5 nowych prawników w JARA DRAPAŁA & PARTNERS (JD&P)

Wraz z początkiem stycznia 2017 r. zespół kancelarii JARA DRAPAŁA
& PARTNERS (JD&P) powiększył się o pięciu nowych prawników.  

Do Zespołu Podatkowego dołączyła Magdalena Zasiewska – doradca podatkowy z ponad dwudziestoletnią praktyką, w tym w firmach Wielkiej Czwórki, zatrudniona uprzednio na stanowisku dyrektora w PWC. W JD&P objęła funkcję Head of Tax. Magdalena Zasiewska jest ekspertem w zakresie polskiego i międzynarodowego prawa podatkowego. Doradzała w procesach restrukturyzacji i M&A przedsiębiorstw, a także zajmowała się postępowaniami podatkowymi spółek polskich i zagranicznych. Do jej klientów należały podmioty z kluczowych sektorów gospodarki, takich jak: energetyka, handel, nieruchomości oraz branża FMCG. Jest autorką licznych publikacji zarówno polskich, jak i zagranicznych, w tym redaktorką komentarza do umowy modelowej o unikaniu podwójnego opodatkowania OECD. Jest także Członkiem Krajowej Rady
Doradców Podatkowych obecnej kadencji.

Dzięki nawiązaniu współpracy z Magdaleną Zasiewską chcemy wyeksponować Zespół Podatkowy w naszej kancelarii i położyć większy nacisk na świadczenie komplementarnych usług doradztwa podatkowego – komentuje mec. Zbigniew Jara, Partner Zarządzający JD&P.

Zespół Postępowań Sądowych i Arbitrażowych, kierowany przez Profesora Przemysława Drapałę (Partner) wzmocnią trzej prawnicy: Piotr Duma (Associate), Artur Krępa (Junior Associate) i Iwo Franaszczyk (Junior Associate).
Mec. Piotr Duma jest doświadczonym radcą prawnym w zakresie prowadzenia sporów sądowych i arbitrażowych dotyczących inwestycji budowlanych i infrastrukturalnych oraz doradztwa na rzecz podmiotów z branży nieruchomości, a także funduszy inwestycyjnych. Mec. Duma przez ostatnie pięć lat pracował w dziale procesowym kancelarii Dentons. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego (2010).

Artur Krępa również ma doświadczenie w zakresie sporów infrastrukturalnych, nieruchomościowych, a także korporacyjnych. Specjalizuje się w postępowaniach sądowych, arbitrażowych oraz zabezpieczających. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w międzynarodowych kancelariach i butikach prawniczych, doradzając klientom m.in. z branży budowlanej oraz finansowej. Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim (2014) oraz aplikantem  radcowskim.

Iwo Franaszczyk jest aplikantem adwokackim. Ukończył Kolegium Prawa Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie (2016) oraz studiował Zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje prowadzenie krajowych i zagranicznych sporów arbitrażowych, dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym oraz zarządzanie kontraktami.

Zespół Postępowań Sądowych i Arbitrażowych naszej kancelarii w ostatnich latach dynamicznie się rozwija. Klienci doceniają naszą ekspercką wiedzę, doświadczenie i skuteczność, w szczególności w obszarze sporów dotyczących inwestycji infrastrukturalnych. Cieszę się, że rozwój ten dostrzegają także zdolni prawnicy procesowi decydujący się na dołączenie do nas – mówi Profesor Przemysław Drapała (Partner).

Zmiany kadrowe Kancelarii JD&P dotyczą także Zespołu Prawa Spółek, kierowanego przez Mecenasa Zbigniewa Jara (Partner Zarządzający). Właśnie dołączyła do niego Aleksandra Cichecka (Junior Associate). Pani Aleksandra specjalizuje się w obsłudze korporacyjnej spółek oraz zajmuje się doradztwem kontraktowym, doradztwem w zakresie prawa handlowego, prawa zamówień publicznych i prawa konkurencji. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim (2015).

Decyzja o przyjęciu pięciu nowych osób do naszego grona była podyktowana ciągłym, dynamicznym wzrostem ilości i wagi zlecanych spraw, tym samym rozwojem Kancelarii, a przede wszystkim trzech głównych zespołów: Prawa Spółek, Postępowań Sądowych i Arbitrażowych oraz Podatkowego. Mamy ambitne plany na przyszłość, dlatego cieszę się, że w nowy rok wchodzimy, jako Zespół, mocniejsi i jeszcze bardziej zdeterminowani do osiągania dalszych sukcesów – podsumowuje mec. Zbigniew Jara, Partner Zarządzający JD&P.

