowane na człowieka. Zajmuje się rysunkiem mody, tworząc autorskie nadruki. Wzorami pokrywa tkaniny, skóry i powierzchnie z kamieni naturalnych (kwarc, alabaster) oraz z tworzyw sztucznych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Dobierzemy słowa dla każdego – w języku branżowym!

Każda firma nawiązująca międzynarodowe relacje będzie kiedyś potrzebować tłumaczenia. Nie każda jednak ma takie same potrzeby – dlatego zaproponujemy Ci spersonalizowaną ofertę.

W BALAJCZA nie tylko tłumaczymy, ale także zadajemy właściwe pytania:

  • Na kiedy?
    Na już, na jutro, a może za dwa tygodnie? Znajdziemy sposób, nawet gdy trzeba ścigać się z czasem.
  • Jaka branża?
    IT, logistyka, finanse, prawo, budownictwo – nieważne czym się zajmujesz, wybierzemy tłumacza, który ma rozeznanie.
  • Jaki budżet?
    Oferujemy kilka wariantów cenowych, dla małych i dużych firm. U nas możesz też zyskać specjalne rabaty!

Wszystkich członków Izby, którzy szukają tłumaczenia szytego na miarę, zapraszamy do kontaktu:

balajcza@balajcza.pl
Tel.: 22 643 47 94, 98; Tel. kom.: +48 601 913 918

www.balajcza.pl

Polacy polubili cyfrowe kanały obsługi klienta

RAPORT

86% Polaków wykorzystywało w ciągu ostatnich 12 miesięcy zdalne kanały do komunikacji z firmami, sklepami czy organizacjami – wynika z badania „Jak Polacy korzystają z kanałów cyfrowych”. Co więcej, ponad 80% respondentów pozytywnie ocenia taką formę kontaktu. Dodatkowo badanie zlecone przez EY oraz Billennium, polską spółkę dostarczającą rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, pokazuje znaczący wzrost wykorzystania kanału wideo w obsłudze klienta podczas pandemii.  

W ciągu ostatnich miesięcy zmieniło się wiele aspektów naszego życia, w tym sposób w jaki komunikujemy się z firmami czy instytucjami. W czasach pandemii, gdy zaleca się ograniczanie kontaktów bezpośrednich, ponad połowa (56%) respondentów miała trudności w załatwieniu swoich codziennych spraw, np. z powodu zamknięcia placówki. Kategorią, w której problemy występowały najczęściej, jest służba zdrowia (44% odpowiedzi). Na drugim miejscu ankietowani wskazali urzędy (23%), a miejsce trzecie powiązali z zakupami oraz kolejkami w sklepach (10%). Pozostałe usługi, w tym bankowe, fryzjerskie czy weterynaryjne, były wskazywane rzadziej (7%).

W ostatnim roku w Polsce ze zdalnych kanałów komunikacji skorzystało aż 86% respondentów. Niemal połowa ankietowanych (49%) deklaruje, że tego typu forma kontaktu jest wykorzystywana przez nich częściej właśnie w związku z pandemią. Najpopularniejszymi kanałami zdalnej komunikacji były portale obsługi klienta (bankowość elektroniczna, portal ubezpieczyciela czy operatora sieci komórkowej – 59%), infolinia (54%), kontakt telefoniczny z doradcą (42%) czy aplikacja mobilna usługodawcy (32%).

Cenimy sobie możliwość bezpośredniego kontaktu…

Dla 75% badanych możliwość bezpośredniego kontaktu z przedstawicielem firmy, sklepu czy instytucji jest bardzo ważna lub raczej ważna. Tylko niewielki odsetek, bo 4%, w ogóle nie przywiązuje do tego wagi. Polacy są gotowi zamienić kanał offline na online przy wykonywaniu operacji bankowych (63%), załatwianiu spraw urzędowych (51%), zakupów sprzętu elektronicznego i AGD (45%). Około jedna trzecia respondentów mogłaby bez fizycznego kontaktu wziąć pożyczkę (37%), dokonać zakupu produktów spożywczych (35%) lub zainwestować swoje oszczędności (33%). Zdecydowanie mniej badanych akceptuje zdalną formę edukacji (24%), konsultacji lekarskich (23%) lub kupna samochodu (15%).

