Firmy doradztwa podatkowego – 4. miejsce Rödl & Partner w rankingu Book of Lists 2014

Rödl & Partner zajął 4. miejsce w rankingu „Firm doradztwa podatkowego” (kategoria: duże przedsiębiorstwa) opublikowanym w „Book of Lists 2014” – polsko-angielskim przewodniku po polskim biznesie.

W rankingu „Firm doradztwa podatkowego” na rok 2014 branych było pod uwagę łącznie prawie 50 firm. Główne kryteria decydujące o pozycji w rankingu to wielkość zatrudnienia oraz przychodów.

– Wyniki rankingu na 2014 plasują nas w ścisłej czołówce firm doradztwa podatkowego. Zważywszy na fakt, iż od dłuższego czasu cztery pierwsze miejsca należały do tzw. „wielkiej czwórki” tym bardziej nas cieszy zajęcie 4. miejsca za wyniki w roku 2013, szczególnie, że awansowaliśmy aż o 2 pozycje. Uważam, że ten sukces zawdzięczamy bogatemu doświadczeniu jakie zdobyliśmy przez ponad 20 lat obecności na polskim rynku oraz wysoko wykwalifikowanej kadrze nastawionej na potrzeby klienta. Nieustannie doradcy podatkowi Rödl & Partner pilnują, by powierzone ich opiece firmy nie zostały zaskoczone przez zmieniające się przepisy prawa podatkowego. Ponadto jesteśmy blisko naszych klientów, wspierając ich wszędzie tam, gdzie widzą potencjał dla swojej działalności. W Polsce mamy biura w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu, a łącznie na całym świecie jest ich 94. Stawiamy także na interdyscyplinarne podejście. Oprócz doradztwa podatkowego oferujemy audyt finansowy, doradztwo prawne oraz biznesowe, a także outsourcing księgowości jak i outsourcing kadr i płac. Sądzę, że klienci doceniają takie kompleksowe podejście. Wszystkie te czynniki razem sprawiają, że należymy do grona liderów firm oferujących doradztwo podatkowe –– Aneta Majchrowicz-Bączyk, Partner w Rödl & Partner odpowiedzialny za doradztwo prawno-podatkowe.

Publikacja „Book of Lists” – jest to prestiżowy polsko-angielski przewodnik po polskim biznesie, który przedstawia firmy w postaci rankingów, uszeregowanych według różnorodnych kryteriów przypisanych do konkretnego sektora gospodarki (70 list rankingowych z 9-u różnych sektorów). W 2014 roku publikacja w wersji drukowanej ukazała się po raz 19-sty. Wydawcą „Book of Lists” jest Valkea Media.

Rödl & Partner świadczy profesjonalne usługi: audytu, consultingu, doradztwa prawnego, doradztwa podatkowego, outsourcingu księgowości oraz outsourcingu kadr i płac. Posiadamy 94 biura w 43 krajach. W Polsce działamy od 1992 r. w naszych biurach w 6 lokalizacjach – Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu.

http://www.roedl.com/pl/pl/o_nas/rankingi.html

W rankingu firm doradztwa podatkowego Rzeczpospolitej Rödl & Partner zajął 6. miejsce

Za doradztwo podatkowe w 2013 r. Rödl & Partner (Roedl, Majchrowicz-Bączyk Kancelaria Prawna sp.k.) zajął 6. miejsce w Rankingu firm doradztwa podatkowego organizowanym przez redakcję dziennika „Rzeczpospolita”. Tym samym utrzymał wysoką pozycję z zeszłego roku (w rankingu brało udział blisko 70 firm, w tym i „wielka czwórka”).

– Oferujemy doradztwo podatkowe w Polsce w naszych 6 biurach – w Gdańsku, Gliwicach, Krakowie, Poznaniu, Warszawie i we Wrocławiu. W każdej z tych lokalizacji zatrudniamy wysoko wykwalifikowanych doradców podatkowych. Nasze podejście do klienta w połączeniu ze znajomością rynku i doświadczeniem zebranym przez ponad 20 lat działalności w Polsce pozwala nam świadczyć usługi doradztwa podatkowego na bardzo wysokim poziomie. Cieszymy się, że co roku znajduje to swoje potwierdzenie i odzwierciedlenie w wynikach rankingów.–– Aneta Majchrowicz-Bączyk, Partner w Rödl & Partner odpowiedzialny za doradztwo prawno-podatkowe.

http://www.roedl.com/pl/pl/o_nas/rankingi.html

8. miejsce Rödl & Partner w Rankingu Kancelarii Prawnych Dziennika Gazeta Prawna!