Geberit podsumowuje projekt społeczny

Firmę Geberit i Szkołę Podstawową na warszawskiej Woli połączył wspólny cel, czyli podnoszenie świadomości najmłodszych w zakresie higieny i oszczędzania wody. Projekt społeczny obejmował nie tylko wyremontowanie łazienek i wyposażanie ich w rozwiązania sanitarne Geberit oraz ceramikę marki KOŁO. Zakładał również edukację na temat higieny oraz naukę dbania o przyrodę, a w szczególności pobudzenie wrażliwości na rozsądne gospodarowanie wodą.

Projekt w liczbach
Jedna firma, jedna szkoła i jeden projekt społeczno-edukacyjny „Woda bezcennym darem natury”, za to wielu chętnych do wspólnego działania, by uczniowie z uśmiechem i ekologiczną świadomością korzystali ze szkolnych toalet. Wspólna praca jednego architekta, 12 wolontariuszy Grupy Geberit z Niemiec, Austrii i Szwajcarii, 12-osobowej ekipy budowlanej oraz zaangażowanie ponad 30 nauczycieli z warszawskiej szkoły sprawiły, że uczniowie codziennie mogą korzystać z nowoczesnych, czystych i funkcjonalnych łazienek.

Nie tylko remont
Wszystkie trudy prac wynagrodziły uśmiechy dzieci, które zaczęły zwiedzać łazienki w swojej szkole. W nowym roku szkolnym odbyło się 25 lekcji edukacyjnych, zorganizowanych we współpracy szkoły z Geberit, na których uczniowie zgłębiali wiedzę dotyczącą higieny i oszczędzania wody. Chętnie brali także udział w tematycznych konkursach. W październiku w życie szkoły zaangażowali się także wolontariusze, zagraniczni pracownicy Grupy Geberit, którzy przez 2 tygodnie remontowali łazienki i jednocześnie brali udział w szkolnych aktywnościach.

Nietypowy prezent
Zakończenie remontu odbyło się w świątecznej atmosferze w mikołajki – 6 grudnia. Uczniowie z dumą witali wszystkich wchodzących i oprowadzali po szkole przybyłych gości. Uwagę przykuwały prace plastyczne dzieci oraz zdjęcia z przebiegu remontu łazienek.
Oficjalną uroczystość uświetniło przedstawienie na temat wody i jej roli w codziennym życiu pt. ”Przygody kropelki”, wykonane przez uczniów klasy pierwszej. Występ zakończył wspólny taniec uczniów i gości.

Prezes Geberit Polska – Przemysław Powalacz rozmawiał z dziećmi o tym, jak ważne jest oszczędne korzystanie z wody, dbanie o środowisko i pomoc innym. Na podsumowaniu remontu nie mogło zabraknąć architekt Agnieszki Stefańskiej, która zaprojektowała szkolne łazienki. Uczniowie zgodnie potwierdzili, że bardzo podoba im się ich nowy wygląd. W czasie uroczystości zostały rozstrzygnięte konkursy, które trwały przez ostatnie miesiące,  uczniowie odebrali kreatywne zestawy edukacyjne, dzięki którym będą mogli zgłębiać tajniki nauki. Mikołajkowe spotkanie zakończyła świąteczna piosenka, rozdanie czekoladowych słodkości i wspólne pamiątkowe zdjęcie.

Oficjalne podsumowanie akcji CSR nie kończy jednak współpracy firmy Geberit ze szkołą, nadal będą prowadzone działania wspierające edukację najmłodszych w zakresie rozsądnego gospodarowania wodą. Okres współpracy ze szkołą to min. 2 lata.