Transformacja cyfrowa i przeniesienie działalności do kanałów online wymaga nie tylko odpowiedniego dostosowania technologicznego po stronie organizacji. Nie można bowiem zapominać o tych, którzy będą z tych rozwiązań bezpośrednio korzystać. Jeśli nie przekonamy do nich klientów, ale również i pracowników, starania zarządzających prowadzone na gruncie cyfryzacji mogą być skazane na niepowodzenie. Dlatego tak ważne jest, by wdrażając technologie oraz nowe rozwiązania wsłuchiwać się w potrzeby i obawy klientów, by umożliwić zbudowanie wzajemnego zaufania między stronami – podobnie, jak dzieje się to w kontaktach bezpośrednichmówi Marcin Bartoszewski, Consulting Innovation Leader EY Polska.

… ale wideo obsługa klienta zdobywa popularność

Spośród respondentów, którzy używają kanałów wideo do komunikacji (37% ogółu badanych), 53% zaczęło z nich korzystać wraz z nadejściem pandemii. Najczęściej konsumenci wykorzystywali wideo przy okazji zakupów przez internet (41%), edukacji (34%) oraz w kontaktach z bankami (32%). Co interesujące, aż 83% ankietowanych deklaruje, że po pandemii dalej będzie używało tej formy komunikacji. Zapewne wpływa to na stopień satysfakcji osób, które ją wypróbowały. Blisko 70% badanych przyznało, że rekomendowałoby kanał wideo jako formę kontaktu z firmą usługową, organizacją czy sklepem.

Pojawienie się koronawirusa przyspieszyło adopcję kanału wideo w obsłudze klienta. Znaczenie tak zwanego mirror world, będącego cyfrowym odzwierciedleniem świata realnego, jest obecnie coraz bardziej doceniane w sektorze usług oraz retail. Widzimy to m.in. w zdecydowanie zwiększonym zainteresowaniu naszym rozwiązaniem – Inperly, będącym platformą do wielokanałowej komunikacji, umożliwiającą bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych mówi Grzegorz Ławnik, product owner Inperly w Billennium.

Bezpieczeństwo – ostatnia bariera w rozwoju zdalnej obsługi klienta

Ważnym aspektem w wykorzystaniu zdalnych kanałów obsługi klienta jest bezpieczeństwo. Zaledwie co trzeci badany (35%) deklaruje, że cyfrowa weryfikacja tożsamości w internecie jest bezpieczna, a ponad połowa respondentów jest niezdecydowana i nie ma zdania na ten temat (56%). Wielu ankietowanych ma też obawy, że po identyfikacji tożsamości on-line ich dane mogą wyciec.

– Zdalna obsługa klienta jest równie efektywna, co tradycyjna, jeżeli oferuje bezpośredni kontakt z konsultantami oraz możliwość zawierania umów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jak widać ankietowani w większości nie mają przekonania, że cyfrowa weryfikacja tożsamości jest bezpieczna. Zatem instytucje finansowe oraz firmy dostarczające rozwiązania IT muszą kłaść duży nacisk na przejrzyste informowanie o środkach ochrony danych, które okazują się być kluczowe w kontekście rozwoju zdalnej obsługi klienta – podsumowuje Grzegorz Ławnik, product owner Inperly w Billennium.

O badaniu

Badanie zrealizowało Cube Research za pomocą wywiadów CAWI (ankieta online), wspartych wywiadami CATI (ankieta telefoniczna), na zlecenie EY oraz Billennium. Wzięła w nim udział reprezentatywna grupa 530 respondentów (z zachowaniem referencyjnego rozkładu pod kątem płci, wieku, wykształcenia i miejsca zamieszkania). Dodatkowo zbadano specjalną podgrupę osób korzystających z kanału wideo do kontaktów z firmami i instytucjami.

O firmie EY

EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe oraz doradztwo strategiczne i transakcyjne. Na całym świecie EY ma ponad 700 biur w 150 krajach, w których pracuje blisko 300 tys. specjalistów. Łączą ich wspólne wartości i przywiązanie do dostarczania klientom najwyższej jakości usług. Misją EY jest – „Building a Better Working World”, bo lepiej funkcjonujący świat to lepiej funkcjonujące gospodarki, społeczeństwa i my sami.

EY w Polsce to prawie 4000 specjalistów pracujących w 7 biurach: w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu oraz w Centrum Usług Wspólnych EY. EY Polska był wielokrotnie nagradzany przez media biznesowe tytułami najlepszej i najskuteczniejszej firmy doradztwa podatkowego, firma wygrywała również rankingi na najlepszą firmę audytorską.