Rödl & Partner (Roedl, Majchrowicz-Bączyk Kancelaria Prawna sp.k.) zajął 8. miejsce w X Rankingu Kancelarii Prawnych organizowanym przez „Dziennik Gazeta Prawna”. Pozycja w pierwszej dziesiątce kancelarii prawnych w Polsce została przyznana Rödl & Partner za rok 2013 w kategorii kancelarie prawne zatrudniające do 49 prawników z uprawnieniami.

W Polsce jesteśmy obecni od ponad 20 lat. Przez ten czas zdobyliśmy bogate doświadczenie. W Rödl & Partner przywiązujemy wagę zarówno do wysokiej jakości oferowanego przez nas doradztwa prawnego jak i samej obsługi klienta. W naszych działaniach kierujemy się zasadą „klient w centrum uwagi”. To dlatego potrafimy budować relacje na lata. Dzięki temu z roku na rok obserwujemy systematyczny wzrost naszych pozycji w rankingach. Cieszy nas bardzo pozycja wśród dziesięciu najlepszych kancelarii prawnych w Polsce. Jest to potwierdzenie wysokiej jakości świadczonego przez nas doradztwa prawnego – Aneta Majchrowicz-Bączyk, Partner w Rödl & Partner odpowiedzialny za doradztwo prawno-podatkowe.

Więcej informacji na stronie:

BALAJCZA proponuje indywidualną naukę języka Business English i Français des Affaires!

Jest nam miło poinformować, że BALAJCZA w ramach rozwoju swojej działalności gospodarczej oraz wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów, proponuje profesjonalne, indywidualne kursy i szkolenia z języka angielskiego i francuskiego ogólnego, biznesowego oraz specjalistycznego. Z pakietem profesjonalnych szkoleń docieramy do wszystkich klientów, zarówno prywatnych jak i instytucjonalnych oraz korporacyjnych. Oferujemy najwyżej jakości i indywidualnie dopasowane kursy Business English i Français des Affaires.

Osoby zatrudnione na różnych stanowiskach w dużych firmach na pewno już w jakimś stopniu znają język angielski lub francuski, gdyż większość z nas uczyła się tych języków w szkole. W pracy jednak jest od nas nierzadko wymagana nie tylko podstawowa znajomość języka, ale również specjalistyczne, fachowe słownictwo w danym języku, odpowiednie do danej branży. Należy więc dalej się uczyć języka obcego oraz szlifować nabyte już umiejętności. BALAJCZA dopasowuje się do potrzeb Klienta, niezależnie od tego czy chodzi o gramatykę, konwersację, pisanie, słownictwo czy też o naukę wymowy.

Prowadzimy specjalistyczne indywidualne kursy językowe z zakresu biznesu, prawa, IT, marketingu, medycyny i wielu innych zagadnień. Ważnym celem dla nas jest, by Klient otrzymał wiedzę i umiejętności potrzebne mu do prowadzenia aktywności w swojej specjalizacji.
O BALAJCZA

Potwierdzamy, że BALAJCZA ma doskonałe zaplecze do organizowania kursów specjalistycznych języków obcych. Od 5 lat zajmujemy się „językami obcymi”. Od początku naszej działalności zakres naszych usług obejmuje tłumaczenia pisemne, ustne (konsekutywne, symultaniczne), przysięgłe oraz kompleksową obsługę konferencji. Tłumaczymy we wszystkich językach świata ale naszą specjalizacją, jeśli chodzi o języki, od początku był angielski oraz francuski. Na chwilę obecną współpracujemy z ponad 800 tłumaczami, przeszło 30 lektorami języka angielskiego i francuskiego. Dzisiaj stanowimy stabilną, międzynarodową firmę. Obsługujemy klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. BALAJCZA jest członkiem Izby Szwajcarskiej od ponad 2 lat.
Śledź aktualności u BALAJCZA:

Współwynajem biura klasy A w Quattro Biznes Parku, Kraków

Szanowni Państwo!

Prezentujemy do wynajęcia od zaraz lokal biurowy o powierzchni 182m2 w nowoczesnym biurowcu na ul. gen. Bora-Komorowskiego!
Lokal składa się z: 3 sal- w tym jednej dużej (tzw. open space), zaplecza socjalnego, oraz 2 toalet. Doskonały układ pomieszczeń gwarantuje wygodną komunikację. Lokal znajduje się na drugim piętrze pięknego, nowoczesnego biurowca, gdzie swoją siedzibę mają takie marki jak Google czy Motorola. Usytuowanie lokalu mówi samo za siebie.
Lokal jest częściowo umeblowany. W największej sali biurka i krzesła, w kuchni meble, sprzęt AGD. Piękne duże okna, wysoki poziom wykończenia lokalu i wysoki standard budynku stanowią idealne połączenie dla najbardziej wymagających klientów. Wszystkie pomieszczenia posiadają infrastrukturę komputerową i telefoniczną oraz klimatyzację. Ogrzewanie najbardziej z oszczędnych-miejskie.