Informacje o Grupie Geberit
Grupa Geberit to europejski lider w produkcji zaawansowanej technologii sanitarnej. Od momentu jej powstania w roku 1874 jest pionierem w tym sektorze, nieprzerwanie ustanawiając nowe trendy swoimi wszechstronnymi rozwiązaniami. Geberit posiada swoje przedstawicielstwa w ponad 40 krajach w Europie i na świecie, skupia w swoich zasobach 35 zakładów produkcyjnych. Największe zakłady znajdują się w Szwajcarii, Niemczech i Austrii. Siedziba główna znajduje się w Rapperswil-Jona w Szwajcarii, a sama firma jest notowana na Szwajcarskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w Zurychu od 1999 r. Grupa Geberit wygenerowała sprzedaż w wysokości 2,6 mld franków szwajcarskich zatrudniając ponad 12.000 pracowników. Zakres produktów obejmuje linię systemów sanitarnych (systemy instalacyjne, spłuczki, baterie umywalkowe, systemy spłukiwania, syfony, toalety myjące), wyposażenie łazienek (ceramikę sanitarną, meble łazienkowe, kabiny i wanny) oraz systemy rurowe (systemy wodociągowe i systemy kanalizacyjne).

Kontakt dla mediów
38PR & Content Communication
Martyna Solińska, Tel. 502 690 101, Martyna.Solinka@38pr.pl  
Alicja Dutkiewicz, Tel. 502 916 813, Alicja.Dutkiewicz@38pr.pl

Nicolas Business Center – nowa siedziba Rödl & Partner we Wrocławiu

22 grudnia 2016 r. drugą kondygnację świeżo oddanego do użytku Nicolas Business Center zajął Rödl & Partner. Teraz firma mieści się przy ulicy św. Mikołaja 19.

Biuro Rödl & Partner  we Wrocławiu działa od 1995 roku. Dotychczas, przez 21 lat, zajmowaliśmy biuro przy ul. Kiełbaśniczej. Nowa siedziba daje nam nowe możliwości, jeśli chodzi o rozwój kadr, jak również organizowanie szkoleń, spotkań i seminariów dla klientów. Równocześnie nadal pozostajemy w ścisłym centrum miasta. To właśnie lokalizacja oraz prosty, nowoczesny design i rozwiązania technologiczne o najwyższym standardzie przekonały nas do Nicolas Business Center – mówi Therese Baginski, biegły rewident, Partner, kierownik biura we Wrocławiu.

Nicolas Business Center to nowoczesny biurowiec położony 250 metrów od wrocławskiego rynku. Jego nowoczesna, elegancka i intrygująca bryła wpisuje się jednak doskonale w architekturę historycznego centrum Wrocławia. Kompleks ma 6 kondygnacji i oferuje ponad 10 000 m2 powierzchni biurowej klasy A, garaż podziemny i 800 m2 przeznaczonych na usługi. Rozległe przeszklenia na wszystkich piętrach umożliwiają maksymalne korzystanie ze światła dziennego. Rödl & Partner będzie dzielił budynek z firmami z branży IT, telekomunikacji, deweloperskiej. Projekt Nicolas Business Center jest dziełem pracowni Wrocławskie Biuro Inwestorskie Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa.

Przy okazji przeprowadzki firma Rödl & Partner nie zapomniała o najbardziej potrzebujących. Niemalże całe wyposażenie poprzedniego biura takie jak meble, sprzęt informatyczny, zasoby książkowe i artykuły biurowe, zostało przekazane na rzecz instytucji, stowarzyszeń i osób prywatnych.

W nadchodzącym roku Rödl & Partner świętuje obchody 25-lecia działalności w Polsce. Z tej okazji, 9 maja 2017 r. planowane jest międzynarodowe wydarzenie dla obecnych i potencjalnych klientów firmy zatytułowane Forum International Poland. Forum odbędzie się w Nicolas Business Center.

Rödl & Partner świadczy profesjonalne usługi: audytu, consultingu, doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości oraz outsourcingu kadr i płac. Posiada 106 biur w 49 krajach. W Polsce działa w 6 lokalizacjach – Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

http://www.roedl.com/pl

Global Energy Game Changers – Focus on Europe

Prawnicy z Globalnej Grupy Energetycznej Dentons opracowali kolejną edycję publikacji „Global Energy Game Changers” – kompendium wiedzy na temat ważnych aspektów dotyczących sektora.

Sektor energetyczny na poziomie globalnym przechodzi gwałtowne zmiany. Nowe technologie i regulacje w praktycznie każdym podsektorze stawiają nowe wyzwania przed dotychczasowymi modelami biznesowymi. Funkcjonowanie podstawowych elementów przemysłu energetycznego, w tym transferu i magazynowania energii, uległo znacznym zakłóceniom. Jednocześnie, wahania cen, zmienne zapotrzebowanie na energię po stronie konsumentów, zagadnienia dotyczące cyberbezpieczeństwa i ochrony bezpieczeństwa fizycznego stanowią nieprzewidywalne czynniki wpływające na przyszłość sektora. Niemniej, w energetyce nadal kryje się wiele możliwości.