EY Polska od 2003 roku prowadzi polską edycję międzynarodowego konkursu EY Przedsiębiorca Roku, której zwycięzcy reprezentują Polskę w międzynarodowym finale World Entrepreneur of the Year organizowanym co roku w Monte Carlo.

EY to jeden z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma była wielokrotnie wyróżniana tytułem Najbardziej Pożądany Pracodawca w rankingu „Pracodawca Roku®” prowadzonym przez międzynarodową organizację studencką AIESEC. EY jest również laureatem w rankingu Great Place to Work w kategorii organizacji zatrudniających ponad 500 pracowników. EY to także Idealny Pracodawca według Uniwersum.

O Billennium

Billennium to zespół ponad 1200 specjalistów IT, który niezmiennie od 2003 roku przekracza granice technologii, aby dostarczać innowacyjne rozwiązania IT dla biznesu. Nasze biura mieszczą się w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Malezji i Indiach. Przeszło 17-letnie doświadczenie zdobyte w kooperacji z ponad 100 klientami pozwoliło nam wypracować elastyczny i optymalny model współpracy follow-the-sun (24/7/365). Dzięki niemu realnie wpływamy na rozwój organizacji naszych partnerów. Zatrudniamy wyłącznie najlepszych specjalistów IT z nowatorskim podejściem do tworzenia rozwiązań informatycznych, stale skupiających się na rzeczywistych potrzebach naszych klientów.

Kontakt dla mediów:

Aleksander Zaruski

PR Calling

+48 790 574 757

aleksander.zaruski@prcalling.pl

 

Śniadanie online z BALAJCZA – „Madera – wyspa wiecznej wiosny”

Czwartek, 6 maja 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Jak głosi maderska legenda: „Bóg stworzył świat. I tak był zadowolony ze swego dzieła, że pocałował je – wówczas powstała Madera…”. Madera to należąca do Portugalii wyspa wiecznej wiosny. Często nazywana jest „europejskimi Hawajami” i „pływającym ogrodem”. Jednak czy wiecznie zielona wyspa kojarzy nam się tylko z piękną naturą i Cristiano Ronaldo?

W trakcie spotkania dowiesz się:

  • Jaki związek ma Madera z teorią ewolucji Karola Darwina?
  • Czyim ulubionym trunkiem jest wino Madera?
  • Które z maderskich wydarzeń wpisano do Księgi Rekordów Guinnessa?
  • Co na Maderze robił Józef Piłsudski?

O kulturze portugalskiej i życiu na Maderze opowie:

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prowadzi projekty strategiczne marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie produktów na rynki zagraniczne i ich adaptację do wymagać tychże rynków. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe i dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji, a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Prezes Zarządu SIETAR Polska.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Komentarz CRIDO – Nowa mapa pomocy regionalnej: rachunek zysków i strat

#MapaPomocyRegionalej #PolskaStrefaInwestycji #PomocPubliczna

Autor: Łukasz Kościjańczuk, partner w CRIDO

19 kwietnia Komisja Europejska przyjęła nowe „Wytyczne w sprawie regionalnej pomocy państwa” na lata 2022-2027. Kluczowym zagadnieniem, które jest regulowane przez ten dokument i będzie miał realny wpływ na atrakcyjność pomocy regionalnej udzielanej po 1 stycznia 2022 r., jest kwestia związana z mapami pomocy regionalnej, czyli identyfikacją i klasyfikacją regionów w poszczególnych Państwach Członkowskich, kwalifikujących się do objęcia regionalną pomocą inwestycyjną. Co istotne zasady te będą miały zastosowanie także do krajowych instrumentów pomocowych, takich jak m.in. wsparcie w ramach Polskiej Strefy Inwestycji.

W praktyce zdecydowana większość programów wsparcia, w ramach których udzielana jest regionalna pomoc inwestycyjna, opiera się nie bezpośrednio na Wytycznych, a na rozporządzeniu w sprawie wyłączeń blokowych (tzw. GBER), którego okres obowiązywania został przedłużony w połowie 2020 r. do końca 2023 r. Same Wytyczne stanowią bowiem zbiór zasad, na podstawie których Państwa Członkowskie UE mogą udzielać regionalnej pomocy inwestycyjnej wykraczającej poza zakres stosowania GBER.

