Na czele nowej praktyki stanie wybitny europejski prawnik, Ian Forrester, partner z Brukseli kierujący Globalną Praktyką Antymonopolową (Antitrust), reprezentujący organizacje międzynarodowe, stowarzyszenia przemysłowe, suwerenne władze oraz organy rządowe w sprawach antymonopolowych i regulacyjnych, zarówno przed sądami krajowymi, jak i przed Europejskim Sądem Pierwszej Instancji oraz Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej.
“Utworzenie Globalnej Praktyki Pro Bono pozwoli nam lepiej zarządzać działalnością pro bono firmy na całym świecie oraz skuteczniej wspierać prawników w nią zaangażowanych”, powiedział prezes White&Case, Hugh Verrier. “Poza tym wpisuje się ono w wieloletnią tradycję czynnej służby pro bono naszej firmy.”
Archiwa: Aktualności członków
Clariant, a global leader in specialty chemicals, is supporting the Swiss Pavilion at Expo 2010 Shanghai as a silver sponsor. The Expo will be held from 1 May to 31 October 2010 in Shanghai with the theme of “Better City, Better Life”
Shanghai is Clariant’s regional headquarters in Greater China and the company’s new Greater China regional management team under the leadership of Per Sjoeberg was formed earlier this year to provide more dedicated services and foster long-term strategic development. The new Greater China regional office is being established close to the Shanghai Hongqiao International Airport and is expected to be completed by the end of this year.
One of Clariant’s innovative product applications can also be seen at Expo2010. NanoSphere®, an innovative textile application which has been developed in cooperation between Clariant and Schoeller Technologies, combines high weather protection with breathability and long-term functionality. The nanoparticles in the NanoSphere finish form a fine structure on the textile surface. Water or substances such as oil or ketchup simply run off the surface. Such a NanoSphere-equipped jacket, made with a functional material from Swiss fabric specialist Schoeller, can be seen in the Swiss Pavilion.
“Expo 2010 is the biggest event for Shanghai and even for the whole of China this year. As an active player in the chemical industry in China, Clariant appreciates the chance to become even more involved through this sponsorship. Expo 2010 offers us an excellent opportunity to get closer to a mix of audiences from various local and international backgrounds,” continued Sjoeberg.
In its official pavilion, Switzerland will be addressing the Expo 2010 sub-theme of “rural-urban interaction” in recognition of the special awareness in Switzerland of the importance of strong town-country interactions, given the geographical characteristics of the country. Switzerland was the first country to present the concept for its Pavilion to the public in Shanghai. The Federal Department of Foreign Affairs, Presence Switzerland, is responsible for the official Swiss Pavilion project. Over an area of 4,000 square meters, Switzerland will portray itself through the overall concept of balance between man, nature and technology.
Agencja Betlej&Partners jako najlepsza agencja niesieciowa 2010 w Polsce
Z radością prezentuję poniżej dla nas dumny wynik badań rynkowych agencji reklamowych 2010 przeprowadzony przez SMG/KRC. Według zbiorczej opinii naszych klientów zostaliśmy najlepszą agencją niesieciową 2010 w Polsce. Jedyną ponad przeciętną krajową we wszystkich parametrach i najlepszą aż w czterech. Akurat tych dla nas najważniejszych. Szczerze i z wielkim szacunkiem dziękuję wszystkim naszym Klientom, którzy nas tak doceniają.
Piotr Nowaczyk z kancelarii Salans najlepszy w arbitrażu w Polsce w ogłoszonym dnia 22 kwietnia br. międzynarodowym rankingu International Law Office Client Choice Awards 2010
International Law Office (ILO) to jeden z wiodących internetowych serwisów prawniczych i oficjalny partner medialny Międzynarodowego Stowarzyszenia Prawników (International Bar Association). Tegoroczni laureaci nagrody ILO zostali wyłonieni w oparciu o ponad 2.000 indywidualnych ocen nadesłanych przez prawników wewnętrznych firm z całego świata. Mecenas Nowaczyk zawdzięcza swoje zwycięstwo licznym pozytywnym opiniom przekazanym przez klientów i uczestników arbitrażu. Zdaniem jednego z nich “Mec. Nowaczyk i jego zespół potrafili skutecznie stawić czoła nawet najbardziej niestandardowym problemom i znaleźć ich rozwiązania”. Inny zadowolony uczestnik docenił “rozległe doświadczenie w międzynarodowym arbitrażu” Piotra Nowaczyka. “Jego porady były zawsze wnikliwe i konkretne, a przy tym niezmiennie profesjonalne” zauważył inny. “Czuję się wyróżniony tą prestiżową nagrodą i jestem wdzięczny wszystkim klientom i kolegom, którzy oddali na mnie swoje głosy” dziękował mec. Nowaczyk.