Wydanie opublikowane latem 2016 r. koncentruje się przede wszystkim na zagadnieniach europejskich. Tematyka obejmuje sprawy dotyczące kontynentalnej reformy regulacyjnej, regulacji transgranicznych przepływów mocy, wyzwania stojące przed sektorami naftowym i gazowym, udostępniania infrastruktury, sporów rozwiązywanych w oparciu o traktaty międzynarodowe oraz perspektywy wyjścia Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej. Publikacja zawiera pogłębione analizy zjawisk kształtujących środowisko biznesowe w jednym z najważniejszych z punktu widzenia energetyki regionów świata.

Link do pobrania raportu: Dentons’ Global Energy Game Changers Series – Focus on Europe

Dodatkowych informacji udziela:

Iryna Batmanova

Business Development and Marketing Manager, Energy, Europe

+48 22 24 25 106

iryna.batmanova@dentons.com

***

O kancelarii Dentons

Dentons jest największą na świecie firmą prawniczą, oferującą najwyższej jakości doradztwo prawne i biznesowe. Za innowacyjne osiągnięcia w zakresie świadczenia usług prawnych, w tym m.in. stworzenie Nextlaw Labs oraz Nextlaw Global Referral Network, Dentons jest regularnie rekomendowany przez wiodące informatory biznesowe i prawnicze i zajmuje pozycję lidera w zestawieniu „Indeks Elitarnych Globalnych Firm Acritas”. Jest także zdobywcą nagrody BTI Client Service 30 Award. Dzięki policentrycznemu podejściu oraz zapewnianiu klientom dostępu do najbardziej utalentowanych prawników na całym świecie, Dentons rzuca wyzwanie istniejącym standardom obsługi prawnej w społecznościach, w których funkcjonuje. www.dentons.com

Polska zajmuje drugie miejsce wśród krajów, w których chcą inwestować Niemcy

Polska od lat zajmuje wysokie miejsce, jeśli chodzi o zagraniczne lokalizacje inwestycji niemieckich przedsiębiorstw. Według tegorocznego badania przeprowadzonego przez firmę Rödl & Partner pozycja naszego kraju jeszcze wzrosła. Obecnie Polska plasuje się na drugim miejscu w skali świata.

Niemieckie firmy rodzinne zdecydowanie preferują inwestowanie na rodzimym rynku, jednak równocześnie wciąż trwa ich dynamiczna ekspansja na rynki światowe. Przeprowadzone przez firmę Rödl & Partner badanie aktywności niemieckich firm rodzinnych w obszarze inwestowania pokazuje, że najpopularniejszymi miejscami lokowania przez nie inwestycji zagranicznych są Stany Zjednoczonej i kraje członkowskie Unii Europejskiej. W Europie najczęściej wybieranym krajem jest Polska. Wzrost zainteresowania pod kątem inwestycji dotyczy również innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, takich jak Czechy i Słowacja. Znacznie mniejszą popularnością cieszą się natomiast państwa, które dotychczas miały pod tym względem silną pozycję, m.in. Francja i Chiny.

Badanie zostało przeprowadzone przez firmę Rödl & Partner w pierwszej połowie 2016 roku. Wzięło w nim udział 200 menadżerów ds. relacji korporacyjnych oraz doradców branży M&A z międzynarodowych banków i instytucji finansowych, których klientami są niemieckie firmy rodzinne prowadzące działalność międzynarodową. Jest to już czwarta z rzędu diagnoza aktywności tego rodzaju przedsiębiorstw przeprowadzona przez firmę Rödl & Partner. Badanie ma na celu określenie motywów i podejścia firm w kontekście strategicznego rozwoju, jak również opisanie aktualnych tendencji rynkowych.

Rödl & Partner to, obecna na polskim rynku od prawie 25 lat, firma świadcząca zintegrowane usługi profesjonalne w obszarze audytu, doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego, księgowości finansowej, obsługi kadr i płac oraz doradztwa biznesowego. Rödl & Partner posiada 106 biur w 49 krajach, w tym 6 biur w Polsce (w  Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu).  Więcej informacji na stronie: http://www.roedl.com/pl

Jak Szwajcaria osiągnęła sukces? Idee dla Polski

Wraz z Ambasadą Szwajcarii oraz Forum Obywatelskiego Rozwoju serdecznie zapraszamy na debatę “Jak Szwajcaria osiągnęła sukces? Idee dla Polski”.