Przyjęte w ostatnich dniach przepisy nie mają rewolucyjnego charakteru, w zdecydowanej większości stanowią kontynuację przepisów i zasad obowiązujących w ostatnim okresie programowania (2014-2021). Zgodnie z nimi wsparciem w formie pomocy regionalnej mogą być obejmowane inwestycje w regionach, w których historyczny poziom PKB per capita nie przekracza 75% średniej unijnej. Przekładając to na sytuację Polski oznacza to, że w perspektywie do 2027 r. z regionalnej pomocy inwestycyjnej będzie mogło korzystać 14 regionów, zaś dwa kolejne (wielkopolskie i dolnośląskie), mimo iż przekroczyły próg 75% poziomu PKB na mieszkańca, ze względu na status, jakim dysponowały w poprzedniej siedmiolatce, będą mogły nadal korzystać z tego rodzaju pomocy (choć z dodatkowymi obostrzeniami).

Z mechanizmu regionalnej pomocy inwestycyjnej wypadnie niestety po raz pierwszy jeden region – sytuacja ta spotka region warszawski stołeczny, w przypadku którego analogiczny wskaźnik poziomu rozwoju (PKB per capita w relacji do średniej unijnej) przekroczył już 150%.

 

Proponowane w Wytycznych zmiany regulacji sprawiają, że Polska do końca 2021 r. musi opracować i przyjąć (po zatwierdzeniu przez KE) własną mapę pomocy regionalnej zgodną z Wytycznymi, która zasadniczo będzie dużo korzystniejsza niż obecnie obowiązująca. Wynika to z faktu, że proponowane w Wytycznych intensywności są wyższe niż dotychczas obowiązujące (odpowiednio 50%, 40%, 30% a nie jak ma to miejsce obecnie 50%, 35%, 25%), co sprawia, że:

  • Jeden region (wyodrębniony statystycznie z województwa mazowieckiego region warszawski stołeczny) straci najprawdopodobniej całkowicie możliwość korzystania z regionalnej pomocy inwestycyjnej
  • Dwa regiony (dolnośląskie i wielkopolskie), które ze względu na wskaźniki rozwoju straciły status regionów słabiej rozwiniętych, ale ze względu na fakt, że w okresie 2017-2020 posiadały status takich regionów, są nadal uprawnione do korzystania z pomocy regionalnej, ograniczonej co do intensywności z 25% do 15%* oraz zakresu (zwłaszcza w przypadku dużych przedsiębiorstw, dla których część inwestycji będzie wyłączona z możliwości uzyskania wsparcia)
  • Województwo pomorskie, które ze względu na wskaźnik rozwoju trafiło do innej puli intensywności pomocy, co skutkować będzie ograniczeniem intensywności z poziomu aktualnych 35% na 30%
  • W przypadku 9 kolejnych regionów bazowa intensywność wsparcia ulegnie zwiększeniu – dotyczyć to będzie woj. małopolskiego, śląskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego, opolskiego, kujawsko-pomorskiego, łódzkiego (+5 p.p.), świętokrzyskiego (+15 p.p.) oraz mazowieckiego regionalnego (+15 / + 5 p.p. w zależności od obszaru)
  • W przypadku 4 województw tzw. Polski Wschodniej (warmińsko-mazurskie, lubelskie, podkarpackie, podlaskie) sytuacja nie ulegnie zmianie (50% bazowej intensywności pomocy).

Dodatkowo przyjęte Wytyczne poza dotychczas obowiązującymi preferencjami (premia dla podmiotów z sektora MŚP) definiują nowe, korzystne warunki określania intensywności pomocy, które sprawią, że część negatywnych zmian, o których mowa powyżej zostanie złagodzona. W szczególności dotyczy to możliwości zwiększenia intensywności w części podregionów (NUTS 3) regionów przejściowych (dolnośląskie i wielkopolskie) sąsiadujących z regionami słabiej rozwiniętymi, tak aby różnica w poziomie intensywności pomiędzy takimi obszarami nie przekraczała 15 p.p. czy też możliwości zwiększenia o 10 p.p. intensywności pomocy regionalnej objętych wsparciem z Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (w przypadku Polski dotyczyć to będzie województw wielkopolskiego, dolnośląskiego, łódzkiego, śląskiego, małopolskiego i lubelskiego).

Nowe przepisy zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2022 r. co sprawia, że przedsiębiorcy planujący nowe inwestycje, zwłaszcza na obszarach które zostaną negatywnie dotknięte przez projektowane zmiany, powinni pomyśleć o zabezpieczeniu finansowania publicznego na rzecz planowanych inwestycji jeszcze w trakcie bieżącego roku. Zgodnie z przepisami pomocowymi intensywność pomocy jaka ma zastosowanie do danej inwestycji określana jest bowiem na moment jej przyznania, niezależnie od późniejszych zmian przepisów.