Ranking ILO Client Choice Awards wyłania prawników i kancelarie wyróżniające się na tle innych ponadprzeciętną troską o klienta oraz wysoką jakością świadczonych usług. Główne kryteria, według których wybrano tegorocznych zwycięzców, to, m.in., jakość świadczonego doradztwa prawnego, świadomość biznesowa, skuteczna komunikacja, struktura wynagrodzenia dostosowana do potrzeb klienta, czas reakcji na potrzeby klienta, dzielenie się fachową wiedzą oraz wykorzystanie nowoczesnych technologii.
Wyniki rankingu zostały również zamieszczone w oficjalnej publikacji wydawnictwa “ILO Client Choice Guide”, która trafi do rąk ponad 20.000 prawników korporacyjnych na całym świecie.
Nowe pakiety konferencyjne
Hotel Polonia Palace przygotował nowe pakiety konferencyjne. Wiecej informacji znajdziecie Państwo w ofercie, która znajduje się poniżej.
Webcast: Strategie cenowe oraz podatkowe aspekty retailingu
Okres obecnej stabilizacji i wczesnego ożywienia gospodarczego stanowi dla detalistów paradoksalnie nie mniejsze wyzwanie aniżeli sam kryzys. Historycznie sieci detaliczne polegały w szczególności na budowanych na podstawie przeszłości prognozach. Tymczasem dziś sklepy stają przed klientem, którego wartości, priorytety i zachowania są zupełnie inne niż w czasach przedkryzysowych.
Nie mniej istotna staje się kwestia wartości dodanej: zarządzanie nadwyżkami zapasów zgromadzonych podczas kryzysu prowadzić może do irracjonalnych decyzji cenowych, co z kolei może mieć negatywne reperkusje w merchandisingu. Dodatkowo, konieczne jest znalezienie równowagi pomiędzy kompleksowością asortymentu i jego wpływem na prognozowanie, sieć dostaw i stan zapasów a oczekiwaniami klientów.
Dlatego najbliższe miesiące warto wykorzystać w celu dokonania weryfikacji założeń stojących u podstaw polityki cenowej i asortymentowej, a także bliżej przyjrzeć możliwym działaniom intensyfikującym sprzedaż i ich podatkowym aspektom.
Strategie cenowe
Zarządzanie asortymentem jako fundament efektywnych strategii cenowych:
czy więcej znaczy lepieję
jak optymalizować asortymentę
jak powiązać zarządzanie kategoriami z polityką cenowąę
Najlepsze praktyki zarządzania cenami:
wymiar strategiczny
wymiar taktyczny
wymiar organizacyjno-operacyjny
Zarządzanie danymi oraz zaawansowana analityka jako kluczowy warunek efektywnej realizacji polityki cenowej i asortymentowej.
Podatkowe aspekty działań intensyfikujących sprzedaż
Kupony rabatowe
Programy lojalnościowe
Rabaty przed i po transakcyjne
Reprezentacja a reklama
Szkolenia dla klientów
Prowadzący
Magdalena Jończak, Starszy Menedżer, Deloitte
Huber Cichoń, Starszy Menedżer, Deloitte
Informacje i rejestracja na stronie www.deloitte.com/pl/webcasty
Webcast: Pranie pieniędzy – jak efektywnie spełnić nowe wymagania prawneę
22 października 2009 r. weszła w życie nowelizacja Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, znacząco rozszerzająca wymogi i dostosowująca obowiązujące przepisy
do III Dyrektywy PEiR.
Do 22 kwietnia 2010 r. instytucje obowiązane muszą przygotować i wdrożyć procedury zgodne ze znowelizowaną Ustawą. Podczas webcastu omówione zostaną praktyczne elementy wdrożenia znowelizowanej Ustawy, kluczowe dla instytucji obowiązanych.
Webcast adresowany jest m.in. do przedstawicieli banków, SKOKów, domów maklerskich, firm leasingowych, zakładów ubezpieczeń na życie, firm inwestycyjnych, a także stowarzyszeń i fundacji.
Dowiedzą się Państwo między innymi:
– jakie dodatkowe obowiązki nakłada nowelizacja Ustawy,
– jak wprowadzane zmiany przekładają się na praktyczne wymogi wobec instytucji finansowych,
– z jakimi problemami mogą się zetknąć instytucje obowiązane podczas wdrożenia postanowień Ustawy,
– jakie sytuacje mogą się zdarzyć w rzeczywistości i w jaki sposób nowe procedury mają zapobiec praniu pieniędzy,
– na co należy położyć szczególny nacisk w czasie wdrażania wymagań nowelizacji Ustawy.
Prowadzący
– Romuald Paprzycki – Starszy Menedżer, Dział Zarządzania Ryzykiem, Deloitte
– Agata Kulas – Menedżer, Dział Zarządzania Ryzykiem, Deloitte
– Gość specjalny: Przedstawiciel Komendy Głównej Policji, Biura Kryminalnego, Wydziału dw. z Przestępczością Gospodarczą.