Inspiracją do debaty są dwie niedawno wydane książki o Szwajcarii: “Swiss Made- Nieznana historia szwajcarskego sukcesu” (R. James Breiding) oraz “Możesz być bogaty- czyli jak Szwajcarzy osiągnęli sukces gospodarczy” (W. Koydl).

W panelu dyskusyjnym wezmą udział eksperci z Polski i Szwajcarii.

Spotkanie odbędzie się 28.11 w Bibliotece Uniwersyteckiej w Warszawie.

Prosimy o przesyłanie zgłoszeń do 23.11 na adres debata@swisschamber.pl

Zaproszenie wraz z agendą spotkania znajdą Państwo w załączniku.

Zachęcamy do zapoznania się z relacją z wydarzenia: link

Kancelaria Ożóg Tomczykowski zaprasza na szkolenie

Zbliżający się koniec roku to odpowiedni moment by opracować najkorzystniejsze rozwiązania podatkowe na przyszły 2017 rok.

Eksperci Kancelarii Ożóg Tomczykowski zapraszają na szkolenie, podczas którego omówione zostaną zagadnienia związane z podatkiem od nieruchomości. Praktyczne i szczegółowe zaprezentowanie tego tematu pozwoli uczestnikom na zdobycie najbardziej aktualnej wiedzy oraz na zapoznanie się z nowościami w orzecznictwie sądów administracyjnych.

Szkolenie odbędzie się w siedzibie kancelarii w centrum Warszawy, w dwóch terminach do wyboru: 23-go listopada lub 7-go grudnia.

W programie m.in.:
– Regulacje prawne dotyczące podatku od nieruchomości
– Praktyka i orzecznictwo
– Sposób opodatkowania w 2017 r.

Więcej szczegółów znajduje się na stronie: http://ozog.pl/szkolenia/19

Aleksandra Minkowicz-Flanek uhonorowana Medalem Mikołaja Kopernika Związku Banków Polskich

Związek Banków Polskich uhonorował Aleksandrę Minkowicz-Flanek, partner kierującą zespołem Prawa Pracy w warszawskim biurze kancelarii Dentons, Medalem Mikołaja Kopernika, doceniając jej zaangażowanie i wkład w działanie samorządu bankowego. Wyróżnienie podkreśla zasługi osób, które przyczyniły się do dynamicznego rozwoju i bezpiecznego funkcjonowania polskiej bankowości. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 5 października 2016 r. w Klubie Bankowca w Warszawie podczas Dorocznego Spotkania Dyrektorów Kadr i Szkoleń.

Aleksandra Minkowicz-Flanek specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu prawa pracy, a także prawa korporacyjnego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, restrukturyzacji zatrudnienia, zwolnień grupowych, wynagrodzeń w sektorze bankowym oraz prawno-pracowniczych aspektów transakcji korporacyjnych. Doradzała także w zakresie w zakresie interpretacji i zastosowania przepisów implementujących dyrektywy CRD3 i CRD4 do polskiego porządku prawnego. Klienci z sektora bankowego cenią ją za wiedzę i doświadczenie w obszarze zasad wynagradzania bankowej kadry menadżerskiej.

Aleksandra Minkowicz-Flanek od wielu lat jest wyróżniona i rekomendowana przez międzynarodowe informatory prawnicze. Chambers Europe, Legal 500 i Best Lawyers rekomendują ją jako eksperta w dziedzinie prawa pracy. W 2015 r. Aleksandra zdobyła nagrodę ILO Client Choice.

„Medal Mikołaja Kopernika to ogromne wyróżnienie, przyznawane przez Związek Banków Polskich osobom, które przyczyniły się do rozwoju sektora bankowego. Jesteśmy dumni, że Aleksandra znalazła się w gronie laureatów. To wyraz uznania dla jej wiedzy i zaangażowanie, a także doskonałej opinii jaką cieszy się wśród klientów i partnerów biznesowych. Cieszę się, że jako Dentons zapewniamy klientom dostęp do najbardziej cenionych i utalentowanych prawników” – powiedział Arkadiusz Krasnodębski, Partner Zarządzający Dentons w Polsce.