O CRIDO – Zapewniamy przedsiębiorcom wsparcie podatkowe, prawne, transakcyjne i biznesowe. Pomagamy rozwijać innowacyjną działalność, w tym pozyskując finansowanie ze środków publicznych i innych dostępnych źródeł.  Zaangażowanie i praca naszego zespołu zostały wielokrotnie docenione. Zajmujemy najwyższe pozycje w rankingach doradców podatkowych oraz firm wspierających działalność B+R i innowacje.  
Więcej informacji na: crido.pl

Kontakt dla mediów:
Magdalena Żuk, Dyrektor ds. PR i Marketingu
CRIDO
magdalena.zuk@crido.pl +48 608 36 29 96

Warsztaty online z BALAJCZA – „Jak projektować ciekawe newslettery i oferty, które zachęcą Twoich klientów do interakcji?”

Wtorek, 27 kwietnia 2021 r.
godz. 11:00-12:00

Newsletter jest rodzajem internetowej gazetki, która jest rozsyłana do użytkowników sieci. Newsletter, tak jak klasyczne gazetki reklamowe, łączy w sobie treści graficzne z językowymi. Na ogół przekazuje on informacje o promocjach, wyprzedażach, kodach rabatowych i nowych produktach. Spotyka się też newslettery wysyłane przez blogi internetowe, kiedy pojawia się nowy materiał. Korespondencja w formie newslettera na ogół jest cykliczna i przybiera krótką formę. Niekiedy spotyka się obszerniejsze biuletyny, prezentujące treści w sposób analizujący szeroką problematykę, będące formą poradników. Newsletter ma za zadanie zarówno utrzymać dotychczasowych konsumentów, jak i służyć do zdobywania nowej klienteli, która niedawno wyraziła zainteresowanie ofertą lub treścią.

Podczas warsztatów dowiemy się między innymi:

  • Jak Twoi klienci czytają newslettery – dlaczego ułożenie treści ma znaczenie w sprzedaży i komunikacji?
    • Czy spersonalizowane newslettery działają? Jak je projektować?
    • Jak pisać wiadomości, które przykują uwagę odbiorcy?
    • Jakich zwrotów należy unikać?
    • Jak połączyć poprawność z atrakcyjnością przekazu?

Spotkanie poprowadzi pani Olga Marek-Kostrzewska, nauczycielka języka polskiego w szkole Lingua Polonica, zawodowo również specjalistka ds. marketingu i PR. Swoje doświadczenie budowała w takich firmach jak Benefit Systems oraz na licznych konferencjach marketingowych.

Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Śniadanie online z BALAJCZA – „Wschód spotyka Zachód – różnice międzykulturowe okiem Azjaty”

Czwartek, 22 kwietnia 2021 r.
godz. 8:00-9:00

Gdy udajemy się w podróż na Daleki Wschód, jesteśmy ciekawi, ale i pełni obaw, jak będziemy tam odbierani. Również współpracując z Azjatami, nieraz zastanawiamy się, co też oni sobie o nas myślą. Jak postrzegają nas, Europejczyków? Co zdumiewa ich najbardziej?

W ramach kolejnego Śniadania on-line, które odbędzie się w czwartek 22 kwietnia o godz. 8:00, proponujemy temat: „Wschód spotyka Zachód – różnice międzykulturowe okiem Azjaty”.

Wyjaśnimy między innymi:

  • Czy Europejczyk jest biedny?
  • Jak żyją „bajecznie bogaci Azjaci”?
  • Dlaczego Chińczycy nie biorą kredytów?
  • Jak Japończycy piszą listy motywacyjne?
  • Jak odczytać uśmiech premiera Shinzo Abe?
  • Czy Schwarzenegger jest idolem Azjatów?

Spotkanie poprowadzi pani Kamila Radzyńska – trenerka biznesu, specjalistka od komunikacji międzykulturowej, członkini SIETAR Polska, R&D Manager z doświadczeniem w handlu zagranicznym, romanistka, pasjonatka Dalekiego Wschodu, laureatka Konkursu wiedzy o Francji organizowanego przez radio PR III i France Inter.