Rejestracja:
http://w.on24.com/r.htmęe=200671&s=1&k=FDBB85DAA6EC0F910F38970CFA8867DB&partnerref=swisschamber
Wszystkie webcasty na stronie:
www.deloitte.com/pl/webcasty
Mazars wzmacnia Dział Doradztwa Podatkowego
Krystyna Szydłowska posiada wieloletnie i bogate doświadczenie zawodowe w dziedzinie doradztwa dla przedsiębiorstw, które zdobyła pracując dla największych firm doradczych, w tym tzw. firm „Big 4”, najpierw w Dziale Audytu, a następnie w Dziale Doradztwa Podatkowego. Jest licencjonowanym doradcą podatkowym. Posiada także kwalifikacje biegłego rewidenta (dyplom ACCA – Wielka Brytania).
Krystyna Szydłowska od 2000 roku specjalizuje się w zagadnieniach związanych z cenami transferowymi. Jest współautorką książki „Ceny transferowe”, wydanej w 2002 r. przez Wydawnictwo C.H. Beck, jak również książki „Globalizacja usług”, wydanej w 2007 r. przez Wydawnictwo Naukowe INPiD UAM. Biegle włada językiem angielskim.
„Dołączenie Krystyny Szydłowskiej do naszego zespołu potwierdza dynamiczny rozwój naszej firmy. Pozwoli nie tylko wzmocnić pozycję Mazars w dziedzinie doradztwa podatkowego, ale również stwarza nowe możliwości obsługi klientów w zakresie zagadnień związanych z cenami transferowymi” – uważa Michel Kiviatkowski – Partner Zarządzający Mazars w Polsce.
Salans powiększa grono partnerów i rozwija zespół M&A i Private Equity
Z początkiem marca br. Piotr Dulewicz, Partner wraz z Michałem Karwackim, Counsel oraz Michałem Wasiakiem, Associate zasili grono prawników warszawskiego biura kancelarii Salans. Nowi prawnicy dołączyli do zespołu fuzji i przejęć kancelarii Salans, zaś mec. Dulewicz objął funkcję współkierującego wyżej wymienioną praktyką w Warszawie. Wszyscy trzej przeszli do Salans z kancelarii Clifford Chance. Piotr Dulewicz oraz jego zespół to specjaliści w dziedzinie funduszy private equity, prawa spółek, fuzji i przejęć oraz restrukturyzacji przedsiębiorstw.
Mec. Dulewicz jest cenionym prawnikiem w Polsce reprezentującym fundusze private equity oraz inwestorów branżowych. W oparciu o pozytywne opinie klientów jest rekomendowany w międzynarodowym rankingu prawniczym „Chambers Europe” w dziedzinie private equity.
„Powiększenie zespołu to kolejny krok na drodze konsekwentnej rozbudowy naszej praktyki fuzji i przejęć/private equity i umacniania pozycji firmy w tych dziedzinach zarówno w Polsce, jak i w regionie Europy środkowo-Wschodniej” komentuje Tomasz Dąbrowski, partner zarządzający warszawskim biurem kancelarii Salans. „Mam nadzieję, że nasz wkład przyczyni się do dalszego efektywnego rozwoju firmy i ugruntowania jej już znakomitej pozycji” dodaje mec. Dulewicz.
Betlej’sTools tworzy kampanię dla herbat Herbusie
Agencja kreatywna Betlej’sTools należąca do Grupy Komunikacyjnej Betlej&Partners wygrała konkurs organizowany przez Posti S.A. i stworzyła koncepcję kampanii internetowej herbat Herbusie wobec kobiet realizowaną w Internecie. Główną grupą docelową tej kampanii są kobiety posiadające dzieci w wieku 5 do 9 lat. Kampania ma na celu zwrócenie uwagi kobiet na nowe herbaty dla dzieci i przekonanie ich do pozytywnego dla zdrowia działania „Herbusi”. Herbaty Herbusie stworzone są bez dodatku cukru z naturalnych ziół i owoców, dzięki którym posiadają słodki smak. „Herbusie” wprowadzane są w trzech wersjach smakowych.
Kampania przeprowadzana jest na portalu polki.pl, na którym inicjowany jest test konsumencki on-line „Herbusi”, zbierający opinie na temat nowych herbat pośród kobiet. Wyniki tego testu będą publikowane na polki.pl oraz w poradniku „Przyjaciółka”. Kampania inicjowana jest wieloma formami reklam zarówno na polki.pl, jak również na wizaz.pl oraz na babyonline.pl.
Kampania została zaplanowana i zakupiona przez agencję Betlej&Partners i została rozpoczęta 18. lutego trwając do ostatecznych wyników testu konsumenckiego on-line do końca kwietnia 2010.
Betlej&Partners jest Grupą Komunikacyjną tworzącą kreatywne kampanie zintegrowanej komunikacji oparte na autorskiej filozofii „human alive®”. Do Grypy należą kreatywne agencje Betlej&Partners oraz Betlej’sTools.