***
O kancelarii Dentons
Dentons jest największą na świecie firmą prawniczą, oferującą najwyższej jakości doradztwo prawne i biznesowe. Za innowacyjne osiągnięcia w zakresie świadczenia usług prawnych, w tym m.in. stworzenie Nextlaw Labs oraz Nextlaw Global Referal Network, Dentons jest regularnie rekomendowany przez wiodące informatory biznesowe i prawnicze i zajmuje pozycję lidera w zestawieniu „Indeks Elitarnych Globalnych Firm Acritas”. Jest także zdobywcą nagrody BTI Client Service 30 Award. Dzięki policentrycznemu podejściu oraz zapewnianiu klientom dostępu do najbardziej utalentowanych prawników na całym świecie, Dentons rzuca wyzwanie istniejącym standardom obsługi prawnej w społecznościach, w których funkcjonuje. www.dentons.com

Badanie klimatu inwestycyjnego w Polsce

W imieniu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w dziesiątej już edycji badania klimatu inwestycyjnego w Polsce. Tegoroczne badanie jest prowadzone wspólnie przez Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz firmę doradczą Grant Thornton, oraz globalny bank HSBC Polska. W badaniu prosimy o opinię firm z kapitałem zagranicznym w Polsce o opinię na temat szerokiego spektrum czynników, mających wpływ na prowadzenie biznesu w Polsce, a także na decyzje inwestycyjne.

Ankieta będaca podstawą badania jest w pełni anonimowa i dostępna online. Można wypełniać ją do 31 października 2016 r. Wyniki badania w formie raportu będą opublikowane na konferencji prasowej w grudniu br.
Jeszcze raz gorąco zachęcamy do udziału.

Zapewniamy też, że ankieta jest anonimowa, a w raporcie nie będą zaprezentowane nazwy firm ani osób, które wzięły udział w badaniu.

Link do ankiety: http://www3.paiz.gov.pl/climate/?lang=en

“Industry 4.0 – TCO in Smart Factory”

Prowadzenie przedsiębiorstwa w czasach dynamicznego rozwoju cybernetyki, globalnej konkurencji i dużej dynamiki zmian jest dużym wyzwaniem w każdej branży. Nieustanne dążenie do utrzymania przewagi konkurencyjnej staje się kluczowym czynnikiem zmian, począwszy od cech oferowanych produktów i usług po stosowane technologie i rozwiązania organizacyjne.

Ważnym argumentem do wprowadzania zmian może być dążenie to poprawy efektywności kosztowej w przedsiębiorstwie, formalnie określanej przez model TCO – Total Cost of Ownership. Dzięki analizom obejmującym koszty bezpośrednie i pośrednie w przedsiębiorstwie możliwe jest wskazanie często niewidocznych miejsc wymagających udoskonalania i modernizacji, oraz konsekwentnie wdrażania nowych – efektywniejszych rozwiązań.

Duży potencjał wykazują nowoczesne rozwiązania służące redukcji całkowitych kosztów zarządzania elementami typu C w oparciu o automatyczne rozwiązania dla Zakupów, Logistyki, Inżynieringu, Produkcji i Finansów. Te obszary zmian mogą być bardzo trudne do naśladowania przez konkurencję, co może skutecznie wydłużyć przewagę firmy na rynku.

W praktyce funkcjonowania firm działających w modelu TCO, wprowadzane są procesy zmian w zakresie np. stosowanych technologii i rozwiązań organizacyjnych, wykorzystujących innowacyjne rozwiązania dostawców i kooperantów. Na takich przykładach oparta jest treść seminarium publicznego zorganizowanego wspólnie przez firmy Bossard i Angst+Pfister, zatytułowanego:

„Industry 4.0 – TCO i Smart Factory”.

Odbędzie się ono w Łodzi, w dniu 13 października 2016 w Łódzkim Regionalnym Parku Naukowo – Technologicznym.
Więcej informacji o naszym seminarium znajduje się na stronie www.bossard.5klepek.pl

Chcesz się dowiedzieć jak obniżyć koszty związane z zarządzaniem elementami typu C w Twojej organizacji? Zgłoś się na nasze seminarium. Jesteśmy przekonani, iż obecność zaowocuje nowymi pomysłami na rozwój firmy w modelu TCO.

Serdecznie zapraszamy.