Spotkanie odbędzie się w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Warsztaty online z Balajczą: Wizerunek w biznesie

Wtorek, 13 kwietnia 2021 r.

godz. 11:00-12:00

„Jak kreować nasz wizerunek w biznesie offline i online?”

Budowanie wizerunku osobistego jest kluczem do nawiązywania relacji, zdobywania zaufania i pomyślnej sprzedaży. Niezależnie od tego, czym się zajmujemy i czy jesteśmy tego świadomi(-me), każdego dnia budujemy swój wizerunek zarówno w świecie offline, jak i online.

Liczy się nie tylko ton naszego głosu i wypowiadane słowa, lecz także to, jak wyglądamy i w co jesteśmy ubrani(-ne), a obecnie znaczącą rolę w budowaniu naszej marki osobistej odgrywa również wnętrze pokoju, z którego prowadzimy spotkania online.

Wystarczy chwila, by ktoś zaczął odczuwać do nas sympatię i tyle samo czasu, by się do nas uprzedził. Dlatego zapraszamy serdecznie na warsztaty, na których nauczymy się, jak kreować swój wizerunek w biznesie offline i online.

 

W trakcie spotkania dowiemy się:

Iwona:

  • Czym jest dress code i dlaczego jest ważny
  • O efekcie pierwszego wrażenia i szacunku od pierwszego wejrzenia
  • Na co zwrócić uwagę przy budowaniu wizerunku
  • Jakie są kanony biznesowego dress code’u
  • Czy kolorowe krawaty i czerwone paznokcie są odpowiednie na spotkania biznesowe
  • Gdzie bardziej przywiązuje się wagę do wizerunku – w Niemczech czy w Argentynie

Monika

  • Jak wystrzec się popełnienia faux pas podczas spotkań online

O budowaniu wizerunku opowiedzą:

Iwona Sasin – inżynier i trener wizerunku. Absolwentka Wydziału Włókienniczego Politechniki Łódzkiej i Université de la Mode, Université Lumière Lyon 2 na Wydziale Komunikacji w Przemyśle Modowym i Luksusowym. Doświadczenie zawodowe zdobywała we Francji, m.in. współpracując z biurami stylu Nelly Rodi, Peclers i Martine Leherpeur. Praktyk przemysłu mody. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała we Francji, Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Szwecji. Zajmuje się planowaniem strategicznym i zarządzaniem produkcją na każdym etapie dla międzynarodowych marek odzieżowych. Pisze o modzie i stylu, a także koordynuje konferencje, szkolenia i warsztaty dla klientów w ramach projektów związanych z kreowaniem wizerunku. Wyznaje zasadę „sharing is caring”. Najlepiej czuje się, gdy to, co robi, pozwala innym się rozwijać. Najwyżej ceni działanie zorientowane na człowieka. Zajmuje się rysunkiem mody, tworząc autorskie nadruki. Wzorami pokrywa tkaniny, skóry i powierzchnie z kamieni naturalnych (kwarc, alabaster) oraz z tworzyw sztucznych.

Monika Guzek – Trenerka międzykulturowa, project manager i wykładowczyni akademicka. Prowadzi projekty strategiczne, marketingowe, a także odpowiada za wdrażanie i adaptację produktów do wymagań rynków zagranicznych. Od 11 lat realizuje się w obszarze marketingu B2B i B2C, aktywnie wspierając działy handlowe, dostosowując metody wsparcia sprzedaży do lokalnych preferencji klientów. Posiada bogate doświadczenie międzynarodowe: pracowała w Polsce, Niemczech, Chinach i Indonezji a od dwóch lat dzieli swoje życie pomiędzy Polskę i Portugalię. Prezes Zarządu SIETAR Polska.

 Spotkanie zostanie przeprowadzone w języku polskim.

W celu potwierdzenia obecności prosimy o kontakt:

Timea Balajcza, timea.balajcza@balajcza.pl
tel.: +48 601 913 446

 

  • Zapisując się na webinar, zgadzasz się na przesłanie informacji marketingowych od BALAJCZA sp. z o.o. i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką ochrony danych osobowych zamieszczoną na stronie balajcza.pl.
  • Informujemy, iż udział w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA” jest tożsamy z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i rozpowszechnienie przez organizatora, czyli BALAJCZA sp. z o.o. (KRS 0000659805), wizerunku osób uczestniczących w „Śniadaniach online z BALAJCZA” oraz „Warsztatach online z BALAJCZA”, przewidzianej w art. 81 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.