Biurowiec w wysokim standardzie, nie tak dawno oddany do użytku, monitorowany, strzeżony przez ochronę. Na dole recepcja i bramki zabezpieczające. Budynek o jednym z najwyższych możliwych standardów w Krakowie- klasa A.

Parkingi naziemne, podziemne dostępne w dużej ilości- dodatkowo płatne.
Lokalizacja stanowi także świetną “kartę przetargową”. Świetny dojazd w praktycznie każdą część miasta. Nadto dobrze rozbudowana infrastruktura miejska. Obok przystanek Bora-Komorowskiego (linie- 159,172,501,502,601).

Lokal idealny pod dowolną działalność biurową,usługową,każdą inną- zwłaszcza w sektorze IT i reklamowym.
Odstępne: 10550 zł netto+ vat

Dodatkowe opłaty: prąd, woda, ogrzewanie- 1400 zł latem, do 3000 zł zimą. Opłata eksploatacyjna: 15,5 zł/m2 (ochrona, utrzymanie części wspólnych, mycie okien, odśnieżanie)
Kaucja: jednomiesięczne odstępne.

Prowizja dla biura: jak zwykle jesteśmy otwarci na negocjacje 🙂

Zapraszamy na wirtualną wycieczkę po lokalu: www.youtube.com/watch
Lokal dostępny od zaraz. Zachęcamy do oglądania!

Zwrot podatku VAT za 2013 r. ze Szwajcarii tylko do 30 czerwca!

Szanowni Państwo,

Cash Back na świecie obsługuje kilka tysięcy Klientów, a świadczenie usługi zwrotu podatku VAT jest jedyną działalnością firmy, co stanowi o najwyższym stopniu specjalizacji w tej dziedzinie.

W Polsce współpracujemy z przeszło 300 spółkami, w tym także z firmami zrzeszonymi w Polsko-Szwajcarskiej Izbie Gospodarczej.

Możliwość odzyskiwania podatku VAT ze Szwajcarii z dokumentów księgowych za rok 2013 upływa 30 czerwca br. Dlatego jest to ostatni moment na rozpoczęcie tej procedury, która nie wiąże się z żadnym ryzykiem finansowych dla Państwa firmy, ponieważ obsługujemy naszych Klientów na zasadzie ‘success fee” od uzyskanego zwrotu.

Chętnie udzielimy szczegółowych informacji pod nr telefonu: 535 94 89 89 lub nr 533 30 46 81.

Wszystkie dodatkowe informacje na ten temat dostępne są pod numerem: 22 644 46 65. 

Oferta przejęcia zarejestrowanej w Polsce spółki

Firma Flawa AG przedstawia ofertę przejęcia zarejestrowanej w Polsce spółki z ograniczoną odpowiedzialnością. Kompletna rejestracja, brak działalności w ramach spółki, oferta przejęcia sporządzona ze względu na zmianę strategii firmy. Możliwość szybkiego transferu, bez zbędnych formalności, przy niewielkim koszcie. Oferta obejmuje także dodatkowe korzyści. Więcej informacji udziela: Andreas Bauer +41 71 394 91 02 andreas.bauer@flawa.ch

Jak uniknąć skutków globalnego kryzysu w Polsce?

Mazars, BZ WBK Faktor, Euler Hermes, Marsh oraz PJ Legal serdecznie zapraszają na seminarium pt.: “Jak uniknąć skutków globalnego kryzysu w Polsce? Jak pozyskać finansowanie w kryzysie? Jak skutecznie zabezpieczyć finansowanie w kryzysie?, które odbędzie się w czwartek, 15 maja 2014 r. w Hotelu Qubus w Krakowie.

Przedstawiciele pięciu firm podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem jak bezpiecznie prowadzić biznes zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym. Seminarium ma charakter warsztatu, którego celem będzie omówienie konkretnych przypadków (case study) i wymiana doświadczeń między prelegentami a uczestnikami spotkania.

Uczestnicząc w seminarium, dowiedzą się Państwo m.in.: jak pozyskać finansowanie w czasie kryzysu, jak się zabezpieczyć przed stratami i brakiem zapłaty, jakie zabezpieczenie wybrać, żeby było skuteczne, co oznacza upadłość transgraniczna w praktyce i jakie są najczęściej popełniane błędy w sprawozdaniach finansowych i jak ich uniknąć.

Więcej informacji na stronie: //pol.mazars.pl/